Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Hallo allemaal, Ik heb net een Proximus Booster geinstalleerd omdat het bereik van mijn WIFI signaal op mijn modem te zwak was in bepaalde delen van het huis. Op mij modem heb ik het SSID en wachtwoord kunnen veranderen, maar op de booster gebruikt hij nog steeds de standaard instellingen die door Proximus worden meegegeven. Dit maakt dat ik momenteel 2 SSID’s heb en 2 verschillende wachtwoorden. Is er een mogelijkheid om de SSID en wachtwoord van de booster aan te passen naar wat ik in de modem heb ingesteld (via 192.168.1.1) / user ? Alvast bedankt voor jullie feedback…B.
Telkens ik in het buitenland ben, werkt mobiele data niet. Wat zijn de juiste instellingen?
Ik kan sinds eergisteren, geen e-mailberichten openen (of ontvangen).Enkel mijn “@belgacom.net” account werkt.Domeinen eoals “@proximus.be” - “@hotmail.com” en “@msn.com” werken niet meer.Wat staat er mij re doen ??Graag een verstaanbaar seintje a.u.b.Rolle.
Beste, momenteel heb ik thuis een Familus pack met internet, digitale tv en vaste lijn. De vaste lijn wordt echter amper nog gebruikt, dus heb ik op de site van Proximus gezocht naar alternatieve formules met enkel internet en tv.Één van de suggesties die ik daarbij kreeg was de Epic combo light experience. Bij het opvragen van wat extra info zag ik dat in deze pack normaal ook mobiele data is inbegrepen (wat een hogere prijs gaf) maar volgens het voorstel op de Proximus site kan je de pack ook bestellen zonder mobiele data, dus ik ga er van uit dat dit mogelijk is.De site vermeldde wel dat de internet formule “Internet Comfort” is, terwijl mijn huidige Familus pack “Internet Maxi” heeft. Volgens de info over de Epic combo light op de site zou de download en upload snelheid dezelfde zijn als bij mijn huidige Familus pack. Op de site vind ik echter niet meteen info over “Internet Comfort” terug.Kan u mij eventueel bevestigen dat het internet opgenomen in de Epic combo light experience h
Zou het mogelijk zijn om mijn voicemail uit te schakelen aub. Met de speciale codes of telefoon nummer lukt het niet, ook met de myproximus app krijg ik hem niet gedeactiveerd. Via forum zie ik dat dit enkel gaat vanuit Proximus zelf.Ik koos speciaal voor Proximus wegens deze optie.. identificatie simkaart was ook al een heel gedoe vol foutmeldingen of pagina's die geblokkeerd waren..Hopelijk snel een reactie..
Hoi, zou ik met deze lijnwaarden nog kans kunnen maken op 100/35 of 40? Vriendelijk bedankt :) [code]B-Box 3 Sagem Tool v0.13.0--------------------------Device: B-Box 3 SagemDownstream current bit rate: 84.999 kbpsUpstream current bit rate: 34.997 kbpsDownstream max bit rate: 112.564 kbpsUpstream max bit rate: 41.187 kbpsDownstream attenuation: 16,4 dBDownstream noise margin: 15,4 dBUpstream noise margin: 9,6 dBVectoring down: yesVectoring up: yesModem vectoring compatible: yesROP vectoring compatible: yesDSL standard: VDSL2 Annex BDSL profile: 17aEstimated distance: 405 mProximus profile name: 85/35Proximus DLM profile: yesProximus repair profile: no[/code]
Hoi, Wij zijn een voetbalclub met een WiFi netwerk dat we voor iedereen ter beschikking stellen. We willen echter ook met een Google ChromeCast kunnen streamen naar onze TV. Vermits dit allemaal over hetzelfde WiFi netwerk gaat zou iedereen kunnen casten die op het netwerk zit, dat is uiteraard niet de bedoeling.Is er een manier om een tweede WiFi netwerk op te zetten ? Soort van “public” wifi die door iedereen mag worden gebruikt en een ”private” Wifi enkel door medewerkers ?
Goedemorgen, Gisteren kwam er een technieker langs om het internet aan te sluiten, er hangt reeds een aansluiting van proximus in het appartement. Geen signaal..... Na 10 keer heen en weer te lopen tussen het appartement op het derde en de verdeelkast op straat, kwam hij tot de conclusie dat de kabel binnenkomt op het gelijkvloers in een appartement waar men aan het verbouwen is. Op dat moment is er niemand daar. Hij zegt niks te kunnen doen, plant een nieuwe afspraak in op maandag, een feestdag! En zegt feitelijk, los het maar op zodat je toegang krijgt tot die flat. Na veel gebel, eindelijk iemand gevonden die me toegang kan geven. Terug gebeld naar Proximus en ze gingen zo vlug mogelijk iemand sturen. Vandaag een mail gehad, er komt iemand. Op TIEN november. 14 dagen later. Ik heb internet nodig voor mijn werk. Dan komt de klepper. Mijn bovenbuur heeft ook Proximus en zijn signaal was vorige week verbroken, omwille van dezelfde reden. Toen is een technieker van Proximus langsgeweest
Op 3 jun bestelling gedaan. We zijn nu meer dan 1 week verder en status staat nog altijd op “je pakket wordt klaargemaakt”. Wat is er aan de hand? Waarom duurt dit zolang. Groeten, Paul
Already sent multiple emails email but I am being bothered by your notifications and it is annoying to enter the website of proximus and have the "all is in order" and then over in "bills" to say I owe quite a lot. Already made 2 complaint 49262635 and 49296999 but no answer for over a month.This seems to be a saga and a mountain of errors being done by your services including a total lack of coordination between departments.You will find a very long complaint regarding the current status of the bill due to gross multiple errors by your operators which were recognized and in theory solved. I called your services given that the bill sent to me was supposed to have been modified and till this day it still is wrong. I received emails saying that it was left unpaid and I could face additional fees if I did not pay it. I actually did send the amount indicated by the customer service in the latest conversation we had of 0.24€ as you can check in the logs or recordings of said call. I have no
Beste, zou ik een factuur kunnen krijgen voor de aankoop van mijn Xiaomi M11T pro?Bestelnummer staat in mijn profiel.Heb dit nodig voor myactions.Bedankt
Ik had mijn proximus abonnement (epic beats) stopgezet omdat mijn kaart van mobile vikings in de brievenbus zat. Maar blijkbaar moet de simkaart nog actief zijn zodat ik mijn nummer kan behouden en zo kan overschakelen op telenet. Hoe kan ik mijn simkaart voor even terug activeren zodat ik de activatie van mijn account via telenet kan voltooien? Bedankt!
Ik heb een mailbox fb…..@skynet.be en die naam van mijn mailbox is tegelijkertijd een emailadres waarop ik mails kan ontvangen. Mits ik op dat adres fb….@skynet.be veel te veel emails krijg die ik niet wens wil ik dat emailadres niet méér hebben maar mits dat emailadres de naam is van mijn mailbox wil ik dus deze mailbox verwijderen en een nieuwe mailbox aanmaken die niemand kent (zo kan er niemand een email sturen naar dat emailadres. Vervolg later !!! (of misschien nooit)
Bestel met Enjoy! je tickets aan kortingsprijs voor een dag exclusief voor Proximus-klanten in Plopsa Indoor Hasselt op zaterdag 30/10 of zondag 31/10, middenin de Halloween-gekte!€10 in plaats van €22,50 (>1m) €5 in plaats van €12,50 (tussen 85cm en 1m) en gratis voor de allerkleinsten (<85cm) Parkeren is ook gratis!Bovendien kan je die dag genieten van een gratis optreden van Samson & Marie (30/10) of Fred & Samson (op 31/10, in het Frans)! Afspraak in MyProximus - Enjoy! en in Plopsa Indoor Hasselt Ook als je geen fan bent van Bumba of Plop kan je fijne deals vinden via Enjoy!. Je kan met korting naar optredens van Regi en Toto, hebt korting op uitstappen of in de RSCA shop. Meer info vind je hierDaarbovenop kan je ook mee doen aan onze wedstrijden voor tickets voor Dimitri Vegas en Like Mike, een overnachting in het Plopsahotel, tickets voor de Rode Duivels of een hoofdtelefoon
op regelmatige tijdstippen worden we gebeld door het nummer 092981029 en nog andere vervelende nummers .indien je afneemt leggen ze ofwel de hoorn neer ofwel is het voor een libelle abonnement.Waarschijnlijk gaan jullie zeggen dat ik me moet inschrijven in “bel me niet meer “ of telefoonnummer veranderen maar dit ben ik zeker niet van plan omdat het ten eerste vrij algemeen is en dat deze toch blijven bellen en ten tweede ;ik zie niet in waarom ik mijn nummer moet veranderen +plus alle vrienden en familie verwittigen dat ik een ander nummer heb omdat er enkele telefoonterroristen de mensen het leven zuur maken.Daarom stel ik de volgende “meer efficiente manier “voor..Waarom sluiten julile niet gewoon het nummer af?Probleem opgelost dan.Bij terreur moeten toch de daders worden opgepakt,en niet de de slachtoffers al het werk laten doen zodat ze er geen last meer van hebben ?
Onze afstandbediening werkt niet meer goed.De “O.K”. knop en de centrale “pijltje naar beneden” toets moet je nogal hard en op de juiste plaats indrukken voordat de decoder (V5) erop reageert. Je moet er dus een beetje feeling voor hebben en mijn vrouw slaagt er gewoon niet in om een selectie te maken met gebruik van die 2 toetsen.Boven, links, rechts lukt wel probleemloos.We hebben de batterijen verwisseld, de afstandsbediening gereset, van radio naar IR en terug, maar die 2 toetsen blijven haperen.Kan deze afstandsbediening worden omgeruild? En hoe?
Ik heb een abo met nummer sinds paar dagen en ik heb nog niemand dit nummer gegeven toch kryg ik sms whatssap en telefoon van nummers totaal onbekende nummers hoe kan dit ??,?
Ik kijk met regelmaat eens op MyProximus. Op de pagina ‘overzicht’ staat dan met een geruststellend groen vinkje ‘Alles in orde!’ En dan krijg je vandaag plots een SMS over een openstaande factuur waarvan de betalingsopdracht eerder kennelijk niet werd uitgevoerd. Dat is toch geen goede communicatie? Het is een voorbeeld van de ‘domheid van de AI-systemen’ die steeds meer gebruikt worden door alle bedrijven om te besparen en klanten zo ver weg mogelijk te houden. . Wist u trouwens dat ik ooit op minimumdienst werd gezet wegens eenzelfde achterstallige factuur en - I kid you not - 3 uur bezig ben geweest alvorens ik een “echte mens” aan de lijn had? Op minimumdienst is het nl. blijkbaar niet toegelaten om op het 0800-nummer tot bij een “echte” medewerker te geraken (optie is dan niet beschikbaar). Dus wordt je verondersteld om via het oerwoud van domme (spraak)computers je probleem op te lossen. Dat je internet op dat moment nauwelijks bruikbaar wegens tergende traagheid is maakt de
Hallo,We hadden gisteren avond twee korte niet gevraagde resets van de modem. Dit is in her verleden vaak gebeurd maar de laatste maanden was veel beter. Maar sinds de resets van gisteren kan ik geen WiFi 5GHz meer zien op laptop of iOs toestellen. One SSID is uitgeschakeld en ik heb manueel de twee netwerken (2GHz en 5GHz) apart SSID namen gegeven. In het verleden, na deze resets, was de 5GHz WiFi niet direct beschikbaar, maar kwam uiteindelijk terug.Het probleem is natuurlijk dat ik heb enkel 2GHz, de snelheid is veel lager als ik kan manueel kiezen voor mijn 5GHz WiFi.Maar dit keer niet. Ideeën?Trouwens, ik denk dat deze resets gebeuren als de iOs toestellen een update doen en de optie ‘Private Address in de Wi-Fi is terug default naar ‘On’.
eerste afspraak technieker volledig de mist ingegaan voor vervanging B Box..Tweede afspraak : een perfecte dienstverlening , vriendelijk, goede uitleg.Beloofd om volgende dag op te bellen om te vragen of alles in rde was en werkte zoals het moet werken, en inderdaad telefoon na de middag van technieker .Perfect .
In het verleden kon ik bij “Mijn verbruik” mijn internetverbruik van de laatste 3 maanden zien, opgedeeld in verbindingssessies (meestal 24u). Dit heeft de laatste maanden wel/niet gewerkt, en nu blijkbaar helemaal niet meer, ik krijg enkel een totaal verbruik van de huidige maand te zien. Waar is deze functie gebleven?
Ik heb een Proximus abonnement via het werk maar slaag er al lang niet in om binnenshuis een telefoongesprek te voeren in Opwijk (omgeving Foksveldstraat - Neerveldstraat) wegens gebrek aan signaal. Zelfs buiten is het zeer moeilijk. Nochtans, mijn huisgenoten - via provider Telenet) hebben geen enkel probleem en perfecte ontvangst. Zeer lastig, zeker met al het thuiswerk!
ik heb een Mobilus Unlimited Premium 5G tarief plan 49,99 euro per maandzonder beperking van data volumeik zie dat we voor 5G nog een ander tariefplan hebbenMobilus Unlimitedonbeperkte data Onbeperkt bellen Onbeperkt sms'en5G35 GB aan volle snelheid in België en EUMijn favoriete app: zou graag naar dit tariefplan overschakelen om dat het 7 euro goedkoper is en voor mij meer als voldoende er word geen gevolg geven aan men aanvraag online.kreeg de melding er word aangewerkt en u ontvangt mail of sms en ik krijg niets klant nr 307254680 kan iemand met helpenDank u
Hallo, Ik zou opgebeld moeten worden vanuit Amerika (iemand met een Amerikaans nummer). Kost mij dat ook iets?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.