Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Beste,ik ben zowel met werkgsm als privégsm bij proximus en het lukt me gewoon niet meer om een gewoon telefoongesprek te voeren met klanten.ik probeerde verschillende keren naar de helpdesk van proximus te bellen en ook daar hoorde de dame niets. het is echt heel erg en ik wens dat dit probleem verholpen wordt.Destijds in Zwalm had ik idem probleem en er werd toen ‘iets verzet’ waardoor ik toch enigszins weer deftig kon bellen. Hier in de regio Zottegem Verstraetenplein is het probleem groot. ook internet valt regelmatig gewoon weg. Met home office is dit heel lastig.ik wens dan ook officieel klacht in te dienen en wens hiertoe verder gecontacteerd te worden teneinde het probleem op te lossen.anders zie ik mij genoodzaakt zeker al privé over te schakelen naar andere provider. met dank, Geneviève
Sinds mijn btw-nummer werd toegevoegd aan mijn account is mijn gsm-abonnement verdwenen uit MyProximus. Ondanks meerdere contacten met helpdesk via chat/telefoon komt er geen oplossing. Ik kreeg een brief met klantennummer, datum factuur en activatiecode, maar niks lijkt te werken.
Ik heb geregeld (bijna om de 3 à 4 dagen) een probleem met het uitschakelen van mijn decoder. Normaal mag dan alleen nog het rode lampje blijven branden, maar vaak blijft ook het blauwe lampje (rechts van het rode) branden. Ik moet dan telkens de decoder heropstarten om het probleem op te lossen, heel vervelend.Nog mensen die dit probleem hebben, zo ja, hoe kan ik het oplossen? Alvast erg bedankt! Erik
Ik heb het pakket Slimme diensten maar bij het inbrengen van telefoonnumers en naam voor herkenning van de oproeper verschijnt de naam niet op het scherm wanneer deze opbelt.Is er misschien iets defect aan het toestel - betreft een Maestro 6042 - of is er iets uitgeschakeld ?Mvg
Ik ben recent over gestapt naar Flex.De vriendelijke dame achter het 0800 nummer zond me ter bevestiging een mail bericht in het Frans met als onderwerp “ Votre facturation électronique : simple et écologique “Okee, dacht ik, een vergissing. Dit heeft wel niks direct met mijn overstap te maken, en dan nog in het Frans, ze zal gewoon een verkeerde link hebben gebruikt. Als het maar in orde is.Maar zonet kreeg ik een (Nederlandstalige) sms in over Enjoy en een doorverwijzing naar een webpagina (waar ik moest inloggen) in het Frans. En ben ik eerder ook niet een paar keer op de Franstalige versie van een PX pagina uitgekomen?Okee, omschakelen van FR naar NL lukt me nog wel, maar is er misschien ergens een instelling die is gewijzigd? Alhoewel, meestal is de bezochte PX webpagina wel in het Nederlands.
Pickx app werkt niet meer op iPhone of iPad. Op beide al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, toestellen ook al opnieuw opgestart,..wat kan ik doen hieraan?
Plots moet ik mijn E mail adres en wachtwoord doorgeven om via de smartphone de berichten te lezen??? Inloggen Proximus mail op smartphone lukt niet niet tegenstaande ik het juiste E mail adres en wachtwoord ingeef????Graag feedback aub. Mvg Omie
Inloggen Proximus Webmail niet mogelijk:“Uw mailbox wordt gemigreerd naar de nieuwe Webmail. Het is daardoor tijdelijk niet mogelijk om in te loggen. Gelieve later opnieuw te proberen.”Kan een Proximus medewerker iets concreter zeggen wat “LATER” hier betekent: één uur, één dag, …?Vooraf(vb.gisteren) hierover geïnformeerd worden moet toch ook mogelijk zijn geweest?
Sinds enkele dagen stel ik vast dat bij overschakelen naar één het beeld gedurende enkele seconden stilstaat, bij overschakelen naar een andere zender gebeurt dit niet.Ik stel dit vast op een 4K TV met V7 decoder, op een HD TV met V5 decoder krijg ik gedurende enkele seconden storingen bij overschakelen naar één.Het heeft dus naar mijn mening niets te maken met het type decoder.Ben ik de enige die dit opmerk ?
Beste, ik loop al even vast op een aantal zaken en heb al wat uurtjes versleten aan de telefoon bij jullie klantendienst. concreet: ik kocht een epic-videao pack aan met apple TV, met vraag om een bestaand pre-paid nummer aan dit pakket te koppelen. Ik kreeg een nieuw gsm-nummer toegewezen. Ik zou graag het nummer dat jullie nieuw toewezen uit mijn pack halen en annuleren, en het bestaande nummer (gezien dit de nnummer van mijn dochter is) toevoegen. ik heb al een keer een uur aan de lijn gehangen: conclusie: zolang de apple tv niet geleverd is kunnen we dit niet aanpassen.Bij installatie apple tv heb ik 3 keer aan de lijn gehangen, de eerste kreeg het niet opgelost en herstartte de modem, ze belden me terug na een half uur om te vragen of het werkte, wat niet het geval was, dus opnieuw wachten, tot ik plots van de lijn werd gesmeten, opnieuw gebeld, en opnieuw van de lijn gesmeten na 20 minuten. Vandaag 1uur en 4 minuten aan de lijn… en de gsmnummer is nog steeds niet van mijn pack af
Vroeger kon ik de sportzender “Eleven” casten om voetbalwedstrijden te bekijken. Sinds enige tijd lukt dat niet meer. Alle andere zenders geen probleem… heb nieuwe chromecast gekocht en ook bij deze hetzelfde vehaal…Is dit manipulatie van Proximus ? Blijkbaar hebben ze er zelf geen antwoord op en sturen ze je gewoon wandelen met ...”er wordt aan gewerkt” doch dit duurt blijkbaar al maanden (jaren)Wie heeft dit probleem nog ?
Dat PX deze weg op wil is hun keuze en aan de klant of ze dit willen of naar een andere operator gaan. Maar dat ze alle klanten weer pakken door de huur van de tweede decoder te verhogen van 6 naar 8 euro per maand is erover. Geld dit voor een V5 mini decoder ook. Dan is het misschien beter om mijn V7 decoders ivm mijn Flex abo te vragen ipv de V5 die ik nog in bezit heb. V7 heeft toch meer mogelijkheden ?Doen ze nu geen prijsverhoging voor de Flex dan pakken ze de verhoging maar via de tweede decoder 😷🤔😥
Het is nu reeds 4 dagen dat ik geen mails kan verzenden noch ontvangen op mijn Proximus Mail Server.Hetgeen vroeger lukte als een fluitje van een cent.Behalve mijn “@belgacom.net” account, dit lukt nog !Wat staat er mij te doen.Ik heb dus mijn “@belgacom.net” account die werkt - doch ik heb volgende accounts dieniet werken:“@proximus.be” “@hotmail.com” “@msn.com”Hoe geraak ik hier op een verstaanbare manier uit deze problemen ?Graaag een seintje a.u.b.Roland Moens.
De wifi verbinding valt regematig uit op mijn Samsung Tablet en geeft verificatie fout aan. De helpdesk en techniekers zijn geen hulp. Dat is niet het geval op mijn Samsung phone noch op mijn laptop.
Beste ,Op 8/10/2021 maakte ik een afspraak voor de verhuis van een vaste lijn en tv aansluiting voor mijn ouders die verhuisden van hun woning naar een assistentiflat in de zelfde gemeente . we kregen een afspraak op Wo 17/10/2021 voor de aansluiting tussen 8u en 17u ( de tel was op 11/10/2021 al ongedaan gemaakt op het oude adres) Maar de technieker is niet langsgekomen ! ( waarom ? geen antwoord ) nu zijn we 02/11/2021 en al 12 tel met vele beloften en een klachtdossier verder en nog steeds hebben mijn ouders van 93 jaar en 88 jaar geen TV en telefoon zodat ze volledig afgesloten zijn van familie en buitenwereld . niemand kan mij een nieuwe afspraak maken of weten te vertellen wat er is mis gegaan . Dit niet begrijpende dat een gezin dat al van de jaren 70 klant is en dan op die leeftijd volledig hulpeloos in de kou laten staan . Mijn frustratie als zoon is dat wij altijd correct de rekeningen hebben betaald en nu als een onnozele sul door jullie helpdesk veel beloften worden gedaan
BesteVoorheen kon ik bij het doorsturen van berichten overbodige e-mailadressen en zelfs delen van tekst wissen maar door nieuwe update (?) lult dat niet meer.
Op dit moment (31/10/2021 7u54) klopt de tv gids van Een niet voor 1/11/2021.
Kan geen Emails meer versturen, ze belanden in Postvak Uit.Als je alle specificaties van wat er ondersteund is goed bekijkt ligt de oplossing bij Proximus.In het “Proximus email instellen” hulpje :https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/je-mailbox-instellen/email-instellen-op-je-gsm-tablet-of-computer.html Staat dat de ondersteunde beveiligingen voor uitgaande emails via poort 587 STARTTLS, TLS of SSL zijn.De Outlook client van Microsoft gebruikt SSL (SSL is enabled by default in the Outlook mobile app).Zie :https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/je-mailbox-instellen/email-instellen-op-je-gsm-tablet-of-computer.html Scroll naar beneden naar : Outgoing Mail Server Settings (SMTP) Mijns inziens moet Proximus doen wat ze beweren en op hun server SSL ondersteunen (of debuggen) voor poort 587.
Net renovatie aan het huis achter de rug waarbij we onder andere 3 internetkabels hebben laten trekken naar twee andere kamers om daar ook vast internet te hebben. 1 kabel werkt, de andere twee niet. Als we een laptop of PC willen aansluiten op die andere twee kabels krijgen we steeds de melding dat het ethernet/de verbinding niet geïdentificeerd kan worden. Aan de zijde van bbox krijgen we ook enkel een pinkend groen licht ipv een vast groen licht. We hebben al verschillende laptops, PCs, alsook apple tv geprobeerd maar niets werkt op die twee kabels terwijl de eerste wél werkt.Iemand enig idee waar het probleem ligt aub?Alvast bedankt.
Vandaag 30/10/2021 is nog geen TV-gids van 1 te zien voor maandag 01/11/2021En dit enkel voor 1 denk ik.
Beste allemaal,Woonachtig te Zoersel en eerder verouderde infrastructuur aanwezig in de straat, dus (nog) geen fiber mogelijk helaas. Om die reden hebben wij 2 providers in huis, Proximus en collega Telenet.Het gros van ons internet verkeer verloopt via collega Telenet. Wij gebruiken mobiel van Proximus, deze zit in een flex pack.Gesteld dat wij Proximus + de collega combineren in 1 netwerk (ofwel als failover ofwel met bijv. Peplink router, dan veronderstel ik dat bepaalde poorten naar de Proximus-WAN moeten gerout worden?Klopt dit?En zo ja, welke poorten moeten dan naar de Proximus-WAN gerout worden? Alvast bedankt voor jullie input & hulp!
Op BBC First speelde vannacht de mini serie Agatha Christie: the ABC murders.Deze had ik nog niet gezien en had dus de serie opgenomen. Deel 1 en 2 waren geen probleem. Deel 3 was opeens een aflevering van een andere serie.Wat blijkt nu bij het nakijken? Ze kunnen geen rekening houden met het wisselen van het uur. De aflevering duurde opeens van 2:30 tot 2:30.De uuromschakelingen zijn nu al van de jaren 70. Je zou toch denken dat ze hiermee kunnen omgaan in hun programmeringen.Enig idee hoe het derde deel toch nog bekeken kan worden? Want er bestaat geen replay voor deze zender.
het wordt toch eens hoog tijd dat proximus, degelijke software ontwikkeld voor de tv-decoder.. bij de vorige was het niet fameus, maar deze android box, is nog veel erger.. in het midden van een film, herstart hij zomaar.. je wil een reply doe : kan niet afgespeeld worden.. en zo nog wel een tiental ander symptomen… zo een programmeurs, die zouden er bij mij, dadelijk uit vliegen.. of wordt dit ook al uitbesteed aan lage loonlanden ???schande, zoveel geld voor een abonnement en dan zo’n kwaliteit..ik ga binnenkort verhuizen, maar ik zal toch eens nadenken om over te stappen na 30j klant te zijn..Guy
In Lokeren kunnen we ons inschrijven voor fiber. ik vind echter nergens het prijsverschil met ons huidige flex pakket. wie kan hier op antwoorden voor we beslissen?
Hallo,wat zijn de mogelijkheden om op een 2de TV te kijken ? Momenteel is er al 1 decoder en kan het abonnement 3 TV’s aan. Eventueel met Proximus Pickx liefst met een afstandsbediening dus geen Chrome cast ( misschien wel een alternatief ).alvast bedankt! Gr.Michael
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.