Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Beste, Op donderdag 2 september maak ik een afspraak voor mijn verhuis op 15 oktober. 15 oktober, neem ik contact op met Proximus omdat er nog steeds niemand is om 15u. De medewerkster weet me doodleuk te vertellen dat het te hard aan het regenen, haar collega zal niet meer kunnen opdagen. Afpsraak wordt verplaatst naar maandag 18 oktober.Op maandag 18 oktober krijg ik telefoon dat de technieker ziek is …Op dinsdag 19 oktober komt er eindelijk iemand langs, maar de verbinding in de straat werkt niet… Er moet een technische dienst langs komen… De technische dienst komt langs, dan moet er een lasser komen , dan een tester ;….. Ik bel elke dag naar Proximus, en elke dag mevrouw we beloven u MORGEN op te bellen… Nog nooit heeft er iemand van Proximus mij op gebeld… We zijn vandaag 8/11, en nog steeds geen internet en TV…. maar ze beloven mij wel elke dag dat ze mij gaan BELLEN… Bovendien mag ik het appartement waar ik vroeger woonde het internet niet afsluiten… Kosten maken voor niet
beste,Ik overweeg een 4K tv aan te schaffen, vraagje zijn mijn decoder V5 compact en modem Bbox3 hiervoor bruikbaar?
Afspraken bij Proximus : dit heb ik nog nooit NERGENS meegemaakt, wat een knoeiboel dat jullie daar van maken. We zijn verhuisd op 3 november, de aansluiting was voorzien voor 4 november, niemand te zien …… gebeld wel 5/6 keer om alles recht te trekken, excuses, belofte creditnota enz…. Ge denkt we hebben een afspraak om 10 november dat alles opgelost is ? Oh neen, het wordt echt een héél slechte soap. Ze gaan de apparatuur leveren op mijn oud adres op maandag 8 november, dat staat werkelijk in een mail. Hoe zot is dat ? En dan zeggen ze nog : goed week-end …………………..Ik heb geen internet, noch TV al die dagen, betalingen heb ik moeten uitvoeren op mijn oud adres, daar is gelukkig nog internet, nu zit ik op proximus public wifi en dat valt constant uit.
Ik bestelde bij proximus een Iphone mini 13 . deze zou normaal vandaag aankomen.Dit is niet gebeurd. Ik nam hiervoor deze ochtend contact op via deze chat. Er werd mij verteld dat proximus vandaag het toestel zou overhandigen aan bpost en dat ik hierover een mail zou krijgen. Ook dit gebeurde niet. Er staat al 3-4 dagen. Bestelling wordt ingepakt dit verandert niet. Is de telefoon die al betaald is wel op voorraad??
Er lijkt verbinding te zijn, maar als ik een programma wil afspelen, krijg ik een zwart scherm, en dan “oeps, er ging iets verkeerd”. Zowel op Android smartphone als Apple IPad. Met Netflix en VRT NU heb ik geen probleem.
Als ik op mijn tv kies voor 'Apps' (in plaats van bijvoorbeeld Live TV of Mijn video's) en ik start een app (bijv. de Sporza-app), dan krijg ik soms de melding dat deze dienst/website enkel toegankelijk is voor gebruikers in België. Ik surf nochtans gewoon van thuis, zij het in dit geval niet via mijn pc of smartphone, maar rechtstreeks op de tv via de Proximus decoder. Hoe komt dit, en is dit op te lossen?
Hallo iedereenIk heb net ingebeld naar proximus klantendienst, die pickx app is zo slecht. Telkens als het voetbal is kan je niet casten, al de andere zenders lukken. Het lijkt alsof die “betalende zenders” geblokkeerd worden… wat uiteraard niet zo zal zijn want er bestaat in abo met pickx zonder decoder. Nog mensen die deze problemen hebben? Ofwel is het direct zwart beeld ofwel heb je 10min beeld en is het daarna zwart.
Bij de serie opname van Red Light werd op 6 september episode 2 niet op het juiste uur opgenomen. Ik was verplicht om de opname aan te kopen aan € 1,99 hetgeen niet de bedoeling was. Hoe komt het dat de opname niet correct gebeurd is en moet ik dat bedrag wel betalen ?
Ik wilde een nieuwe iPhone bestellen. ik ben al klant bij proximus dus het laat mij alleen maar mijn geboortedatum en identiteitskaartnummer invullen tijdens het bestellen. Mijn adres is niet ingevuld maar ik kan er niet aankomen en het laagt mij het niet invullen dus ik kan ook niet naar de volgende stap gaan om mijn betaling af te ronden. Is dit iemand anders ook overkomen of weet iemand hoe ik verder met mijn betaling kan gaan?
Goedenavond,Deze morgen iets raar gezien op mijn decoder, als de decoder in stand bye staat brand enkel het rode led lampje.Nu deze morgen brandde het rode lampje maar ook 1 blauw led lampje HD.Wat is hier het probleem?Hoe komt dit? Na een heropstart van de decoder was het terug normaal.
Sinds gisteren kan ik geen mails meer verzenden/ontvangen van mijn domeinnaam…. Dit is ondertussen de derde keer. Ook een uur aan de lijn gehangen gisteren met Proximus zonder resultaat…
Beste, Ondanks het feit dat ik relay.proximus.be heb in gesteld in apple mail, kan ik geen mails verzenden.‘cannot send message using the server SMTP Skynet’ is de booodschap die ik krijg. Enig idee voor oplossing?
Sinds een goede week zijn al onze submappen verdwenen in Outlook.Op de webmail bij Proximus staan ze er wel nog, maar deze komen niet binnen in Outlook op onze PC.Vrijwel 20 submappen, door onszelf aangemaakt zijn op de PC niet meer zichtbaar in Outlook.Wat is de oorzaak en vooral hoe kan dit probleem hersteld worden?
Hallo, Sinds enkele dagen de nieuwe android decoder ontvangen. Zowel boven als beneden constant foutmeldingen : p130 f025. Apps werken wel goed (lang leve Google Play). Tv replay opvragen gaat meer niet dan wel.Een opname opvragen idem.Ook de tv gids haalt niet altijd de informatie op. Waarom lanceren jullie deze decoder ald hij niet deftig werkt? Ik heb de laatste software update en ons internet werkt wel vlot (fiber). Ik heb gewoon zin om die decoders terug op te sturen en mijn oude terug te zetten. Dezelfde problemen bij mijn zus...
Zijn er nog mensen die sinds de vernieuwing van de email layout problemen ondervinden met onverwachte fout?Iedere keer krijg ik de melding van ‘onverwachte fout’ tijdens het opstellen van een email waardoor deze niet meer onverwacht is… :-/Concept wordt dan ook niet meer opgeslagen waardoor al de wijzigingen verloren gaan.
Graag had ik een VDSL2 aansluitdoos/splitter aangekocht om deze als reserve bij de hand te hebben. Deze blijken nogal eens last van oxydatie te hebben. Op deze manier kan ik mij dan zelf uit de nood helpen als er zich een probleem voordoet (op de meest onmogelijke uren gewoonlijk). Waar en tegen welke prijs kan ik deze onderdelen aankopen ?
We hebben 4 maanden geleden ons account van business naar privé omgezet, en ook het abonnement op Flex gezet.Daar is in principe my e-Press bij inbegrepen.Na veel heen en weer gepraat met Proximus, over verschillende kanalen, werd de my e-Press optie eindelijk midden oktober geactiveerd.Nu krijgen we de nieuwe factuur, en blijkt dat er voor my e-Press 11.98 euro per maand aangerekend wordt.Echt?
Ik krijg al enkele dagen in mijn mailbox volgend bericht:“NetflixNotification de suspensionBonjour, Ik heb Netflix via Proximus-abo, maar nooit niets gewijzigd of gevraagd.Mijn vraag is nu of dit spam is of niet.Mails worden verstuurd vanaf mailadres : supportnetflix@proximus.be
Ik wil mijn nieuwe smartphone Motorola moto >E30 verbinden met mijn wi-fi doch krijg steeds de foutmelding ‘authenticatieprobleem’. Heb modem al eens opnieuw opgestart doch probleem blijft hetzelfde.
mijn vraag heeft eigenlijk niets te maken met proximus, maar op mijn computer kan ik updaten naar windows 11, maar ik vraag me af of open office werkt in windows 11 want op de website van office staat 11 er nog niet bijal mijn bestanden staan in open office, dus het zou een ramp zijn als die niet meer zou werkenanders wacht ik met de update tot office klaar isiemand al ervaring ?
Ik krijg regelmatig de mededeling dat ik enkel de tv gids en live kan kijken wegens technisch probleem en ik mag de decoder niet herstarten of clear data doen omdat dat kan leiden tot een verder verlies van je tv dienst.Iemand een idee waarom dat zo veelvuldig is? Want het begint toch wel vervelend te worden.
Onze account werd enkele maanden geleden omgezet van business naar privé. We hebben een Flex abonnement met Internet+TV+GSM. Het heeft lang geduurd totdat MyProximus de account als Privé herkende, maar nu is dat eindelijk blijkbaar geregeld, waarvoor dank. Ik vind echter nergens in MyProximus My e-Press terug, terwijl we daar normalerwijze recht op zouden moeten hebben.
Goeiemorgen, Ik heb recent een nieuwe laptop van mijn werkgever gekregen. Die werkt op kantoor perfect maar in mijn thuiskantoor kan in niet op het internet. Het toestel connecteert met mijn netwerk, maar geeft de boodschap ‘no internet’. Mijn ‘oude’ laptop (identieke configuratie door mijn werkgever), geeft thuis geen problemen, net als mijn eigen desktop , tablet, gsm’s in huis. Gaan allemaal netjes connecteren. Alleen dat ene toestel geeft die boodschap. Ik kan er wel mee connecteren als ik het rechtstreeks aan de bbox hang. Ik heb al contact gehad met proximus , er zijn geen problemen met mijn netwerk (en mijn andere toestellen werken inderdaad zonder probleem). Maar mijn werkgever zegt dan weer dat het niet aan het toestel ligt gezien dat op kantoor wel werkt (via wifi en via de kabel). Ik heb een wifi booster en twee oudere plc adaptors (nog belgacom), maar al die zaken werken dus wel. Ik connecteer via 2,4Ghz netwerk. Alvast dank voor de suggesties.
Goedemiddag Ik heb een gsm nummer van mijn werk. Ik heb echter al geruime tijd geen facturen meer gehad en aangezien ik af en toe een sms ticket neem weet ik dat die er moeten zijn. Ik had het ontbreken van facturen reeds doorgegeven en kreeg afgelopen week dan ook een sms om facturen digitaal te laten verlopen. Heb dan een bevestiging, per sms ontvangen dat dit ook zou gebeuren echter is sindsdien mijn sim kaart niet geregistreerd. Dus ik ben niet bereikbaar, kan zelf niet bellen en per mail zijn jullie onbereikbaar. Gelukkig is het via de werkgever want ik ben niet erg tevreden over jullie diensten.
Hallo,Waarom vallen de Nederlandse Antillen ( Aruba, Curaçao en Bonaire,) niet onder de EU in jullie lijst om Proximus pick in het buitenland te zien.Maar de Franse Antillen wel ( zoals Guadeloupe). Deze horen officieel ook niet tot de Europese unie.Waarom het verschil
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.