Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Na dat ze mijn mail verander hebben worden er geen bijlage meer doorgestuurd, ook moet ik nu eerst mij bijlage die ik ontvang eerst downloaden vroeger kon ik ze eerst bekijken in weergave
Geachten,Ik dacht dat de problemen opgelost waren met Proximus mail, doch bekijk hieronder hetresultaat van deze morgen, bij het openen van mijn Proximus Mail. En het cirkeltje (een telefoonschijfje) blijft maar draaien, en dit uren lang om volgens het venster 3 berichten te openen…..wat is hier allemaal gaande.Probleem reeds aangekaart dagen terug, doch geen “kik” van de verantwoordelijken, als ik ietsontvang van support is het van een lid van Proximus - doch de hogere instanties blijven zwijgen !!Zij hebben trouwens de lay-out van de E-mailserver verandert - hetgeen vroeger prachtig werkte !! Graag iets positiefs als nieuws.Roland.
Hallo,Ik test deze maand het boeket Pickx Mix NL uit.Voorlopige bevinding: ik had niet eerder opgemerkt dat BBC Entertainment ook in SD-kwaliteit wordt uitgezonden. Dat is ontgoochelend omdat je zelfs met deze tv-optie erbij (na de maand gratis testen) voor 10 EUR/maand extra van het hele BBC-aanbod nog steeds maar één zender in HD krijgt, BBC First en de rest nog steeds in SD.Ook sommige andere zenders worden ook in dit extra boeket nog steeds in SD doorgezonden. Dat is voor mij in 2021 wat betreft prijs/kwaliteit echt onaanvaardbaar voor een betalend tv-pakket.Ook kan ik nergens VH-1 Classic en Museum tv terugvinden, noch op de decoder, noch via webbrowser. Deze zenders staan toch vermeld hier,https://www.proximus.be/nl/id_cr_pickx_mix/particulieren/pickx-tv-en-opties/pickx-tv-opties/pickx-mix.html#/BestChannelsOf het moest alweer zijn dat de info niet up-to-date is, zoals zeer vaak bij PX-webpaginas.Tot slot is de samenstelling van het soort zenders op zich ook niet heel bijzonder,
BesteIk heb thuis een tp-link RE650 en een RE190 aangeschaft om een stabiele wifi verbinding te verkrijgen enerzijds op de bovenste verdieping en voor onze Eufy wifi deurbel (beide te ver van de BBOX3). Helaas moet ik na het instellen van deze acces point dagelijks de stroom en het netwerk onderbreken om op mijn wifi te kunnen. Ik heb mijn acces point zodanig ingesteld dat hij dezelfde SSID en wachtwoord heeft als het wifi netwerk van de BBOX. Regelmatig zie ik ook dat het wifi lampje op de BBox rood kleurt, maar ook als dit niet beurd zijn er soms problemen. Ik heb naar de support al gebeld en kreeg iemand aan de lijn die de frequentie/range heeft aangepast omdat hij dacht dat dat het probleem was alsook de One SSID heeft uitgeschakeld, maar dat doet niks aan het probleem. Intussen lijkt het of ze het dossier hebben afgesloten omdat ze na een paar uur hadden teruggebeld om te zien of alles werkte… tja het probleem is zo ‘random’ dat het niet op zo’n korte tijdspanne kan geëvalueerd wo
Beste ,Er werd een verkeerde IPhone geleverd.ik heb een iPhone 13 bestel en een iPhone Se gekregen. de verpakking was beschadigd.
Waarom komt proximus zelf niet men een mesh systeem met 2 of meerdere wifi-punten ? Zoals de google wifi. Met misschien de mogelijkheid om ook tv box op aan te sluiten ?
I heb proximus cloud vorige maand opnieuw geïnstalleerd, en stel nu vast dat de bestanden nog steeds niet worden geïroniseerd. Hoe zou dat komen?
Beste klantendienst,een paar weken geleden nam ik contact per chat en per telefoon met de vraag hoe de voicemail op een gewone GSM uit te schakelen. Online las ik dat dit mogelijk was via MyProximus, maar het nummer stond er niet tussen - hoewel de pay&go kaart goed geregistreerd was op naam (er was een bevestigingsmail). Dus het zelf uitschakelen via MyProximus was niet mogelijk. Ik heb dit probleem 5x uitgelegd en werd telkens weer naar dezelfde “oplossing” verwezen. Ook werden er sms’en verzonden met de link over het stappenplan hoewel ik duidelijk vermeld had dat dit over een gewone GSM ging (zonder internet), niet een smartphone. Ik kreeg ook het antwoord dat de medewerkers van Proximus dit niet zelf konden uitzetten, zelfs met toestemming, omdat het een Pay&Go kaart was.Heel dit gedoe heeft mij één uur gekost, zonder oplossing !Uiteindelijk ben ik naar de Proximus winkel van Waregem geweest waar de medewerker dit in 5 min heeft opgelost. Blijkbaar was de registratie van d
Hi, Weet je wat nu eens een echte geste van proximus zou zijn in deze tijden van lockdown? BBC 1 en 2 (eindelijk!) in HD doorsturen. Zonet nog eens naar het nieuws op BBC 1 aan het kijken. Alweer stoor ik me aan de belabberde SD-kwaliteit. Komaan Proximus, jullie zijn zowat de enige tv-provider die BBC niet in HD aanbiedt en dit na jarenlange verzoeken van klanten. Wordt echt lachwekkend (of eerder toch om te huilen?)!
Hallo,ik nam gisteren (1 maand gratis op proef) het pakket pickx Mix NL. Dat werkte op de tv en decoder al vrij snel na bestelling.Nu kijk ik ook tv via het web (dus niet via de app). Ik heb daarbij de keuze tussen Firefox versie 94.0 of Chrome versie 95.0.4638.69. Ik ben wel degelijk ingelogd en kan de live tv van het basispakket bekijken.Ik zie ook de optie 'abonnementen' en kan daarin series terugvinden van de betaalzenders (zoals op BBC First). Maar in het overzicht bij live tv is geen enkele extra zender weergegeven, enkel die van het basispakket.Ik had vandaag ook een chat met een medewerker: maar behalve wat links naar (voor de hand liggende) FAQ en hulppagina's werd ik niet verder geholpen en had de medewerker geen idee.Ook deze eenvoudige vraag kon niet worden beantwoord: "zijn de extra zenders van pickx mix NL te bekijken via het web?” Ik begrijp dat er bepaalde kanalen wegens copyright daar niet worden weergegeven (ook zoiets stoms!) maar het kan toch niet zijn dat zoiets vo
Ik betaal voor het pakket Familus + Pickx Mix NL, ik betaal dus 10,99 euro extra elke maand voor meerdere zenders waaronder FOX. Tot en met gisterenavond had ik de zender FOX (op jullie zenderlijst staat die op 65) en het is een van de enige zender doe het meest bij ons bekeken wordt en bijna altijd op staat. Vandaag is de zender uit de tv-gids verdwenen en kunnen de opnames die eerder gebeurd zijn op FOX niet bekeken worden, er staat : er ging iets verkeerd (SPC_4), de opname kan niet worden afgespeeld indien de desbetreffende zender niet langer beschikbaar is. Ik wil weten waarom de zender ineens niet langer beschikbaar is en hoe lang dit zal duren en waarom ik daarvan niet op de hoogte werd gebracht.
Sinds kort kan ik geen nieuwe folders meer aanmaken in de inbox van mijn mail via de webmail van proximus. Wel kunnen nog subfolders in de reeds bestaande folders gemaakt worden. Op dit moment heb ik 16 folders onder mijn inbox, wat echt niet veel is en slechts 3 /50 GB in gebruik.Enig idee hoe dit komt en wat de oplossing is aub?
Sinds kort zijn we overgestapt op een android box. Dit ging goed tot enkele dagen geleden. We kunnen op geen normale manier meer naar een opname kijken, constant foutmelding P011. Herstarten helpt niet en zorgt er ook voor dat de opname steeds herstart. Wij zijn ab-so-luut niet tevreden! Alles al gereset, aan en uit geschakeld. Om helemaal gek van te worden! Is dit echt de beloofde vooruitgang?
Beste, ik ben nu al anderhalve maand bezig met de nieuwe laptop van mijn oma in te stellen.Na veel proberen het wachtwoord juist te krijgen krijg ik een rood bericht wat mij verteld dat de email aan het migreren is naar een nieuwe web omgeving en dat ik het later nog eens moest proberen.Heeft 1 maand geduurd voor ik eindelijk kon inloggen aleen om met het volgende probleem vast te zitten.ik kan via haar email e-mails sturen maar niet ontvangen.de 24/7 live assistent werkt NIET zeer frustrerend de volgende dag contact opgenomen om 38 minuten in de wacht te staan aleen om te horen dat meerdere klanten klachten hadden en dat ik dit maar moest afwachten.ben totaal in de war met hoe moeilijk de hele situatie is.door op de optie te klikken email sturen bij proximus contact krijg je aan het einde van de vragen lijst dan ook nog geen email adres om vragen naar te sturen.dus hierbij op het forum dan maar.zijn er meer mensen die problemen hebben met het ontvangen van emails of ben ik de enigen ?
De aangepaste versie van de gebruikersinterface voor de webmail werkt niet meer op Android tablets. Aanmelden werkt correct, het overzicht van mailberichten en/of leesvenster wordt niet ingeladen en blijft leeg. Bijgevolg is de webclient onbruikbaar.Browser : Chrome 94.0.4606.85Android versie: 7.1.1
Sinds 1 week overgestapt van Telenet naar Proximus en wat me onmiddellijk opvalt is de onoverzichtelijkheid van de tv gids . Je moet eerst al moeite doen om hem te vinden en wanneer je hem gevonden hebt ben je half uur zoet om te kijken welke programma’s men uitzend de komende uren . Voel me al bijna genoodzaakt om opnieuw een tvgids te kopen zoals in het tijdperk voor digitale televisie. oplossing zou mss zijn om een simpele button te voorzien waarmee je direct in de tvgids komt en deze dan weergegeven wordt zoals bv. Bij Telenet . Heb me laten vertellen dat dit bij Proximus vroeger ook zo was …. ? Is mss minder flashy maar wel 100 bruikbaar
Zoals het nu is: op de infopagina van extra tv-packs staan vermeldingen zoals “20 exclusieve zenders, “bekroonde films”, “topwedstrijden”...enz. met dan uiteraard daaronder meteen het knopje “ik ga er voor”. Ik ga er echter niet voor zonder precies te weten WELKE zenders ik extra krijg. Zeker omdat ik in het basispakket nog steeds (!) naar BBC in SD moet kijken wil ik weten of de extra BBC-zenders in het aanbod zitten en HD zijn. Maar dat lijkt nogal een gezoek dus: Google open, beginnen zoeken en klikken tot ik dan toch ergens het aanbod van zenders van Pickx Mix NL zie staan. 2. Zoals het zou kunnen zijn: op de info pagina gewoon het gedetailleerd aanbod van zenders per tv-pack vermelden i.p.v. de vage termen zoals “20 extra boeiende zenders” enz… Meer algemeen: jullie verliezen jullie communicatie in te veel hippe marketing, fancy kleurtjes en logo’s maar op de duur zie je door de bomen het bos niet meer. Back to simplicity a.u.b.
Geachten,De chaos is nu COMPLEET !!Ik kan nu zelfs niet meer inloggen in mijn Proximus E-mailserverDit venster blijft maar draaien zonder gevolg: “https://webmail.ux.proximus.be/mail/index-rui.jsp?v=PRXUX_1.6.0#/mailWat staat mij nu te doen ?Krijg ik nu toch een beetje uitleg en een oplossing.Roland.
Sinds vorige week heb ik een nieuwe gsm gekocht maar sindsdien werkt mijn simkaart niet meer. Er staat dat er geen simkaart is geïnstalleerd. Ik heb eerst een andere simkaart van mijn papa gebruikt en dan doet hij het wel. Daardoor ligt het aan de simkaart en ben ik vandaag een nieuwe simkaart gaan halen. Maar het probleem blijft hetzelfde.
de postbode had geen toestemming om pakje bij de buur af te geven is nu wel gebeurd heb vandaag kun met barcode de postbode kunnen bereiken en ie zegt afgeleverd bij buurvrouw zij weet van niets politie gebeld voor klacht in te dienen zaterdag op afspraak maar hoe zit dat nu met mijn pakje ben ik dat nu kwijt ofwa kan er iemand daar op antwoorden aub
Beste zou u voor mij op mijn nummer eindigend op 0110 VoLte kunnen activeren. Ik heb 2 zakelijke nummers met 2 Samsung Galaxy s21 Ultra toestellen op het ene toestel werkt het wel met Proximus en op het andere niet. Instellingen in het toestel staan juist. Bellen via 4G staat op beide toestellen aan. Bedankt BBtax
ik heb mijn Surface Go 2 64GB/4GB + Type cover black niet gehad op 9/11 van bpost wel een email dat het geleverd is en getekend mijn naam is nick en er geeft iemand getekend met nikita maar ik was thuis en niemand gehoord of gezien van bpost pakje wel geleverd hoe kan dat mijn bar code is 323200074943657342001040
Vraagje over kosteloos bellen in flex-abonnement.Op twee verschillende pagina’s op website lees ik:Onbeperkt bellen vanaf je vaste lijn (s’avonds en in het weekend) en op een andere pagina onbeperkt bellen in België 24/7 Hier is er wel geen spraken van s’avonds en in het weekendDus mijn vraag: wat is nu juist ?met vriendelijke groeten
aan Proximus-medewerkersIk bezit nog twee belgacom emailaccounts “bn…...@belgacom.net”. Deze had ik graag volledig willen afsluiten daar ik verder ga met emailaccount….@skynet.be. Vraag aan proximus-medewerkers of zij deze oude accounts kunnen afsluiten (met al de gekoppelde aliassen)Meer specifieke gegevens omtrent deze belgacom-accounts zijn vermeld in m’n profiel onder de rubriek “interesse”Indien meer gegevens nodig zijn, lees ik de wel verderMet dankRooBoo
Hey iedereen! Ik had vorige week het persbericht gelezen dat er bij het afsluiten van het nieuwe flex abonnement een v7 decorder zou worden mee geleverd. Ik zit nu te kijken op de Proximus pagina waar je zelf het abonnement kunt samenstellen maar ik vind nergens terug dat dit zo zou zijn. Daarom vroeg ik mij af of er dus effectief een v7 decorder zal worden geleverd na de bestelling? Alvast bedankt!
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.