Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
I have tried the EAP SIM option it does not connect.Tried from the forum some options, however the Do Not Validate option is not available and it asks for a Domain to get through. I have tried connecting using other devices with same username and password it works perfectly. Can anyone help here?Eap-Method : TTLS (for some it works with PEAP instead ofTTLS) Verification Phase 2 MSCHAPV2CA certificate --->Do not validate option is not available on Google Pixel DevicesLink to the Removal of Do Not Validate option for reference -Can no longer select "Do Not Validate" as an option under "CA Certificate" - Google Pixel Community
Beste sinds deze avond werken de LAN aansluitingen op de bbox3 niet meer. Wifi lukt nog maar valt een paar keer per uur weg. Pc's die via LAN zijn aangesloten krijgen geen IP meer toegekend. Enig idee waar dat kan aan liggen?Bij mijn weten geen wijzigingen gebeurd recent Groeten Pieter
Onlangs ontvingen we de compact decoder, werkt vlotjes, reageert sneller op de afstandsbediening. Op dat vlak niets dan lof. Doch is er geen analoge audio uitgang (je weet wel de rode en witte cinch aansluiting) voorzien om de 'oudere' surround systemen aan te sluiten. Is er een mogelijkheid om (analoog) geluid uit dit boxje te krijgen? Wel wat balen nu we net twee maand Netflix in huis hebben en we het met de ondermaatse speaker van de TV moeten stellen. . Ik stel ook vast dat het HD signaal slechts 720 lijnen ipv 1080 zoals voorheen is. Is daar, zoals voorheen een instelling voor? Tnx.
sinds de wijziging door Proximus naar de “nieuwe”(slechte) webmail bijna elke dag doffe ellende om de mails te beheren en dan werkt men eens van thuis uit.. voorziet Prox. hiervoor een compensatie voor de verloren uren, eindeloze wachttijden en onbereikbare mails??? het wordt nu toch wel echt enorm frustrerend…. Proximus, please !!!! DOE ER IETS AAN !!!!!!!!time is money , ook voor de kleine man (die jullie lonen helpt betalen of zijn jullie dat vergeten???)
Beste,Ik kreeg zonet een sms via 8999 met over hoe Proximus het jaar eindigt in schoonheid, maar verder op in de SMS staat een link die ik niet associeer met proximus.Het gaat om https://prx.ms/verrassing. Kan u bevestigen of deze SMS effectief van Proximus komt of dat het hier gaat om phishing? Alvast bedankt!
Ik ben sinds 2 maanden klant bij proximus en nog steeds kan ik geen gebruik maken van de pickx app op iphone. Via de webbrowser werkt alles zoals het hoort.Wanneer ik iemand aan de lijn krijg zegt men dat ik privedoorgifte moet uitzetten op mijn iphone.Uiteraard heb ik dit al enkele keren gecheckt maar dit is enkel mogelijk bij icloud+ en dat heb ik niet. Dit was ook de enige oplossing die ik gekregen heb, iemand een idee wat het nog kan zijn?
Beste,Sinds de nieuwe versie van Proximus Webmail (2021) kan ik geen tekst meer plakken vanuit Word naar een nieuwe mail of naar het beantwoorden van een mail. Dat plakken werkt wel naar bv Notepad, dus ligt het niet aan mijn PC.PC Windows 10, 64 bit.Heeft iemand een idee? Een instelling in Webmail?Alvast bedankt.
Ik krijg sinds een goeie maand wééral geen papieren facturen meer van jullie, wel sms’en en dreigingen met extra kosten!? Zal dit probleem bij jullie nooit opgelost worden?Gelieve toch eerst de beleefdheid de hebben een factuur op te sturen. Ik heb geen glazen bol en kan niet betalen wat ik niet krijg. Jullie hadden mijn adres voor de vorige facturen, dus jullie hebben mijn adres voor de huidige facturen, toch?
Gelieve de voicemail van mijn Pay & Go nummer af te zetten. Ik heb al 10-tal keren geprobeerd via Myproximus, maar natuurlijk werkt dat niet. Na enkele minuten staat de instelling weer doodleuk op ON. Ik zou een bericht ontvangen, maar dat werkt uiteraard ook niet. Net als de activatie van de SIM, dat werkte ook niet via eID tenzij een herlading. Ik hoef dus niet te onderstrepen hoe goed ik de website van proximus vind. Dank om de voicemail alvast uit te zetten. Tis voor een bejaarde vader die daar absoluut niet overweg mee kan en ook nooit in staat is om die gsm binnen die veel te kort ingestelde rinkeltijd op te nemen. Zwak van Proximus dat ze die rinkeltijd voor een Pay & Go niet kunnen (willen) verlengen. Gewoon een commerciële kwestie waarschijnlijk en wat slechte wil.
Ik merk dat bij het zappen met de V7 decoder je enkel de naam van het programma in beeld krijgt.Met vorige decoders zag je ook hoelang het programma al bezig was of wanneer het gedaan zou zijn (tijdbalk)Dit mis ik wel bij de V7… zou dit eventueel aangepast kunnen worden? Zijn er nog mensen die dit handig zouden vinden als dit terug zichtbaar zou zijn?
al enkele maanden ondervind ik en waarschijnlijk ook tal van andere proximus internet klanten dat het publieke wan ipv4 adres helaas niet meer veranderd.Ipv6 wel geregeld of na reboot of reset.Maar wanipv4 zelfs na reset bboxv3+ blijft die statisch hetzelfde.Heeft dit te maken met de nieuwe infrastructuur (nokia terrabit routers configuratie) of is dit te wijten aan een nijpent tekort aan vrije ipv4 wan adressen.Mij lijkt nuttig dit na reset of reboot eens veranderd na enige tijd om blacklisted malware aan jouw teogekend mac id bboxv3+ te kunnen wegwerpen!!!!Kan iemand oplossing bieden.Het betreft hier geen bizz pack, met geen betaalde vaste ip wan adres.Het gaat om een res klant!!!!
Weet iemand op heden hoeveel gelijktijdige pppoe sessies op heden zijn toegestaan op het proximus netwerk bij een flex pack.Vroeger waren het er zeker meerdere zelfs tot 4 sessies.Ik heb al gelezen maar 1 sessie is toegestaan, omdat er al een andere sessie op achtergrond loopt voor smart wifi (vroegere fon).In dit laatste geval zou dan de vlan 10 pppoe sessie bboxv3+ moeten disabled worden (brug modus)!!! hartelijk dank
Hier en daar is te lezen dat er toch problemen zijn met reserveren lan ip adres voor een toestel dat een vast lan ip nodig heeft (voorbeeld printer of accespoint).De pppoe sessie is een virtuele linux gebaseerde sessie en bepaalde bboxv3+ (type software of bug) hebben problemen met dhcp reservatie (192.168.1.2-63).Men kan eigenlijk op 2 andere manieren vaste lan ip adres op toestel toekennen door denk ik vast lan ip adres te geven op toestel vanaf 192.168.1.128-192.168.1.254 of door de dhcp range aan te passen( wat beste is voor vlan 10) dus voorbeeld dhcp range aanpassen start 192.168.1.10-63 = zo heb je 192.168.1.2 tot 192.168.1.9 vrij om in (vlan10) gedeelte juist lan routeren.Men moet rekening houden met de dtv vlan ook een andere dhcp range is 192.168.1.64 tot 192.168.1.127!!!
Kan hier iemand meer info mede delen over de hardware eigenschappen van de sagem bboxv3+.Vooral hoeveek het ram geheugen is,type processor, heeft die qos functie.Kan men de kanaalbreedte wifi 5ghz van 80Mhz veranderen naar bijvoorbeeld 40Mhz!!!Heeft deze nieuwe type sagem bbox v3+ een goede ingebouwde ddos frewall??? alvast bedankt.
Hallo, Op 23 november 2021 heb ik een Mobilus Unlimited Premium abonnement aangevraagd, met overname van mijn bestaande nummer. Echter heb ik geen orderbevestiging ontvangen. Op de site zelf werd er wel een ordernummer getoond: R4WEBSHOP012519303 Kan een medewerker a.u.b. even kijken of de order goed doorgekomen is? Alvast bedankt! MVG,Kevin
Eind oktober zijn wij veranderd van provider: van Telenet naar proximus. We hebben daar veel problemen mee ondervonden. Doordat Proximus de vaste telefoonlijn zou overnemen kon Telenet ons abonnement niet aanpassen. Wij hebben dus het volledige abonnement moeten blijven betalen bij Telenet terwijl we de gsm en vaste lijn ook al dubbel moesten betalen bij Proximus. Na een telefoon met Proximus hadden ze gezegd dat nadat de installatie gebeurd was dat we terug moesten bellen voor een compensatie. Er was niets anders mogelijk want dan moesten ze alles annuleren en opnieuw aanvragen en dan zou de installatie opnieuw met een grote maand verlengd worden. Ik heb vandaag meermaals contact opgenomen met Proximus. Deze ochtend zeiden ze dat ik via chat de facturen moest doorsturen. Ik heb dat gedaan via facebook en via de chat op de app. Ik ben al sinds 9.30u aan het wachten op reactie maar heb nog steeds niemand gehoord. Dan gebeld om dit te melden maar daar kunnen ze me ook niet verder helpen
Opnieuw Proximus Webmail problemen. De maibox laden duurde minuten lang. Als die uiteindelijk toch geladen wordt kon geen enkele e-mail worden geopend. Opnieuw proberen geeft een lege undefined mailbox. Momenteel is inloggen zelfs niet meer mogelijk.Deze problemen slepen nu al twee maanden aan. Wordt het niet hoog tijd om een competente it-expert in te schakelen?
hallo,sinds kort zegt mijn apple tv dat ik teveel apparaten heb aangesloten op pickx waardoor ik de app niet meer kan gebruiken op mijn apple tv. ik zou dus graag enkele devices willen verwijderen maar hoe doe ik dit?
Hoe huur van een extra tv box opzeggen?
Ik wil geen sms-en met reclame van Proximus meer ontvangen
Na het online verlengen abonnement met gsm, wil mijn zoon de nieuwe gsm (nog in de doos, in plastiek en al) omruilen voor een ander toestel. Wat ook kan via de 14 dagen omruiling!! Dit is trouwens ook bevestigd door de klantendienst. Ondertussen al 10 dagen aan het wachten zonder resultaat. Iedere dag hetzelfde, u ticket staat nog open en ze gaan u morgen bellen!! Niks dus.Wat een service!
Ik wil mijn cloud 100GB opzeggen maar vindt nergens de mogelijkheid.
Bij deze zeer ontevreden van Proximus.Wij wachten al 4 weken voor een nieuwe aansluiting op ons adres. Al meerdere keren gebeld en word steeds gemeld dat ze mij gaan terugbellen voor een afspraak. Maar nog altijd niemand gehoord of gezien. Alles staat hier klaar voor installatie maar ze kunnen of willen niemand langssturen. Dit begint nu echt dringend te worden want zitten zonder internet. Vraag mij af wat er gaande is en waarom we bij proximus nu meer als 4 weken moeten wachten voor een installatie.
Bbox3 Modem is alle instellingen kwijt voor WIFI / DHCP / …Heeft mogelijk te maken met nieuwe dienst ONEechter voorlopig nog gedesactiveerd zou ook SSID van 2.4GHz moeten nemen, maar alles is weg
streamz app werkt niet op mijn v7 decoder?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.