Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Pickx App start niet meer op via Apple TV.IOS 15 op smart tv. Heeft steeds perfect gewerkt.Via iPhone en pad geen probleem. Heeft switch naar flex hier iets mee te maken?Opvallend dat melding w gemaakt dat aantal schermen is overschreden , wat niet het geval is. Nieuw passw. Ingesteld, echter werk5 ook niet via Apple TVGraag oplossing van dit probleem.
Hallo.Ik heb een vraag over de aansluitingen in ons huis. In sommige kamers zijn er oude stopcontacten die waarschijnlijk vroeger dienden voor telefonie. Het is geen DSL. Zou het kunnen dat die stopcontacten ook kunnen dienen als een VDSL2+ aansluiting?M.V.G.Peter
Ik heb een zeer trage internet verbinding, max 1Mbits volgens de ookla test.Ik heb een bbox3 die ik reeds zonder resultaat gereset heb.Mijn computer is rechtstreeks via een kabel aangesloten op mijn modem.Mijn tel nr is 055 21 74 **.Kan iemand dit nazien.
Hey , ik heb pas zo’n een kurio tablet van studio 100 gekochtNu heb ik gisteren studio 100 go pass geactiveerdop mijn ipad werkt dat zonder problemenvia de kurio tablet kan ik de die pass niet activerenik heb al vanalles geprobeerd :sweten jullie hoe die opgelost geraakt ?Alvast bedankt !
Wanneer Discovery Science terug ?Telenet had hetzelfde probleem ,maar is daar al opgelost ,zender is ernu ook in HD ;;;Probleem was signaal switch van satelliet …Wanneer volgt Proximus ?…Betalen hier wel voor !
Beste Proximus, Ik heb al maanden last van een verhoogde (maar consistente) ping in League Of Legends. Op het forum heb ik al diverse mensen teruggevonden met een gelijkaardig probleem, blijkbaar zonder dat er hier een oplossing voor wordt gezocht. Om het probleem opnieuw aan te kaarten geef ik graag nogmaals volgende informatie mee: Sinds het najaar van 2020 heb ik een verhoogde ping van ca. 40ms. In samenspraak met de helpdesk van League of Legends (Riot) heb ik alle mogelijke oplossingen geprobeerd, zonder succes. Uiteindelijk kwamen de experten van Riot tot de conclusie dat het probleem enkel door Proximus verholpen kon worden. Ik heb dit probleem reeds aangekaart bij de helpdesk, zonder gehoor. Hieronder voeg ik toe wat RIOT aan mij vertelde: Back to the issue, that looks related to some issues that your Internet Provider is currently facing in regards to their routing to our servers. Even if other games or apps are working okay, keep in mind that each of them have different route
Ik kan niet op mijn samsung inloggen er staat >» er lijkt een probleem te zijn met de instellingen van je account <<<<
Ik heb “Met het mes op tafel” van NPO2 altijd in serie opname staan, maar gisteren is alleen die van 16u30 opgenomen en die van 19u55 niet.Kijk ik bij “Geplande opnames” dan is het programma er ook uit verdwenen.Probeer ik opnieuw een serie opname te doen, lukt ook niet, ik krijg het niet bij geplande opnames te zien.Ik heb de decoder al herstart maar lukt ook niet. Alle serieopnames voor of na het programma van andere zenders lukt wel.Oorzaak?
Beste, Onder mijn abonnement staan verschillende e-mail adressen. Dit mag zo blijven.Maar enkele jaren geleden het ik onder dit abonnement een e-mail adres verwijderd. Kan ik de verwijderde e-mailadres heractiveren? Blijkbaar krijg ik op dit adres nog veel berichten binnen die ik niet kan lezen. Van vroegere vrienden waarvan ikzelf geen contactgegevens meer heb.Hopelijk kan iemand mij helpen.
Sinds vandaag kunnen wij geen pickx tv meer zien via onze Apple Tv. Wij krijgen melding van max aantal apparaten bereikt, meer kunnen we niet doen. Ik snap het niet want ondertussen niets speciaals gedaan. kan iemand helpen? We hebben geen decorder enkel apple tv.
Beste, bij het casten van Proximus Pickx naar chromecast krijg ik steeds zwart beeld. Zowel bij Android tablet als bij IPhone.Dit is nu al een tijdje zo en heb al verscheidene oplossingen gezocht, maar niets helpt. Alle andere apps om te casten werken wel, het probleem doet zich alleen voor bij Pickx. Graag een oplossing hiervoor aub!
Pickx start gewoon op en valt weg na 2 seconden, steeds gaat hij terug naar Apple TV start menu
hoe kan je de Proximus Pickx app installeren op je Sony smart TV ( andorid tv)?
Gisteren aangesloten op internet maxi fiber. Alles ok maar de snelheid is maar 210 mbps en 23,7 mbps en dit enkel aangesloten met een ethernetkabel van de B-Box 3v+ naar I Mac. Als ik al mijn andere toestellen aansluit op de B-Box 3v+ is de gemeten snelheid ook 210 mbps en 23,7. Is dit normaal dat ik geen hogere snelheid binnen krijg?En wat zou mijn maximum snel moeten zijn?
na een update van de laatste appleTV app geraakte ik niet meer in de pickx app. Geuninstalled en opnieuw geïnstalleerd en krijg nu de foutmelding: Maximum aantal apparaten bereikt.Er is blijkbaar geen enkele manier om apparaten te ontkoppelen op appleTV of v7 decoder of online die ik kan vinden. Kunnen jullie alle apparaten ontkoppelen aub ? Bedankt
Elke paar dagen hebben wij problemen met onze decoder.Ik krijg Pickx niet opgestart, of soms na minutenlang laden zegt hij dat het ethernet niet verbonden is.De decoder is via een ethernet-kabel verbonden met een wifi-booster. De wifi-booster doet het goed (ik doe bv. net een speedtest op mijn laptop en die geeft 300mbs) en de kabel is ook goed verbonden.De decoder heropstarten lost niets op, de wifi-booster heropstarten levert wel resultaat op. Maar het is toch niet de bedoeling om elke paar dagen mijn toestellen te moeten herstarten?
Ik krijg geen berichten meer op mijn Proximus Mail app. Ik krijg een melding dat er een nieuwe mail is, maar als ik een bericht open, krijg ik de foutmelding “Kan bericht niet laten”. “ De server lijkt niet te reageren. Probeer het later opnieuw.”
Sinds een 3-tal maanden krijgen bellers het bericht dat mijn telefoonnummer niet meer in gebruik is als ik mijn telefoon niet (op tijd) kan opnemen. Mijn antwoordapparaat is niet ingeschakeld en ik wil het ook niet. Ik heb al enkele malen contact gehad met iemand van de helpdesk maar ofwel zijn ze niet geinteresseerd (lees: geeuwen) in mijn vraag of vallen ze uit de lucht of moet ik maar eens naar een shop gaan en een nieuwe simkaart vragen. Ik heb toevallig een e-card en geen fysiek simkaart… Iemand die weet hoe dit opgelost kan worden? Alvast bedankt.
Beste, Sinds een 14 dagen kan ik geen enkele SMS meer versturen wel nog ontvangen.De tekst verzenden blijft er enkel minuten opstaan en krijg dan een bericht dat het niet is verstuurd.Hoe kan ik dit terug in orde maken ?Met bellen en Whatsapp geen problemen enkel SMSHuawei P30
de vraag zit in de titel, klank valt regelmatig een paar seconden uit, bedankt voor jullie hulp
ik heb een Samsung Galaxy A52s 5G gekocht bij u met promotie 50euro cashback en een koptelefoon ma 25dagen kreeg ik email alle twee niet goedekeurd reden aankoopdatum niet zichtbaar en code ook maar zu zeggen wel Let op! Je registratie dient uiterlijk 05/12/2021 te zijn gecorrigeerd. Na deze datum is de link niet meer actief. weet niet wat er niet zichtbaar is Beste nick,Onlangs hebben we je een mail gestuurd in verband met ontbrekende informatie in je registratie aan onze Samsung Galaxy A52s 5G promotie met registratienummer BEL4865305VBVCP. Op dit moment is je registratie nog niet gecorrigeerd. Hierdoor kunnen we jouw deelname nog niet goedkeuren.De reden hiervoor is:Er is geen aankoopdatum zichtbaar op de kopie van het aankoopbewijs
Ik heb maar 1 duidelijke vraag. ik hèb contract aan gegaan op 19 november 03:00, flex fiber S met als promo cadeau PlayStation5, ( dit was gelijk bij order ook betaalt dus mijn gereserveerd product ) dat nu wel is waar uitverkocht is.probleem is gemeld al verschillende keren en dagen op de dag zelf van de levering. dus nu is mijn vraag PlayStation5 is uit verkocht dat begrijp ik. Maar waar is mijn PlayStation5 gebleven die ik bij order van bestelling betaalt hebt dus eigenlijk mijn product waarbij recht op heb aan gezien die betaalt en gereserveerd is.
Beste,Wanneer worden de winnaars van de Disney+ wedstrijd 2021 bekend gemaakt?Vorig jaar hadden we net een abonnement voor een volledig jaar aangekocht, toen bleek dat we ook de wedstrijd hadden gewonnen. Van deze winst hebben we dus niet kunnen genieten, want we hadden reeds de volle pot betaald 😔. Zonde, want we winnen anders nooit wat... Mvg, T
Ik probeer al enkele dagen mijn cashback en earbuds aan te vragen via myaction. Ik vul alle gegevens aan zoals gevraagd, krijg per stap een groen vinkje. UIteindelijk moet ik de voorwaarden accepteren en bevestigen maar dit geeft telkens een foutmelding."Sommige informatie ontbreekt of is onjuist. Controleer je gegevens en probeer het opnieuw”Ik heb alreeds andere bestandsformaten en types geprobeerd. Dit gebeurt zowel in de cashback als bij de earbuds. Op verschillende apparaten en toestellen. Ik open ook telkens de voorwaarden en scroll naar beneden.Via mail komt er geen antwoord bij, dit voelt meer en meer als bedrog.Waar kan ik hiervoor alsnog terecht, hebben andere dit ook voor?
Er zit blijkbaar een serieuze fout in de software van de Proximus Routers.Telkens ik het 5ghz kanaal instel (bvb 54) springt hij na enkele uren terug naar Kanaal 36.De kanalen boven 100 zijn al helemaal niet bruikbaar en meestal komt het signaal dan zelfs niet op.Auto is niet bruikbaar omdat er ook dan telkens het drukke kanaal 36 gebruikt wordt. Je zou denken dat ook proximus in staat moet zijn om een dergelijke basisfunctionaliteit correct te implementeren?D.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.