Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
de syndicus waar mijn vader woont kreeg een email hieromtrent van De Gussem Tineke.(NEO/IPR)Klopt dit? Is deze mevr gekend bij Prox? Vraag dit omdat er zoveel phishingmails in omloop zijn…Worden de abo prijzen na fiber aangepast/verhoogd?dank voor reply
Beste, Ik heb sinds 14 december tot heden geen internetverbinding & geen digitale tv meer thuis. Gisterenmiddag is er een technieker van proximus bij mij thuis langs geweest en die heeft vast gesteld dat er een kabelbreuk is op mijn internetlijn in de straat. Over 2 a 3 weken terug hebben ze werkzaamheden uitgevoerd in de straat,dus ik vermoed dat zijn mijn kabel hebben geraakt. Zouden jullie dit asap kunnen herstellen..?
Beste,wanneer gaat het probleem met skynet ( en gebruik mekend van Thunderbird) opgelost worden?Het duurt min. 15 seconden om een e-mail op te halen met een bijlage van 10Mb.Het is vooral de periode voor het opzetten van de connectie met de skynet server en het ophalen van de bijlage die abnormaal lang duurt. Zelfde voor het verplaatsen van meerdere e-mail’s naar een andere folder. Heb de indruk dat er voor iedere te verplaatsen mail een nieuwe connectie opgestart moet worden.Tnx
De MyProximus app op mijn iphone blijft maar loading zeggen na update maar er gebeurt verder niks.
Op 28/01/2020 een aspraak gemaakt in het proximus center voor een installatie voor tv en internet via fiber kabel in mijn nieuwbouwwoning (samen met mijn abonnement voro de smartphone en netflix). Ze konden mij pas ten vroegste op 03/03/2020! helpen met de installatie omdat er een fiber lasser moest komen. Zo gezegd zo gedaan. Kreeg vorige week een sms’je met de bevestiging dat ze tussen 08u00 en 17u00 komen (ze gaan ook nog bellen een half uur voor de komst). Vandaag hele dag zitten wachten op een telefoontje maar niets… meermaals naar de klantendienst gebeld maar deze konden me niet verder helpen. ondertussen was het al 18 uur door en voor de 5e maal gebeld. Mevrouw aan de telefoon was bereid te zoeken of ze de installateur kon bereiken maar ze kon niet in deze gegevens. Installateur stond nog steeds gedispatched om langs te komen maar ze zei dat dit hoogstwaarschijnlijk niet meer zou zijn vandaag. Enige wat ze konden doen voor mij is mijn afspraak annuleren en een ticket aanmaken
Omwille van opname- & weergaveproblemen nieuwe decoder ontvangen. V5 compact decoder ontvangen heeft fabricatiedatum die 2 jaar ouder is dan deze die we al hadden. Volgens persoon van proximus aan de lijn konden we alleen maar een V6 krijgen, mits we hiervoor zouden betalen. Gezien de staat vh frontpaneel is het ons inziens ook geen “nieuw” toestel, maar reeds gebruikt. Opnemen vd regionale zenders lukt nog steeds niet (kanalen 10 & 178) bij vrienden straat verder lukt dit wel, zij hebben V6 model, kan dit oorzaak zijn ?
Hallo allemaal,Ik heb weer een primeur voor jullie. Wie het nog niet weet maak maar eens kennis met Insight TV HD op kanaal 85 in Vlaanderen en kanaal 355 in Brussel.Dit kwam ik eigenlijk te weten op het Franstalige forum van Proximus en staat ook te lezen op het infokanaal.Op Insight zijn vooral documentaires en teleshopping te zien. Veel kijkplezier voor iedereen! En hopelijk nog meer in HD.Hopelijk blijft deze zender wat langer stand houden dan de zenders die we afgelopen jaar al kwijt zijn.Timm1983
Mijn afstandsbediening vc5 werkt niet meer. Met name dat bepaalde toetsen niet meer functioneren.kan ik een nieuwe bekomen?en hoe doe ik dat?
Bestelling nr: R4WEBSHOP0127023***Ik heb een nieuwe GSM besteld en hij wordt via H. Essers + BPOST beschadigd geleverd. Pakket beschadigd, verpakking beschadigd, gsm beschadigd.Ik vraag al sinds 13/12/2021 om dit probleem op te lossen.
Af en toe (maar nu meer regelmatig) valt bij het kijken naar TV (ook bij opnames) de Wifi booster uit. Hij start dan automatisch weer op en na een tijdje kan ik weer kijken, zonder iets te moeten doen. Maar wel vervelend! Ook het Ledje ‘Link Quality’ staat regelmatig op oranje/rood. Nochtans heb ik die booster reeds een paar jaar en staat/stond die altijd op dezelfde plaats, zijnde een vijftal meter van mijn BBOX. Vroeger had ik die problemen nooit...
Ik krijg steeds de melding ‘Login failure’ wanneer ik probeer in te loggen op Pickx met mijn iPad, nochtans lukt het wel zonder problemen op mij iPhone. Kan dit verholpen worden?
Vandaag heb ik mijn wifi booster ontvangen.Ik heel enthousiast.Alles uit gepakt en alles volgens de handleiding geconfigureerd.Dat ging allemaal zeer goed.Dan de wifi booster verplaatst, 5 meter van de b-box 3.Oei, lampje wifi ontvangst wordt rood.Wat!, na 5 meter ontvangt de booster al geen signaal meer van de bbox3.In dezelfde ruimte ontvangt mijn GSM nog steeds wifi signaal van de bbox3, terwijl mijn wifi booster niets meer ontvangt.Eerder had ik in diezelfde kamer op 10 meter van de bbox3 een wifi repeater (Fr!tz) staan, deze ontvang nog steeds 50% van het signaal van de bbox3.De wifi booster van Proximus ontvangt na 5 meter al geen signaal meer!Oei!, wat nu?Ik heb de wifi booster maar terug in de verpakking gestoken. Ik breng het deze week terug naar een winkel.Ik heb maar snel de Fr!tz repeater terug in het stopcontact gestoken.Spijtig dat Proximus zo rommel durft aan te bieden.Ik weet nu al het antwoord wat ze mij in de winkel gaan vertellen: “JE MOET ELKE 4 METER EEN WIFI BOOST
Ik zou graag mijn My Proximus account willen deactiveren/verwijderen zodat ik mijn huidig e-mail adres kan koppelen aan mijn nieuwe My Proximus account. Zolang het oude account bestaat kan ik dit niet doen. Ik heb al vier keer hulp gevraagd van Proximus maar niemand kan me fatsoenlijk verder helpen…
Goeiedag, Op de website van Proximus staat de iPhone 13-reeks nog altijd niet bij de VOLTE-compatibele iPhones zoals je. hier ziet. Volgens mij zijn deze toestellen toch wel compatibel? Kan iemand daar eens naar kijken?
Beste,Op 3 november bestelde ik telefonisch via de commerciële dienst van Proximus een promotiepakket met twee mobiele nummers, een extra datakaartje voor de tablet, een vaste lijn en internet met de easyswitch procedure. We stappen over van bij Orange. Na contact met de klantendienst bleek dat de datasimkaart toch niet inbegrepen was maar dat hiervoor een extra abonnement moest worden afgesloten, maar dit kon niet meer aan de bestelling worden toegevoegd. Het internet zou geinstalleerd worden op 8 december, deze afspraak werd zonder uitleg van jullie verzet naar 16 december. De nummeroverdracht mislukte meermaals en de bestelling werd buiten mijn weten om geannulleerd. Ik kreeg een nieuwe bestelling te bevestigen, nog steeds zonder de datasim. De procedure verloopt nu niet meer via easyswitch maar met het internet door mijzelf op te zeggen. Hierbij werd ik verplicht een nieuwe afspraak voor internetinstallatie in te boeken terwijl de oude nog steeds in mijn klantenzone staat. Ik bel n
Beste Ook ik heb te maken met die Wister fraude. Kan hiervoor een stopzetting en terugbetaling worden geregeld?? Met hartelijke groetJinsy
geachte , ik wil mijn wifi booster opzeggen en terugsturen . hoe moet ik dat doen ? mvg rudy
Welkom in mijn absolute hel met Proximus die nu al bijna 3 jaar duurt. Situatie:Bij verhuizing aanvraag voor internet only, op basis van de postcode check wordt aangegeven dat er Internet Maxi beschikbaar is, max 100mbs Prima denk ik, werk in de IT en op afstand dus veel online bezig Na installatie (enige wat wel goed gaat bij Proximus, maar is niet een Proximus maar uitbesteedt aan een derde partij) werkt alles maar is internet traag 1,8 - 2,0 mbs Als we digitaal TV kijken mag niemand Whatsappen, Instagrammen of mail checken. Wat volgt is vervolgens één lange lijdensweg en een toonvoorbeeld van hoe je vooral geen goede klantexperience biedt Virtual Assistant is een digitale doodlopende straat waar niet wordt geantwoord De website ongeacht of je wilt mailen, klacht wil indienen, oplossing zoekt komt altijd uit op bellen met klantendienst of terug gebeld worden Klantendienst gemiddeld 45-60 minuten in de wacht, vaak in de avond kom ik niet eens door. Kom je wel door dan kan je gerust i
Beste, op de factuur van mijn tante van 91jaar ze ik nog steeds een aanrekening voor de huur van een vast telefoontoestel. Hoe kunnen we de huur van dit toestel opzeggen. Via MyProximus zie ik nergens de mogelijkheid om dit op te zeggen?Dank alvast.
Hallo, sinds kort een wifibooster geïnstalleerd. Alles gedaan zoals het moet. Enige dat niet lukt is de 2.4 wifi ermee te verbinden. Lampje brand niet. Alles al paar keer gereset zowel modem als de booster. Enige tips? Bedankt!
Hallo allemaal,Ik had gelezen dat Telenet tijdelijk de Franse zender aanbiedt, La chaine du pere Noël. Zal Proximus deze zender ook tijdelijk aanbieden? Of is dit weer een stunt enkel van Telenet? Vanaf 20 november lanceren we het Franstalige en tijdelijke kerstkanaal La Chaîne du Père Noël. Van 6 tot 22 uur (tot middernacht op 24 en 31 december) kan je er terecht voor een programma vol magie, humor en creativiteit. Animatieseries, films en studioprogramma’s, allemaal gepresenteerd door de Kerstman zelf! Timm1983
Ik probeerde mijn pay and go kaart te herladen, ik had dit gedaan maar er kwam geen melding door.Ik heb dit dan na gecheckt en ik heb het naar het verkeerde nummer gestuurd.Kan ik hier nog iets aandoen of is dat niet meer mogelijk? Alvast bedankt
Op 29 november via een winkel een overstap gedaan van een andere installateur van tv, internet naar Proximus, in de winkel is dit allemaal vrij vlot verlopen, er werd ook eveneens een afspraak ingepland voor een technieker op 10/12.Myproximus gaf steeds een storing aan bij het willen bekijken van ‘mijn afspraken’ dus besloten toch op 9/12 te telefoneren, na 40!min eindelijk iemand aan de lijn gekregen.Een vriendelijke dame die me wist te vertellen dat er geen technieker gepland staat!Eveneens een verkeerd leveradres, dit ging aangepast worden door de verkoopster in de winkel. Ze heeft enkel mijn afspraak geannuleerd maar verder zou hier blijkbaar niets mee gedaan geweest zijn.Morgen dus geen installateur! de dame aan telefoon wist me te vertellen dat er pas nieuwe afspraken gepland kunnen worden eind dit jaar, begin januari. De verkoopster in de winkel vertelde dat het contract bij mijn oude leverancier pas afgesloten wordt 7 dagen na de technieker is langs geweest. Dus nu moet ik mee
Beste, Maandag 6 december heb ik online een nieuwe smartphone besteld voor mijn echtgenote aan €9 + DataPhone optie, voor een Mobile Flex abonnement binnen mijn Flex pack. Ik heb die intussen gisteren (9 december) ontvangen, geen probleem. Echter ik wil nu voor mij eveneens een nieuwe smartphone bestellen met DataPhone optie en dit is niet mogelijk blijkbaar (zie afbeelding):Echter wanneer ik ga kijken in MyProximus bij de rubriek opvolging staat daar wel degelijk dat het toestel is afgeleverd (zie afbeelding)Ik ben daarvoor gisteren naar de Proximus winkel gestapt en de medewerker zei dat ik moest wachten tot wanneer de bestelling was verwerkt. De medewerker zelf kon daar zelf ook niets voor doen. Hij zei me wel dat ik beter de 2 toestellen gelijktijdig had besteld, dan had ik nu niet moeten wachten.Mijn vraag is dus: wanneer is het mogelijk voor mij om opnieuw een toestel te bestellen?Met vriendelijke groeten,Frank
Beste, Graag had ik geweten of er een tracking volgt bij verzending? Want als ik in Myproximus ga zien zie ik mijn order staan als bezig maar verder krijg ik niets te zien als ik op dit order doorklik. ik krijg dan een leeg scherm met enkel de knop terug. MvgBjorn
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.