Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Hebben hier meer kijkers last van. Bij het kijken naar Undercover op Een blijkt dezelfde versie te zijn als op Ketnet. Heel irritant. Heb een V5 decoder.
Ik heb momenteel een Tuttimus abonnementvan 72 euro + optie 10.99 euro. (zie bijlage)In mijn basispack zit dus een mobiel 10 voor 10 euro per maand.Ik kom daar ruim mee toe. Heb dikwijls over.Mijn echtgenote heeft een Pay and Go kaart van 10 euro per jaar, waar ook zij jaarlijksop over houdt.Meestal gebruik ik mijn Smartphone via wifi. Ik heb een maand Cloud van250MB, ook voldoende voor mij.Ik lees dat vanaf 1 januari de tarieven gaan verhogen.Kan iemand me zeggen of ik voordeel kan hebben aan een aanpassingvan mijn Tuttimus pack of niet? Ik moet wel minstens dezelfdevoordelen behouden die ik nu heb.
Als ik pickx open ook smartfhone en naar Tv gids ga krijg ik geen numerieke indeling als ik app verwijderen en opnieuw instaleer is het meestal goed .Zie 2 foto's in bijlageIk heb ook verschillende manieren proximus geconstateerd maar dit zonder resultaatEen ontevreden klantCogen luc
hallo we zijn onlangs overgestapt naar proximus,wij hebben een android tv box Aan de achterkant branden het groene en orange lampje knipperend om de beurt Is dit normaal,want soms komt de spraak niet overeen op tv
Beste Proximus IT medewerkers en co. Zou het geen goed idee zijn om de Pickx app op de Apple TV te upgraden met een gelijkaardig tv guide menu of snelkoppeling zoals op de android box.Als ik naar andere apps kijk op de Apple TV , bv nu onze grootste concurrent “Telenet” zie ik toch dat hun UI al wat verder ontwikkeld is op de Apple TV, wat best jammer is. Wij als grootste tv provider van Belgie zouden toch ook een iets betere / gelijk aardig UI interface mogen hebben op de apple tv als op de android box. Maar even zeggen. Jullie werk is top! De App werkt al heel goed. Maar zijn maar ideetjes om hem NOG beter te maken.
In mijn tv opties zette ik Pickx sports open … maar hij blijft staan in we werken er aan 🙈
Bij de aanvraag voor een flex pack krijg ik bij het afreken de volgende boodschap, “Dit product Flex S kan enkel besteld worden door de eigenaar van de klantenrekening” en dit terwijl ik wel degelijk reeds aan abo heb voor een GSM nummer.
Beste,Vandaag een betaling uitgevoerd, maar ik ben helaas de gestructureerde mededeling vergeten.Hoe los ik dit het best op?
Op een oude entry vond ik een code die je moest bellen **61*+32475151516*30# om je beltijd aan te passen alvorens naar voicemail te gaan. Maar deze zegt dat de mmi code niet juist is. In een andere entry staat 475151515 maar geeft zelfde fout. Weet iemand de code om de beltijd op bv 30 te zetten ipv default..bij mij 10secAlvast bedankt Guy
De problemen die ik ondervind door een kabelbreuk zijn echt niet meer te houden, vandaag is mijn internet & digitale tv al zeker 10 a 15 keren aan en uit gevallen. ,er is immers al een dossier lopende met de feestdagen er nu zijn is het heel normaal dat het iets langer zal duren.ik heb echt het gevoel dat proximus echt met mijn voeten aan het spelen is om dit probleem op de lange baan te gaan schuiven. wees maar zeker dat er een zware klacht zal volgen.
Hallo,Mijn afstandsbediening voor TV decoder V5 is defect, 1 of meerdere toetsen werken niet meer. Een Reset van de afstandsbediening geeft geen oplossing.Kan er mij een nieuwe afstandsbediening worden toegestuurd? Dank bij voorbaat!Mvg,Roger / Klantnr. 284262240
Hallo,Ik heb daarnet naar undercover gekeken en telkens men een vreemde taal spreekt dan wordt er Nederlands op hetzelfde moment gesproken wat toch wel zeer storend is. Ik heb Nederlandstalige ondertiteling. Ik heb al een chat gedaan met proximus en ik moest de decoder v7 resetten. Heb ik inmiddels gedaan, maar het probleem is hetzelfde. Maar blijkbaar doet het probleem zich ook voor op mijn tweede decoder. Wie heeft raad voor mij?
Hallo allemaal,Ik heb thuis een reeks servers draaien, reeds nog altijd niet beveiligd over het netwerk. Dus mijn bedoeling is om de bbox V3 eigenlijk te omzeilen en alles over een pfsense te sturen van mijn netwerk.Mijn vraag is nu of iemand dit in het verleden al heeft gedaan en of er iemand mij hier in kan helpen, want de documentatie van pfsense is niet heel duidelijk.
beste, Mijn vrouw en zoon kunnen niet op 4g in het buitenland, ik hoorde dat dit kan gaan om een blokkade. Hoe kan deze verwijderd worden? Mvg Paul
Ik kan op mijn tv de rubriek enjoy cadeaufilms niet vinden. Hoe geraak ik daar ?
Hoe komt het dat de stream van een tv programma meer niet werkt dan wel voor Apple TV. Heb speciaal Apple TV hiervoor gekocht maar werkt meer niet dan wel. Graag een oplossing ?
28 dagen geleden had ik onderstaand probleem dat opgelost werd door de decoder tijdelijk met een utp netwerkkabel rechtstreeks aan de bbox te verbinden om zo nog eens een reset te doen van mijn V5-compact decoder.“Eén van mijn V5C decoders geraakt niet meer verbonden. Na een harde reset van de decoder kom ik na het inladen van de nieuwe software steeds terecht op een blauw scherm met cisco software waarbij een reeks automatische tests doorlopen wordt. Bij de Remote Control Pairing krijg ik steeds een foutmelding/time out. Als ik dit oversla en de volgende testen laat lopen krijg ik uiteindelijk als resultaat:Software validation: foutMemory Interface test: OKPremises Network Test: OKBroadband Server Test: FoutWat ik ook probeer: reset van de PLC, harde reset van de decoder, telkens kom ik terug op het blauw scherm met cisco software.” Sinds enkele dagen opnieuw hetzelfde probleem maar nu helpt resetten niet meer. Ik krijg steeds een blauw scherm met cisco software. Wanneer ik de decoder
Ik gebruik een decoder v5c op het fiber-netwerk.Ik kan de regionale zender ATV ontvangen en bekijken.Sinds kort is het onmogelijk om een opname van ATV te maken en/of te bekijken .Beschrijving :met de afstandsbediening kan ik op mijn tv-toestel in de proximus tv-gids een opname van de atv-uitzending starten .Ik zie dan in de oplichtende balk een rood rond symbooltje dat aanduidt dat er een opname bezig is.Ook kan ik in de tv-gids een opname in de toekomst plannen .Via de afstandsbediening kan ik onder : mijn bibliotheek/opnames die opname van de atv-uitzending die bezig is zien . Ook daar een rood rondje in de oplichtende balk .Ik kan in de tv-gids de opname stoppen en de opname blijft zichtbaar in mijn bibliotheek/opnames .Als ik de opname van atv in mijn bibliotheek/opnames selecteer , op de afstandbediening de knop ok druk krijg ik een menu te zien :-kijken-opname langer bewaren-wissen-OpnameoptiesAls ik de mogelijkheid “kijken” kies en de knop ok druk op de afstandsbediening , verd
Proximus rolt volgend jaar eveneens de gratis dienst “TV Replay - 7 dagen” uit, waardoor content van VTM-zenders tot een week na live-uitzending bekeken kan worden. Bron Nieuwsblad 23/12/2021https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211223_94736003Fijne feesten en een corona vrij 2022.Ambionix
Hallo.Na alles te hebben vervangen en bekabeld te hebben op aanvraag van de vele techniekers die hier reeds geweest zijn moeten we helaas vaststellen dat de dagelijkse storingen nog steeds aanwezig zijn.Met een student in huis die meer en meer online les krijgt is dit een groot probleem geworden.Dit probleem sleept nu al jaren aan en wordt nu een te groot probleem. Daar er in de nabije toekomst waarschijnlijk toch geen oplossing zal komen denken we dat het beter is om geen klant meer te blijven bij proximus. Toch wil ik alle techniekers die hier geweest zijn bedanken.Mvg.LDS.
Proximus pickx op mij telefoon zegt dat er een probleem is met de instelling van mijn account .
Zaterdag 18/12 via de webshop van proximus een professioneel abonnement genomen gecombineerd met de aankoop van een iphone 13 pro. Na 2 dagen van telefoneren met proximus al allerhande antwoorden gekregen, echter nooit een oplossing. Volgens de laatste melding zou mijn pakket bij bpost liggen en geraakt het (nog) niet verzonden. R4WEBSHOP012808813 dit zou mijn barcode bij hun moeten zijn, maar dat werkt niet op de bpost site. Ik kan begrijpen dat het een drukke periode is, maar maandag 20/12 rond 20:00 bestelde ik een hoesje bij coolblue voor de gsm en ik heb het 21/12 ontvangen op de middag … toch raar he. Ik heb nu geen enkel idee of de informatie die ik kreeg klopt of men mij voor de 4de keer met een kluitje in het riet heeft gestuurd bij Proximus. Er zijn aangenamere manieren om klant te worden ….
Goedemiddag,Ik heb vorige week een Iphone 11 online besteld samen met een nieuw abonnement bij Proximus. Ik heb ervoor gekozen om het pakket te laten leveren in bpost Brugge (niet aan huis). Maandag na het werk ga ik naar Bpost om mijn pakket op te halen. Toen de werknemer mij het pakket gaf zei hij "oei dat weegt precies niet veel". Ik had hem vooraf verteld dat het om een telefoon ging. Toen ik het pakket in mijn handen had was het inderdaad alsof er niets inzit. Ik wou geen risico's nemen dus ik opende het pakketje in Bpost zelf en er zat inderdaad niets in (behalve de bestelbon). Het was duidelijk dat het pakket geopend was. De onderkant had doorzichtig plakband terwijl de bovenkant dicht was gemaakt met bruin duct tape. Dit viel de werknemer ook op. De werknemer in Bpost kon weinig doen. Hij vertelde mij dat ik naar het kantoor van Bpost moest bellen. Dit deed ik. De persoon aan de lijn was behulpzaam en heeft alles genoteerd. Hij raadde mij aan om naar Proximus te bellen. De com
Wanneer ik mijn skynet email account toevoeg aan Outlook(office365) of mijn Mac, krijg ik alle mappen gesynchroniseerd behalve mijn inbox. Deze blijft leeg. Via skynet webmail zie ik tal van emails in mijn inbox maar die komen niet te voorschijn in Outlook. Bizar; als ik mijn email account toevoeg aan outlook op mijn windows pc werkt het perfect. Enig idee ? Ik heb hetzelfde probleem op gelijk welke andere Mac computer met mijn mail adres.
Beste, mijn huidige afstandsbediening is stuk, is het mogelijk mij een nieuwe te sturen voor tv decoder V5 compact. Mijn kl.nr. ********. Dank alvast. Mvg Tom Everaerdt
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.