Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
p 22 oktober kwam een technieker bij ons langs. Deze bracht een modem aan en installeerde een b-box? ook een bakje voor de TV staat hier. Midden in de installatie is de technieker vertrokken en nooit meer teruggekomen. Ondertussen staan hier half geïnstalleerde zaken en hebben we NOG STEEDS geen internet! Jullie gingen ons contacteren, maar nog steeds niets gehoord….Als we bellen naar de klantendienst om een afspraak te maken, lijkt dit onmogelijk… Nu we allemaal van thuis uit werken, is onze wifi een noodzakelijk goed. AUB PROXIMUS LOS DIT OP!!!!! Wat moeten wij doen om dit eindelijk opgelost te krijgen???
Vandaag wordt de langverwachte tv-app voor VRT NU gelanceerd. VRT NU is het online videoplatform van de VRT en was tot nog toe beschikbaar via pc, smartphone of tablet. Nu zullen kijkers VRT NU ook rechtstreeks op hun televisie kunnen bekijken. Vandaag 9 december 2021 wordt de app gelanceerd voor Android TV en op de nieuwste tv-boxen van Proximus en Telenet. Later volgen ook Orange, Apple TV en Samsung TV.Kijkervaring verbeterenDe telecomoperatoren stappen hier graag in mee. "Onze klanten hebben vandaag al de keuze uit een brede waaier aan content van lokale en internationale applicaties zoals Amazon Prime, Disney+, Netflix, Streamz en YouTube en nu dus ook VRT NU", zegt Jim Casteele van Proximus. "Op die manier verbeteren we continu de kijkervaring voor onze klanten, op al hun schermen, én dragen we bij tot een sterker lokaal medialandschap."Bron: VRT lanceert tv-app voor VRT NU | VRT.be
ik ben op het moment al 1 jaar klant bij proximus met het epic combo full pakket.vandaag kreeg ik een brief in mijn bus van fiberklaar.Vragen:is het mogelijk om fiber te nemen met epic combo? is er groot verschil met de snelheden dan?Hoeveel gaat het maandelijks abonnement dan kosten?
Het installatieadres in My Proximus is een nog niet bestaand adres. Door de gemeenteraad werd een voorstel goedgekeurd om de nu bestaande straatnaam Koning Leopold II-laan te Gent te wijzigen naar Floraliënlaan. Er is nu een openbaar onderzoek en pas na afsluiten van dit onderzoek beslist gemeenteraad definitief. Pas vanaf de door de gemeenteraad genomen definitieve beslissing mbt de de straatnaamwijziging en datum van ingang, zal de straatnaam Floraliënlaan officieel zijn. De huidige straatnaam is nog steeds Koning Leopold II-laan en de omzetting ervan naar Floraliënlaan door Proximus is voorbarig. Een en ander heeft bij mij en 3 andere bewoners van mijn gebouw geleid tot het mislopen van afgesproken fiberinstallaties. De installateurs (onderaannemer) krijgen Floraliënlaan mee, zoeken dit in GPS, maar vinden die nog onbestaande straat niet en annuleren afspraak. Bij een buur is dit al 2 x voorgevallen, bij mij 1 x, en bij nog een andere buur ook 1 x. Niemand heeft dus al installat
We hebben nu al wekenlang elke avond storing van tv signaal, meerdere malen op een avond, gebeuren meestal tussen 11u en 02u of later. Ook internet valt zeer regelmatig uit en dit ook overdag zodat dit ook ons telewerk beïnvloedt en met VPN dient dit bij elke coupure te herstarten.Eerst dachten wij dat dit met de uitrol van glasvezel te maken heeft (wij wonen in Evere), maar dit sleept nu al zolang aan, dat we ons afvragen of dit ooit gaat verbeteren. Aanbod voor Flex-aansluiting is ook nog steeds niet gebeurd terwijl maart in het vooruitzicht werd gesteld.We beginnen de dagelijkse frustratien en de onmogelijkheid om nog ononderbroken van een programma (pcikx of net flix) te kunnen genieten zonder wachttijden van 10’-20’ op herverbinding, grondig moe te worden...
Is op onderstaande afbeelding wat aangeduid is een aansluiting van Proximus? Kan hier de bbox-modem op aangesloten worden? Dit bevindt zich in de woonkamer. Bedankt voor de reacties!
Kan ik een extra login krijgen voor vrienden van ons die telenet klant zijn om naar de studio 100 Eindejaarshow te kijken aanstaande vrijdag op pickx? Of hoe kan ik ze verder helpen , hun kinderen zijn te zien in de show ? Wie kan me helpen
Op m’n nieuwe MacBook heb ik mijn mail ingesteld zoals beschreven (en zoals ook werkt op andere toestellen zoals iPad of het mailprogramma van outlook).Wanneer ik probeer te sturen krijg ik de melding Bericht kan niet worden verstuurd via de server relax.proximus.be - het afzendardres xxxx.yyyy is geweigerd door de server ‘relax.proximus.be’ - de reactie van de server was #5.1.3 Partial domain not allowed: ”Ik heb in het forum al wat gezocht, m’n B Box opnieuw gestart, maar tot nu toe steeds met hetzelfde resultaat - wat kan ik nog doen?Hartelijke groet,r.
Ik kijk tv op mijn gsm met de pickx app, nu wil ik deze draadloos verbinden met mijn beamer zodat ik op een groot scherm kan kijken maar dat lukt gedeeltelijk, heb wel beeld en geluid maar geen bewegende beelden, terwijl vb you tupe wel lukt. groetjes
Vorige zondag 26/12 kwam ik in ons 2de verblijf aan zee. Het was 2 maanden geleden en de stroom had afgestaan. Als alles weer was opgestart en ik de tv aanzette, vroeg men op het scherm om mijn lijnnummer in te geven. Spijtig genoeg tikte ik de verkeerde in, die van mijn thuisadres. Dan begon de lijdensweg. Ik heb meer dan 4 uren aan de telefoon gehangen, 4 of 5 medewerkers aan de lijn gehad (telkens na lang wachten) en geen enkele die het kon oplossen. Ze lieten me 6 à 7 keer de decoder resetten (met een tandenstoker), allerlei stekkers uittrekken en weer insteken, de laatste Natacha liet me de stroom een kwartier uitzetten. Allemaal zonder resultaat. Ten einde raad beloofde Natacha mij om een nieuwe decoder (V box 5 c) op te sturen. Ik moest zeker thuis blijven, want de decoder kon maandag al toekomen of wegens eindejaarsdrukte zeker dinsdag. Ze ging me maandag 27/12 om 14 u opbellen om te horen of de decoder al was aangekomen. Maar maandag kwam er niets, ook geen telefoon van Natach
Wij hebben een Samsung Galaxy A71 van 11 maanden out die niet meer wil opstarten. Toestel zit met een software probleem en blijft in een loop zitten.Wij brachten het toestel binnen in een proximus shop en nu wil men dit toestel enkel herstellen als we ook het scherm vervangen.Wanneer ik hier niet mee akkoord ga zeggen ze in de shop dat ik de klantendienst moet bellen. Als ik de klantendienst bel moet ik mij in de shop melden. Ik heb geen tijd om voor de derde keer naar de shop te rijden en 205 euro vragen voor een herstelling van een toestel in garantie lijkt mij ook te gek voor woorden.Hoe kan ik iemand spreken/mailen bij Proximus die hier wel een standpunt kan over innemen?
Beste mensen,Ik luister elke dag naar Griekse radio via een Yamaha receiver en de Airable site, dit via Wifi.Nu, de laatste tijd krijg ik veel drop outs en zelfs Vlaamse reclame, dit alleen met Radio Mousikos 98,6, en ook alleen op mijn versterker en niet op mijn Yamaha Musiccast 20 box, gisteren een test gedaan, als de versterker stopt dan blijft de box verder spelen.De box staat kort bij de modem dus ik veronderstel dat die het Wifi signaal van de modem krijgt en de versterker weet ik niet ik laat die verbinden via WPS van de Booster omdat die er korst bij staat voor TV ontvangst maar ik kan het niet zien of hij werkelijk op de Booster staat omdat ik die geen aparte naam kan geven, en als ik de Booster uitzet blijft de radio spelen, dus gaat hij dan toch verder een signaal zoeken. Iemand hier een idee over?Met dank bij voorbaat,Jean-Pierre
17 december werd de iPhone geleverd als cadeau voor mijn dochter bij kerst.Deze werd onmiddellijk ingepakt en gisteravond mocht ze haar cadeau open maken. Bij het installeren zien we dat het onderste deel van het scherm zo'n 3 cm flikkert.Ik hoop toch dat wij een nieuwe gsm krijgen?Iemand ervaring mee wat de procedure is?Ik heb online ook al een formulier ingevuld om dit te melden aan proximus.
De Proximus webmail problemen blijven aanslepen. Echt zenuwslopend.Er blijft een probleem met het versturen van bijlagen. Na herhaaldelijke pogingen lukt het soms wel.Op een bepaald moment kon men het formaat van een afbeelding in de mail wijzigen. Deze optie verdween even snel dan we ze kregen. 1.Nu stel ik vast dat een e-mail met een ‘lokale afbeelding’ niet bij de bestemmeling wordt afgeleverd, terwijl de mail bij de verzender wel tussen de verzonden items staat.Ik vraag me sterk af of Proximus webmail überhaupt nog te vertrouwen is.
Beste, Ik heb latste 4 manden 4 facturen van 56€ ontvangen door proximus.voor rouge play.Ik heb geen aanvraag en geen contract met rouge play maar zij sturen elke mand facturen zonder toesteming.Het is echt een misbruiken van menssen.Zo ik vraag jullie graag all mijn geld dat ik aan jullie betaad heb, terug betallen naar mijn bank rekening aub. Met vriendelijke groeten
Hallo,Deze avond, bij het proberen terugkijken naar een opname, kreeg ik foutcode P131 + P030 te zien. Noch zappen, noch (meermaals) heropstarten V7-decoder en B-box-3 lossen dit probleem op.Graag asap oplossing gevraagd! mvgNick
Na 4 weken wachten op mijn afspraak kwam de technicus niet langs gisteren (16/12/20121) ! Hierbij durft hij te zeggen dat hij mij 3x heeft opgebeld. T’en eerste ik heb 4 weken lang zitten wachten !T’en tweede ik heb verlof zonder vergoeding genomen voor deze dag ! T’en derde ik kreeg helemaal geen telefoon van jullie technicus!Ik vroeg aan Proximus om na te cheken of ik echt gecontacteerd werd door naar de « binnenkomende nummers te kijken » en zo de nummer van hun technicus opsporen in mijn lijst!Het enige antwoord dat ik kreeg is: wij hebben daar geen toegang aan. Ik geef hun persoonlijk toestemming om te bewijzen dat hun technicus een leugenaar is en toch wordt u niet geholpen. Dan durven ze me nog een datum voor 7 januari te geven. Moet ik nu nog 3 weken wachten !!!? Uw technicus hebben geen verantwoordelijkheid! Ik wordt telefonisch helemaal niet geholpen ! Jullie services is gewoon slecht en onverantwoordelijk.Ik ben niet van plan om dit hier te laten! Mijn klacht wordt niet beha
Hallo! Ik heb een 50/4 internet abo maar merk al geruime tijd dat de upload snelheid, alvorens ik “echt” upload, een 4Mbs aangeeftwat ok is. Echter wanneer ik naar gdrive, mega oid upload heb ik overal maar 0.5Mbs. Stop ik de upload en test ik terug met speedtest of die van proximus dan heb ik weer 4Mbs ;)Er lijkt mij toch iets te triggeren waardoor mijn uploadspeed drastisch beperkt of afgetopt wordt wanneer ik effectief een file oid upload. (ps : heb vrijwel alle clouds geprobeerd en overal hetzelfde/ heb info vergaard en anderen kunnen naar mega oid veel hogere snelheden behalen, dus daar ligt het niet aan denk ik dan...) Misschien kan iemand mijn hiermee helpen. Alvast bedankt!
Vandaag problemen, geen tv. Gebeld, buiten verwachting iemand dadelijk aan de lijn. Decoder gereset en hij zou na 10 min terugbellen of alles ok was. Na 15 min belt een computerstem en vraagt of het ok is. Niet dus. Moest ik wachten met een triestig liedje en na 15 min werd het onderbroken. Ik terug gebeld en weer ong 15 min wachten en die vertelde: een algemene fout bij Proximus. Na enkele uren wachten een scherm voor gepersonaliseerde stomme reclame. ik weiger en heb terug tv. Maar …..Alle opgenomen programma’s en geplande opnames weg. En Nu ?????????????????En dan mag je over proximus geen kwaad woord schrijven of je wordt beladen met alle zonden Israëls. en een moderator vindt dan die reactie leuk. Mooi boeltje bij PX, Dus mijn overstap naar Telenet is gepland voor binnen enkele maanden bij verhuis.
Hallo,Als ik de TV-gids wens te bekijken via m’n afstandsbediening worden er geen programma’s weergegeven, de programma’s die ik eerder al instelde worden niet opgenomen, ik kan niets terugkijken.Zou dit aan de afstandsbediening liggen of is er iets fout bij proximus?Dank voor uw antwoord.
Dag iedereen, Bij het bekijken van opnames krijgen wij bijna dagelijks de foutmelding p135 en dat de opname niet kan worden afgespeeld. Wij hebben de decoder v7. Ik heb een 6 tal maanden al geklaagd hierover en dit was een bug en ging opgelost geraken.Mensen al meer nieuws hierover? De foutcode krijgen wij meer en meer en het is enkel op te lossen door de adapter uit te trekken.Is er hier een oplossing voor? We betalen hier 106€ per maand en willen dat alles gewoon werkt zoals het hoort.
Kan het zijn dat er sinds deze morgen een zware storing is bij Proximus? Al uren geen tv en WiFi, internet. Technische dienst niet bereikbaar. Wie weet meer info? Beste dank alvast.
Ik heb een vaste computer die via een vaste lijn met het internet communiceert. Via mijn Norton 360 beveiliging kan ik een VPN-verbinding maken maar als ik mijn emails van de POP3-server wil opvragen dan lukt dit niet en krijg ik de melding “Host onbekend”.Doe ik het zelfde vanaf mijn laptop die dan via Wifi communiceert om de IMAP-server te contacteren dan lukt dat wel.Wat is de reden dat het niet lukt met POP3?
Verleden week de opnames voor “Around the world in 80 days” aflevering 1 en 2 geprogrammeerd op bbc one voor zondag 26-12-21 om 18h50. Tijdens het tv kijken toevallig gezien dat het programma niet opgenomen werd (tijdens de vorige nacht werd een systeem update uitgevoerd), het dan maar toen opgenomen. Nu ontbreekt het grootste deel van aflevering 1. Is het mogelijk om die aflevering alsnog gedownload te krijgen?
Ik kreeg vandaag telefoon van het nummer 02 681 15 12. Deze persoon stelde een afspraak voor om de telecomsituatie te optimaliseren. De bevestigingsmail kwam van noreply@proximus.be ik heb niets van persoonlijke gegevens doorgegeven maar die persoon wist wel mijn naam en adres. Is dit fraude of is hier toch sprake van een echte proximus adviseur? Je hoort zodanig veel dat je op de duur niet meer weet wat echt is en wat niet. Alvast bedankt.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.