Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Beste,wanneer ik probeer in te loggen op pickx op mij tablet werkt dit niet meer.Vroeger ging dit wel, het is wel een hele tijd geleden dat ik de toepassing heb gebruikt.Ik heb de app geherinstalleerd maar dit helpt niet.foutmelding : login failureOp mijn PC via de webbrowser heb ik geen probleem.Wat kan ik proberen of moet er langs de kant van Proximus iets gebeuren ?mvg
Hallo, probleem met proximus Pickx App die via een google chromecast verbonden is met de tv. Soms is een zender niet te bekijken via de chromecast. Ook tijdens het bekijken van een programma via de chromecast, gebeurt het vaak dat de programma's ofwel stoppen (ineens zwart scherm) ofwel blokkeren. Deze problemen komen nooit voor bij het bekijken van Netflix of youtube via de chromecast. Kan de app eventueel gereset worden of is er een andere manier om dit probleem op te lossen?Mvg, Pieter-Jan
Beste, Op 16 december heb ik telefonisch contact opgenomen met de klantendienst van Proximus, dit om een geplande verhuis door te geven. Er werd mij toen verteld dat er op de nieuwe locatie reeds een Fiber aansluiting aanwezig was en er op 5 januari een technieker zou langskomen om de modem te installeren. De technieker is inderdaad op het afgesproken moment langsgekomen, maar constateerde dat er geen UTAC aangesloten is. Sindsdien heb ik nogmaals contact opgenomen met de klantendienst, maar buiten het feit dat mijn ticket in behandeling is, kon men mij daar geen verdere informatie over verschaffen. Een werkende internet verbinding is cruciaal voor mijn job, dus had ik hier graag ook wel een datum voor geweten wanneer men deze installatie uit zou kunnen voeren. Met vriendelijke groet.Philip.
Hallo, is het mogelijk om VoLTE & VoWiFi te activeren op mijn nummer? Mijn gegevens zijn ingevuld op mijn profiel.
Aflevering zoveel in de haperende mail-saga van Proximus. Nu is het dus niet meer mogelijk om een mail te verzenden met bijlage. Die komt in postvak uit terecht met een foutmelding erbij. Zendt men diezelfde mail zonder bijlage, dan wordt die wel verzonden. Dit zowel in de app als in de browser. Nog mensen met dit probleem?
Klantnummer Op 2 november bij Proximus Meir geweest omVaste lijn op te zeggen Verhuis te regelen voor december. (men moet dit tijdig aanvragen wil men niet zonder internet vallen)De verkoper heeft mij ook een aanbod gedaan voor Proximus TV en een ander abonnement voor mijn GSM omdat dit beterkoop zou zijn en mijn verhuis dan niet aangerekend zou worden Op 2 november, kreeg een mail van Proximus dat ik de datum van verhuis moest vastleggenIk kon dit niet doen, de Proximus site gaf aan dat ik later moest proberen. Nog een paar maal geprobeerd met hetzelfde resultaatOp 4 november een reminder hierover, nog steeds kreeg ik de respons dat ik later moest proberen.Op 8 november terug naar Proximus Meir gegaan, men heeft daar de verhuisdatum ingevoerd voor 6 december. Een beetje later kreeg ik een mail “Bevestiging van verhuis” Datum aanvraag 2 november ref R000000110000KA9FF-1.Ik las ook dat mijn internet op mijn huidig adres werd afgesloten op 8 november- voor een verhuis op 6 december is
Ik krijg via mail elke maand een factuur in m'n box wat van iemands ( Klantnummer 605xxxx09 ) ( Telefoonlijn - 014 xx xx 74 ) anders is .Als ik in de mail de 'factuur' raadpleeg zie ik dat deze op mijn e-mailadres staat. wie kan dit oplossen 2470 RetieDatum 10 januari 2022Factuurnummer 720xxxxx24Klantnummer 605xxxx09Rekeningnummer 2Uw btw-nummer
Onze wifi blijft maar wegvallen en ook onze digibox wil geen verbinding maken.Ik ben dit ZO beu. We kregen na lang ‘zagen’ een nieuwe modem opgestuurd deze week maar ook dit lost het probleem niet op. Bij de klantendienst geraak ik niet binnen.Wat een service… heel spijtig! Ook ik twijfel om terug naar de concurrentie te gaan. Zelfs online kan ik geen technieker inboeken?!
Beste, Wij zijn sedert 12/03/21 klant geworden bij Proximus en zijn totaal niet tevreden over Proximus. Onze aanvraag om klant te worden bij Proximus is ingediend vorig jaar 12/02/21. Na bijna een maand te wachten kwam de technieker langs voor onze installatie, na een klein uurtje werk liep onze wifi en tv. Al na enkele dagen begonnen onze problemen. Foutcodes P130, P134 waren dagelijkse kost. We konden meer niet dan wel Tv kijken. Na heel wat bezoeken van installateurs en nieuwe decoders werd het uiteindelijke probleem gevonden. Een slecht contact in de kabel die de eerste installateur had geplaatst. We krijgen een korting en onbeperkt internet zolang we problemen hadden. Eenmaal al die problemen achter de rug waren werkt jullie product (vooral TV) nog altijd niet naar behoren, Opstart gaat traag, beeld loopt voor of achter op klank, het verposten duurt lang, foutcodes P130 op het scherm, en ga zo maar voort. Wij betalen €121 per maand voor eigenlijk een product die nog altijd niet o
Gisteren kwam ik erachter dat ik sedert 2 weken al geen sms’en meer ontvangen had, wat absoluut niet normaal was en een bepaalde persoon mij in een telefoongesprek verzekerde dat hij mij een aantal dagen geleden wel degelijk een sms gestuurd had,welke ik dus nooit heb ontvangen. En zo zullen er wel meerdere mails zijn in de voorbije 2 weken…Ik kom wel sms’en versturen en telefoneren.Deze morgen belde ik dus naar de klantendienst van proximus alwaar een vriendelijke man mij vertelde dat de functie ontvangen van sms’en geblokkeerd was. Het hoe, het waarom en wanneer van deze blokkering was blijkbaar ook voor hem niet duidelijk want daar kon hij mij geen antwoord op geven.De vriendelijke man haalde de blokkering eraf en liet mij weten dat ik na een 2-tal uren opnieuw sms’en zou ontvangen. En inderdaad: ik ontvang opnieuw de sedertdien verstuurde sms’en.Echter ik zou graag de gemiste sms’en van tijdens de blokkade ook nog ontvangen. Hoe kan dit gerealiseerd worden?
Ook op de TV zelf kan ik niets plannen voor volgende dinsdag. En het juist antwoord is NIET om nog eens te herstarten.
Beste, Ik ben opzoek naar het telefoon/lijnnummer voor mijn tv-dienst op te zeggen. Op dit forum had ik al gelezen dat je dit kon vinden onder my proximus en dan bij proximus TV helaas is dit niet zo. Ook op de factuur kan ik niets vinden van een fictief telefoonnummer. Echter is er wel een lijnnummer maar wanneer ik dit ingeef op het opzegformulier geeft het formulier de boodschap “ongeldig telefoonnummer”. Iemand een idee waar ik mijn fictief telefoonnummer in de huidige proximus site/app kan vinden (vorige forum berichtjes kloppen niet meer). Alvast bedankt!
tv start niet meer automatsch op bij de opstart van de tv decoder. Dit lukte wel tot voor enkele dagen
Nieuwe TV klant bij proximus en bij mij (iPhone 7) werkt de Pickx app, maar op de iPhone SE 2020 van mijn vriendin krijgen we steeds dezelfde foutmelding: “Er is een onverwachte fout opgetreden. Het is opgenomen in ons systeem en zal worden onderzocht.”Dit is nu al een 2-tal weken en geraakt niet opgelost?App al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar geen oplossing...
Hallo,Ik heb nog de Belgacom Powerline adaptors ‘BGC TV AVeasy Pass Through Duo INT 6400’.Regelmatig heb ik echter blokjes tijdens uitzendingen, zeker s’avonds of in het weekend, of het beeld dat tijdelijk bevriest.Ik lijk nergens de snelheid van deze adaptors terug te vinden ?Zou dit aan de snelheid van de adaptors kunnen liggen, en indien zo, welke adaptors worden aangeraden ?
Goedemiddag,Ik kijk & neem programma’s op via de Apple TV 4K (versie 2021) met Pickx app op geïnstalleerd. De versie van de Pickx app is de laatste 1.6Als ik een opgenomen programma start, en ik wil 10x vooruit (fast forward) of achteruit kijken dan springt het programma telkens iets verder (via click links of rechts op het clickpad van de Apple afstandsbediening)Lukt dit bij andere gebruikers om bv met een lange klik een 10x vooruit (of achteruit) in te schakelen die continue is (tot je hem uitschakelt) ?Dank bij voorbaat voor jullie reacties.Mvg,Frank
Ik heb voor nieuwjaar van mijn 2 zonen een gsm met abonnement besteld. Er is iets misgelopen. Ik hang nu al iedere dag aan de lijn met proximus. Gisteren was er eindelijk iemand bereid om mijn probleem op te zoeken. Ze ging het oplossen beloofde me terug te contacteren gisteren om 19u.Na lange wachten geen telefoontje gekregen. Ik kan nu weer 3 dagen gaan zoeken totdat iemand bereid is om te luisteren. . Om daarna te horen dat ze zoeken naar een oplossing om dat weer niets meer van hun te laten horen. Mijn bestelling is per ongeluk gewist. De ene bestelling die ik dan toch ontvangen heb kan ik mijn Sim kaart niet van activeren. Uren heb ik al gechat, gebeld. Ik weet niet meer wat ik nu moet beginnen. Heeft iemand tips voor mij? Alvast bedankt voor de reactie’s.
Kan iemand me zeggen of we BBC First in Brussel hebben (of zit dat nog in een of ander extra te betalen boeket) ?
Beste, Hoe kan het dat mijn aanrekening van januari 2022 ineens stijgt met 27 euro? Ik heb een abonnement lopen (samengesteld packet) dat ik een jaar of 3 geleden afgesloten heb. Dit was altijd rond de 120 euro dat ik moest betalen. Nu ineens is dat 148 euro. Als ik ga kijken betaal ik nog 13 euro voor een abonnement van vorige maand (terwijl alles betaald is december 2021) en een eenmalige kost van 10 euro. Mag ik vragen vanwaar dit komt en ook vragen dit even te checken? Gaat dit vanaf nu altijd zo zijn? Mvg Tom
Ik stuur een mail naar mijn dochter (***@skynet.be) vanuit mijn adres (***@proximus.be) met een bepaald “subject”.Deze mail komt bij mijn dochter toe met een ander “subject” en een andere afzender “from” , de tekst van de mail is niet veranderd daarom is de tekst gemaskeerd. Dus From en Subject hebben niets te maken met mijn origineel bericht.Ter info: ik gebruik Outlook 2016 (Engelse versie)Hoe kan dat ???
Beste, Graag hadden we een duidelijk antwoord gekregen wat we moeten doen om ‘eindelijk’ de 4,99 euro niet meer aangerekend te krijgen op onze Proximus factuur die blijkbaar door het bedrijf Fuzeforge wordt doorbelast. Kijkend naar alle reacties die we lezen op internet en op jullie klachtenpagina, begrijpen we niet dat jullie dit nog steeds toestaan terwijl het overduidelijk is dat we hier te maken hebben met een dubieus (zacht uitgedrukt) bedrijf. Dus vandaar de concrete vraag: hoe krijgen we onze kosten vergoed en vooral, wat moeten we doen om te vermijden dat we hiervoor nog een aanrekening krijgen (zonder dat we alle betaalnummers moeten blokkeren). Rechtstreeks bij Fuzeforge zelf klacht indienen hebben we uiteraard ook al gedaan zonder, uiteraard, enige vorm van reactie laat staan, stopzetting van welk abonnement dan ook wij zouden zijn aangegaan. We horen zeer graag jullier reactie. Alvast dank.
Wat is er mis met dit e-mail adres ?
Beste,Ik ben al jaren voetbalfan en vind het jammer dat ik via mijn telenet tv abonnement + play sports abonnement weinig tot geen champions league wedstrijden kan kijken. Mijn ouders hebben door onder meer dit probleem in juni vorig jaar de overstap gemaakt naar proximus maar doordat ze niet op de hoogte waren dat de fiber lijn niet in ons dorp geïnstalleerd is waardoor we zeer traag internet hadden zijn ze na 2 weken terug naar telenet overgestapt. Ondertussen heb ik dit probleem gedeeltelijk kunnen oplossen door de wedstrijden in Nederland bij familie net over de grens te gaan kijken. Daar is het heel simpel, je kan een enkele wedstrijd voor €6 aanschaffen bij ziggo sport en je kan direct beginnen met kijken. Ik vind dit een heel handig concept en zou het fantastisch vinden als jullie dit een kans zouden geven. Ik begrijp natuurlijk dat jullie de rechten exclusief willen houden voor proximus klanten en dit voor jullie een zeer grote troef is om nieuwe klanten aan te trekken, helaas
Ik krijg nu al enkele maanden een aanrekening die 1 cent (jawel 1cent) te hoog is. In september werd mij die cent terugbetaald, hoewel ik uitdrukkelijk had gezegd dat dat niet hoefde, ik vroeg gewoon hoe zoiets kon gebeuren. Voor november kregen mijn vrouw en ik een verdubbeling van ons surfvolume op onze smartphone, mooi, hoewel gezien ons lage verbruik niet nodig ; maar ik was dus eigenlijk nog altijd op zoek naar het antwoord op de vraag: hoe kan dit? Ook met de gedachte: als Proximus dit doet bij honderdduizenden abonnees en er (terecht) op rekent dat het overgrote deel daarvan niet reageert of het niet eens merkt, dan is het wel kassa kassa. Iemand dit ook meegemaakt?Roger Horemans2360 Oud-Turnhout
Nadat alle betalingen online uitgevoerd zijn, worden onze diensten niet onmiddellijk geactiveerd… nochtans beloven jullie dit te doen na Max 4 uur…. ik heb vandaag al 4 keer gebeld en telkens een nader antwoord gekregen…. resultaat… de diensten nog steeds niet geactiveerd... kan iemand mij aub helpen?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.