Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
HalloVrijdag ll. kwam de technicus langs om mij als nieuwe klant aan te sluiten op het Proximus netwerk (Flex Fiber abonnement).De technicus deelde mee dat de telefoon verbinding (vaste lijn) nu ook een VoIP lijn is, en ik gerust een PBX (zoals een freepbx of 3CX) kan opzetten en configureren hiervoor.Echter vindt ik geen gegevens terug onder MyProximus voor de SIP Trunk instellingen (Registrar, Outbound Proxy, username & password).Is dit iets die ik apart moet aanvragen?
Iemand probeerde me te bereiken; ik kon niet opnemen en de persoon liet geen bericht achter in de voicemail. OK, prima. Dan komt er een automatisch info-sms-bericht van Proximus met "Info. Dit nummer belde u zonder een bericht na te laten.” en de gegevens van de oproeper en tijdstip. OK prima. Normaalgezien krijg je inderdaad 1x zo een berichtje. Nu blijf ik echter bovenstaand infobericht van Proximus opnieuw en opnieuw ontvangen. Om de ca. 5 min. of zo. Dus telkens met het identieke originele tijdstip, telkens opnieuw dezelfde melding. Tjah dat weet ik ondertussen wel. Ongeacht of ik lokaal op mijn gsm dat infobericht wel of niet wis of laat staan, enkele minuten later stuurt Proximus mij opnieuw die sms-meldingen. Hoe stop ik dit? Want nu word ik dus al een hele tijd gebombardeerd door Proximus met telkens dezelfde sms-melding om de paar minuten. Is dit het systeem bij Proximus dat op hol is geslagen?
Hallo, ik heb een pay&go (smart) . Ik kies altijd zelf om te herladen als de tijd bijna om is. Ik kan me ook niet herinneren dat ik voor een automatische herlaadbeurt zou gekozen hebben. Op 11 januari jl werd mijn belkrediet (zomaar) verhoogd met 10 euro. Is er een cadeautje uitgedeeld door Proximus of moet ik verderkijken ? Er is nog niets van mijn bankrekening gegaan of zou het op de volgende faktuur staan ? Nochtans is mijn gsm niet gekoppeld aan mijn pack. Of heb ik geen pay&go smart meer ??? Is mijn Smart nu iets anders geworden ? Waar kan ik dat eventueel checken ??Alvast dank en vriendelijke groeten,
Beste Proximus, Uw nieuwe contactpagina is enkel ontworpen om de mensen weg te lijden van een formele klacht. Het is immers onmogelijk om via email zwart op wit een klacht neer te leggen. Hoogstens word je hier naar het forum geleid waar "klacht" het meest voorkomende woord is maar er niets mee gebeurd! Geen vluchtig gesprek meer met medewerkers die in de fout gaan en niet meer te traceren zijn. Geen forum waar je je gal kan spuwen maar het verdwijnt in de anonimiteit. Graag een manier om een officiële klacht met opvolging (klachtnr / case-nr) Graag een mannier om een klacht in te dienen tegen jullie onbekwaamheid. Bedankt, hopend op een spoedige respons.
SIM card defect en in de Proximus shop een nieuwe gehaald.GSM erkend het maar zegt dat de SIM kaart niet geregistreerd is.Proximus website biedt geen hulp is onoverzichtelijk. Het is onmogelijk een email te versturen, men wordt naar alle hoeken van de site gestuurd.Klantenonvriendlijk bedrijf, door mijn werk verplicht er te blijven.Kan het niemand aanraden.
Beste, Wilde graag wat meer info over mijn rekening?Eerst wordt mijn korting voor trouwe klant stopgezet. En nu op de laatste factuur wordt ook de korting van de tweede decoder stopgezet. Vraag mij eigelijk af of dat allemaal zo maar mag.Zonder de klanten daar van op de hoogte te brengen. Had toch graag een woordje uitleg over.
Woensdag, 2/6/2021 - De kogel is door de kerk: de Belgische mededingingsautoriteit heeft groen licht gegeven voor het afronden van de overname van Mobile Vikings nv door Proximus nv. Deze overname is goed nieuws voor Mobile Vikings, maar het roept ongetwijfeld meteen een hoop vragen op. Het antwoord op een aantal vragen vind je hieronder! enz….cfr. → Mobile Vikings gaat deel uitmaken van de Proximus Groep – Help & Support - Mobile Vikings Migratie naar het Proximusnetwerk – Help & Support - Mobile Vikings|
Wat ik ook probeer lukt het me niet om via de site een prepaidkaart te herladen. Krijg steeds dezelfde “technische fout”.Zijn er andere online mogelijkheden om dit te doen? of een oplossing?
Is er al de mogelijkheid om VoWIFI te gebruiken op Huawei of Xiaomi toestellen, of is er een timing wanneer dit verwacht wordt?
Beste, Is het mogelijk om de account karpaten@live.be te verwijderen.Grt johnny
Sinds begin januari maakt heel vreemde zakens mee ! 4januari plots sms mijn mobilus m verandert is ! Dan ik afspraak met technicus moet maken voor installatie ! Ben sinds 1997 of zo al klant proximus en heb pack internet , norton , tv met entertainment en gsm mobilus m ! Ik ben en ja er is een pack bestelt ! Deed ik dus niet ! Na over en weer gepraat ga ik maar akkoord met flex nemen iets ik niet wou maar iemand gewoon op eigen houtje dit voor me heeft verandert gezien ik niet akkoord wou gaan ! dan ontvang ik nieuw simkaart ! Ik contacteer proximus ! Nee mevrouw gooi maar weg das vergissing !vuilbak in oknu e-mail met retouretuketteb voor modem terugzenden en doe niet voor 27januari ga ik betalen ervoor !ik denk iemand is bij proximus in mijn produkten bezigals zo zie ga ik twee gsm nr bezitten Unlimited s en flex swat moet ik nu met 2 nrs ??ik wil hiermee naar ombudsdienst gaan want dit zijn mindspelletjes ze aan spelen zijn !
Op de website van Proximus werd de kaart met de 5G-dekking al sinds geruime tijd niet meer aangepast. Ligt de uitbreiding van het 5G-netwerk stil, of wordt de kaart niet altijd meteen aangepast?
Beste,Recent ontving ik verschillende keren oproepen van nummers uit Dubai die ik helemaal niet ken.+971 4 571 6455, +971 4 571 6456 en +971 4 571 6457Zonder het te beseffen heb ik één maal opgenomen en ik hoorde dan ook helemaal niets.Ik veronderstel dat dit opnemen zal aangerekend worden?Ik ga ervan uit dat het een bot is die verbonden is aan betaalnummers uit Dubai.Ik blokkeer steeds het nummer maar een paar dagen later wordt ik opnieuw gebeld door een nieuw nummer dat slechts op karakter verschilt van het vorige.Kent iemand deze nummers?Hebben nog al soortgelijke klachten gehad?Kan ik buiten niet opnemen en blokkeren nog iets anders doen?Alvast bedankt.
Beste, Ik ben al enkele jaren klant bij jullie. Ik heb sinds het begin een Tuttimus Fiber.Daarbij maak ik geen gebruik van de vaste lijn.Het huidige Flex Fiber pack is voor mij dan ook voordeliger en ik zou daar naar willen omschakelen. Mijn GSM abonnement dat momenteel een Mobilus M is, zou ik daarbij ook willen onderbrengen in de Flex Fiber, maar tegelijkertijd omzetten naar een Mobile Flex (5 GB, 15 euro), dat is voldoende voor me. Daarnaast zou ik willen weten of ik na jaren Tuttimus Fiber niet in aanmerking kom voor een getrouwheidskorting? Ik heb deze omschakeling vandaag reeds 4 maal telefonisch proberen realiseren, maar de verbinding wordt steeds verbroken (men weet er blijkbaar van?). Kan iemand dat hier voor me regelen?Bedankt. Klantnummer etc, zie profiel. Ik kan u andere nodige gegevens bezorgen. Gelieve contact met me op te nemen daarvoor.
beste leden mijn dochter haar gsm nummer kan wel uitgaande oproepen doen en sms sturen en ontvangen maar geen inkomde oproepen krijgen de nummer komt van telenet oorspronkelijk
Beste,Ik heb de Wifi Booster gebruikt en merk het volgende op : Ik wou mijn internet versterken om die te kunnen gebruiken in een kamer, zo’n 5 meter van de b-box. Ik zag op mijn laptop (verbinding met Proximus een signaal van één enkel punt, iets op mijn laptop krijgen was praktisch onmogelijk. Een Wifi Booster zou de oplossing moeten brengen. Ik heb die geïntegreerd in mijn systeem zoals voorgeschreven in de informatie-gids. Ik heb de Booster geplaatst en in het stopcontact gestoken naast de laptop in de kamer. Wat mij opviel (na een hele tijd) was dat de internet aanduiding een aanduiding kreeg van volledige internet in de kamer, en dat gegevens inbreng ineens mogelijk was. Volgens die gids moest de Quality link groen gekleurd zijn , maar het systeem werkt met die rode lamp. Is dat normaal of moet er iets gedaan worden om dat licht groen te laten worden ? Ik hoop dat het zo zal blijven werken.Graag een reactie, dank u, groetjes Frans
Beste Mod,Is het mogelijk voicemail uit te schakelen?Geprobeerd via Mijn Proximus, maar nadat de schuifbalk voor uit te zetten hele tijd in het oranje heeft gestaan, staat deze erna toch weer aan. Kaart wordt gebruikt voor een SMS/Telefoonmodule. Deze moet niet met voicemail opnemen.Vriendelijke groeten,
Proximus bereikt definitieve samenwerkingsovereenkomst met EQT ¦ (Fiberklaar) Infrastructure en geeft zo verder vorm aan zijn ambitieuze fiberuitrol in Belgiëcfr,: → Proximus bereikt definitieve samenwerkingsovereenkomst met EQT Infrastructure voor zijn ambitieuze fiberuitrol in België … Het is de bedoeling om in het kader van deze samenwerking minstens 1,5 miljoen woningen en bedrijven op fiber aan te sluiten….→ Meer_duidelijkheid_over_onbeperkt_surfen_2022-02-23.pdf (bipt.be) ¦De operatoren krijgen 6 maand om zich aan bovenstaande aan te passen (m.a.w een andere benaming kiezen dan “onbeperkte” of de toegestane datavolumes aan te passen)TBI Hoeveel snelheid kan koper nog brengen ¦Er zijn nog verhogingen mogelijk zie supervectoring bvb → Hoe Proximus met ultra vectoring aan sneller internet werkt - ITdaily.⌘ https://itdaily.be/nieuws/infrastructuur/proximus-en-nokia-verdubbelen-vdsl-internetsnelheid-in-wereldprimeur/ Vanaf 2023 dient blijkbaar info over de aangeboden snelheid, de g
dag allemaal, dag medewerker van Proximus,ik had een mevrouw van Proximus aan de lijn die een afspraak wil maken om onze woning aan te sluiten op de nieuwe glasvezelkabel. Momenteel komt dit niet goed uit. Hoeveel tijd hebben we om hierover na te denken? Is de installatie tijdelijk gratis en zo ja, tot wanneer? Tot wanneer blijven de oude kabels in gebruik?Bedankt!
ik heb eind november al mijn boxen en modem enz opgestuurd nu heb ik gisteren een factuur gekregen van 397 euro omdat ik zogezegd nog niks heb opgestuurd
Heren vraagje, Ik had bij mijn epic combo abo een gratis shadow account.Dit blijkt echter verlopen door inactief te zijn.Kan er mij een nieuwe activatiecode bezorgd worden?Ik had begrepen dat dit inbegrepen zit in mijn abonnement en aangezien mijn abonnement nog loopt? Mvg
Als ik op de v7 decoder gewoon naar tv kijk terwijl de decoder op stand geen surround staat dan klinkt mijn geluid goed. Heb een onkyo homecinema 7.1. Deze zet dus dan het gewone 2.0 geluid om naar 5.1 . Tot zo ver geen probleem.Als ik nu een film op netflix wil zien via de v7 dan krijg ik deze dus ook niet in 5.1 maar in een omgevormde 2.0. Dus dan zeg je ok zet de instellingen van het geluid in de decoder naar automatisch. Als ik dat doe , krijg ik 5.1 signaal via netflix zoals het zou moeten , maar het geluid van de tv (pickx) is echt wel heel slecht dan. Ik krijg dan alle geluiden gewoon uit de linker , rechter en front speaker. Normaal gezien komt de spraak enkel uit het center en de omgevingsgeluiden door de rest van de speakers. Op deze instelling krijg ik zelfs geen geluid meer door de achterste speakers. Ook niet als er achtergrondgeluid zou moeten zijn. Hopelijk is er hier een oplossing voor. Beste oplossing zou zijn firmware aanpassen , zodat je kan kiezen welke app in surr
Hallo, net de v7 ontvangen. Casten lukt, maar ik kan de decoder niet toevoegen aan "mijn huis" in de Google Home app. De decoder is wel zichtbaar als castapparaat in deze app. Is dit een gekend probleem of ligt dit aan mij.
Hallo, mijn decoder blijft hangen op het scherm: ”de decoder is aan het opstarten. Gelieve even te wachten.” mijn decoder is verbonden met een tp link extender die op zijn beurt draadloos geconnecteerd is met de modem. Het gaat om een v4 decoder. dank je
Sinds zaterdag hebben wij de decoder v7. Het is even wennen gezien de veranderde schermen en menu-indelingen, maar algemeen gezien zijn we toch tevreden. Toch hebben wij enkele problemen te melden. De opnames die op lange termijn werden bewaard, zijn niet terug te vinden via de decoder. Dat wisten wij wel op voorhand en er wordt hier denk ik wel aan gewerkt. Een ander probleem is dat bij de Studio 100 GO Pass sommige series niet te bekijken zijn.Ter illustratie is dit bij Samson en Bumba het geval. Volgens mij heeft dit te maken omdat bij Samson en Bumba dit nogmaals is onderverdeeld in verschillende series.Als er bij Samson wordt geklikt op Samson & Gert, dan verschijnt er een zwart scherm. Bij bijvoorbeeld Maya De Bij is dit niet het geval en zijn alle afleveringen wel te bekijken. Dit is ook omdat dit hier niet is onderverdeeld in verschillende series. Graag oplossing voor dit probleem.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.