Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Ik zit sinds vanmorgen met een probleem ik krijg mijn mails niet meer binnen (komt van onder 1 van de 105 mails en direct bijgewerkt) enkel deze komen binnen maar kan ze ook niet verwijderen
Ik kan al 14 dagen géén mails ontvangen en dit voor een zakelijk account.Met andere woorden ik krijg géén offertes binnen, géén opdrachten maar ook géén facturen…Bij Proximus zegt men al 14 dagen hetzelfde dat ze het probleem erkennen en er aan werken maar zonder gevolg en gisteren werd me zelfs gezegd NIET meer te bellen wegens nutteloos.Onvoorstelbaar!!!Ik vraag me af wie mijn winstderving gaat betalen en of dit probleem ooit opgelost raakt?
ik kan al enkele dagen geen mails meer ontvangen via de proximus mail app, en ook niet via webmail.enkel thuis via outlook.het is belangrijk dat ik op verplaatsing mijn mails ook kan lezen?hopelijk word dit snel opgelost??
In mijn mailbox (IMAP) staan sinds vandaag mijn verzonden berichten als ongelezen, als ik ze allen markeer als gelezen maar daarna een “Send/Receive All Folders” F9 commando geef komen ze allen terug als ongelezen.Ik gebruik Outlook 2016.
Goede middag, Waarom is het niet mogelijk om de eleven sports app (voor belgie, staat enkel een portugese beschikbaar in de playstore) te downloaden uit de play store in de V7 decoder?Er bestaat een apple tv en android tv app.MvgTom Cockx
Beste Hierbij mijn situatie. Ben verhuisd op 14/12/2021. Hierbij heb ik mijn verhuis aangemeld bij Proximus en is er na een week een “technieker” langsgekomen voor de installatieDe “technieker” wist mij te vertellen dat er een lasser moest komen om de invoer van de straat naar het appartementsgebouw te doen. De eerste technieker heeft dan zogezegd iemand ingepland ter plaatse en ik zou nog een mailtje en sms krijgen hieromtrent ten laatste de dag nadien.De dag nadien heb ik nog niks gehoord en heb dan zelf de klantendienst gebeld. Na 9 keer bellen heb ik eindelijk iemand aan telefoon gekregen die mij toch wou terug bellen de hele tijd want de lijn viel steeds weg. De 8 keren daarvoor belden ze gewoonweg niet terug. Ik heb de mevrouw die mij wou helpen heel de situatie uitgelegd van dat er de invoer van de straat naar het appartements gebouw nog moest gebeuren door een lasser van Proximus en dat de eerste technieker zogezegd een afspraak had gemaakt maar de mevrouw die steeds terugbeld
Het probleem is helemaal niet opgelost, is zelfs nog erger.Outlook is zelfs afgesloten van internet en webmail geeft alleen oude mails.Sorry voor het ongemak is alles wat Proximus kent, maar een tegemoetkoming voor de overlast kennen ze niet.Morgen zien wat telenet te bieden heeft, dit geknoei ben ik meer dan beu.
ik heb een labtop met windows11 met standaard (gratis) outlook daarbij had ik ook een tweede skynet-account ingesteld dat goed werkte tot gisteren ik een mail kreeg bij outlook dat er geen mails bij skynet meer konden opgehaald worden, ik heb het skynet-account reeds volledig terug ingesteld maar er worden geen mails opgehaald bij skynet, wat moet ik doen?
We ondervinden momenteel een algemeen probleem met de webmail login. Onze teams werken eraan om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak en zullen u via deze pagina op de hoogte houden van de ontwikkelingen.
Hallo,Sinds gisteren heb ik een nieuwe smartphone. De webmail app geïnstalleerd. Ik krijg mails binnen en kan versturen, maar zodra ik op een binnengekomen mail klik, krijg ik ‘Dit bericht bestaat niet meer’.Op postvak in staat er 30 (ongelezen berichten), maar die zijn nergens te vinden in mijn mailbox. Ook op vaste PC , bij het openen van mijn webmail staat er inbox (30) maar geen mail terug te vinden.Ik heb een skynet mailadres. Help?Kenneth
Sinds zonet vraagt de Imap proximus server steeds opnieuw mijn paswoord .Ondank deze correct werkt op GSM, en eraan kan via my proximus.be vraagt hijs teeds opnieuw dit paswoord. Wat te doen ? Ook in mijn ootlook lijkt het of alles netjes binnenkomt.
Beste, sinds gisteren ontvang ik op mijn skynetadres geen inkomende emails meer wat een ramp is voor de praktijk. Ik had reeds telefonisch contact met de hulplijn van Proximus maar werd niet echt geholpen.Ik ben gisteren in de Belgacom winkel te Ieper geweest voor een nieuwe simkaart voor mijn dochter, uitstekend geholpen trouwens, ze zouden mijn pack voor telefonie en mail bekijken en bijwerken, heeft dat daarmee iets te maken. Please, graag dringend hulp, aub. Gisteren werd een tevens een spam mail uit mijn naam verstuurd naar mijn hele klantenbestand, uitgaande van een telenet accout, terwijl ik bij proximus zit. Er zou hiervan nota genomen zijn…..?
Elke keer wanneer we onze decoder opstarten krijg ik volgende foutmelding:Er ging iets verkeerd (SYS_1) Onverwachte fout_ Als de decoder niet meer reageert, schakel hem dan even uit. Hier de oplossing voor de fout (sys_1) gewonnen naar de 080099696 bellen en keuzes 1 nemen om de Mac adres te wissen .Dan is het klaar !!!Ik heb hem zelf getest dus werk het 100%IR Georges
Mails met bijlage lukt soms wel en soms niet. Wel dezelfde bijlage….Herhaaldelijk proximus aan de lijn gehad. Probleem blijft.
mijn proximus email werkt helemmal niet of te traag waardoor ik de melding krijg time outook kan ik geen emails meer verzenden
Hallo,In MyProximus zag ik hetzelfde e-mailadres dat ik heb ook staan onder de aliassen en verwijderde dit… leek dus fout. ‘k Dacht dan dus dat adres opnieuw aan te maken bij de aliassen maar… kan precies niet meer kiezen voor skynet.beHoe kan ik dit oplossen aub want ik kan nu dus geen e-mails meer verzenden/ontvangen onder dit skynet.be account.Met dank.
Mijn verbinding op mijn oude simkaart van mijn andere provider is weggevallen. In de brief staat duidelijk dat je hierna je proximus simkaart mag insteken en dat je verbinding moet herstellen binnen de 15min. Intussen zijn we 3u verder en heb ik nog steeds geen verbinding op mijn nieuwe simkaart.Daarnet contact gehad op de klantendienst met een zeer onvriendelijke persoon die mij zelf uitlachend antwoorde… Ik heb mijn gsm nodig voor mijn job dus ik ben ten einde raad.Op het einde zei de medewerker, het kan 24u of langer ook duren hoor…?????? Ik ben al enkele keren veranderd maar dit heb ik nog nooit meegemaakt :-(
Ik heb juist de v7 decorder geïnstalleerd worden de opnames van de v6 decorder automatische op de nieuwe gezet of moet er iets ingesteld worden
kan mijn berichten via skynet.be niet opvragen via modzilla en ook niet vie webmail van proximus.Zegt webmail adres of paswoord onbekend. Reeds mijn paswoord gewijzigd, maar het antwoord blijft hetzelfde.
Systeem: Windows 10, Outlook2007, IMAPSinds deze morgen blijven items die ik heb verwijderd en dus als doorgestreept staan, staan in mijn Inbox. Bij wisselen tussen mappen zouden deze moeten verdwijnen, maar ik krijg de melding 'Kan de berichtkoppen niet bijwerken'.Er werd voorheen niets gewijzigd van instellingen ivm Outlook.Als detailmelding komt: Een IMAP-opdracht is mislukt. Protocol: IMAP Server: imap.skynet.be Poort: 993Om er zeker van te zijn waar het probleem kan zitten, heb ik Outlook2007 nieuw geïnstalleerd op een tweede laptop, en mijn account daar ook aangemaakt. Ik krijg daar echter dezelfde melding.Het lijkt of de berichten niet gewist geraken van de server.Wijzigingen in poortnummers en type versleutelde verbinding helpt niet.Is er iets fout bij de mailserver?
Gids bbc first klopt niet
Tv gids bbc first is niet juist
Sinds geruime tijd hebben we vaak WiFi problemen. Toestellen verbonden met WiFi 2.4 worden na enkele seconden vaak naar WiFi 5.0 geschakeld.2.4 valt heel vaak gewoon weg na een paar seconden/minuten of we kunnen niet verbinden. Modem herstarten heb ik al heel vaak geprobeerd, zonder enige verbetering. Wat nu?
Voor de zoveelste dag op rij zijn er problemen met Proximus webmail. De inlog pagina reageert niet na het inloggen met correcte gegevens. Alle andere links werken echter wel: Banx, App Store, Google Play..
Sinds een week of 2 komen emails met soms 2 dagen vertraging aan. Soms kan ik de emailheader wel zien, maar de inhoud niet. Daarna verdwijnt de email weer. Ik heb dit op zowel de android app, als op de webmail. Nieuwe app geinstalleerd, andere browser, andere laptop, altijd hetzelfde probleem doet zich voor. Op dit moment kan ik helemaal geen emails meer raadplegen. Is dit een algemeen probleem ? Wordt dit verder opgelost ? Of is het tijd voor een andere emailprovider…. gr,Sam
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.