Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Beste Eind oktober, begin november waren we enorm op de sukkel met Proximus. Meer dan een week hebben we zonder gezeten, ondermeer door een technieker die tot 2x toe niet langsgekomen was op de beloofde datum. Na uren bellen en mailen kregen we dan eindelijk op 15 januari een compensatie: namelijk 6 maand gratis All Sports. Op de eerstvolgende factuur werd dat inderdaad in mindering gebracht. Groot was echter de consternatie toen ik begin deze maand wel een factuur kreeg van €16.99 voor het sportpakket. Hiervoor heb ik al gemaild een tijdje geleden, maar ik kreeg hierop geen antwoord … Ik weet dat het ongetwijfeld druk is met de Corona-crisis, maar ik hoop dat u me via dit medium toch kan helpen … Klantennummer: 623120464
Beste,Ik heb al heel lang laste van slechte WiFi verbinding in huis en heropstarten helpt steeds maar voor een tijdje.Ook heb ik last van blokjes op tv.Al regelmatig kanaal laten verzetten door Proximus maar alles helpt maar tijdelijk.Zou graag eens het opgelost hebben. mvg,Martine
Hallo, Eerst een kleine situatieschets:We hebben de Bbox 3 met daarop aangesloten 1 alarmcentrale2 Televisie woonkamer3 Televisie woonkeuken4 Switch in hobbykamer waar 3 desktops op aangesloten zijnIn huis amper of geen wifi enkel het signaal in de hobbykamer komende van de switch D-Link DIR-600. We hebben de PXS wifi booster geprobeerd en die werkt… enkel in de garage in de nabijheid van de Bbox 3 anders nergens. Wie kan helpen?Wie heeft de gouden tip?
Hallo,Ik had graag wat meer informatie gekregen van iemand.Telkens ik op MyProximus aanlog tegenwoordig krijg ik melding van“Uw MyProximus account is gelinkt aan meerdere e-mailadressen en/of mobiele nummers. Om te vereenvoudigen raden we u aan om over te schakelen naar één enkel e-mailadres of mobiel nummer.Ga voor eenvoud! “Gezien ik al heel lang bij Proximus aangesloten ben (Skynet, je weet wel) zal dat vermoedelijk wel kloppen. Kan iemand me concreet zeggen wat de concrete impact is van dat “Ga voor eenvoud.” ?Ik wil immers geen mail “aliases” verliezen omdat ik voor eenvoud ga noch problemen krijgen met het aanloggen. Kortom, wat is de concrete impact van deze operatie, zowel functioneel als technisch.Dank voor de info.Wim
In outlook als ik deze opendoe komen al men mails binnen als ongelezen ook al zin van ervoor gelezen. dit is zeer vervelend. kunnen jullie daar iets aan doen AUB
ik heb twee mailboxen en van de ene worden alle mails permanent terug ‘ongelezen’ gezet. De ander mailbox doet dit niet. Dit is enorm irritant, wat is de oorzaak hiervan ? ik denk niet dat het probleem bij mijn outlook zit want heb die account eens volledig verwijderd en teruggeplaatst en het probleem blijft. Wat is de oplossing hiervoor ?
Bij het opstarten van de TV kreeg ik zonet een bericht met keuze “Ik ga akkoord” of “Ik weiger”. Kan er mij iemand vertellen waar dit over ging?Ik heb per ongeluk op OK gedrukt voor ik het bericht gelezen had, dus ik weet niet waarmee ik (waarschijnlijk) akkoord ben gegaan.En is er ook een mogelijkheid om mijn keuze indien nodig terug te veranderen?
Sinds enkele dagen ondervind ik problemen met Outlook (Microsoft 365). Wanneer ik outlook opstart sluit hij zich automatisch af na een aantal seconden.. Wanneer ik mijn emailaccount van ...@skynet.be verwijder heb ik dat probleem niet. Bij Mail werkt alles perfect. Ik vermoed dus dat het probleem bij proximus ligt. Heb het profiel ook al verwijdert van outlook en opnieuw ingesteld. Bij office de herstel procedure gevolgd niets helpt. De fout gebeurt bij het synchroniseren.Graag enige hulp of raad.Alvast bedankt.Wacu
Sedert gisteren geen internet en geen TV meer. Ledje op de modem staat te knipperen, geen DSL signaal dus. Gebeld naar klantendienst. De automatische afhandeling aan de telefoon doorlopen. Probleem is gekend en zal opgelost worden over 3 (!) dagen… Het weekend komt er aan. Geweldig… Opnieuw gebeld naar klantendienst en operator aan de lijn gekregen. Heb nu wel 1TB gratis mobiele data gekregen (omdat ik dat zelf voorstelde) zodat ik mijn plan kan trekken aangezien ik technisch goed onderlegd ben en weet hoe ik kan tetheren. Tv kijken via het krakkemikkige Pickx dus, met onderbrekingen en mindere beeldkwaliteit. Maar geef toe, mensen (30 jaar klant nota bene) een weekend zonder diensten zetten is not done. Zulke zaken dienen toch asap aangepakt te worden!
Sinds enkel maanden ( na wijziging van uitzicht proximus mail) kan ik geen MP4 filmkes of Video MP4 meer openen in “weergave”. Via “downlaoden” gaat het wel.Dit wil zeggen dat ik alle filmkes eerst moet downloaden en dan afspelen en wanneer niet interessant bevonden terug verwijderen.Dit zeer omslachtig. Vroeger kon dit wel via “ weergave”.Hoe komt dit?
Toen ik gisteren naar Thuis keek via replay op de Pickx app iPad bleek dat de vorige uitzending uitliep. Nu blijkt dat Thuis stopt na de 25 minuten blok die er voor staat en dat ik de rest via de volgende uitzending, 1 jaar gratis, kon verder kijken. Is dit normaal. Alvast bedankt voor de antwoorden.
Mijn gsm is geblokeerd geraakt door 3x een foutieve sim-code in te typen (ik was verward en dacht dat het paswoord van mijn gsm werd gevraagd); het kaartje met de puk-code kan ik niet terugvinden. In de my proximus app staat een foutmelding bericht ter hoogte van de titel simkaart nummer en pukcode, dus daar niet te vinden. En als ik de stappen doorloop om de pukcode te achterhalen via mijn klantenkaart komt er telkens als antwoord “uw puk code is .”Aangezien mijn gsm geblokeerd is en ik alleen woon kan ik niemand telefonisch contacteren... en op de chat GEEN respons, zelfs niet de mogelijkheid om een antwoord te versturen want het verzend gewoonweg niet. Heel onprofessioneel en ik zit compleet in de rats omdat ik mijn gsm echt nodig heb en het nu weekend is en geen van jullie winkels open zijn.
Goededag,Sinds 2008 hebben we een pack bij skynet/proximus/belgacom.Op dat abonneenummer heb ik een mail-account aangemaakt.De mail-boxen die mijn vrouw en ik hadden (ook skynet) staan blijkbaar nog bij onze respectievelijke ouders hun account. Hoe kunnen deze mail-accounts overgezet worden naar mijn eigen account. Alvast bedankt, Matthias
Cadeau Extra Data gratuit ? Zou het mogelijk zijn vanwege Proximus in mobiele telefonie (Mobilis S) een geste te doen zoals het toekennen van Extra Data aan de klanten die al tientallen jaren trouw bij Belgacom-Proximus zijn aangesloten? Zou een mooie geste zijn als telecom-leverancier naar de trouwe klanten toe. Vroeger was er een wedstrijdformule. Misschien kan het ook zonder wedstrijd ? …
Op 11 januari kreeg ik een melding dat ik 80% van mijn mobiele data opgebruikt had, wat ik al raar vond omdat mijn gebruik niet speciaal anders of meer was dan alle voorgaande maanden. In mijn abonnement zijn een aantal apps gratis, dus ik heb me zoveel mogelijk beperkt tot die apps. Deze avond, met mijn mobiele data uit, krijg ik plots een 7tal sms’en met in willekeurige volgorde de melding dat ik 10, 25, 50 en 60 euro buiten mijn bundel verbruikt heb. Ik ga er dus vanuit dat die berichten ofwel schromelijk te laat en op hetzelfde moment verstuurd zijn ofwel dat het systeem ergens aangeeft dat ik aan het verbruiken was terwijl dat niet zo is. Is er een mogelijkheid om te controleren of dat feitelijk klopt? En hoe komt het dat die berichten pas komen nadat mijn verbruik zijn limiet bereikt heeft en afgesloten wordt? Het lijkt me immers de bedoeling dat dit een waarschuwing is zodat ik het net kan voorkomen?
Hallo,Voor de eerste keer in weken ik had weer vandaag (helaas) en spontaan bbox reset. Ik heb Internet opnieuw, maar ik kan niet meer inloggen op de bbox om bij voorbeeld SSID namen te veranderen.Ook: snelheid super traag! Juist gemeten. Weet iemand wat het probleem kan zijn? Bedankt.
Shadow, een dienst waar je een krachtige (game) computer in de cloud hebt, was tot voor kort een inbegrepen dienst bij Epic combo full pack. In december werd echter bekend dat die dienst niet langer als onderdeel van de Epic combo zal aangeboden worden en zullen bestaande klanten ter compensatie 10 euro korting krijgen bij Proximus (voor 6 maand)Zie:Het zou mooi zijn mochten we terug een gelijkaardige en vervangende dienst kunnen krijgen dat opnieuw inbegrepen is in het pakket. Microsoft’s XBox Game Pass for PC (dus enkel PC) is 9.99 euro / maand. Ook Geforce Now Priority komt op een 9.99 euro /maand. Dit is nog niet helemaal hetzelfde als Shadow, die gaf immers veel meer mogelijkheden, maar het zou wel mooier gebaar zijn dan de beperkte compensatie die er nu is. Er werd gevraagd om dit in de ideeënbus te posten, met de hoop dat iemand met meer inside kennis hierop zou kunnen antwoorden.
ik kan de prullenbak van mijn webmail niet meer leegmaken
Ik kan geen verbinding meer maken met mijn Lacie cloudbox. Het heeft jaren gewerkt en nu niet meer.Via chat met Proximus wordt er niet geantwoord.Kan iemand mij helpen of zeggen wat het probleem kan zijn.
Aj jaren gebruik ik Skynet mail in Outlook en nu ook in 365. Nooit een probleem gehad.Ik krijg nu plots de melding dat er 4000 ongelezen mails in de inbox zitten. Als ik die dan allemaal markeer en instel als gelezen verdwijnt de teller en zie ik de mails nog staan. Echter na terug openen van Outlook begint er terug een synchronisatie en staan de 4000 mails terug als ongelezen.Ik heb de account al verwijderd en terug ingesteld maar na een tijdje als de synchronisatie gedaan is krijg ik terug 4000 mails als ongelezen. Iemand een oplossing voor dit probleem?
Hallo, Op 3 januari 2022 heb ik een AllStars&Sports tv optie besteld. Normaal gezien hoorde hier ook een activatiecode bij voor 1 jaar Disney+. Volgens de website wordt de mail hiervoor na 1 of 2 dagen verstuurd. Ik heb mijn hele mailbox nagekeken (inclusief spam folder), maar ik vind hierover geen mail. Werd hij verstuurd? Kan hij eventueel opnieuw doorgestuurd worden? mvgIsgrimb
Sinds enkele dagen onmogelijk mail op te halen. Lege mails van mijn eigen mailadres komen binnen maar verdwijnen weer. Oude mails (2019) worden weer afgeleverd….
Beste,Ik begin hier stillaan mijn geduld te verliezen. Ik ben het beu dat er dingen worden beloofd, maar dat je een eeuwigheid moet wachten en er nog steeds niets is gebeurd. Ik bestelde begin januari een iphone 13 Pro sierra bleu met abonnement. Ik betaalde deze iphone meteen waarna er mij een bericht kwam dat deze woensdag 12januari zou geleverd worden. Ik telefoneerde 11 januari om zeker te zijn dat alles goed was en de dae aan de telefoon verzekerde mij dat mijn gsm de volgende dag zou geleverd worden. Ik kocht vervolgens hoesjes, screenprotectors,… op zeker te zijn dat alles inorde is voor als de gsm toekomt. Echter kreeg ik woensdag een sms dat wegens uitzonderlijke drukte mijn oevering iets later zou zijn. Donderdag geen verdere reactie + mijn status binnen de app van bpost bleef op voorbereiding binnen proximus staan. Contact opgenomen en hier zeiden ze we openen een case (49999390) voor u die binnen de 48h wordt behandeld. Zaterdag nog steeds geen telefoon dus zelf contact opg
Met Proximus mail kan ik geen berichten verzenden enkel ontvangen via mijn smartphone. als ik een poging doe om via mijn smartphone een bericht te versturen dan lukt mij dat niet?????
Er zijn nu reeds weken aan een stuk diverse problemen met de mail van Proximus, zowel via de site als via de app op de smartphone. Hoe is het mogelijk dat men een nieuwe versie lanceert zonder deze vooraf uitvoerig te testen? En hoe is mogelijk dat er geen afdoende oplossing komt voor al deze aanslepende problemen? Mails die niet (of weken later) binnen komen of verzonden mails die blijkbaar bij bestemmeling niet toekomen, het kan toch grote gevolgen hebben. Wanneer denk men eens aan een afdoende compensatie of geste ten aanzien van de gedupeerde klanten??? Mijn geduld raakt immers stilaan meer dan op!!
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.