Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Mijn mailverkeer (via Apple mail) is min of meer in orde, al gaat het toch wel erg traag om berichten te laden.Alleen bij concepten is er een probleem: die map is leeg, maar er staat toch ‘19’ bij, alsof er 19 concepten inzitten.
Gsm besteld op 31/1/22. Men status blijft op hetzelfde staan. Klopt dit dat ik morgen 3/2/22 men gsm thuis geleverd krijg?
Ook naar de pers toe geen transparantie over het nu al meer dan 3 maanden durende probleem met de e-mails via Proximus mailservers . Hier spreken ze van een panne vorige week. Terwijl het probleem reeds begon eind Oktober 2021.Wat weet Proximus en willen ze ons niet zeggen / noch bevestigen???!!!Hieronder het antwoord aan VRT Nieuws van Proximus Proximus erkent het probleem en zegt dat ze vorige week een panne hadden in één van hun mailservers. "Dat probleem hebben we snel kunnen oplossen. Een tweede panne, die te wijten is aan een synchronisatieprobleem, vraagt meer tijd om opgelost te geraken", zegt Fabrice Gansbeke van Proximus. "We hebben sinds vrijdag een website gelanceerd waarop mensen hun probleem kunnen melden. Van zodra ze dat doen, kan ons technisch team daarmee aan de slag." Gansbeke schat dat honderden klanten dit probleem ondervinden. Hij verwacht dat het de komende dagen opgelost zal geraken. Lees het volledige artikel hier : Mailbox Proximus hapert: "De mails komen ni
Heeft Proximus een oplossing voor mijn probleem?Ik heb een prepaidkaart in een Mifi gestoken en heb daarmee internet in België maar aan de Franse grens. Belgische netwerken zijn niet te ontvangen, Orange.fr wel.De Mifi stopt echter na 24u. Ik moet hem telkens terug opzetten. Terwijl die internetverbinding nodig is om de domotica te bedienen en controleren.Wat ik nodig heb is een 4G modem met abonnement.
Na een korte stroomonderbreking lukt het niet meer om de PS4 te verbinden met internet.Allerlei mogelijke verbindopties uitgeprobeerd via ethernetkabel en WIFI. TV, laptop en gsm werken wel via WIFI. Heeft iemand advies AUB
BesteOndanks reset paswoord via My Proximus - account, kan ik toch niet aanmelden, noch met het oude, noch met het nieuwe paswoord.Opnieuw paswoord instellen van de mailbox geeft nu problemen bij het ophalen en/of versturen van de mails via de Ipad/Iphone/PC. - Het nieuwe paswoord wordt hier niet geaccepteerd.Sinds vandaag blijven verwijderde berichten zich opnieuw aanbieden/vermenigvuldigen (tot 15 x zelfde bericht) in de ‘Prullenmand - verwijderde items’ op de account van de Macbook Pro. Ook te zien op andere toestellen doch slechts 1 berichtVervelend dat je én een paswoord nodig hebt voor My Proximus én voor de webmailtoegang.Er bestaan 3 aliassen in ‘mijn account’ maar mijn eigen adres staat er niet tussen?Graag contactname om dit probleem aan te pakken aub. Telefonisch zijn jullie niet bereikbaar op dit moment.
Hallo sinds gisteren staan alle skynet-mails in mijn Mail for Mac inbox als “ongelezen”. Als ik ze in blok naar “gelezen” omzet, verspringen ze snel weer naar “ongelezen”. Mails die ik verplaats naar een map hebben het probleem niet meer. Mails die binnenkomen via andere service (bijv. google mail) hebben het probleem niet. Heb het probleem ook op Iphone. Apple en Proximus schuiven de schuld naar elkaar door. Wie kan me helpen?
Het is nu al twee dagen dat mijn Proximus webmail eruitziet zoals in bijgevoegde afbeelding.Deze items kunnen ook niet verwijderd worden.Iemand een idee wat hier aan de hand is?
In thunderbird springen mijn mails steeds terug op ongelezen sinds de laatste update van thunderbird.Als ik via mijn gsm mijn mails lees, staan ze wel correct.Heb de inbox map al hersteld in thunderbird, maar de fout komt altijd terug.vandaag kreeg ik volgende foutmelding van thunderbird : Serious error while processing UID FETCH (MsMessageReadFail(74/236))Kan iemand mij helpen aub ?
Vorige week donderdag ben ik een Proximus winkel binnengestapt om een abonnement aan te gaan voor mijn gsm. Op dit moment ben ik via een Prepaid kaart klant bij Base. De verkoper zei dat dit geen enkel probleem was, ik kreeg alvast een simkaart mee van Proximus en het nodige werd gedaan om mijn nummer over te brengen naar Proximus. Dit zou maximaal 48u duren. Zaterdag was dit nog niet gebeurd dus stapte ik opnieuw een Proximus winkel binnen. Deze keer in Nieuwpoort. Ze controleerden alle ingevulde gegevens en deze klopten. Ze maakte een ticket aan voor technische hulp. Maandag zou ik dan gecontacteerd worden. Maandag werd ik opgebeld. Deze vrouw was niet op de hoogte en vroeg me nogmaals wat het probleem was. Ik heb dit uitgelegd en ze zou het verder onderzoeken en me opnieuw contacteren. Ik heb haar niet meer gehoord. Woensdag heb ik dan maar zelf de klantendienst gebeld. Na heel lang wachten moest ik opnieuw mijn verhaal doen. Mevrouw zou het nakijken en mij terugbellen. Dit deed ze
Beste, Onlangs wat problemen gehad met Shadow.Nu blijkt dat deze vanaf februari niet meer in de pack Epic Combo zal zitten.https://forum.shadow.tech/product-updates/119 Ik zie dat jullie deze pack nog steeds aan dezelfde prijs verkopen. Ik vermoed dat mijn factuur ook niet zal veranderen.Maar wat krijgen we dan in de plaats ? Dit was toch wel een leuk service en ik neem aan dat in de prijs van het abonnement de kosten van Shadow in zitten. Wat geeft deze pack nu meer/extra tegenover dezelfde pack toen we nog wel een gratis Shadow account kregen ?
Beste, Onze TV box doet al een tijd raar.Het beeld hapert, er komen blokjes op, het geluid valt even weg, beeld verspringt, de tv gids blijft soms transparant staan en de opnames verdwijnen en verschijnen soms in de lijst.Ik heb al alle toestellen gereset, de kabels zijn al vervangen geweest.De TV box zit op een switch aangesloten en deze switch gaat naar de modem.(Soms hebben we ook even geen internet maar dit is dan eerder weer zelden) Alvast bedankt en groeten,Don
Sinds gisterenavond krijg ik mails zonder afzender, zonder onderwerp, zonder inhoud. Ze kunnen niet gewist worden. Mijn andere mails komen sinds deze middag ook niet meer door. Het is alleen bij mijn account, niet bij het account van mijn dochter en mijn echtgenote. Ik heb de hulplijn gebeld en men zegt mij dat ik moet afwachten en niets kan doen. Maar ik lees hier dat sommige al langer met dit probleem kampen. Kan dit opgelost worden? Het is wel vervelend want in de mails zitten ook links naar Teams-vergaderingen.
Goedendag,Heb al weken een mail die aan het laden is op mijn account ,dus hem lezen is niet mogelijk . Heb nu U bericht gelezen dat je via een webformulier het probleem moet beschrijven . Heb ik even proberen te doen :1: je moet uw registeren -----------ik heb al jaren een account - dus dat lijkt me overbodig .2: probeer je via je eigen een account een mail te versturen … is er een melding dat het wel even ……..kan duren wegens te veel mails ………3: ga je dan verder dan moet je uw Telefoon nummer geven en dan een item kiezen geef je E’mail aan …..dan kom je terug terecht bij het begin …… lees onze Faq of ga naar forum …… Doe ik iets mis ?Het lijkt wel monopoly spel , ga terug naar start . Gr André
Ik bestelde een flex pack met surface laptop voor 99€ via de website. Betaalde de 99euro op 17/12/2021Order werd geannuleerd maar mijn 99euro nog altijd niet gekregen Ik heb al gebeld en gemaild, naar de winkel zelf geweest.. de chat geprobeerd Wat moet ik doen om mijn geld te krijgen ?
Ik ben eind december overgestapt van een ander provider. Sindsdien kan ik enkel noodoproepen maken, en ben ik onbereikbaar. Er moet een probleem ergens zijn, maar na 5 dagen vragen, krijg ik geen hulp of antwoord. Ik ben al in de winkel geweest, en zij konden ook niet helpen. Ik wil kunnen bellen en sms'en. Via de chat word ik genegeerd. Ik kan niet bellen naar de klantendienst...want mijn simkaart werkt niet.
K cast een programma, dat gaat heel goed..tot mijn programma onderbroken wordt door een andere zender..een 2 sec, daarna terug nr het geen ik cast..en zo constant. Heel vervelend. Ik cast via mijn gsm , waar geen enkel ander programma of app opstaan..ook niemand anders in de buurt. Heeft iemand anders dit ook voor en hoe oplossen
oor de tweede keer dit jaar komen de mails niet binnen, ik zie wel dat er zogezegd 20 nieuwe mails zijn maar ze komen niet door, noch op de PC noch op de GSMook de my proximus is leeg, er zijn geen producten, boodschap : voeg uw producten toe maar dat lukt natuurlijk nietdit is de tweede maal in korte tijd, ik heb vorige keer een klacht ingediend maar geen reactie ontvangemisschien langs deze weg wel?
Hallo allemaal, Vandaag, na jarenlang klant geweest te zijn bij Telenet, de overstap gemaakt naar Proximus fiber.Er blijkt wel een probleem te zijn met port-forwarding op de bbox-v3+ i.c.m. dubbele NAT. Ik heb mijn eigen TP-Link Deco M9 router achter de bbox, en dat werkt perfect. De bbox deelt adressen uit in 192.168.1.x en de TP-Link in de range 192.168.68.x. De Telenet modem forwardde poort 443 rechtstreeks naar de WAN poort van de TP-link router op dezelfde poort.In het TP-link netwerk draait een HTTPS-webserver op poort 8123 en de TP-link router forwardt inkomend HTTPS verkeer op poort 443 naar 8123 op het intern netwerk.Schematisch geeft dat:443 WAN - Telenet Router - 443 LAN → 443 WAN - TPLink - 8123 LAN → 8123 webserverDe configuratie van de Telenet Router zag er uit als volgt. Dit heeft jarenlang perfect gewerkt (LAN IP van de TPLink router was 192.168.0.126) Vandaag de hele opstelling behouden en de Telenet modem gewisseld voor een Proximus modem. Via MyProximus heb ik vervol
Sinds dit weekend Apple tv geinstalleerd maar buiten de home pagina van pickx kan ik die niet gebruiken. Van zodra ik naar Live tv of tvgids ga dan blijft die laden en gebeurt er niks.Reeds terug verwijderd, afgelogt,.. telkens dezelfde problemen.De app versie lijkt ook de laatste te zijn 1.6
Beste Nu hebben er al meerdere medewerkers gebeld om het euvel van de trage wifi verbinding op te lossen maar helaas geraak ik nog steeds niet hoger dan 40 mph ipv de voorgestelde 100 mph. Alles uitgevoerd wat ze gevraagd hebben en ze vanaf afstand ook een nieuwe configuratie gedaan maar helaas. Wie van de medewerkers kan me hier verder mee helpen of een technieker langs sturen?
Enig idee met al die loftrompetten over “oplossingen” waneer zal webmail terug een betrouwbaar werkinstinstument zijn ?Momenteel weet ik niet of de mails die ik aanmaak ook verstuurd worden.Dit is de schande voorbij !
Geachte , Tot voor de activatie van de slimme WiFi kon den we op de slaapkamer op onze tweede televisie kijken ! Ik gebruik de draadloze ruckus en had geen probleem tot de activate van de slimme WiFi ! Wat te doen ? Met vriendelijke groeten
Wanneer iemand naar mij belt hoor ik geen beltoon maar bij de beller is wel de normale toon te horen. Dan gaat mijn voice mail aan. Bel ik naar iemand dan hoor ik de telefoon overgaan maar bij hen komt er geen oproep binnen en krijg ik hun voicemail. Nu zag ik een nieuw icoontje op mijn telefoon. Dit blijkt volte te zijn. Na wat zoeken heb ik dit afgezet en kan nu terug normaal bellen. Ik heb dit echter nooit geactiveerd en weet niet wat dit is.
Beste, ik kan sinds enkele dagen mijn prullenmand niet meer leegmaken. Kunnen / willen jullie dit voor mij oplossen aub :)
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.