Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Hello,Met ipconfig ipv6 adres opgevraagd bij windows 10. Met https://ipv6-test.com/ en nog een paar websites publiek ipv6 van pc opgevraagd.Beide komen overeen.PC geselecteerd als DMZ op Bbox 3.Norton security afgelegd op pc (disable smart firewall, disable auto-protect).File en printer-sharing ligt aan.En toch is het niet mogelijk om vanop internet pc te pingen met bekomen ipv6 adressen.Blokkeert proximus deze dienst, poort, …? Is he absoluut nodig CGNAT af te schakelen? Is een andere instelling aan te passen?Dank bij voorbaat.
Sinds enkele dagen grote synchronisatieproblemen met e-mail server: E-mails worden gedownload en verdwijnen vanzelf na enkele seconden. Onmogelijk te weten wat al dan niet verdwenen is.
Ik zie niet direct iets om de v7 decoder aan de wand te bevestigen. Bestaan daar hulpstukken voor of enig idee hoe dat kan?
Dag Proximus,Het is redelijk ernstig wat er tegenwoordig allemaal misloopt voor een service waar we allemaal zo afhankelijk van zijn en voor betalen. Als ik artikeltjes in de Standaard lees waar staat dat de problemen grotendeels achter de rug zijn en er enkel nog rest-problemen zijn … wel ik hoop het echt.Ik heb zelf al twee keer het web formulier ingevuld … het is nog niet in orde. Maar gezien enkel klagen niet zal helpen en ik graag een oplossing zie, hierbij enkel feiten. Hopelijk helpt het iets. a) eerste tekenen van problemen - mail-rulesPersoonlijk heb ik al problemen van in het najaar 2021. Plots kreeg ik precies geen mails meer … correcter is: het bleek dat dit kwam omdat al mijn mail-rules op de proximus server waren gedeactiveerd door “een probleem” en dus nu in een verkeerde niet verwachte map zaten. Dit was al een poos aan de gang en merkte ik pas toen ik echt een dringende mail (verzekering) aan het zoeken was. Vermoedelijk te maken met introductie nieuwe mail software.H
Hallo,Vandaag onze TV box v5 die helemaal niets meer deed vervangen door een v6. Bij het aansluiten op de Onkyo receiver (HDCP 2.2 compatibel) krijg ik de foutmelding "Deze inhoud kan niet op uw TV weergegeven worden. Controleer HDMI-verbinding op uw HDCP 2.2.-compatibele TV”. Nu heb ik al verschillende posts op dit forum over dit onderwerp gevonden die intussen 2-3 jaar oud zijn, maar heeft Proximus daar dan nog steeds geen oplossing voor? Is dit een probleem met elk merk receiver of alleen met Onkyo?Is de enige optie dan idd een HDMI splitter? Die link naar Ali in één van de posts bestaat niet meer, maar moet die splitter dan een splitter zijn die HDCP 2.2. ondersteunt, of juist niet? Sorry ik ben geen expert.Alvast bedankt voor jullie hulp!Leo
Al meer dan een week kan mijn man zijn proximus mail niet raadplegen. hiervoor al x-tal keren gebeld maar zonder resultaat Vandaag eindelijk weer iemand aan de lijn die hiervoor nog maar eens een ticket heeft aangemaakt en nog maar eens de belofte dat we teruggebeld zouden worden. Geen oproep gekregen maar dan wel op mijn gsm nummer (niet die van mijn man) 13 keer binnen een tijdspanne van 2 minuten een nieuwe validation code voor proximus mail gekregen. Wel 13 verschillende codes. welke is dan de juiste? blijkbaar geen enkele want het werkt nog steeds niet. Nog maar eens gebeld, weer anderhalf uur in de wacht maar nog steeds geen oplossing en dan ook nog eens het gesprek dat onderbroken werd. Uiteraard belt er niemand terug. nog even en we veranderen van provider want een zaak die een week geen mails kan sturen noch ontvangen is onaanvaardbaar.
Sinds een paar dagen verdwijnen inkomende emails en krijg ik een resem mails zonder afzender of onderwerp, dit enkel op windows computers en niet op android smart phone of tablet.
Hallo. Ik ben veranderd van werkgever, waardoor ik nu een nieuw abonnement krijg bij Orange. Om deze overdracht te doen, moet mijn huidige simkaart geïdentificeerd worden. Ik heb me aangemeld bij Proximus, maar hij geeft een foutmelding dat mijn simkaart nu geblokkeerd is. Hoe kan ik dit oplossen zodat mijn simkaart opnieuw geïdentificeerd kan worden? Ik heb geen belkrediet meer, dus bellen lukt ook niet. Nummer = 0495116877
Kan ik de namen van de mappen in Webmail wijzigen? Bijv Sent Messages en andere naam geven?
Ik probeer een verhuis te regelen maar dat valt niet mee. “Al klant? Verhuis je producten in een paar klikken” maar dat blijkt niet te kloppen want dan krijg ik “Wij kunnen je bestelling niet online verwerken”. De chat is leuk maar werkt niet. Messenger? Een robot geeft copy&paste antwoorden en dan “geef me door” met een wachttijd van 5 min maar ik blijf maar wachten. Een gewone mail versturen? Blijkbaar is dat er niet meer bij. M’n klantennummer: Klantnummer 620685055. Kan er iemand van de klantendienst mij contacteren? Bij voorkeur mail of telefonisch om de verhuis te regelen.
Beste,Enkele dagen geleden kreeg ik bericht, zoals verwacht, dat mijn abonnement zou omgezet worden naar een prepaidcard. Dat wist ik vooraf.Maandag heb ik mijn prepaidcard geïndentificeerd en meteen online opgeladen. Ik kreeg een bevestiging per mail van de identificatie en volgens mijn bankafschriften is het ook gelukt om geld op de prepaidcard te zetten (of Proximus te betalen).MAAR ik kan al 3 dagen niet bellen, sms-en of op internet en dat is nu wel heel vervelend.Bovendien blijkt het quasi onmogelijk om iemand fysiek aan de lijn te krijgen wanneer ik probeer te bellen met de gsm van mijn vriend. Of om iemand van de klantendienst te bereiken via een online kanaal. Ik hoop dus via deze weg wél antwoord en vooral een snelle, gepaste OPLOSSING te vinden voor mijn probleem.Alvast bedankt!Lore
Hallo, Ik ben niet de persoon die snel zal klagen of op sociale media zijn beklag zal doen, maar de ervaring die ik deze week heb opgedaan met Proximus overstijgt mijn geduld en begrip.Ik ga niet in detail treden hoe vaak ik gebeld heb om een bereidswillend persoon te vinden of hoe vaak ik van kastje naar muur ben gestuurd, maar ettelijke telefoons en 2 klachten later zit ik al 5 dagen zonder internet en TV door een fout van Proximus. Zij hebben mij onterecht op de zwarte lijst van wanbetalers gezet. Ondertussen moet ik thuis op mijn hotspot werken en heb ik mijn maandelijkse limiet al lang overschreden, wat me nog voor extra kosten gaat geven.Mijn vertrouwen en tevredenheid is helemaal weg en ik weet niet wat gedaan om hulp te krijgen. Het duurt allemaal veel te lang. Als de fout bij Proximus ligt, moet dit soort klachten naar mijn insziens absolute voorrang krijgen om asap gecorrigeerd te krijgen en moeten de diensten beter kunnen samenwerken.Is er geen escalatiepad?
Hallo, ik kan al sinds begin deze week geen mails van mijn skynet-adres meer downloaden. Niet via outlook, niet op mijn smartphone. Als ik via webmail@proximus.be wil gaan krijg ik al dagen volgende melding:Uw mailbox wordt gemigreerd naar de nieuwe Webmail. Het is daardoor tijdelijk niet mogelijk om in te loggen. Gelieve later opnieuw te proberen.Kan dit dringend nagekeken worden! fakturen via mail krijg ik dus niet meer binnen, wat heel lastig is.
microsoft outlook meldt nogmaals “ we zijn niet gemachtigd om emails op te halen voor j-- @skynet.be ; waarom krijgt microsoft die toelating niet ??
Sinds enige tijd hebben we zo een nieuwe decoder voor tv, om “apps” te gebruiken.sindsdien kunnen we niet meer rechtstreeks kijken. Welke zender ook, steeds is er enige seconden een bewegend beeld, dan valt het weg, zwart scherm en foutmelding p134.heel vervelend.wat kunnen we doen ? Decoder afzetten en herstarten lukt niet.
ontvang sedert 19/1 geen emails op webmailheb reeds drie dagen geleden het web formulier ingevuld en nog altijd niets
Hoi, Ik ben een paar maanden bij proximus en heb toch wat vraagjes:Wij hebben een decoder met ingebouwde chromecast maar deze start altijd rond 23u op. Ook al zijn we live tv aan het zien en ineens om 23u hop chromecast iemand een idee? thx Bruno
Na ellendig lange telefoons en waardeloze beloftes van de technische dienst proximus probeer ik het via deze weg. Ik ben klant van 24 december en ik kan nog steeds niet op de cloud. Ik kan het ook niet activeren. Geeft constant code 2055. Mijn account is al eens gereset ook dat helpt niet. als ik naar mijn producten ga dan zie ik het erin staan en als ik erop klik kan ik zien dat ik er recht op heb maar activeren zit er niet in. Heeft iemand een idee?
Alle 2 dagen geraak ik niet op de proximusmail. Aan wat kan dit liggen aub ?Krijg al 2 dagen de melding : uw mailbox wordt gemigreerd naar de nieuwe webmail, maar dacht dat dit al gebeurde ?Met vriendelijke groeten, Karel
ik heb sinds woensdag 26 januari een nieuwe smart-tv Sony Bravia aangesloten.Is het toeval of niet maar sindsdien ervaar ik internet/wifi problemen. De Bbox valt constant uit, de televisie kan zijn wifi-verbinding niet constant houden, de pickx op de decoder valt uit.Ik heb niks aan de instellingen gewijzigd, enkel de tv met wifi verbonden. Heeft er iemand raad?
Na enige tijd zonder activiteit (PC staat af) dooft het middelste lampje (huisje) op de PLC stekker. Reset helpt niet. ik moet de PLC telkens uittrekken en opnieuw insteken.
Ik ben één maand nieuwe Proximus klant,en ervaar veel problemen met mijn TV decoder (V6). In een maand tijd heb ik reeds 4 maal vastgesteld dat bij het in sluimerstand plaatsen van de V6 decoder de blauwe led HD bleef branden,en soms licht het lampje niet op bij het kijken naar HD zenders. Uit de stroom halen en heropstarten,geeft dan weer voor paar dagen een oplossing. Zelfde probleem bij het inschakelen TV decoder,soms komt er niets op mijn TV (zwart beeld),enkel uit de stroom halen en heropstarten lost ook dit probleem op voor enkele dagen. De HDMI aansluitingen van mijn TV staan perfekt ingesteld,voorheen met Scarlet nooit enig probleem gehad. Er is duidelijk iets mis met die V6 decoder,maar bellen naar klantendienst blijkt nutteloos,buiten wat "uitleg" raakt het niet opgelost !. Zijn er nog klanten met hetzelfde probleem, of is dit mogelijks een softwarefout van het toestel?
2 e-mailadressen : skynet werkt niet meer sinds een 3 tal weken. Er wordt steeds een wachtwoord gevraagd : verschillende malen ingegeven - enkele mails binnengekregen, 2 seconden nadien opnieuw melding wachtwoord. Na herhaalde telefoontjes met Proximus, belofte dat het spoedig in orde zou komen?????Zeer ontevreden van Proximus.
Op 15 december heb ik mijn maandelijkse betaling uitgevoerd. Normaal ontvang ik via Zoomit of via een mailbericht alle gegevens, maar deze keer ontving ik niks. Ik heb dan maar gezocht naar de bankrekening van Proximus, maar mij totaal vergist : ik stortte 79.48 euro op rekening BE31 4354 1116 1155 (Proximus Mobile) KREDBEBB. Ik had geen gestructureerde mededeling en heb dan maar ingevuld: “Geen gestructureerde mededeling gekregen. Moest vandaag betaald zijn. Bankreferentie : 2112151442267763.Diezelfde dag nog heb ik toch nog de correcte gegevens gevonden en nogmaals een betaling gedaan : deze keer op rekening BE82 2100 0008 8968 met mededeling 715/2583/73563 (GEBABEBB). Ik had gehoopt dat mij het bedrag vanzelf zou teruggestort worden, maar tot op heden is dat nog niet gebeurd. Kan u dit nagaan en mij vertellen hoe ik 79.48 euro kan terugkrijgen?Van harte dank,Roger De Knijf
Hallo. Ik heb een vraagje in verband met e-SIM. Misschien zijn er hier al enkele gebruikers aanwezig?Ik kan mijn telefoonnummer omzetten naar een e-SIM. Het betreft een nummer dat ik heb via mijn werkgever. Hij mailt me dan de QR-code door om alles in te stellen.Mijn vraag is nu: vermits die mensen van het bureau bij ons ook die QR-code hebben, vrees ik dat zij bijvoorbeeld achter mijn rug die code ook gaan inscannen en dan op mijn nummer bellen. Is dat mogelijk? Of moet men altijd eerst het nummer afmelden van de telefoon waar het actief is?En wat als mijn GSM uitgeschakeld is? En op dat moment iemand anders mijn QR inscant? Ik neem aan dat bij privé-klanten deze vrees minder speelt, maar in een bedrijf ligt het soms wat anders. Dank bij voorbaat!
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.