Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Ik had graag inzage gekregen in mijn laatste factuur (verbruik januari), maar MyProximus werkt niet.Reden: technisch probleem , maar dat blijft maar duren?
Na 22/2 is iPhone aangekocht via Proximus afbetaald, zal m’n factuur dan ook “goedkoper “ worden?
Proximus : de grootste provider . Maar een mail kan je er niet naar versturen. Bellen of chatten? Da’s goed als je héééél véééél geduld en tijd hebt.Ik ben dat zoooooo moe.
hoe kan ik een ”echte Proximusmens” (geen automatische Proximusdigi) contacteren ? e-mail chat telefoon24/7 bereikbaar ?
Ik slaag er nog steeds niet in ‘Meer Data’ op mijn Pay & Go te activeren.Met de code #152*1# in een oude telefoon werkt het wel maar niet op de site. En dat heb ik nu juist nodig. De Mifi met kaart zijn 150km van hier.Hoe komt dat toch?Ik word naar een lege pagina geleid ofwel kom ik nergens meer iets tegen van data.?
Hallo Mijn wifi is sinds geruime tijd zeer traag dwz 30 mbps ipv 100 mbps.Proximus heeft al een update van mijn modem gedaan maar helaas.Wanneer de klantendienst me hierover contacteert komen ze altijd me hetzelfde verhaal als ze het meten komen komen ze op 85 mbps . Heb de speedtest op verschillende manieren zelf uitgevoerd en heb telkens bovenstaande resultaten. Heb gevraagd om iemand ter plaatse te sturen maar krijg geen gehoor.
Mijn resultaten van de speedtest:Wat kan ik hier aaandoennn??? als dit zo blijft verder doen kan ik even goed overschakelen naar telenet.
Sinds gisteren kan ik uitgaande mails versturen. Deze komen in mijn postvak verzonden terecht maar bij de ontvangers komen deze niet toe. Waar ligt het probleem ?
Ongelofelijk wat een slechte dienstverlening!sinds half 12/2021 geen kalender meer in Skynet webmail: “er wordt aan gewerkt” mijn klacht bij de ombudsman, met normale antwoordtijd en oplossing binnen 3 maand is nu verlengd tot 6 maanden….. sinds 25/01 geen mail meer binnengekregen bellen - mails - klacht neergelegd - enz….Ik ben een kleine zelfstandige met een klein reisbureautje. Kan iemand zich voorstellen wat het betekent om als reisbureautje geen kalender meer te hebben en geen inkomende mails meer te ontvangen? De reputatieschade en de financiële schade zijn niet in te schatten.Proximus stelt geen enkele mogelijke oplossing voor en zelfs de medewerkers van Proximus die we aan de lijn krijgen, adviseren expliciet om van mail-provider te veranderen naar bv. gmail omdat ze het ook niet meer weten. Wie moeten we dan wel contacteren om een oplossing te krijgen? Juist ja, de CEO.Daarjuist nog eens de blog van Proximus over deze problematiek geconsulteerd en ze moedigen aan om een formu
Na minuten lang wachten krijg ik volgend beeldscherm
Beeld vervaagt langzaam en wordt zwart bij instellingen van de Android decoder. Vervelend want je ziet niet meer wat je aan het doen bent.
Ik ben al jaren klant en ben van een familus pack overgegaan naar flex S op 28/01Nu heb ik een android box gekregen en kan ik geen TV zienBij de instellingen vraagt hij lijn nr die vul ik in en dan de pin code.Dan geeft hij instellingen tijdelijk niet beschikbaar….Nu heb ik al 2u liggen bellen naar proximus en 8 keer doorgeschakeld geweest om juist geen bal verder geholpen te zijn.elke keer weer hetzelfde probleem moeten uitleggen om dan te horen ja ma das voor technische dienst om dan bij hun te horen jama das voor klantendienst….Ik heb hulp nodig want het werkt hier niet.Iemand dat me een directe telefoon kan geven naar iemand dat er iets van afweet ? Ben het ondertussen wel beu aan het worden dat ik geen tv heb
Ik werd reeds 2x gebeld met het nummer “+32 2 313 77 01" mijn smartphone geeft dit nummer aan als “vermoedelijk spam”. De tweede keer werd er een voicemail achtergelaten. Het bericht zegt iemand van proximus te zijn en mij wil contacteren i.v.m. een fiber aansluiting.Is dit nummer werkelijk iemand van proximus of is dit spam.Kan iemand dit uitzoeken.Alvast bedankt,Daniel Kuppens
Ik heb een skynet email adres en gebruik Thunderbird als mail applicatie op mijn PC.Sinds enkele dagen veranderen “gelezen” mails steeds terug naar “Ongelezen”.Ik gebruik IMAP en de instellingen zijn correct.Het gebeurt enkel met mijn skynet account en niet met accounts van andere providers. ik heb zelfs Thunderbird gedeïnstalleerd en terug gedownload. Het probleem is er nog steeds en de oorzaak ligt duidelijk bij Skynet.Hoe kan ik dit verhelpen?
Sinds geruime tijd heb ik af wn toe het probleem dat de bbox router niet bereikbaar is op het netwerk. de verbinding via wifi of kabel blijft actief doch een ping naar 192.168.1.1 faalt gedurende een paar minuten. Tijdens dat moment krijgen mijn toestellen wel nog een adres via dhcp en kunnen met elkaar communiceren.Enkel de verbinding naar de router geeft problemen, ook in het tv vlan op datzelfde moment. een herstart helpt niet altijd, soms wel, soms keert het issue direct terug.Vaak komt alles terug online na enkele minuten. Soms is het dan ok voor meerdere dagen of langer. Maar soms is het zoals vandaag al de derde keer op twee uur tijd dat alles wegvalt. Gezien resets, reboots, herbekabeling e.d. niet hrlpen blijft welhaast enkel nog een modemwissel over.Graag uw feedback. mvg, Dietbrand
Replay werkt niet via pc. Dit is toch gratis.
Sinds de proximus webmail vernieuwd is heb ik problemen bij het versturen van een mail, meer bepaald bij het zoeken van het juiste mailadres. Ik had mailadressen samengebracht in groepen en ook distributielijsten aangemaakt. Die vind ik nu allemaal niet meer terug.Wanneer is dus na het aanmaken van een mail op ‘aan’ klik opent zich een kader ‘selecteer contact’ waar alles door elkaar staat, geen groepen of distributielijsten meer te vinden.
Wij hebben twee wifi bridges staan, één voor de tv beneden en een voor de tv boven. Sinds gisteren werkt deze boven niet meer. Enkel het groene power lichtje brandt nog. Sterker uitgetrokken, bridge gereset, bbox3 gereset, werkt allemaal niet. Enkel het power lampje blijft branden, de rest geeft geen krimp. De wps knop duurt dus ook niks. Enig idee wat er mee kan schelen en of ik een nieuwe kan krijgen?
Dag Na een hele moeilijke bevalling bij Proximus (bespaar je de details) koop ik begin januari de Samsung Galaxy A52s 5G aan in combinatie met Flex abonnement en zou ik recht hebben op een gratis Samsung Galaxy Smart Watch. Ik merk op dat noch op de Samsung/Proximus website een link is voor de aanvraag ervan. Medewerker klantendienst ging dit in orde brengen, 3 weken verder, nog niets ontvangen. Gelukkig was er een case aangemaakt en zou de backoffice me ervoor gaan terugbellen. Zullen zien... Nog iemand met zulke issues?
In de herfst van 2021 heb ik geïnvesteerd in een PLC-adapter (1ste verdieping van de woning) echter in het begin werkte alles prima, nu is er constant een onderbreking van mijn internetconnectie, dit zowel op de 1ste verdieping als op het gelijkvloers. Enorm frustrerend nu ik nog steeds van thuis uit ‘moet’ werken
Goedemorgen allen,ik zit met een lastig en vreemd probleem… Thuis hier beschik ik over verschillende apparaten zoals een bewakingscamera en een weercomputer die een Website van mij steeds up to date houdt. Sinds begin januari kon ik mijn bewakingscamera plots niet meer opvragen via 4G, terwijl ik dit al 4 jaar wel kon doen. (Is verbonden met een ethernet kabel) Nu sinds enkele dagen geleden, kan ik plots mijn website niet meer opvragen via WiFi, maar wel nog via de kabel??? Ook het IP adres van mijn Website kan ik op beide manieren niet bereiken, terwijl het webadres enkel via de kabel wel te bereiken is. Ik beschik over een nieuwe router sinds januari 2021 waarbij ik alles al meerdere keren gereset heb en de poorten nagekeken heb.. Ook qua firmwall en antivirussoftware staat er niets actief op de pc. Weet iemand hoe ik dit issue kan oplossen? Bedankt voor de feedback! Groetjes, Niels Spaenjers
Ik heb een mail ontvangen van Enjoy!@proximus.com dat ik de Origami wedstrijd gewonnen heb. Spam of niet????
Wij hebben al weken storingen op TV, het beeld stopt zeer regelmatig enkel seconden plus blokjes en strepen, heb al alles gedaan wat mogelijk is en contact genomen met Proximus , volgens Proximus hebben ze de lijn gecontroleerd en is er geen probleem en daar moet ik het dan mee doen ? veranderen van provider zal dan blijkbaar de enige oplossing zijn vermoed ik.
Hallo Ik heb sinds 5 januari een Epic pack bij Proximus (privé). Ik kan echter niet aanmelden in de Pickx-app (“er lijkt een probleem te zijn met de instelling van je account”) of producten toevoegen in MyProximus. In de Epic app krijg ik de melding “dat ik nog niet Epic” ben. Ik vermoed dat het één en ander niet gekoppeld staat aan elkaar. Ik heb al twee keer telefonisch contact opgenomen met de klantendienst. Eerst kreeg ik de mededeling dat ik opnieuw een MyProximus account moest aanmaken. Hiervoor heb ik echter een activeringscode nodig. Die staat echter niet op de brief die ik heb gekregen bij de bestelling. Toen ik hiervoor belde, kreeg ik te horen dat ik moest wachten op de factuur voor deze code, maar men kon me ook niet zeggen wanneer ik deze zou ontvangen.Kan iemand mij hiermee verder helpen? Alvast hartelijk dank!
Beste hoe kan ik mijn abonnement voordeliger krijgen Heb digitale tv 3 decoders Netflix6gsm 4 ervan data 15gb Vast toestel Kan je me een voorstel geven aub
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.