Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Tot voor kort kon ik de optische out van mijn decoder gebruiken om geluid naar hifi te sturen. Dit werkt nu niet meer. Kabel en versterker gecontroleerd maar die werken ok. Kan ik hier een oplossing vinden ? Alvast dank, Bart
Goede morgen, Van mijn afstandsbediening voor mijn decoder V5 werken enkele knoppen niet meer.Kan deze worden omgeruild (met BPost verzonden ?)Bedankt en groetjres,Marc
sedert gisteren worden de emails van proximus niet meer verstuurd in outlook, het programma dat ik op de computer staan hebin de website van outlook en van proximus geen probleem daar worden ze wel verstuurdraar via outlook worden de mails van outlook wel verstuurd maar niet die van proximusik heb niets aan de instellingen veranderdik gebruik outlook omdat ik dan niet moet inloggen, via proximus gaat het via een omweg (en daar krijg ik de mails van outlook niet op, dit lukt niet) en ook op de website van outlook moet je eerst inloggen
Sinds kort klant bij jullie geworden maar ik ondervind nu toch wel een vrij instabiele wifi verbinding. Om overal in huis wifi te hebben, heb ik ook bij installatie een Wifi Booster laten plaatsen... Voorbeelden (internetpagina’s die af en toe niet laden, tijdens het gamen wegvallen van internet ook al is er hier een ethernetkabel op aangesloten,… )Mijn Iphone verbindt sinds kort wel met de wifi maar wil regelmatig geen pagina’s weergeven, zo zegt Instagram mij dat ik geen internetverbinding heb en Facebook blijft de pagina laden.Graag had ik hierbij wat hulp gehad om dit probleem op te lossen.
Beste, ik heb onlangs de samung galaxy a52 gekocht. Omdat ik proximus klant ben kon ik genieten van 50 euro cashback en een gratis jbl headset t.w.v. €100. Nu kan ik nergens terugvinden hoe ik aan deze headset moet geraken. Kan iemand mij hiermee helpen?
Ik wil naast mijn proximus wifi graag een wifi mesh installeren. Kan dit zonder problemen ?Gaat dit geen invloed hebben op bv mijn proximus tv die zal werken met een proximus booster ?
Gisterenavond hebben wij de film "Till death" aangekocht en proberen te zien. Na 36 minuten stopt hij en geeft hij de melding dat de data niet beschikbaar is. Wij hebben de decoder al volledig uitgezet, wifi booster gereset, via onze 2de decoder geprobeerd, nu dus ook de volgende dag geprobeerd,... Telkens geraken wij niet verder als dat 1ne punt. Wat kunnen wij doen? We zouden graag de film willen afzien
Mijn mail-box van proximus-mail is geblokkeerd. Wat moet ik nu doen?
Hallo,Sedert deze ochtend hebben we geen internet of TV-meer (Nijlen); bbox DSL lampje flikkert… Bij het proberen te contacteren van de support, kom je op een bandje dat melding maakt van ‘een incident op het netwerk’. Sedertdien nog steeds geen update ? Zo wordt thuiswerk wel heel erg moeilijk...
Heb je geen internet meer? Is de wifi erg traag of heb je geen wifi meer? Krijg je geen verbinding met je b-box, Internet Box of fiber? Volg onze tips. 10 tips om je wifi en internet te verbeteren Deel je wifi supersnel Gedaan met "grote X, kleine u, zeven, kleine b, nee b, niet d, b van Bob". Deel je wifiwachtwoord makkelijk via de QR-code in je MyProximus app. Gewoon laten scannen en klaar. Meer info Studeert ie of studeert ie niet? Goeie vraag … Gelukkig kan je via Smart Wi-Fi het wifisignaal blokkeren tijdens het studeren. Dus heb je liever goeie punten dan een hoge highscore? Dan is dit iets voor jou! Meer info Spiegeltje, spiegeltje … Aan de kant! Wist je dat spiegels en glas het wifisignaal kunnen verstoren? Ja, het is maar één van de elementen, maar wel eentje om rekening mee te houden. Ontdek snel alle manieren om je wifi smooth door heel je huis te laten stromen. Meer info Trage krokodillen Wist je dat oude toestellen je wifi ve
Ik heb alle emails uit mijn webmail proximus doorgestuurd naar mijn gmail.Nu zou ik die emails terug willen zetten vanuit gmail naar mijn webmail proximus.Hoe moet ik tewerk gaan?
Tijdens de winterspelen stond op canvas vrijwel elke namiddag uitzending hiervan. Blijkt dat het steeds ketnet was.Ik heb mij hier zeer aan geërgerd. Betaal ik daarom zoveel per maand?Ik ben 23 jaar bij proximus maar heb het écht bijna gehad.
Iemand enig idee wanneer ze eindelijk met Fiber netwerk gaan beginnen te 2450 Meerhout? En kom niet zeggen dat ik naar de site moet gaan kijken want daar staat Meerhout zelfs niet tussen.
ik krijg steeds de melding geen signaal omdat TV op satelliet staat, THOMSON TV.Hoe kan ik dit oplossen?
sinds 12 januari is er bij ons geen mail meer toegekomen.verschillende keren gemaild en gechat, geklaagd en een klacht neergelegd. Het mag niet baten.ooo werkt niet en ook omleggen werkt ook niet.Weet iemand een manier om uit deze penibele situatie te geraken?we verwachten namelijk belangrijke mails op dit adres
Beste, ik heb gmail aangemaakt en daar mijn accounts van skynet toegevoegd. Gewoon een mail opstellen en verzenden lukt wel, maar als ik een bericht terugkrijg en wil beantwoorden, lukt dat niet meer. Ik krijg dan de foutmelding dat de gegevens niet meer uptodate zijn. Heb al vanalles geprobeerd te veranderen onder de uitgaande server, zonder succes. Gmail geeft volgende foutmelding: Bericht niet bezorgd Je verzendt dit bericht vanaf een ander adres of een alias met de functie 'Mail verzenden als'. De instellingen voor het account dat je gebruikt voor 'Mail verzenden als' zijn niet correct of zijn verouderd. Controleer deze instellingen en probeer je bericht opnieuw te verzenden. Heb dan de mail van windows 10 in gebruik genomen, en mail ontvangen lukt daar, maar verzenden opnieuw niet. Uitgaande server staat automatisch ingesteld als: smtp.skynet.be:587:0 Daar ontvang ik volgende foutmelding: “Omdat dit bericht niet kan worden verzonden, is het opgenomen in de map Co
12/02/2022, 9u : Een nieuwe dag, opnieuw problemen. Lege inbox en error meldingNa herhaalde inlog pogingen (met skynet adres) en geduldig wachten
In de Rivierstraat in Waasmunster heb ik in huis 1 of geen blokjes ontvangst. Buiten heb ik 2 a 3 blokjes.Het probleem is de mast vanwaar het signaal komt, die staat in de Stationsstraat in Waasmunster en is geografisch hoger gelegen dan het centrum waar ik woon terwijl er een mast is naast het containerpark op dezelfde hoogte dan het centrum maar dat signaal wordt niet gebruikt voor het centrum.Koop een gsm waarmee je over wifi kunt bellen zeggen ze dan. Heb ik dan ook gedaan maar da’s alleen voor bellen via Whattsapp of messenger maar niet voor bellen via telefoon.Dit probleem duurt nu al 5 jaar. Vroeger had ik een mobile coverange extender en probleem was opgelost maar nu hebben ze die niet meer.Wordt stilaan gefrustreerd hiervan.
ROMMEL, ROMMEL en nogmaals ROMMEL!!Proximus tv en internet zijn niet goed! Ook hun klantenservice is niet goed. Zelfs hun bot heeft werk uren van 9 tot 17. Ze kunnen je nooit helpen of probleem oplossen. Alles wat ze kunnen is je digicorder resetten - EN DAT HAD IK AL GEDAAN! Het heeft niet geholpen juist gelijk als je!!! We gaan niet betalen voor dagen wanneer we geen internet of problemen met tv hadden. En ik raad ideeën aan om zelfde te doen. En schakel zsm naar andere provider Er is niks beter dan op zaterdag je digicoder te zitten troubleshooten... pickx sux
Plots zijn van twee reeksen die ik in serie opneem, heel wat afleveringen gewist.Halve dag met proximus aan de lijn voor uitleg die als ik de uitleg dan via mail krijg, maar half klopt….Gereset, nog’s gereset en niets….Graag een oplossing
Het is een film van 2u21 min maar je kan aleen de eerste 26 min bekijken dan stops de film vanzelf iemand een oplossing?
Ik heb de skynet account automatish ingesteld maar als ik proximus account wil toevoegen lukt het mij niet op mijn smartphone Huawai Mate 20 Lite ! Wat zou ik nu verkeerd doen? Liefst stap per stap utleg. Dank bij voorbaat .
Regelmatig lijken mijn toestellen verbonden te zijn met wifi en het signaal is ook voldoende sterk (ik heb een wifi booster) maar er lijkt geen data door te komen. Na een tijdje herstelt zich dit vanzelf en kan ik gewoon verder surfen of streamen. Het lijkt ook dat wanneer ik op het toestel wifi even aan en uitschakel, de verbinding weer werkt. Ik heb al meermaals zowel modem als booster gereset. Waaraan kan dit liggen?
Waarom moet ik steeds opnieuw inloggen bij proximus mail na elke nieuwe opstart?
BesteIk heb een oude gsm ingeleverd en heb een tegoedbon van 32 euro ontvangen. Als ik via de website een nieuwe smartphone in pre-order zou bestellen, kan ik dan die tegoedbon gebruiken? Of ga ik best langs via een Proximuswinkel?Beste dank alvast.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.