Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Beste, ik ben van nummer veranderd maar ik kan met mijn nieuwe nummer nog geen account aanmaken omdat mijn e-mailadres nog wordt gebruikt op mijn vorige account van mijn vorige nummer. Kan mijn vorig account worden verwijderd zodat ik mijn huidige nummer met mijn e-mail kan linken?
De nieuwe decoders tonen de geselecteerde zender niet wegens geen digitaal frontscherm meer. Indien we alleen radio willen beluisteren zonder aanwezigheid van een tv, hoe kunnen we dan weten hoe welke zender we hebben gekozen Zenders 800 tem 866 zijn de radiozenders maar met de nieuwe decoder, zonder tv, weten we niet meer op welk zendernummer de decoder is ingesteld. Hoe kan dit eenvoudig opgelost worden zonder er een tv te moeten op aansluiten?De oplossingen tegemoet kijkend en bedankt bij voorbaat voor de hulp.
Ik heb een aantal keren via sms'en parkeer betaald maar krijg ik altijd dubbele kosten Kan mij aub helpen?Mijn klantnummer 608******
Wegens werken in de straat werd mijn verbinding beschadigd en moet een week wachten voor herstel....leuk is anders.
Ik ben net veranderd van werkgever en mijn sim kaart is overgeschakeld naar een Pre paid kaart. Maar ik kan mijn sim kaart niet identificeren, dit loopt steeds fout.
Hallo!Ik kreeg gisteren een email van enjoy@proximus.com dat ik via Enjoy!-wedstrijd een Samsung Galaxy S22 heb gewonnen.Ik deed even een dansje, maar werd dan toch een beetje argwanig (jammer, maar de dag van vandaag moet je duizend ogen hebben!).Ik heb onlangs wel meegedaan aan deze wedstrijd, en het zou natuurlijk héél fijn zijn!Is er een manier waarop ik kan bevestigen dat dit wel degelijk om een authentieke mail gaat aub?Alvast duizend maal dank!
Ik heb al een hele tijd problemen met mijn mails. Mails ontvangen duren soms redelijk lang, soms lukt het vliegensvlug. Mails versturen lukt bijna nooit, ik krijg dan steeds de volgende foutmeldingEr is een onbekende fout opgetreden.Onderwerp ''Serverfout: 421Reactie van server: 421 Cannot connect to SMTP server 195.238.22.30 (195.238.22.30:587), connect error 10060Server: 'relay.proximus.be'Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC67Protocol: SMTPPoort: 587Beveiligd(SSL): JaIk heb dit probleem zowel op mijn pc als mijn gsm en mijn vrouw haar gsm.Als ik mails verwijder uit mijn inbox of prullenbak gebeurt het regelmatig dat ze na enkele tellen terug verschijnen en dan kan ik ze weer verwijderen.Het lijkt er op dat er echt wel problemen zijn met syncroniseren met de proximus mailservers.Wanneer ik 4g aanzet verhelpt dit het probleem nog niet.Ik denk dus dat het probleem echt wel bij Proximus aan de mailservers ligt.Dit is nu toch al enkele maanden bezig, ik hoop toch eens op een degelijke opl
Wordt Travel XP vervangen ?Weer zender uit betalend pakket verwijderd..Wanneer eindelijk HD, BBC S, ARD, ZDF, EUROSPORT 2, COMEDY CENTRAL VL……
Proximus start vanaf juli 2022 met vdsl2 vectorised rollout vanuit LEX en non vectorised LDC= voor de betrokkenen worden hogere snelheden mogelijk The present addendum further improves the VDSL2 performance by the introduction of vectoring from LEX & LDC. In a first phase this will be limited to 2,2 MHz vectoring only. The activation of vectoring in the ADSL frequencies below 2,2 MHz might follow in a later phase. This will be communicated in due time. The purpose of the present addendum is to address the impacts on the Bitstream VDSL2 reference offer of the introduction of this enhancementThe present addendum has been communicated to the BIPT in order to enable a progressive roll-out of vectoring from LEX & LDC as from 19 July 20221 . A limited TFT (technical field trial) will continue in Q1 and Q2 2022. The planning of the roll-out will depend on the outcome of the TFT and will be published in due time (i.e. minimum one month in advance) on the secured part of the Proximus wh
Sinds gisteren kan ik niet meer aan mijn mails op mijn Mac (IMAP) en via Webmail. Vreemd genoeg kan wel aan mijn mails op mijn iPhone (zelfde instellingen), gelukkig maar. Maar wel heel vervelend dat ik geen mails meer kan lezen of versturen op mijn computer. Op mijn Mac wordt er elke keer gevraagd naar het mail paswoord (terwijl dit juist is ingevuld). Als ik naar Webmail wil gaan krijg ik een pagina met de melding dat er een fout is gebeurd.Dit is de eerste keer dat ik dit meemaak bij Proximus, en ik ben al heel lang klant. Communicatie hierover kon wel veel beter naar mijn mening. Als ik hier zo lees op het forum ben ik zeker niet de enige. Ik vrees dat we nog even geduld gaan moeten hebben. Hopelijk zijn er geen mails verdwenen door dit voorval.
Hallo klein vraagske… Als ik bericht krijg dat mijn 1GB databundel op is kan ik dan nog steeds verder surfen aan verlaagde snelheid zonder meerkost. Toch wat odd viund ik dat ik een ‘data is op’ melding krijg, terwijl ik een 5gb bundel heb en pas aan een verbruik van 2.88GB zit van de 5Gb in mijn Pheune abbo.
Beste ,hoe kan ik een nieuwe afstandsbediening verkrijgen?Onze hond vond de oude zo lekker…. ;-) Alvast dank.
kan ik heden mijn daily travel passport nog gebruiken.Het is van januari 2020 geleden dat ik in de VS was en ik vertrek volgende week voor de eerste keer in 2 jaar terug.
Geen idee hoe lang al maar sinds een lange tijd betalen we netflix via onze factuur, als ik gisteren eens ging kijken blijkt dat gekoppeld aan een MCvipxxxx@gmail.com account die proximus dus in beheer heeft, het nadeel is dat we hiervan geen wachtwoord hebben dus we kunnen het niet op de pc bekijken, iemand een idee hoe ik aan dit wachtwoord kom ?
Ik ben al 2jaar gehandicapt (blijvend) heb ik recht op sociaal tarief, heb 13 punten van FOD ?Marina Gryson sint-kristoffelstraat 88650 Houthulst
Ik heb in februari 4 tickets gekocht voor klantendag Proximus in april. Tot op heden niks ontvangen. Ik ben al een maand bezig, maar nog steeds zonder resultaat. Moest mailen naar Plopsaland. Heb ik gedaan en ze vroegen mijn code die ik opgegeven had voor de korting. Deze heb ik niet opgeschreven maar gekopieerd en geplakt. Dus geen idee wat code is. Ik heb Plopsaland een kopie gestuurd van mijn betaling als bewijs van betaling, maar tot op heden nog steeds geen reactie…Hoe kan ik alsnog aan de tickets geraken. Ik betaalde 80€ en had graag nog op tijd mijn tickets gekregen.
Eerste 5G-netwerk in België Proximus zet in op innovatie en zoals je van ons mag verwachten, lanceren we als eerste in België een 5G-netwerk. Een belangrijke eerste stap naar een hypergeconnecteerde toekomst. 5G biedt namelijk de infrastructuur die de exponentiële groei van het dataverbruik opvangt én een enorm aantal aan toestellen ondersteunt die tegelijkertijd werken. Met een hoog kwaliteitsniveau, natuurlijk. De gezondheid van onze klanten is natuurlijk onze grootste prioriteit, klik hier voor meer info. Voor alle informatie ivm het 5G netwerk, aarzel zeker niet om hier een kijkje te nemen!
Hey proximus vrienden ik ben momenteel terug bij telenet paar maand niet met plezier maar omdat de koper aan het verslijten is, en volgens technieker zouden we nu al fiber hebben als je zijn verhaal moest geloven in oktober 2021 in kapellen tegen de grens, en stabroek met fiber bezig zijn maar zelfs in stabroek werkt fiber nog niet heb in stabroek ook famillie die naar orange gaan omdat het blijft duren, als ik het zo hoor gaat het in de ardennen sneller, en hebben ook meer zenders,en de vlamingen maar wachten op fiber.😡ik merk dat er meer naar orange en telenet aan het overschakelen zijn, de lijnen beginnen het op te geven, proximus heeft te lang gewacht om te starten met fiber, den delhaize heeft fiber niet ver van ons waarom kunnen ze dat dan niet doortrekken we zij ook verbonden met de nederlandse grens in putte/kapellen, nederland heeft bijna overal fiber en het land is groter maar zijn al vroeger begonnen aan fiber en staan 10 jaar voor belgie.dus ook al hou ik van proximus, ik
De bestaande aansluiting via plc werkt zeer goed daarom de vraag of ik dit systeem simpel weg kan uitbreiden naar een tweede locatie binnen de woning.
Beste,Ik zou graag mijn tweede beller activeren, maar blijkbaar heb ik hiervoor proxicomfort of iets dergelijk nodig? Maw dat de tweede persoon die me belt niet steeds sowieso mijn voice mail krijgt, mr ik een bericht krijg dat ik een tweede gesprek heb en kan switchen indiennnodig. Kan dit nagekeken worden en kan ik hierover bericht krikgen? ook had ik graag gezien dat mijn electronische voice mail geactiveerd wordt op mijn gsm ipv dat ik steeds sms’en krijg als er een voice mail bericht is alvast bedankt!
Ik heb geprobeerd Proximus te koppelen met het HLN. Maar het lukt niet! Ik heb getelefoneerd met Proximus en deze stuurt een email met alle info maar dat staat ook op de site, dus niets nieuws!Ik heb dan getelefoneerd met het HLN en deze vragen de GID-code. Dus ik heb terug contact genomen met Proximus en deze dame kan mij dat niet geven!!!! Al hoewel op dit forum verschillende mensen met hetzelfde probleem zitten en via dit forum wel de GID-code kunnen krijgen!!! Dus mijn vraag: hoe kan ik aan de GID- code geraken? Dirk
Zowel op proximus mail (tablet) en webmail (computer)inloggen lukt niet meer “onbekende fout” en dat van Mozilla Thunderbird werkt NOG altijd niet. OK ik kan bij gmail de mails ontvangen maar die komen “uren” later.Kan iemand dit aub eens en voor altijd oplossen aub.Dank U.
Heb sinds jaren een account bij skynet.be (fc...@skynet.be), met daarop twee aliassen gedefiniëerd. In windows mail heb ik twee accounts voor elk van die aliassen. Manueel synchroniseren vanuit windows mail lukt voor de ene alias, maar niet voor de andere. Krijg steeds de melding : alias...@skynet.be is niet beschikbaar. Probeer al weken uit te vogelen waarom die die melding geeft dat die alias niet beschikbaar is. Als iemand weet waar die melding van komt, laat me weten aub !
Beste, Kan iemand nakijken of VoWifi actief is op onze account? Thx for help.
Toen Disney + kwam heb ik een account aangemaakt via mijn tablet van Apple en betaal via iTunes, op mijn tv stond ook de app. We zaten eerst bij Telenet en geen problemen mee.Nu zitten we een tweetal weken bij Proximus en is toch nog wel zoeken voor ons. Maar de app blijft heel lang laden en zegt hernieuwd zich na het verbonden is met internet, tv is verbonden. Het heeft wel eens gewerkt maar duurt heel lang.Nu zag ik in de tv gids van Proximus ook Disney + staan en wilde het via deze weg proberen en lukt wel, veel beter maar wat ik me nu af vraag, ik heb toch niet een extra abonnement ofzo toegevoegd?Ik zocht op via Google dat het in een picks star bonnement zat ofzo iets. Niet dat ik nog extra moet betalen ofzo? Maar toch, waar zit Disney + bij jullie bij en wat betaal je hier voor?Ik heb Flex S Netflix omdat ik ook Netflix wou.Groetjes
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.