Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Beste, bij het inloggen met mijn @skynet email adres in de webmail krijg ik steeds deze foutmelding “Your mailbox is being migrated to the new Webmail. You cannot log in for the moment. Please try again later.”Dit al enkele dagen. Kan dit opgelost worden aub? mvg
Hallo,Ik stel vandaag op de website identiek flexpack samen zoals ik het nu al een jaar heb:2gsm-internet-replay-HLN-TV- Entertainment - Netflix.Nu biedt men dat aan voor de prijs van96,49€.Na 40 jaar klant bij (rtt-Belgacom) Proximus, betaal ik hiervoor nu: 105,50€.In het huidige flexpack is de eerste gsm inbegrepen, in mijn pack betaal ik daarvoor 15,€Zie ik iets over het hoofd of kan ik gewoon mijn pack wijzigen. Mijn pack zou dus hetzelfde blijven maar maandelijks 10€ goedkoper zijn. In mei komt er weeral 4€ bij maar dat is een andere kwestie.
Op 30/10/2021 gaf ik via de MyProximus app door (via Prime) dat we een probleem hadden met de content van Studio 100.Ik werd diezelfde dag teruggebeld door een vriendelijke dame (Julie) die dit navroeg bij de technische dienst. Gezien dit probleem blijkbaar wat moeilijker was, gingen ze dit verder behandelen en mij op de hoogte houden.Nu zie ik in de app dat mijn vraag op 23/11/2021 werd opgelost met als commentaar: “Beste klant, onze diensten kan u steeds contacteren via de prime knop in de my proximus app.”Op 26/11/2021 werd mijn vraag afgesloten wegens geen feedback.Ik voel me dus genoodzaakt om dit probleem aan te kaarten via dit forum.Het probleem dat wij hebben op Pickx is dat sommige content van Studio 100 niet is te raadplegen.Voorbeeld:Bij Samson staat er een onderverdeling per reeks, dit is Samson & Gert, Samson & Gert Zomerpret, Samson & Gert Winterpret, e.d.Om de afleveringen te kunnen zien, moet je deze reeks openen. Echter daar loopt het fout, want je keert ge
Beste,Ik heb 31/03/2022 een OnePlus 10 Pro 256GB Volcanic Black besteld. Gisteren kreeg ik van Proximus bericht dat het geleverd zou worden (04/04/2022), maar dit is niet gebeurd. Ook kreeg ik nog geen mail van Bpost om te bevestigen dat zij de smartphone ontvangen hadden. Als ik de bestelling nakijk staat er al sinds 31/03/20222 dat het pakje klaargemaakt wordt.Kan nagekeken worden wat er aan de hand is met deze bestelling? Bestelnummer is R4WEBSHOP013831284. Met vriendelijke groeten,Kevin
Ik kocht twee dagen geleden in de media markt een nieuwe gsm aan met een Proximus abonnement..met behoud van oud nummer (die ik niet meer in mijn bezit heb GSM gestolen verloren)...Ik wacht ondertussen al twee dagen ! Op activatie nog steeds niets dat werkt !!!! Zware frustratie ! Jullie website en chat zijn echt een ramp !!! zouden jullie mij kunnen verder helpen aub
Ik ben thans in de VSA en opeens kan ik met mijn iPhone niet meer bellen naar nummers in Belgie of nummers in de VSA. krijg steeds melding oproep mislukt.Dataverkeer lijkt nog wel te werkeniPhone herstart + mijn sim kaart op volledig identieke iPhone van mijnechtgenote geplaatst alles zonder resultaat. Graag advies.
Dit is mijn eerste vraag dat ik stel op dit forum. Het is ook heel lang geleden sinds ik online nog eens een vraag heb gesteld. Meestal kan ik zelf een oplossing vinden door te proberen of eerst online te zoeken. Helaas heb ik nog geen oplossing gevonden voor dit probleem. Het is ook zo'n probleem dat niet per se onoverkomelijk is en ook niet echt de verantwoordelijkheid is van iemand. Het is denk ik wel een feature dat meerdere mensen zouden (kunnen) gebruiken. Hopelijk zie ik iets over het hoofd en kan iemand mij helpen. Mijn situatieIk heb een Andoid TV box (v7) Sinds kort heb ik een Samsung QLED QN92A met de Samsung One Remote. Ik gebruik de Samsung One Remote als enige afstandsbediening (audio: Bose 5 Solo, tv: Pickx) Mijn probleemMet de Samsung One Remote kan ik niet naar het hoofdmenu. Op de Samsung One Remote zit een 'Home' knop, maar die gaat naar het hoofdmenu van de TV en niet naar het hoofdmenu van Pickx. Mijn vraagIs het mogelijk om op een andere manier in het hoofdmenu te
Al meer dan 6 maanden geleden heeft men in het gebouw glasvezel aangelegd en aangesloten op de fiber verbinding in de straat.Toch krijg ik nog de vermelding dat er op mijn adres toestemming is vereist van de syndicus terwijl er al maanden glasvezel aanwezig is in het gebouw, dat versta ik niet zo goed.Men gaat mij hier toch niet vertellen dat er glasvezel is aangelegd zonder toestemming van de syndicus, er klopt volgens mij iets niet.Niet dat ik van plan ben om nu al direct over te schakelen naar glasvezel maar toch.
Deze pagina werkt nietwebmail.ux.proximus.be heeft geen gegevens verzonden.ERR_EMPTY_RESPONSE
Sinds vorige week heb ik de nieuwe android decoder. Toch even aanpassen als je de andere lay out gewoon bent, en werd bij sommigen hier thuis niet als daverend succes ontvangen, aantal vragen/opmerkingentv gids: gaat die nog een beetje gefatsoeneerd worden? Daar kan je nu werkelijk niets mee aanvangen, was net zo handig bij de “oude” dat je een paar zenders onder elkaar zag en door de dag kon scrollen. Nu duurt het lang om erdoor te gaan opnames langer bewaren + oudere van vroeger nog kijken (open vraag zie ik op forum dus ok) doorspoelen: deze is voor mij persoonlijk veel te gevoelig. Bijna onmogelijk om deftig door te spoelen, voor je het weet ben je 5-10 minuten verder. Zou handig zijn als je dat als optie kon aanpassen tussen het gewone doorspoelen en bv doorspoelen zoals vroeger (2x 4x...) Leesbaarheid: het zou handig zijn als je de grootte van de tekst in de menus zou kunnen aanpassen, niet iedereen hier thuis kan het nu lezen wat redelijk frustrerend is (zeker in combinatie met
En daar gaan we weer, zoveelste probleem sinds jullie tering Fiber installatie.Geen reet veranderd aan mijn settings, geen enkele kabel die ik veranderd heb maar toch ben ik nu al 1,5 uur bezig om jullie tering Pickx TV in orde te krijgen die dus plots van geen kanten meer werkt.Niet na alles afgesloten en gerestart te hebben blijft jullie tering modem zeggen dat de ethernet kabel niet is aangesloten die fucking IS aangesloten.Kom aub BINNEN DE 14 DAGEN JULLIE TERING APPARATUUR OPHALEN of ik smijt het gewoon de straat op. Ik heb het GEHAD met jullie teringproducten. Ik stap over naar Telenet.
gisteren startte mijn tv met zender 19.de eerste 18 waren blijkbaar verdwenen de afstandsbediening gaf als 1 zender 19.
Is het mogelijk om mijn huidige decoder v7 om te ruilen met de v6?
BesteIk ben mijn aankoopbewijs van mijn toestel kwijt. Ik heb mijn toestel in combinatie met mijn abonnement aangekocht begin dit jaar in Proximus center Kortrijk. Kunnen jullie me via email een kopie sturen?Alvast bedankt
Zie ook topic mobiele telefonie Vandaag brief gekregen dat mijn virtueel nummer vanaf 30/9 niet meer bereikbaar zal zijn wegens stopzetting. Ik wil echter dat nummer behouden en het “privénummer” stopzetten. Ik kan privé mijn klantennummer en gsmnummers doorsturen.Dit is dringend want ik wil na 30/9 geen twee abonnementen betalen, wel 1 professioneel met onbeperkt gebruik.
Beste,Op 24 maart 2022 heeft mijn kleinkind (6j) met mijn GSM bezig geweest om filmpjes te bekijken. Blijkbaar heeft ze DEMON GAMES zo maar kunnen activeren zonder mijn medeweten. Inmiddels is er reeds 2 X€6,04 bij ons abonnement (maart en april) aangerekend.Ik heb gisteren gebeld om het spel stop te zetten, hetgeen inmiddels zou gebeurd zijn.Graag zou ik het volledige bedrag terug willen vorderen, gezien een kind van 6 jaar dit zomaar kan opstarten, hetgeen toch niet mag of kan. Mijn klantnummer is 19*****.Hopelijk komt dit snel in orde.Met vriendelijke groeten,S.P.
Hallo,HLN heeft me naar Proximus verwezen voor GID code om het E-press te kunnen activeren, E-Press staat geactiveerd in mijn account maar kan geen plus artikels lezen. Ik heb ook een account bij HLN. Met vriendelijke groeten,Antoon
Om één of andere reden kan ik vanuit MyProximus niet chatten of mailen (en aan telefoneren begin ik niet), daarom langs deze weg.Ik heb in MyProximus een emailadres laten verwijderen (in het kader van vereenvoudiging). In de bevestiging daarvan echter staat een totaal verkeerd adres vermeld. Mijn adres is in Herent en in de bevestigingsmail staat en mij totaal onbekend adres in Sint-Pieters-Leeuw.
PC is verbonden via PLC met modem.Sinds paar weken valt pc niet meer in schermbeveiliging of stand-by. Als ik de verbinding tussen pc en PLC uittrek en enkele seconden wacht dan werkte het weer. Maar nu al enkele dagen werkt dit ook niet meer. Raar.
Hallo, zopas de overstap gemaakt van Telenet naar Proximus. De android decoder V7 lijkt voorlopig prima te werken. Alleen slaag ik er maar niet in om mijn PS4 controllers via Bluetooth te verbinden met de decoder.Via “instellingen apparaat” en dan “afstandsbedieningen en accessoires”, selecteer ik “accessoire toevoegen”. Door gezamenlijk inhouden van PlayStation knop en Share knop wordt mijn controller vervolgens gedetecteerd (MAC adres verschijnt op het scherm). Koppelen lukt ook nog. Als ik daarna echter wil verbinden, blijkt dat niet te lukken. Erger nog, tegelijk reageert het systeem niet meer op de Proximus afstandsbediening, een probleem dat ik alleen kan herstellen door de decoder te resetten. Daarna moet ik mijn afstandsbediening ook terug instellen om de tv te bedienen.Kan iemand mij verder helpen, a.u.b.?
Mijn zoon kreeg net een bericht dat zijn data bijna op zijn. Zijn favoriete app is instagram en uit de gegevens op zijn smartphone blijkt verbruik zoals op de foto hieronder. Beschikbare data in zijn bundel per maand 5GB. Er zou reeds 4,4 GB verbruikt zijn. Maar het verschil tussen de gratis app (instagram) en de rest is dus maar 1,23 GB. Dat maakt een enorm verschil, zeker nu we pas begin van de maand zijn. Bij de klantendienst kunnen ze niet helpen. ( al gebeld) Van waar komt dan dit verbruik ? Waar kan je hiervoor terecht ?
If you go to this page: https://www.proximus.be/support/nl/id_cb_contact/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/contacteer-onze-klantendienst-business.htmlAnd you click on: Stuur een e-mailIt just doesn’t respond..How do I contact the support by email? any idea?
Beste experts, Ik heb een dynamic DNS domain aangemaakt op DuckDNS. Maar DuckDNS zit niet in de lijst van leveranciers voor DynDNS op mijn bbox3. Ik kan ‘Custom’ kiezen maar wat vul ik dan in voor Server, Port en Request ? Bedankt voor uw reactie. Marc.
Beste, Graag had ik geweten hoe je ,in proximus mail.... en dit voor het postvak IN al de ontvangen mails in 1x...niet 1 per 1 verwijdert naar de prullenbakVoor de prullenbak en de andere inzet gemakkelijk..... Alle verwijderen Beste dank Borry jules
Beste, ik heb geruime tijd geleden mijn abonnement aangepast en kreeg hier een jaar gratis disney plus bij. Dit is dus niet gelukt. Ik heb hierover al opgebeld maar geen oplossing. Ik had dit ook wel beloofd aan de kinderen maar het wil maar niet lukken. Binnen de twee weken verhuis ik hopelijk wel met disney plus dan? Alvast bedankt
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.