Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Onze vaste lijn met nr eindigend op 44 werkt niet meer. Geen inkomend of uitgaand gesprek mogelijk.2x gebeld met gsm naar px, maar na 10 min werd de lijn verbroken.Graag dringend een oplossing!!
Hallo,Ik heb een mail gestuurd aan mezelf vanaf de smartphone.Ik zie hem daar zitten in de folder van “SentMail”.Zie hem ook zitten in de “SentMail” van thunderbird op mijn computer.De mail moet dus verwerkt zijn door Proximus want is andere client.Helaas, voor de rest … niet in Inbox folder , noch in Junk folder te zien.Nog mensen met dergelijke problemen?ps.Sorry, voor een betalende dienst is dit toch echt niet aanvaardbaar.Al die mail issues de afgelopen maanden … nu dit weer.Mail moet gewoon betrouwbaar werken.
Hey, aangezien mijn BBOX hairpin loopback niet support heb ik besloten om een router achter de BBOX te zetten. ( DNS split is helaas geen mogelijkheid in dit geval ) ik heb hier dus een DD WRT router ( Linksys WRT54G met DD WRT firmware ).helaas kan ik de PPPOE niet activeren op deze router, meermaals geprobeerd:firmware updateBBOX PPP uit zetten, PPP terug aan zetten,verschillende reboots,PPPOE wachtwoord opnieuw ingesteld,.. heeft er iemand nog een idee ?
Sinds dinsdagnamiddag tracht men mijn SIM-kaart te blokkeren wegens gestolen GSM. Dit blijkt voor PROXIMUS blijkbaar onmogelijk, want 36H later is mijn SIM-kaart nog steeds niet geblokkeerd… Stel u voor dat het hier om een bankkaart gaat. Wat een geklungel!!!!!!Maar daar stopt het niet. In het befaamde Proximus Center kreeg ik ook een nieuwe kaart (met behoud nummer). Tot op heden kan men deze niet ACTIVEREN - Prachtig toch, maar vooral professioneel!!! En dit voor een “communicatiebedrijf”?? Ondertussen vele telefoontjes (via Skype) gepleegd, maar 80% van deze oproepen worden op vakkundige wijze “onderbroken” terwijl men in wachtstand staat.Er is daar dus blijkbaar niemand die iets aan dit probleem (Gestolen kaart blokkeren, nieuwe activeren) iets kan doen! Ik kan alleen maar besluiten om bij een andere provider te gaan en te hopen dat deze wel op een professionele en klantvriendelijke manier met hun klanten omgaan (BTW, 24jaar klant)
Sinds een tijdje zie ik bij opgenomen programma’s van TVE geen (Spaanstalige) ondertitels meer. Als ik live kijk zie ik die wel. Bij programma’s die ik al langer geleden heb opgenomen (en langdurig bewaard) zie ik de ondertitels wel nog. Is er iets veranderd aan de beschikbaarheid voor opnames van TVE? Waarom?
Geachte, Is het mogelijk om de factuur 7231406867 in 3 keer terug te betalen? Met vriendelijke groeten Tatiana D
Ik wil weer beltegoed omzetten naar ‘Meer Data’ maar dat werkt weer niet.Dit is de derde maal dat ik het vraag. De laatste keer werkte het zelfs niet meer door de kaart in een oude GSM te steken en de bekende code door te zenden.Kan dat snel in orde gebracht worden, want over 3 dagen vervalt mijn belkrediet.
soms stel ik vast dat mijn gsm niet kan bellen of opgebeld worden. Krijg melding : niet aangesloten wij netwerk. Bij sim kaart gegevens krijg ik volgende melding. Onbekend nummer. Volledig gsm uitdoen helpt meestal. Reeds mijn sim-kaart laten vervangen in Proximus-winkel. Blijkbaar hebben ze gewoon de kaartgegevens gecopiëerd (ook de fout). Kan saldo niet opvragen #121# werkt niet: (mobiel netwerk niet beschikbaar).
ik heb bij jullie een samsung galaxy S21 FE 5G gekocht en een abonnement, ik heb 9.00 euro betaald, en een oplaadbare sim bij gekregen.Maar ik ben al klant bij jullie, ± 40 jaar, en ik zou graag mijn nummer behouden, dan heb ik die simkaart niet nodig. Wat moet ik doen, de gsm terug sturen , of een gedeelte betalen als klant. Ik ben zeer tevreden met proximus, en volgens jullie blad kost die gsm 690.00 euro. Wat moet ik doen, als jarenlange klant de gsm betaalbaar als klant betalen, of terugsturen, ik zou de gsm liever houden betaalbaar,ik ben 73 jaar, 52 jaar zelfstandig niets te kort, maar graag eens een beloning, het en het accessoirepack 39.99 euro kopen en volledig betalen. Ik had 284 klanten en sommige ook een beloning gegeven. Ik ga gans mijn leven bij proximus blijven. Graag antwoord wat ik moet doen met de simkaart als ik de gsm mag betaalbaar houden.Graag antwoord.Met vriendelijke groetenCoppens Marc.
Na meer dan 10 jaar is de exclusiviteit van het tv-kanaal van Qmusic bij Telenet gestopt en is het ook te bekijken bij Orange. Dat betekent dat Proximus het tv-kanaal van Qmusic ook kan aanbieden.Er zijn al de tv-kanalen van de Waalse radiozenders Bel RTL, Radio Contact, Tipik Radio en NRJ (dat weldra stopt).Dus vanaf wanneer kunnen we dit ook bij Proximus bekijken? :)Mvg
We zijn weer aan de laatste 2 wedstrijd dagen aangekomen. Starten dit weekend. Dit is al verschillende jaren het geval. Op dit moment nog niets gehoord. Weet iemand of PX dit jaar weer gratis voetbal uitzendt.
Hallo, er is sinds vandaag fiber geïnstalleerd, ik heb de snelheidstest gedaan met het programmaOokla speedtest.Met smartphone Android-versie 12 super resultaten=> Ping 9, Download 305Mbps, Jitter 1, Upload 54Mbps.Met PC Windows 10 heel slechte/povere resultaten=> Ping 7, Download 11Mbps, Jitter 2, Upload 30Mbps.Wel een heel merkwaardig verschil, is er hier iets verkeerd gegaan misschien?M.v.g. Lieve
Goedenavond,Ik ben ontzettend boos over en teleurgesteld in de daadkracht van de Proximus organisatie. Een klacht indienen is onmogelijk en wordt op allerlei manieren geprobeerd te omzeilen.Je krijgt de meest vriendelijke medewerksters aan de telefoon en ze proberen je echt te helpen, maar dan blijkt het kolos van de organisatie van alles tegen te houden. het lijkt net of ze je willen pesten.Ik ga deze klacht ook indienen bij de Vlaamse ombudsdienst en als die niet bevoegd is ga ik op zoek naar andere instanties die wel bevoegd zijn.Wat is er gebeurt:Mijn dochter heeft ons huis gekocht en ik bel 2 dagen geleden naar Proximus met de vraag wat ik moet doen om het contract op mijn dochters naam te krijgen. Geen probleem mijnheer, wij sluiten u af en uw dochter weer aan. Geen probleem en ook geen verlies van data. Ik vraag wel 4 keer of we echt geen problemen hiermee krijgen, maar er wordt mij verzekerd dat dit geen problemen oplevert en de verbindingen gewoon intact blijven. Zij gaat
Na meerdere pogingen te proberen, blijf ik tot de dag van vandaag nog steeds niet geholpen met dit probleem! Wie kan me hier raad in geven, wat te doen?Klanten die abonnee zijn bij Orange kunnen mij niet bereiken, omgekeerd geen probleem!Naar proximus toe, waar is de klantenservice? Geen reclame!
beste, aangezien hln nieuws in mijn pakket zit is het misschien mogelijk om hln tv een plaatsje te geven op de decoder,zo kunnen we ook de live beelden bekijken op tv .mvg gino
Hoi,in een chemische fabriek in Heist o/d Berg hebben we al enkele maanden last van een probleem met Proximus mobiel.Vanaf exact 11:15 kan niemand in de omgeving van de fabriek op het internet, de smartphones tonen allemaal aan dat er verbinding is.Maar niemand kan iets laden, zelfs speedtest lukt niet. Op Ios, Androids & 4g modemsAls technieker voor deze fabriek kan ik ook nergens iets vinden wat mogelijk storing zou kunnen veroorzaken.Proximus ziet langs hun kant ook nergens een probleem.Zodra je een 50tal meter van de fabriek weg bent, werkt de verbinding weer.Weet iemand hoe ik kan testen of er ergens een jammer aanwezig is? Of verstoring.
Hey, Al 2x contact met klantendienst gehad om die labels te krijgen om de decoder terug te sturen.Ik zou ze steeds ‘binnen 10 minuten’ ontvangen.Dat lukt dus niet he.Niets in spam, geen mail te vinden, …Benieuwd of hier iemand de draad opneemt.
De klantendienst geeft steeds andere informatie. Er is een bedrag afgesproken voor de heractivatie van een nummer. Uiteindelijk staat het dubbel gefactureerd. Ze hebben ons de mogelijkheid niet gegeven om een ander nummer te nemen. Wanneer er een contact opgenomen wordt met de klantendienst weten ze zogezegd niet van de afspraken. Wanneer je het zwart op wit toont dan heeft de collega een fout gemaakt. Jammer dat wij moeten opdraaien voor de fouten vd klantendienst. Het stoort me ook erg dat je meermaals contact moet opnemen voor hetzelfde probleem. Ze lijken niets te noteren en weten niet van elkaar waardoor je telkens hetzelfde probleem moet uitleggen en opnieuw beginnen.
Via de phonemanager 1987 kan men een betrouwbaar telefoonnummer instellen in zijn profiel. Ik heb daar nu mijn vast telefoonnummer op mijn domicilie ingesteld. Kan men daar ook een andere telefoonnummer instellen, bvb. dat van mijn tweede verblijf? Voor wat dient eigenlijk het instellen van zo ‘n betrouwbaar telefoonnummer?
Goedenavond,Ik ben ontzettend boos over en teleurgesteld in de daadkracht van de Proximus organisatie. Een klacht indienen is onmogelijk en wordt op allerlei manieren geprobeerd te omzeilen.Je krijgt de meest vriendelijke medewerksters aan de telefoon en ze proberen je echt te helpen, maar dan blijkt het kolos van de organisatie van alles tegen te houden.Ik ga deze klacht ook indienen bij de Vlaamse ombudsdienst en als die niet bevoegd is ga ik op zoek naar andere instanties die wel bevoegd zijn.Wat is er gebeurt:Mijn dochter heeft ons huis gekocht en ik bel 2 dagen geleden naar Proximus met de vraag wat ik moet doen om het contract op mijn dochters naam te krijgen. Geen probleem mijnheer, wij sluiten u af en uw dochter weer aan. Geen probleem en ook geen verlies van data. Ik vraag wel 4 keer of we echt geen problemen hiermee krijgen, maar er wordt mij verzekerd dat dit geen problemen oplevert. Zij gaat alles even regelen!!Dat hebben we geweten inmiddels. Ze sluit ons af van TV en
Op 31/3/2022 zou ik als nieuwe klant beginnen “genieten” van een flex pack inclusief GSM abo. De installatie van internet en tv werd (na enkele hindernissen) uitgevoerd zoals voorzien op 31/3Evenwel is mijn GSM abo op 5/4 nog steeds niet in orde, hoewel me uitdrukkelijk bevestigd werd dat dit ook van 31/3 in orde zou zijn. Verschillende telefoontjes naar de klantendienst, een chatgesprek, een mail en diverse beloftes met als opmerkingen:graag 24u geduld tot activatiegraag 48u geduld tot activatiegraag 72u geduld tot activatieuw bestelling zit in een ””loop” - kunnen we niks aandoen - graag nog 24u geduldgraag even bevestigen (reeds lange tijd geleden gedaan)via de klantendienst krijg ik enkel nog de boodschap dat zij niets kunnen doen omdat mijn order geblokkeerd zit, enkel de achterliggende “IT dienst” zou dit kunnen oplossen en die ging me vast en zeker op 4/4 terugbellen met een oplossing (heb dus niemand gehoord op 4/4) Heden zijn we 5/4 en kan ik nog steeds niet genieten van mijn
Ik heb net een nieuwe Pay&Go geactiveerd (na lang proces met 10x proberen om koppelen met MyProximus en eID ...). Dit is uiteindelijk gelukt maar nu wil ik een MyProximus account openen en dit nummer gebruiken maar dit lukt niet; Was gisteren, ik dacht mss vandaag lukt het wel, maar nog steeds zelfde issue.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.