Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Slechte communicatie en valse beloftes:Wij hebben zeker 30 keer gebeld naar Proximus omdat onze internet werkt niet al een maand !Altijd hetzelfde verhaal, we gaan jullie probleem oplossen, eerst binnen 4 uur, dan binnen 72 uur , dan enkele dagen , maar nog niet niemand gezien of geholpen.Dat is geen fijne communicatie , moet wij een klacht indienen ?
Waarom kan ik wel de app vtmgo, vrtnu installeren op mijn v7 decoder maar de app van GoPlay niet?
Hallo,Ik kan me niet aanmelden via de proximus cloud. Steeds error code 2055
Stop met die domme reclame over fiber . Ik heb geen mini helikopter dus heb ik ook geen fiber nodig !!!!!En ik heb ook geen onkruid !!!!
Beste,In een ander topic kwamen we tot de conclusie dat een wifi booster misschien een oplossing kan bieden voor de connectie bij een TV probleem. Blijkt dat we hier ook nog eens gratis zonder maandelijkse kost recht op hebben in onze Flex met vaste lijn… Bij deze aanvraag om die op te sturen?
Ik lees dat 5G openstaat voor iedere mobiele Proximusklant tot juni 2022.Ik heb een Samsung S22 die 5G ondersteunt.Maar… tot dusver zie ik geen 5G icoon op mijn scherm terwijl ik midden in een 5G dekkingsgebied ben (8700 Tielt).In de instellingen van het toestel staat 5G actief.Moet er eerst nog iets geactiveerd worden bij Proximus zelf?Beste dank alvast!
Sedert de aansluiting op het fibernetwerk valt de wifi constant weg. Al verschillende keren doorgegeven aan proximus maar ik krijg steeds hetzelfde antwoord: alle kabels uittrekken en de toestellen heropstarten en resetten. Dit helpt soms, maar nu werkt het helemaal niet meer. Alle lampen op de achterkant van de b-box branden oranje ipv groen. Mijn devolo krijgt geen verbinding meer met de b-box.Voordien waren er nooit problemen hiermee. Nu zou ik toch graag eindelijk eens een oplossing willen.
Ik schrijf hier op deze forum omdat jullie proximus echt dieven zijn plus ook nog eens brutaal en onbeschoft!!!! Ik had een verhuis afspraak gepland die ik op 21ste van april heb geannuleerd via jullie chat er is mij verteld dit word in orde gemaakt wat niet is gebeurt dan ben ik gister opgebeld ik heb hun aangegeven dit al geannuleerd te hebben via de chat meneer gaf aan dit niet is doorgegeven en heeft dan de annulering gedaan wat pas vandaag is gedaan en ik nu een aanrekening krijg van te laat te annuleren! Sorry maar dit klopt niet en ik betwist dit als jullie medewerkers laten werken via de chat laat ze dan ook hun werk goed doen niet mensen dingen zeggen en niks doen! Dan bel ik vandaag hierover krijg ik een of andere katrien of karien aan de lijn van de klantendienst die het oke vind om te beginnen schreeuwen brutaal praten en onbeschoft zijn wat dus al helemaal niet oke is en dat als ik overstap naar orange niet een verhuis had moeten inplannen ehhhh mevrouw misschien was ik da
mijn ping schiet soms echt de hoogte in en dit doorheen de hele dag de pings zijn gedaan via de kabel met enkel internet radio die bezig was qua lijn belasting --- google.com ping statistics ---10889 packets transmitted, 10842 packets received, 0.4% packet lossround-trip min/avg/max/stddev = 33.253/54.148/9644.539/291.433 ms --- google.com ping statistics ---5105 packets transmitted, 5102 packets received, 0.1% packet lossround-trip min/avg/max/stddev = 33.716/47.568/748.432/32.597 ms ping naar proximus modem zijn lager dan 4ms qua lijn snelheden heb ik 28mbps down en 3-4 mbps up enig idee waar dit aan kan liggen?
Hoi iedereen, In tegenstelling tot veel andere berichten is mijn uploadsnelheid hoger dan geadverteerd.Even schetsen:Wij zijn sinds kort in Hasselt aan te sluiten op het fibernetwerk. Ik vroeg een Fullfiber aan; aangezien deze de hoogste uploadsnelheid heeft (200mbps - belangrijk voor mijn werk daar ik grote bestanden verwerk).De medewerker meldde me dat ik best geen fullfiber neem, maar Bizz Flex Fiber Premium met de boost optie. Dan zou ik tot wel 350mbps upload halen. Ik was overtuigd en zegde toe.Op alle contracten staat weliswaar vermeld: 1gbps/150mbps. Ook contact via de chat bevestigde dit.Bon, zodra de fiber geplaatst werd, ging ik wel even bellen om om te zetten naar Fullfiber, dan heb ik toch tenminste die 200mbps. Tot mijn grote verbazing merkte ik dat ik wel degelijk 1gbps down en 350mbps up haal.Enkele kanttekeningen. Ik ben waarschijnlijk een van de eerste in de straat met fiber. Hoewel GPON een shared medium is, zou het niet mogen uitmaken wat mijn buren gebruiken (times
Al maanden doet mijn e-mailverbinding raar. Alles komt neer op een heel trage verbinding begin ik te bedenken, maar dat heb je niet direct door. Dus dan doe je dingen zoals zojuist verzonden berichten al naar andere mappen slepen enzovoort. Een dag later zie je dan de gevolgen. Te verschillend om hier te beschrijven. Nooit heeft Proximus mij daarvoor gewaarschuwd. Ik heb al excuses naar een groep bestemmelingen gestuurd zonder te weten of ze de gepaste berichten kregen.In elk geval krijg ik heel dikwijls het bericht dat de verbinding niet op tijd kon tot stand gebracht worden.Ik belde vroeger al eens, en die man zei dat hij een “dossiertje” opmaakte en ik zou teruggebeld worden. Nooit iets van gehoord.Vandaag deed ik nog eens een telefonische poging om dat probleem te melden. Je weet wel, braaf de cijfertjes intikken. Antwoord: “we kennen dat probleem sinds 4 maart en werken er aan”. Geen verder gesprek mogelijk. We zijn nu 27 april. Dus nu kan ik zelfs niet meer bellen om het probleem
Geachte,Kan ik misdoen door “Public Wi-Fi” te installeren ?En hoe doe ik het ?Graag eens seintje a.u.b.Roland Moens. edit : privégegevens verwijderd door moderator
Ik heb de laatste weken een paar keer anoniem gebeld naar iemand die mijn partner lastig valt…Nu werd me verteld dat ze bezig zijn om die anonieme telefoontjes op te sporen?Via provider? Mag mijn provider mijn gegevens doorgeven?
Hallo allemaal, Ik heb gemerkt dat mijn sim-kaart niet werkt. Tot grote verbazing stelde ik vast op MyProximus dat daar opeens mijn oude nummer (dus met oude sim-kaart) eraan gekoppeld was. Zou iemand mij kunnen helpen? Registreren via herladen of eID heb ik ook geprobeerd, maar hij zegt: ,,We can’t retrieve your information, please try again’’. Groetjes, Vladimir
De niet geplande uitzending gisteren “ charlatan” over Arno was niet terug te vinden in de TV gids, en ook als de uitzending bezig was werd de info niet geactualiseerd ,zoiets zou tegenwoordig toch moeten kunnen ??
Afspraak gemaakt voor aansluiting op tweede verblijf aan zee, Beste Proximus-klant, om je installatie te vervolledigen moet er een technicus bij je langskomen. Bel ons op 0800 22 800 om een afspraak te plannen. Ter info: je bestelreferentie is R00000011********. Tot binnenkort! Het Proximus-teameveneens een telefonische bevestiging gekregenVandaag extra bericht gekregen:Beste Proximus-klant, vandaag zal onze technieker bij je aankomen tussen 18u en 20u. Indien nodig kan je de afspraak beheren via ……. . Tot binnenkort! Speciaal verlof genomen en zat er te wachten vanaf 16 u. Om 19.50 naar infolijn gebeld, callcenter ging mij doorverbinden. Dit was naar een onbestaand nummer. Terug naar callcenter gebeld, 20u , geen verbinding meer!Naar chatbox gegaan, onvriendelijke persoon die me zeker niet kon verder helpen. Dan om 21.03u mail ontvangen dat de technieker is langgewenst tss 17 en 20u maar niemand thuis was, schandalig. Om 21.15 u naar huis vertrokken
Geachte,Mijn bejaarde, slechtziende, buurvrouw - Vanneste Jacqueline, 059269938 - krijgt soms een opstartscherm met informatie. Hiermee dient ze akkoord te gaan vooraleer ze verder kan kijken.ze kan dit niet lezen ziet niet waar ze moeten aanvinken heeft daarvoor de afstandsbediening van de tv nodig ik moet haar telkens komen depanneren Gelieve hiermee rekening te houden en geen ongevraagde informatie door te sturen. Dank, daniël bens
Aangezien het onmogelijk blijkt om bij Proximus een formele klacht in te dienen aangezien hun support menu's dit niet toelaten maak ik gebruik van deze weg. Hieronder mijn klacht. Door veelvuldige storingen met mijn TV-ontvangst heb ik vorige week telefonisch contact genomen met jullie technische dienst. Aangezien het euvel niet online kon geklaard worden is er op woensdag 20 april een technieker bij mij langs gekomen.Deze persoon was hoffelijk maar had blijkbaar weinig ervaring.Ter plaatse werd mijn modem vervangen door een B-box 3V+ en de decoder (voorheen een V6) door een V5compact. Aangezien de eerste decoder geen beeld gaf op TV, werd er een tweede apparaat aangesloten en daarna (na telefonisch contact met iemand van jullie technische dienst) nog een derde exemplaar. Hiermee had ik terug beeld, maar kon de kwaliteit en de stabiliteit ervan nog niet beoordelen.Toen ik ’s avonds naar de opgenomen programma’s wou schakelen viel het mij op dat hier totaal andere programma’s verschene
Ik heb continu problemen met mijn e-mail windows live mail er komen mails binnen maar een e-mail verwijderen lukt dan weer niet wat ik raad vind ik heb dit probleem gedurende 1 dikke maand ook online kan ik niet meer inloggen en als ik op wachtwoord vergeten klik dan komt er een foutmelding voorbij dus dat kan ik ook al vergeten nogthans ik denk dat mijn wachtwoord juist is.
Hoi, VoWifi werkt sinds kort niet meer op mijn Galaxy S22. Jammer genoeg erachter moeten komen door gemiste oproepen. Dit heeft tot voor kort wel zonder problemen gewerkt, kan even niet zeggen wanneer hij precies ermee gestopt is. De instellingen op het toestel zelf staan correct.
BesteWij zijn een verbouwing aan het uitvoeren waarbij wij onze leefruimte gaan verplaatsen naar de aanbouw achteraan. Onze huidige aansluiting ligt vooraan. Via onze technieker hebben wij nu nieuwe kabels (standaard aansluiting + fiber) laten trekken naar deze aanbouw. Ik spreek over een afstand van ongeveer 16m tussen huidige en nieuwe aansluitpunt decoder. Iets dat ik niet wil overbruggen door kabels van huidige punt te leggen doorheen hele huis om dan allerlei routers aan te koppelen.Kan ik onze huidige aansluiting teniet laten doen en de nieuwe kabels laten aansluiten? Ik kan een foto van de situatie bezorgen (ik heb kabels naar aansluitpunt aan straat laten trekken) maar plaats die liever niet zomaar openbaar. Al verschillende keren met iemand via chat en telefoon over gehad, maar krijg steeds tegenstrijdige antwoorden. Simpelste oplossing lijkt een technieker langs sturen om dit te bekijken maar dan wordt mij standaard €80 of meer gefactureerd blijkbaar? Alvast bedankt en met vr
Deze namiddag kreeg ik plots de melding dat ik m'n datavolume had opgebruikt en dat ik vanaf nu aangerekend zou worden per MB. Bij onmiddelijk nazicht bleek ik 40mb extra te hebben verbruikt en werd er daarvoor zomaar eventjes 3,92€ aangerekend. De vorige waarschuwing heb ik gekregen bij 80% van m'n verbruik. Kan dit zomaar dat de limiet overschreden wordt zonder de klant daarvan op de hoogte te brengen en waarom zijn die tarieven zo exuberant? Ik heb onmiddelijk 1Gb geactiveerd voor 5€. Kan die 40mb geschrapt worden aub?
Hallo bij nazicht In myproxius app toch wat eigenaardigs gezien Ik zag daar bij limieten staan 4999 en 9995. Ik heb mijn limieten opnieuw voor gsm verbruik ingesteld op 5 en 10 euro.Maar dat wijzigt automatisch naar 4999 en 9995 met rood uitroepteken.Volgens mij is er een serieus probleem met de app.Iemand een idee?
Proximus mail terug defect.?Moet iedere keer wachtwoord invullen en aanmelden maar de cirkel blijft draaien terug zoals over een paar maanden en gebeurt niets.My proximus werkt.Alles herstart Panne?
voor de xxx maalste keer geen mails meer kunnen ontvangen sinds gisteravond.. niet op pc, niet op laptop, niet op tablet en niet op smartphone..komaan proximus.. enkel met jullie zijn er dergelijke (altijd wederkerende) problemen.. en neen.. geen argumenten aub dat we andere mailboxen kunnen aanmaken en de mails laten doorlopen..das dezelfde onzin als zou de vaste telefoonlijn om de haverklap defect zijn en proximus zou argumenteren dat bellen dan nog altijd kan via de gsm.. snappie?? we betalen ervoor.. zorg dan dat het werkt of compenseer de klant (wat enkel een illusie is natuurlijk)..
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.