Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Gisteren kreeg ik een gratis bericht van Wister dat ik ingeschreven ben voor een betaling van 4,99 euro/week. Ik zou dit heel graag stopzetten en liefst zo snel mogelijk.Alvast bedankt
Ik krijg sinds 16u oneindig veel mails van Mail delivery system met als onderwerp Delivery Status Notification (Failure) wat kan ik hieraan doen? Eddy
sinds begin deze maand problemen met Proximus mailEr komen nieuwe mails binnen maar kunnen niet geopend wordenVolgens Proximus helpdesk wordt er aan gewerkt maar dit is nu reeds een week geleden dat dit gezegd wasIs er nu nog geen vooruitgang in het probleem ?
Hallo,ik heb 03/06/2022 een iphone 13 aangekocht samen met een proximus abonnement in mediamarkt. Ik kon via een link een datum aanduiden wanneer ze die gingen afleveren. Nu die datum zou ik graag veranderen omdat er toch niemand thuis zal zijn.. is dit eventueel mogelijk? Want leveringstermijn was 3 dagen en zou dit nu pas maar de 13de ontvangenalvast bedank
Beste,Ik vind het raar dat er op mijn factuur een extra kosten van 30 euro is bijgekomen. Een eenmalige kost. Het gaat hier over een buitengebruik & wederindienst. tel. Terwijl ik mijn abonnement niet heb aangepast!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Is er een manier om van je Pay & Go kaart een overzicht te krijgen van waaraan je in een bepaalde periode je prepaid bedrag aan opgesoupeerd hebt (ik zoek meer bepaald naar details van telefooncalls en de daarvoor aangerekende kosten) ?
Beste forumleden, Graag had ik mijn idee bijgedragen aan dit forum.Betreft vast internet en tv in 2e verblijf.Aan de zee hebben wij een buitenverblijf, nu zijn wij daar (alles samen opgeteld) mss 2 maanden per jaar. Internet en tv voor de korte verblijf periode is al extreem duur. Nu hebben wij er kabel tv van Telenet (Digibox zonder internet en- of opname functionaliteiten) dat al 18,xxx euro p/m kost. Dit is dus 18,xx x 12. Wat dus overeen komt met meer dan 200 euro p/j aan tv alleen. Dit is extreem duur, zeker als er niet elke maand gebruik van gemaakt wordt. Graag had ik dus een pack (internet en tv) die werkt met ‘betalen volgens verbruik’. zodat je weet wat je op het einde van de maand moet betalen, en niet maandelijks moet betalen. Zeker nu dat de prijzen zo de pan uit swingen, en de prijzen echt niet meer oké zijn, en zeker met de oorlog, zou dit voor heel wat 2e verblijvers een ideale oplossing kunnen zijn. PS; we hebben op dit moment dus geen internet aan de zee... Bij voorba
Hallo,Sinds een paar dagen krijg ik een foutmelding in outlook als ik mail probeer te versturen via mijn skynet mail adres. Fout : Taak ***********t@skynet.be - Verzenden... rapporteert fout (0x800CCC1A): De server ondersteunt de door u opgegeven versleuteling voor de verbinding niet. Gebruik een andere versleutelingsmethode. Neem voor assistentie contact op met de beheerder van uw e-mailserver of uw internetprovider (ISP). En tot overmaat van ramp geeft de webmail dit:Uw mailbox wordt gemigreerd naar de nieuwe Webmail. Het is daardoor tijdelijk niet mogelijk om in te loggen. Gelieve later opnieuw te proberen.Ik zit volledig geblokkeerd. Ik kan enkel nog mails ontvangen via outlook. Heb al de SMTP settings voor uitgaande mail al gecontroleerd in outlook en ik vermoed dat dewe goed staan. poort 587 en TLS encryptie.Is er hulp mogelijk?Alvast dank bij voorbaat
Sinds de laatste week of 2 als in iets probeer op te nemen klopt dit niet met de gids. Heb de indruk dat de opnames telkens een uur achter lopen Iemand een oplossing hiervoor of enig idee waar Proximus deze keer weer mee bezig is?
Beste,Ik deactiveerde nummer en simkaart: 048408**** (referentie: R4WEBSHOP014363194-1) omwille van overstap naar een ander bedrijf met een ander abonnement. De overdracht kan echter niet plaatsvinden aangezien het nummer al gedeactiveerd is. Zou mijn nummer kunnen geheractiveerd worden zodat ik hem kan overdragen?Hopelijk kan dit zonder de servicekosten?Alvast hartelijk bedankt!
Wanneer ik op de Proximus-site de beschikbaarheid voor Fiber bekijk in mijn straat krijg ik bovenstaande melding.Wat wil dit zeggen? Ik ben eigenaar van een gewoon huis en heb geen technisch rapport ontvangen. Ik zou dus gewoon eens een duidelijk antwoord willen van Proximus of Fiber nu wel of niet beschikbaar is? En eventueel een termijn wanneer we kunnen aansluiten?
Wij hebben foutcode p130 en p134 al sinds het begin. Soms moet alles een paar keer herstart worden, soms maar 1 keer. Is niet leuk als je eindelijk tv wilt kijken. Ook hebben we soms problemen met Netflix etc. Film aan het kijken en vanuit het niets stopt die, en dit een paar keer tijdens een film...
Beste,ik heb een Internet Maxi abonnement.Volgens de site van Proximus, zou een theoretische downloadsnelheid van 100Mbps en een uploadsnelheid van 30Mbps gehaald moeten kunnen worden.Ik begrijp dat dit om theoretische waarden gaat en dat je in de praktijk nooit die snelheden kan halen.Ik heb al een paar keer er week de speedtest van Proximus gedaan, met netwerkkabel, dus niet over Wifi. De maximale downloadsnelheid schommelt telkens rond de 44Mbps en de uploadsnelheid rond de 9Mbps.Voor de downloadsnelheid is dat dus minder dan de helft en voor de uploadsnelheid is dat zelfs minder dan een derde dan de theoretische snelheid.Kan iemand mij daarvoor een verklaring geven en eens nazien of alles nog in orde is met mijn lijn?Kan ik op de één of andere manier de snelheid verhogen?Vriendelijke groeten,Kristof
Foutmelding in outlook 2010. wil niet meer verzenden.0x800ccc1A Zondag Proximus gecontacteerd. Ging opgelost zijn binnen de 48u. Nu woensdag and waiting.iemand ?
is begonnen na het ontvangen van een bericht van het nummer +3249542247 met de tekst : u heeft een spraakbericht van uw arts met een link : atmeeyahomes.in/txa/?3XGiD91C8sTLN-Koqfw . ik was een bericht verwachtend van de arts dus ik klik op die link en ga daar mee door omdat er een teken van proximus bij stond , het was iets van voicemail zo te zien , daarna was het berichten programma op mijn gsm naar iets anders en kon ik geen berichten meer versturen , ook was mijn gsm ook telens plat na +/- 1 uur . maw onbruikbaar , met veel moeite dat programmatje opnieuw kunnen verwijderen maar nadien nog steeds geen smsje kunnen versturen , al 2 maal naar de winkel geweest en zelfs een nieuw sim kaartje mee gekregen zonder resultaat mijn nummer 0479******
Beste,Nu moet er mij eens iemand uitleggen wat er nu weer scheef loopt bij Proximus…..Ik krijg een paar dagen geleden een sms op mijn smartphone dat ik 2 Gb aan dataverkeer verbruikt heb terwijl ik 5 Gb in mijn pakket heb. Of is dit nog een instelling van uit de tijd dat we maar 2 of 3 Gb hadden?Ik heb bij mijn instellingen gekeken maar daar staat alleen een melding als ik mijn volume overschrijd.Mvg,JP.
Waarom stelt Proximus steeds het duurdere pakket van Netflix voor ipv het goedkopere?Het duurdere kost circa 18 euro voor 4 schermen en nog tal van opties, het goedkopere echter circa 8 euro. Maar wanneer je Netflix via de app van Proximus wil nemen ben je haast verplicht om het duurdere te nemen, vermits ik helemaal geen optie zie om dit te veranderen. Wanneer ik dan Netflix neem en de voorkeur geef voor het goedkope pakket doe ik dit rechtstreeks via de app van Netflix.
Onlangs overgestapt van Telenet naar Proximus en nu krijg ik geen ontvangstbevestiging meer als ik een sms verstuur. Er is niets veranderd aan de instellingen van de telefoon. Hoe kan ik dit oplossen?
Dringend tijd dat Proximus de elementaire regels leert en kent als tussenpersoon in verzekeringen ! Wanneer kan een verzekeraar een polis opzeggen :Opzeggen tegen de vervaldagDe verzekeraar mag op de vervaldag het verzekeringscontract stopzetten. Hij dient wel de opzegtermijn van 3 maanden te respecteren zodat je tijdens die periode een andere verzekeraar kunt vinden.Opzeggen na een schadegevalJe verzekeraar dient niet steeds te wachten tot de vervaldag om jouw verzekering stop te zetten. Hij kan die ook al vroeger opzeggen in geval van bijvoorbeeld meerdere schadegevallen op korte termijn of bij een schadegeval in fout. De verzekeraar dient je nog wel een opzegtermijn van 3 maanden te geven zodat je een andere verzekeraar kunt vinden.Opzeggen na een niet-betaling van de premieEen verzekeraar mag ook het contract beëindigen indien je jouw premie niet hebt betaald. In dat geval bedraagt het minimum opzegtermijn 15 dagen.Wanneer men Proximus- medewerkers vraagt om enig document en of bew
We hebben sinds januari de nieuwe Android TV decoder. Sindsdien hebben we elke avond enkele keren per avond 1 á 2 seconden zwart beeld. Het geluid loopt gewoon door. We hebben contact opgenomen met de klantendienst en de gegeven instructies gevolgd. Dwz het opnieuw opstarten van de modem b-box en decoder. Het probleem bleef. Uiteindelijk hebben we een nieuwe decoder gekregen. Doch het probleem is met deze nieuwe nog niet opgelost. Ook na het enkele keren weer opnieuw opstarten van modem en decoder kwam er geen oplossing. We hebben geen smartTV. Misschien ligt het hier aan?Met onze vorige modem werden in stand-by automatisch updates uitgevoerd. Ik denk dat dit nu niet meer is? Hoe kunnen we dan asap gebruik maken van aanpassingen?Moet je die update dan telkens handmatig uitvoeren en hoe? En wanneer weet je dan dat er een update beschikbaar is? Het zou makkelijk zijn dat daarvan bv een melding komt. Want naar gebruiksvriendelijkheid (vorige model was veel logischer, zie ook de diverse op
Hallo Iedereen hier op het forum, We hebben onlangs onze vaste lijn (superieure ervaring) uit ons Flex s pack laten halen.Ik heb dit online laten uitvoeren door een Proximus medewerker.Ik vroeg toen aan de dame aan de telefoon hoe ik de Wifibooster die in het pack gratis ter beschikking was terug naar Proximus moest sturen.Ze vertelde me dat ik de booster gewoon kon bijhouden en dat daar niks zou worden voor aangerekend.Wat zag ik nu op onze aanrekening april dat er 2.99 euro was aangerekend.Ik kan hier niet mee lachen vermits ik het zelf heb aangegeven zodat ik hem tijdig kon terugsturen.Ik vind het spijtig dat medewerkers aan de telefoon niet de juiste, tegenstrijdige info geven.Ook heb ik al verschillende malen gevraag of de Wifi Booster in een abonnement betalend wordt na een een jaar of altijd gratis blijft.Hier krijg ik dus ook altijd verschillende uitleg, de één zegt blijft altijd gratis en de andere zegt na een jaar betalend.Ik heb dit ook al zelf proberen op te zoeken hoe het
Ik krijg weer de melding dat er teveel toestellen verbonden zijn, is het nu nog steeds niet mogelijk om dat zelf te regelen. Vroegere decoders hadden die optie maar op mijn AndroidTV decoder zie ik die optie niet meer (of kan ik het niet vinden).Moet ik daar nu echt steeds naar de klantendienst voor bellen?
BesteNa tientallen telefoons, afspraken en dergerlijke zit ik nog steeds met internet problemen.We hebben al talloze keren gebeld, gechat, langs geweest op kantoor maar het is duidelijk; Proximus laat ons links liggen. Probleem:Onze internetverbinding valt telkens weg.(internet & tv)Ja, we weten hoe we een router moeten resetten. We hebben reeds 5x van router veranderd, er zijn al een 6-8tal mechaniekers langsgeweest maar deze situatie lijkt zich niet te verbeteren. De laatste van deze mechaniekers vertelde ons dat Proximus ons ging contacteren om de lijn na te kijken die van de straat tot aan ons huis loopt.Na ruim halfjaar nog steeds geen telefoon of mail ontvangen. Dan denkt de klantendienst dat je met €5/maand korting op je gsm factuur je erbij gaat bij neerleggen. Verschrikkelijke opvolging en service.Be responsible and fix the problem.En dit voor iemand die al 28 jaar bij Proximus zit.Ik zou zo maar eens mijn klanten moeten behandelen…
Beste, Ik heb nu sinds een goeie week problemen met het casten (Google chromecast) via de Pickx app. Het probleem is als volgt:Ik ga naar de Pickx app en klik op casten (rechtsboven), ik kreeg wel degelijk iets gecast maar niet het gewenste programma.Als voorbeeld: wou ik gisteren Club Brugge-Anderlecht (zender 111) casten en kreeg ik steeds een deel van de match van Eupen te zien, na een aantal seconden viel die stream dan ook weg.Als ik op mijn gsm toestel kijken naar de stream, dan krijg ik het juiste te zien en valt de verbinding niet weg, zodra ik cast, is het terug zoals hierboven.Ik had dit een paar dagen voorheen ook met één van de VTM-zenders (denk 3 of 4).In beide situaties kan ik perfect een andere zender kiezen waarbij het werkt zoals het hoort. Ik heb de Chromecast volledig opnieuw ingesteld, zonder oplossing.Alsook de Pickx app, heb ik gede-installeerd ook zonder oplossing. Graag jullie advies.
Ik heb al jaaaren een goed werkend 85/25 profiel vandaag tracht ik een firmware update te downloaden voor de boordcomputer van de auto. Dat gaat belachelijk traag!Blijkt dat ik plots moet krabben om nog een 33/10 profiel te halen! Met ups en downs! Zijn ze bij proximus weer draadjes/stekkertjes aan het hersteken of staat er water in de ROP? iemand die iets weet?Regio zuiden Brussel.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.