Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Flexi kabel werd in de straat aangelegd. Meerdere mails ontvangen om aan te sluiten.Via de mail kan je dan een pakket kiezen. Wanneer je dan klikt op een pakket lukt dat niet en moet je een telefonische afspraak maken. De prijs die ze je dan voorstellen ligt merkelijk hoger dan het pakket dat je wenste.Flex zou gratis zijn maar blijkt bij de ene medewerker 5€ meterkoop zijn en bij de andere juist duurder.Uiteindelijk stem ik in met een flex pakket met 5€ korting en wordt mij gevraagd te wachten met het gekende vervelende muziekje maar na 15 minuten niets meer….Moet ik nu opnieuw (3de maal) terugbellen? Elke medewerker zegt dat hij het zal fixen en de informatie duidelijk zal overbrengen naar zijn collega...noppens want de volgende medewerker weet van niets.
hey , er was mij vorige donderdag een nieuwe modem beloofd via B post vanweg geen videosignaal meer. We zijn vandaag woensag , nog niks ontvangen Hebt u meer nieuwserik Moderator edit: privégegevens verwijderd
Beste, Mijn installatie ziet er als volgt uit:Bbox > Switch: TP Link - TL-SG1024 V12 > V7 decoder (ethernet kabel) Er is veel storing en soms zwart beeld tijdens het tv kijken. Wanneer de decoder rechtstreeks op de Bbox is aangesloten dan verdwijnt het probleem…Ik heb echter de switch nodig aangezien 4 poorten in de bbox onvoldoende zijn (alarmsysteem, camerasysteem, switch). Oplossingen om toch te werken met de switch voor verbinding met TV Decoder? Dank!
Beste ik wil extra data bestellen maar dit lukt niet.Hoe pak ik het best aan?Vriendelijke groetenKoen
Veel (niet altijd) lopen beeld en geluid niet synchroon bij terugkijk tv. Als er iets ambetant is tijdens tv kijken.... het antwoord krijgen als het filmke nog 10 sec loopt.
Wat is het Admin wachtwoord van de b-box 3?ik wil de WiFi frequentie veranderen van 5.0 naar 2.4…..iemand een oplossing?
Beste,Ik zou graag een detail bekijken van de telefoonnummers die mij gisteren 14/06/2022 opbelden,het is belangrijk. want ik moet dringend iemand hieruit kunnen contacteren.mijn telefoontoestel heeft de optie nummerherkenning niet, ik probeerde dit reeds.kunnen jullie mij helpen?mvgHeidi Vanlerberghe056/22 ** ** **
Mijn vriend en ik zijn sinds maandag aangesloten bij Proximus. Omdat ik graag een duidelijk zicht heb op de uitgaven die zullen volgen in de toekomst, wilde ik het volledig aangekochte pakket bekijken via MyProximus. Om te beginnen hadden we beiden al problemen bij het aanmelden. Zowel zijn e-mailadres, als dat van mij werkte niet. Hierdoor heb ik opnieuw geregistreerd. Wanneer ik nu in MyProximus op zoek ga naar het pakket dat wij dus hebben aangekocht, krijg ik enkel dat van mijn telefoon te zien. Even de FAQ bekeken en gezien dat ik geen beheerder zou zijn. Wanneer ik dit wil wijzigen merk ik op dat er naast mijn naam al ‘beheerder’ staat en dat er nergens een knop te vinden is waarmee ik hier wijzigingen rond kan doorvoeren. Kan iemand mij vertellen hoe ik dan alle gegevens kan terugvinden? Alsook hoe het komt dat onze eerst geregistreerde e-mailadressen nu plots niet meer werkten? Alvast bedankt
hi, het gebeurt regelmatig dat de internet connectie wegvalt (vooral bij het schoonmaken) als we de TV even verplaatsen. nu lijkt het erop dat er wat slechte contacten zijn tussen de modem en de plek waar de kabel binnekomt (aan de telefoon stekker doos). Als we de kabel even bewegen komt het weer in orde. ik heb ook gezien dat de kabel die binnenkomt in mijn huis aan de buitenmuur hier en daar wat beschadigd is, zou die eventueel vervangen kunnen worden en dat er dan een nieuwe aansluiting binnen gezet kan worden? alvast bedankt.
Geachte, Vandaag om 10:00 uur heeft mijn zoon van 15 jaar een SMS gekregen in het frans, van Wister, met de melding dat hij geabonneerd werd op de Service de X026T aan 4,99 euro/week. Met een link om dit op te zeggen. Wanneer deze link word geopend en de keuze tot opzegging wordt aangeduid, krijgen we de melding dat er geen abonnement werd teruggevonden. Kan u nagaan of dat er effectief geen abonnement werd afgesloten, en indien dit wel het geval zou zijn, kan u dit dan direct opzeggen. Mvg
Hallo,Ik heb 2 verdiepingen. De Proximus router staat in de huiskamer. Op de 1e verdieping heb ik een booster die staat op auto en werkt perfect. Ik haal daar 250 mbit+.Nu wil ik de wifi op zolder verbeteren dus heb ik een extra booster aangeschaft. Ik heb deze volgens de handleiding op 'station’ mode gezet en gekoppeld via WPS aan de 1e booster. Dat lukt allemaal prima alleen mijn clients verbinden niet op de wifi booster op zolder. Ik kan daar rondlopen met m'n telefoon, die er 5 cm vanaf zetten maar niks, hij gaat altijd naar de booster op de 1e verdieping.Ik heb repeater mode geprobeerd ook op zolder maar dan gaat hij direct naar de Proximus router en is de verbinding slecht. Enig idee wat de juiste config is en hoe die toe te passen?
1. Topbediening Wist je dat je makkelijk je afstandsbediening via bluetooth kan verbinden? Da's handig, want bluetooth gaat veel verder dan het normale infrarood. Voor als je zetel écht ver van je tv staat! Meer info 2. Je energiefactuur? Minder duur! Alle beetjes helpen om energie te besparen, dus ook het verbruik van je TV Box verminderen. Hoe? Makkelijk: zet 'm gewoon in standby als je geen tv meer kijkt. Of stel de sluimerstand in, zo gaat je tv in slaapmodus terwijl jij ligt te ronken bij die supergoeie romcom. Meer info 3. Goal, goal, GOAL! Doelpunt gemist tijdens de match? Of wil je de techniek herbekijken om het zelf ook te leren? Dat kan via de Pickx-app! In het menu kan je alle goals opnieuw bekijken. En opnieuw. En opnieuw! 4. Da's netjes van Netflix Door Netflix bladeren via je tv, da's niet superhandig. Maar … als je de Netflix-app opent op je tv én je smartphone of tablet, kan je die makkelijk koppelen. Dus bestuur je Netfli
BesteIk zou graag een klacht willen indienen tegen een Proximus shop medewerker. Op de klantendienst werd ik elke keer van de kast naar de muur gestuurd 😡 Proximus klantendienst is niet meer wat het was, helaas! Volgens de laatste medewerkerster die ik aan de lijn heb gehad kan het enkel op deze manier.Ik zou graag gecontacteerd willen worden om mijn verhaal te kunnen doen ( voor de zoveelste keer) en dat er eindelijk iets mee gedaan worst. Mvg
Beste,Deze week heb ik last van de pick app op de V7 decoder. Deze herstart ongeveer elke 5 minuten tijdens het kijken naar een zender.Als ik in de menu wil kijken naar de app versie of het lijnnummer valt hij ook steeds uit rond dat moment.App versie 4.92.2
Sinds vorige week in het bezit van de nieuwe internetbox. Nu had ik begrepen dat de modem instellingen via myproximus dienen beheerd te worden (optie “Geavanceerde modeminstellingen” onder internetinstellingen). Wanneer ik deze optie selecteer krijg ik echter steeds de volgende melding te zien: Hiervoor reeds meermaals telefonisch contact opgenomen maar tot op heden werd er hiervoor nog geen oplossing geboden. Wat kan hier aan gedaan worden? Ik zou namelijk zeer dringend aan port forwarding settings moeten kunnen.
Sinds gisteravond kreeg ik een melding van onverwacht probleem. Daarna de melding dat de box niet is aangesloten op Bbox. Alle aansluitingen gecontroleerd en Bbox terug opgestart en decoder reset gedaan maar het probleem blijft. Ik kan de decoder ook niet meer uitzetten met afstandsbediening. Internet werkt wel. Heb wel al eerder problemen met decoder gehad met een zwart scherm en niet kunnen uitzetten maar kreeg dit meestal na een reset opgelost. Nu niet meer. Decoder gaat al wat jaren mee.
Hallo , ik kan al maanden niet meer op de plus artikels van het laatste nieuws . Nochtans staat alles correct gekoppeld . Na contact met jullie , contact opgenomen met hln . Deze sturen me nu terug naar jullie en vragen dus de GID code ? Kunnen jullie me verder helpen ? Groeten Rebecca
Ontevreden. Onlangs viel het beeld van de tv steeds weg. Ik nam contact op met proximus maar pas na het weekend kon de technieker komen dus al drie dagen zonder tv. Vervolgens wist de technieker te zeggen dat het probleem ondergronds was en pas na tien dagen iemand kon komen dit probleem op te lossen 😔. Als trouwe klant vind ik het niet meer dan normaal dat dit gecompenseerd zou worden. Hopelijk denken ze er bij proximus hetzelfde over.
Beste,Mijn account is volgens de app/website een MyProximus enterprise account waardoor ik mijn account niet naar behoren kan beheren. Eg. sta nu als user ipv beheerder en kan dit niet veranderen (meermaals geprobeerd via de stappen voorgesteld door de chatbot) waardoor ik geen producten kan toevoegen, geen facturen kan consulteren en geen gebruik kan maken van de pickx app. Kan dit opgelost worden?Dank bij voorbaat,Michael
Beste Forum, Ik heb zaterdag 3 nieuwe GSM gekocht in de proximus winkel ( in waregem ). Deze waren 2 stuks van de samsung A53 5G en 1 stuk van de samsung A13 en 3 dezelfde opladers van grab ‘n go ( deze zouden moeten werken op die 2 telefoons ). Ik heb ze vandaag voor de eerste keer ingestoken om volledig op te laden. Ik kwam tot de verrassing dat de A53 gsm’s dat niets deden en de A13 wel. Ik mocht nog alles wisselen van oplader en kabel niets werkte op de A53 maar wel altijd op de A13. Volgens mij zijn die opladers van grab ‘n go veel te zwak voor de A53. Ik heb er geen andere verklaring voor. Via de laptop en met de kabel die erbij zit kan ik de gsm’s wel opladen.Kan ik die 2 opladers terug brengen want ik ben er eerlijk gezegd nu niet veel meer mee. En kan ik voor die 2 opladers dan mijn geld terug krijgen of hoe gaat dat in zijn werk. Met vriendelijke groeten, Demuynck Dieter
Gisteren contact gehad met HLN omdat ik de HLN+ content niet meer kan zien. In my proximus staat epress wel actief. HLN heeft mij een mail gestuurd dat ik bij proximus de GID code moet opvragen. Maar telefonisch contact lukte niet, de lijn werd verbroken…
Ik heb een paar dagen geleden de sports zender opgezegd maar het blijft staan op “ we werken eraan “ opgezegd via my Proximus . Tis ni de bedoeling nog een maand extra te betalen omdat het zolang duurt eer het gedeactiveerd word ….
Hi Eerst weer grappig, Proximus is een communicatie bedrijf en je kan er niet naar e-mailen als je problemen of vragen hebt.Altijd maar bellen en dan kan je tientallen minuten aan de lijn blijven wachten en persoon 1 van helpdesk zegt A als oplossing en persoon 2 zegt B en je hebt geen bewijzen van wat de helpdesk je antwoord van oplossingen. Nu de vragen:Enkele jaren terug zat ik nog met een Pay&Go pre-paid kaartje.Ik bel niet veel, maar moest iedere maand herladen om data bonus te hebben (dacht 1,5 GB mobiele data per maand).Hele tijd geleden van Pay&Go naar Mobilus Full Control overgestapt omdat je voor zelfde bedrag meer beltijd en data volume had.Maar ik heb door al die P&G herlaad beuren nog 248,70 euro tegoed wat nu nog m’n tegoed staat.Maar ik koop geen extra data volume op beltijd, dus die 248,70 euro staat al jaren niets te doen.Is er een mogelijkheid dat ik met dit tegoed mijn maandelijkse Mobilus Full Control betaal of dat dit tegoed op mijn rekening gestort wor
Ik zou graag een nieuw email box openen, maar krijg steeds de melding '’ technische problemen kom later terug'’ Dit later is toch al een paar dagen, hoe dit dus oplossen. Heb al eens een andere browser genomen maar het probleem blijft.
Het is nu al zeker 2 maand dat wij last hebben van blokvorming of blokjes in het beeld .Meestal gebeurt dit in avond tijdens het nieuw, familie …… Ik weet niet of het aan de drukte ligt of er iets mis is met mijn toestellen . Het lijkt er ook op dat het met de tijd erger wordt. Kan er vanuit Proximus eens een lijntest gedaan worden. De problemen zijn begonnen toen ik op verzoek WIFI 2.4 diende aan te houden ,terwijl ook 2.5 aanwezig was en nu niet meer. Alles is al verschillende keren opnieuw gestart geweest en er is nooit verbetering. Ik hoop dat er iemand van Proximus mij kan helpen ,zo is het niet leuk om nog naar tv te kijken. Altijd al tevreden geweest van Proximus . Het zou jammer zijn om op die manier te moeten uitkijken naar een andere provider. Mvg ,IvanVH.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.