Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Als ik via de MyProximus website naar PRODUCTEN , CLOUD 10 GB ga, krijg ik een sectie "Toegang tot cloud". Daaronder staat een link: http://www.proximuscloud.be . Als ik daar op klik, krijg ik een foutmelding dat ik naar MyProximus moet gaan !? Maw ik zit in een loop. Hoe kan ik naar mijn Cloudomgeving gaan aub?
Wat zal ik blij zijn eerstdaags Telenet te hebben.Jullie zijn een absolute fucking ramp als provider en een schandvlek voor dit land.Jullie glasvezel (sinds januari hier bij mij ingeschakeld) is absolute bagger en een hoop regelrechte stront, nog slechter dan voor jullie ‘vezel’.Niets dan problemen zeker met Pickx Proximus zoals eerder gemeld, geluid en beeld niet synchroon, om de haverklap jullie fucking rode wieltje dat maar blijft draaien wanneer ik tv wil kijken, nu opnieuw Proximus TV niet beschikbaar en andere irriterende tering shit.Durven jullie nog buiten komen met jullie naam, aub zeg, wat een absolute afgang!Zelfs met de antenne in de jaren zeventig waren er minder problemen. Doek jullie zelf op aub.Zodra mijn Telenet bakje hier is geïnstalleerd ga ik jullie kutmodem te lijf met een hamer en waag het niet mij enige kost hiervoor aan te rekenen.Ja, er bestaan inderdaad ergere dingen in het leven dan dit maar ik betaal voor jullie crap en ik heb er genoeg van, ik moet werken o
Ik heb vandaag een samsung s22 ultra per pre order besteld en betaald maar nog geen mail gehad klopt dat wel en waneer word dat toestel geleverd
Sinds een 2-tal weken krijg ik de boodschap dat er geen ethernet verbinding is, gevolgd door foutmelding A001 Ik heb uiteraard geen veranderingen gedaan aan bekabelingen want deze fout verschijnt tijdens het kijken naar een tv- uitzending. Hoe kan dit opgelost en vermeden worden?
Kan mijn app MyProximus niet meer openen. Krijg telkens de volgende foutmelding "net::ERR_TOO_MANY_REDIRECTS".Wat moet ik doen?Dank voor een snelle hulp.
Beste,Afstandsbediening v5 werktniet meer op tv.Al meerdere maal proberen te synchroniseren, wat op zich lukt.Kan tv op en afzetten en zie de balk voor geluid verschuiven maar er gebeurt niets.Zenders verzetten gaat ook niet altijd. Na paar keer op te zetten kan ik posten verzetten. RaarTv sony. Resetten met sony code gedaan.Werk eveneens met sonos soundbar, wat tot gisteren perfect werkte. Als ik proximus v5 uitzet en terug start met proximusknop, gaat scherm op menubalk en kan ik niets doen met afstandbediening. Alles al is gereset. Maar blijft hetzelfde. Hopelijk hebben jullie oplossing. Grt
op het laatste van mijn factuur sta een telefoon nr dat niet in mijn telefoon staat en dat is 042779990 en er gaat soms 5 x per maand of 4 x per maand 4. 99 x5=24.95 euro heb het nu pas gezien en weet niet voor wat dat is graag uitleg daar over beleefde groetjes Jacqueline
.
Hallo allemaal,Afgelopen dinsdag hoorde ik op de werkvloer op q music iets van een nieuwe provider tijdens het nieuws, de naam kon ik niet zo horen want er was op de achtergrond gebabbel van de collega’s, ik weet nu dat het Mixtus zal heten, weet iemand al iets meer, zijn daar dan ook zo beperkingen zoals bij proximus van die 60 dagen opnames geldig, of zou dat daar onbeperkt zijn? Ik ben eens benieuwd, want wat betreft die opnames bewaren op hun decoders mag daar toch ook dringend eens verandering in komen ipv zenders uit het aanbod te schrappen of prijzen op te slaan, dit is wel geen probleem ondertussen om dit klaar te spelen?Ik hoop dan toch dan Proximus eens met betere voorwaarden kan afkomen, waarom dan ook eens niet onze betaling van onze factuur gelijk aan de geldigheid van de opname’s?Of wat verminderen van prijs, is nu al €125 standaard, voor wat gewone tv zenders en internet en 2 gsm abonnementen, goedkoop is anders. Is meer dan €1.000 op een jaar voor opnames die we kwijt
In sta versteld dat ik er na vijf maand achterkom dat Proximus zware Skynet of mail problemen heeft waardoor mails niet vertrekken, niet toekomen, er geen synchronisatie tussen Outlook en Apple Mail en last out not least mappen verloren worden. En wanneer je dan toch eens de vraag stelt, nadat je zelf alles hebt geprobeerd, tot account wissen en opnieuw aanmaken toe, zegt één van hun operators dat zij het niet weten. Kan nog lang duren, weten geen oplossing. Ik denk dat ik mij een andere operator ga zoeken. WAT EEN GEBREK AAN DIENSTVERLENING!
Mijn speedtest toont een downloadsnelheid van 30 MB/s en uploadspeed van 8.5 Mb/sIn de realiteit, tijdens het downloaden van games haal ik maximum snelheden van 3,8 MB/s. (bekabeld internet met BBOX3)Volgens Proximus komt dit omdat ik te ver van de verdeelkast woon.Enige suggesties om dit toch te kunnen optimaliseren?80 euro per maand voor zulke lage snelheden vind ik toch wat teleurstellend.
Je hoort niks anders dan Fiber en 5 G;;;;Maar wanneer maken jullie nu is EINDELIJK WERK van MEER HD !!En gelijk schakelling naar 24 zenders in betaal pakket PICKX NL, zoals bij PICKX FRDe vlaming krijgt minder , voor dezelfde prijs ( weeral ) !!Maak daar is een punt van...
Wanneer gaan die mailbox problemen nu eindelijk eens van de baan zijn????
Onze maandelijkse afrekening voor de maand mei is 25 euro meer dan verwacht. Nu blijkt dat onze dochter wekelijks 4,99 euro kosten worden aangerekend voor een zogezegd WISTER abonnement waarvan ze eigenlijk niets wist. Ik zie hier op het forum nog veel klachten passeren over die WISTER, dus blijkbaar zijn we niet de enige die daar een probleem mee hebben. Kunnen jullie dat abonnement direct stopzetten AUB? En die 25 euro wil ik graag geannuleerd zien. Idem voor de kosten in juni.
Proximus Public Wifi werkt op mijn Samsung A5 (2017) + A20e wél, maar op mijn A52 niet. Ik heb exact dezelfde instellingen gemaakt, en toch lukt het niet op de A52:EAP: PEAP Verificatie fase 2: MSCHAPV2 CA-certificaat: niet valideren Identiteit: mijn login (***@proximuswifi.be) Anonieme identiteit: idem Wachtwoord: zoals ingesteld op MyProximusIk volgde volgende tips al na een zoektocht door dit forum:EAP heb ik ook al vervangen door TTLS. Anonieme identiteit ook door auto@proximuswifi.be.Hoe kan dit?
een week of 2 geleden is de installateur langsgekomen maar ze konden de installatie niet doen wegens dat de kabel niet aanwezig was , nu gingen ze die normaal morgen komen leggen , krijgen we vandaag telefoon dat ze niet komen omdat ze de plannen niet hebben en ze die eerst moeten zoeken , ze hebben 2 weken de tijd gehad om ze te krijgen , hoelang gaan we nu nog moeten wachten zitten bijna 2 maanden zonder WiFi , zonder tv , zonder gsm abonnement , als dit zo blijft duren ga ik gewoon naar een andere provider
Hallo,Ik zit toch wel met een vervelend probleem. Momenteel heb ik de ondertitels links op het scherm staan ipv centraal en sommige woorden op het einde zijn niet totaal zichtbaar. Maar in de laatste weken heb ik al verscheidene problemen gehad met tv.Telkens ik contact neem via chat en de lijk wordt nagekeken is er een probleem met de configuratie met de bbox3. Een reboot word telkens door proximus gedaan. (3 maal al sinds de laatste weken) eigenlijk 4 maal, want enige tijd geleden is de bbox 3 's avonds rond 21:00 hr uitgevallen en na enige tijd startte de bbox 3 terug op, toch ,el allemaal beetje raar.Wat moet ik doen om de bbox3 te wisselen? Want bij de chat krijg ik niemand aan de lijn.Pas op he: het is niet omdat er een tijdelijk technisch probleem is met de bbox3 dat ik minder tevreden ben van proximus, integendeel, nog altijd een tevreden klant.
Beste,Gisteren is er zeer nabij onze woning bliksem ingeslagen. Alle lampjes van onze modem zijn op dat moment rood gaan knipperen en de modem gaf een hoog fluitend signaal tot deze werd herstart.Sindsdien valt ons internet gemiddeld om de 15 minuten 30 seconden uit. De modem herstarten, kabels controleren, en elke andere tip te vinden op de website kan ons probleem jammer genoeg niet verhelpen.Na telefonisch contact met een Proximus medewerker, die een uitmeting gedaan heeft, blijkt dat ons toestel niet defect zou zijn, maar dat er inderdaad connectieproblemen zijn gedetecteerd waarvoor een technieker dient langs te komen, voor verder onderzoek.Het eerste beschikbare moment is over 7 (!!) dagen. Tussen 8u en 17u. Je wordt dus voor een blok gezet, en kan onmogelijk zelf kiezen wanneer het past om de technieker te ontvangen. Enige flexibiliteit is geen optie. In tegendeel, de medewerker zucht op het ogenblik dat ik vertel dat ik volgende week maandag tussen 8 en 17u, op mijn werk zit.Ik
Beste Ik kan geen sms’en meer ontvangen van een bepaald nummer. Heb dit getest met andere nummers van vrienden en van hen ontvang ik wel sms’en. Kan zelf opgebeld worden, kan sms’en versturen, maar geen ontvangen. Heb een fabrieksreset gedaan, opnieuw opgestart, geupdated, maar niets werkt.
Wanneer ik vanuit de shop een gemiste aflevering wil bekijken, krijg ik steeds foutcode STO_1Het lijkt maar voor te komen bij bepaalde zendersOp dit forum vond ik al een mogelijke oplossing, herstarten van modem en decoder Dit heb ik gedaan, maar lost het probleem niet opIemand een idee ?
Sinds mijn aanrekening van mei 2022 zie ik dat er met regelmaat van de klok bedragen van €4,99 aangerekend worden op naar van ‘Winsports Belgium’ (Een dienst door derden?). Ik heb mij nergens bewust op ingeschreven of mijn tariefplan gewijzigd.Kan dit nagekeken worden?Klantnummer: 615******
Ik verstuurde deze mail ( zie hieronder) naar Demon Games en wacht op antwoord. Ik kan echter die betalingen van 4,99 € niet zelf blokeeren wat toch moet mogelijk zijn. Nooit heb ik hiervoor toelating gegeven. Ik kreeg zeker geen sms zoals ze beweren. Verstuurd bericht:Beste. Op mijn gsm afrekening voor het nr 0032498744299 wordt nu al een paar weken telkens 4,99 euro afgehouden. Ik weet niet hoe dit abonnement tot stand kwam en er zou een sms naar mij gestuurd zijn, die ik nergens terugvind en waarop ik dus ook niet kon reageren. Dit abonnement moet onmiddellijk worden stopgezet en ik eis terugbetaling van de reeds 6 maal aangerekende bedragen van 4,99 ÷euro. Deze werden onterecht via mpay van mijn provider Proximus afgehouden via hun factuur. Graag reactie.MvgJOHAN Verhaeghe+324*****126+324*****299
Hallo, ik hoop dat ik hier geholpen word want via geen enkele weg word ik geholpen.. Ik heb dus 13/05 iPhone 13 online op abonnement besteld via WebShop proximus. Bestelling is gelukt betaling ook, mijn geld van bankrekening is eraf genomen en ik heb na 1 week tijd geen bevestigingsmail gekregen en geen gsm ontvangen. Ik heb enkele keren naar klantendienst gebeld en ze zeggen dat ze mijn bestelling niet terug kunnen vinden in het systeem. Daarna zeggen ze dat ze het gaan uitzoeken en dat ze terug gaan bellen, maar geen telefoon gehad, en weet steeds van niks.. ik zou mijn geld terug willen krijgen maar weet niet wat ik verder moet doen..kunnen jullie mij helpen?
Beste, sinds mei krijgt mijn werkgever voor mij de vraag om 4,99 te betalen voor diensten/ producten aan PlayVOD help en Real MadridBelgium.ik heb me hiervoor nooit geregistreerd ? Hoe kan ik dit stopzetten en terugbetaald krijgen?
Hallo,Ik heb nu een geruime tijd topics gelezen, op google gezocht en meer en geprobeerd via de app, de website en in het zoomit factuur, maar ik lijk dezer dagen geen enkele manier nog te hebben om de gebelde nummers en naar waar sms werd gestuurd te raadplegen.Ik kocht in een proximus shop de nieuwe A21S van samsung en heb de historiek niet meer van nummers die niet in contacts staan opgeslagen. Ik heb er 2 dringend nodig m.b.t. het werk.Probeerde ook via 0800 22 800 me te informeren maar bij de gekozen opties wordt er gewoon ingehaakt na keuze… In de app krijg ik wel 45 pagina's van de voorbije maand, maar daar staat enkel 'proximus pack L' bij elke verrichting en geen details, en nergens aan te klikken voor specifieker te zijn.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.