Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
2022 en nog steeds géén enkele vlaamse of Nederlandse zender die in 4K uitzend.het blijft toch lang op zich wachten vind ik.
Ik vraag mij af , vanaf 1/06 is er een nieuwe limiet van 300GB voor Mobilus Unlimited Premium & over de 300GB vertraagd aan 512kb , nu is mijn vraag gaan we in de MyProximus app dan terug een meter zien in plaats van enkel het woord onbeperkt ? Persoonlijk zou ik dan liever die meter terug hebben, zo kun je mooi volgen hoeveel je van die 300GB gebruikt. Groeten
Ben overgeschakeld van Telenet omdat gepersonaliseerde emailadressen niet meer door hun ondersteund gingen worden.Ik had al jaren zulk adres en domein.Nu heb ik reeds mijn domeinnaam kunnen overzetten naar proximus, doch nu had ik graag mijn gepersonaliseerd adres van vroeger terug operationeel gekregen.Wat dien ik daarvoor te doen?Voor overschakeling was dit mijn grootste prioriteit die ik heb kenbaar gemaakt aan medewerker van proximus en dat zou geen probleem zijn.
Sinds een aantal weken loopt het geluid en beeld niet meer synchrroon (V7 decoder)..Kan hier iets aan gedaan worden?
Onze account werd omgezet van business naar privé. We hebben een Flex abonnement met Internet+TV+GSM+Vaste telefonieMyProximus herkent de account als m.i. niet als Privé , Ik vind nergens in MyProximus My e-Press terug, terwijl we daar normalerwijze recht op zouden moeten hebben.
Laatste tijd doet bboxv3+ heel raar altijd zeer zeer warm, problemen met korte storingen dtv en ook geregelt uit niks wanip blacklisted word en niet meer veranderd naar een eventueel nieuw wanipv4.Is amper a jaar oud type sagem dm21.Beter nieuwe bbox opsturen denk ik.
Is het mogelijk om een abonnement voor mobiele telefonie tijdelijk op te zeggen (voor 4 à 5 maanden) met behoud van nummer? Deze vraag werd al eens gesteld op het forum en iemand stelde voor om tijdelijk te switchen naar Pay&Go (prepaid sim kaart), maar ik vroeg me dus af of je dan ook je GSM nummer behoudt of dat je dan een nieuw nummer krijgt?Alvast bedankt voor uw reactie!
Geachte, Klacht / relaas dringend op te volgen Na contact met één van uw verkoopsdames Regio Oostende, liet ik mij overhalen om over te stappen van Telenet naar Proximus. Niettegenstaande ik 25 jaar geleden al eens bij Proximus een abonnement had en hier eigenlijk heel mistevreden over was omwille van de gebrekkige service, de magere opvolging en het weinig klantgericht denken. De dame overtuigde mij dat dit allemaal verleden tijd was. En dat Proximus intern een conversie had doorgemaakt waardoor zowel de kwaliteit als de service aanzienlijk verbeterd waren.OK dacht ik. Ik geef het een tweede kans. Op 25/2/2022 gebeurde de activering. Bij mijn buur hadden ze de week voordien de straat opengelegd en de installatie gedaan. Bij het boren hadden ze van Proximus echter één van zijn leidingen doorboord waardoor zijn living volledig onder water kwam te staan.Ai dacht ik. Dit maakt mij angstig. Toen Proximus bij mij het voetpad openlegde verliep alles gelukkig vlot. En proper. Bij het terug di
op mijn factuur voor deze maand staat een verbruik van 4 euroals ik echter naar details ga kijken staat bij alle gesprekken 0 euro vermeld, waar komt die 4 euro dan vandaan?als ik bel naar 080022800 springt het steeds af en via de chat lukt het ook niet om een antwoord te krijgen op mijn vraag, hopelijk lukt het langs deze weg welan françois
zijn er hier nog mensen die problemen ervaren bij proximus? Ik kan al bijna een maand vaak niet bellen (lees: de verbinding komt niet tot stand, zelfs niet naar hulpdiensten voor hulp) en als iemand mij belt dan zit er altijd hapering op de lijn waardoor we elkaar niet verstaan. Ik bel al 3 weken de technische dienst van proximus en daar krijg ik 1 van deze opties te horen: 1) mevrouw ik vind hier geen bonnetje van terug, u zal moeten wachten” Dan wacht ik een week en bel ik terug en zeggen ze dat ik nog zeker een week geduld moet hebben… (er wordt verder niets ondernomen)2) mevrouw ze gaan u opbellen (eh hallo DAT IS NET HET PROBLEEM!!!!) zegt de medewerker dan nog: ze proberen 3x en als ze u dan niet hebben kunnen bereiken, dan sluiten het dossier af. ==> EH HALLO?! IK BEL NET OMDAT IK HIERBIJ PROBLEMEN ONDERVIND!! Met als gevolg dat er dus niemand belt of ze bellen je tijdens je werk op en als je hen vraagt terug te bellen op een bepaald uur, dan doen ze dit niet. Probleem wordt
Beste, Ik krijg in Outlook 2007 geregeld een popupvenster zoals hieronder. Mijn mails blijven wel binnenkomen, bevestigen van de fout lukt niet altijd (venster keert direct terug).Er werd niets aan de Outlook-instellingen gewijzigd.
Sinds enkele weken ben ik klant bij Proximus met een Familus abonnement, incl. vaste lijn. In - en uitgaande oproepen verschijnen als "anoniem". Het is dus niet mogelijk om te zien wie er opbelt of wie ik opbel met de vaste lijn. Hoe los ik dit op?
Beste, we zijn vorige week overgeschakeld van Telenet naar Proximus en daardoor is onze voicemail gedesactiveerd. Wanneer ik activatie voicemail opvraag via telefoon of via website krijg ik sms met uitleg waarbij ik instellingen moet aanpassen maar er verschijnt nergens een instelling om voicemail te activeren. Onze klanten kunnen ons nu al een week geen voicemail achterlaten en ik ben ook mijn voicemails die ik voordien heb ontvangen kwijt. Ik krijg ook geen antwoord via hulplijn telefoon of chat.
Is Eurosport 2 ineens verdwenen? Kanaal 131 bestaat ineens niet meer.
Goeiedag. Momenteel heb ik een abonnement (Entreprise Mobile M) via mijn werkgever. Over enkele weken verander ik van werk, en op mijn nieuw werk krijg ik ook een mobiel abonnement. Wat is de procedure om mijn huidig nummer te behouden?
Ik heb vooraan in het huis de bBox3 staan. Via de Bbox vertrekt een kabel naar de hal boven. Dit is een redelijke afstand. Het wifi signaal van de bBox3 komt niet tot daar. Aan deze kabel is een TP-link ax50 (met 5Ghz wifi) aangesloten. Alle kamers ontvangen hierdoor een sterk wifi signaal. Ik heb nu een booster en decoder bijgehuurd om ook op de slaapkamer tv te kunnen kijken. Het is precies niet mogelijk om de booster te verbinden met proximus decoder. Deze geeft aan dat er geen verbinding is met het netwerk. Ik heb ook nagegaan of er geen switch tussen stond. De kabel van de TP link vertrekt zeker vanuit de bBox3. Is het technisch onmogelijk? Ik probeerde ook beide SSiD een zelfde naam te geven, na de wps functie aan de hoofd modem te hebben uitgevoerd.
proximus mailboxellende blijft duren..correcte afzenders komen in de spambox terecht.. een geluk dat ik deze af en toe controleer…en wat dan echte spam aangaat,deze komt doodleuk als betrouwbaar bericht binnen.berichten van uren/dagen oud verschijnen opeens als ‘nieuw inkomende bericht’;. ??een mens heeft meer werk zijn mails/mappen individueel te controleren dan alles via briefwisseling te doen zoals in de “good old days”ik wacht nog altijd op een telefoontje van maanden geleden en het ticket indertijd aangemaakt voor de mailproblemen heeft nooit bestaan..beloven kunnen ze wel maar oplossen……??juist…. de medewerkers passeren niet in het weekend.. en als ze dan wel voorbijkomen in de week vraagt men het klantennummer om te zien of het probleem niet “persoonlijk “is;..echte grapjassen zijn het… “het” probleem op al onze pc’s/smartphones? ook op andere locaties EN bij andere gebruikers… ??komaan Proximus.. ach, nog vergeten……..dit topic plaatsen op het forum is bijna onmogelijk of men m
Beste vorige week zaterdagnacht of morgen om 4u was ik bezig met party op ps5 opeen zegt hij dat de het internet verbroken was ik keek op me gsm of ik WiFi had maar die viel uit ik heb toen gekeken naar de router en alle lichtjes waren uit uitgezonderd het aan/off lichtje bleef nog aan staan en dit had ik ook gisterennamidaag ik heb eens gezocht op het internet en ik vindt het niet terug een kennis van op me werk die zei dat jullie nu en dan eens een firmware update laat doen ja wie kijkt er ook tv om 4u in de nacht??? Maar vreemd ik heb dit nog nooit meegemaakt. mvg
Dag forumleden, Vorige maand heb ik het epic stories abonnement genomen omdat ik nogal veel op sociale media zit en die 25gb wel kan gebruiken. Echter is dit helemaal niet onbeperkt, vorige maand was mijn reguliere data op terwijl ik nog 24gb aan stories had. Ik kon niks meer van verhalen zien, ik kon geen berichten meer sturen op whatsapp etc… dit is toch allemaal inbegrepen?!?!Ik klik niet op links die buiten sociale media gaan.Vandaag is het dus een nieuwe maand met volledig nieuwe data, alles stond op 0 dus ik wou even testen door even te scrollen op facebook en instagram, verhalen te checken en videos te checken op instagram en wat bleek? Er is gewoon van mijn reguliere data terwijl dit normaal van mijn stories data moet gaan!! ik zat vorige maand €60 buiten abonnement en wil dit niet meer meemaken! Ik vind dit eigenlijk nogal bedrog… GroetenRoan
Beste, ik krijg net een mail ‘dat ik koos voor een elektronische factuur’. Terwijl ik dit al een tijdje heb?En onmddll er na een tweede mail dat ‘mijn elektronische facturatie’ is uitgeschakeld?Gaat over klantenrekening 609******.Quid dus? Graag asap een antwoord zodat ik gerust ben dat alles blijft verlopen zoals het is, nl. dat de facturen via mijn mail binnen komen.Mvg, Sigrid. (0476-******)
30 Juni 2022 is de laatste dag dat Proximus medewerker AntonellaD ( @AntonellaD) actief zal zijn op dit forum. Ze verlaat dit forum na zes jaar wegens een nieuwe functie binnen Proximus.Laten we met zijn allen Antonella uitzwaaien en bedanken met een bericht aan haar in deze topic. Bedankt Antonella voor je inzet, gedrevenheid, toewijding, klanten ondersteuning, vriendelijkheid, behulpzaamheid, enz. Gewoon top support kregen we van je gedurende zes jaar.We zullen je missen hier op het forum😪. Veel succes 👍🏻 in je nieuwe functie binnen Proximus.Mvg, Patrick
Hallo, Sinds de overschakeling naar proximus ontvang ik blijbaar geen smsen meer. Ik kan nog wel sturen maar niet ontvangen. Heel vervelend want dat wist ik natuurlijk zelf niet. Mijn toestel: een nieuwe Iphone 8. Iemand en oplossing :s Thanks! Kim
Vandaag merkte ik dat er bij een aantal opgenomen series enkel afleveringen verdwenen zijn. Deze afleveringen zijn wel degelijk opgenomen, en stonden bij mijn opnames. Nu zijn ze zonder enige verklaring verdwenen (en neen, ik heb ze niet zelf gewist). Het gaat over:That 70s show (Play 6) S7-E2 (wo 04/05 19:05) S7-E3 (do 05/05 18:35) S7-E4 (do 05/05 19:05) De Bunker (VTM4) S1-E4 (do 05/05 ergens rond 22:30) The Tourist (Canvas) S1-E3 (woe 04/05 22:50) Het lijkt er op dat in het algemeen de opnames van 4 en 5 mei bij Pickx verdwenen zijn. Graag deze afleveringen asap terugzetten.
Hallo, wij zijn sinds kort verhuisd naar een nieuwbouw met fiber, omdat de muren heel dik zijn bereikt het signaal amper de bovenverdiepen dus hebben we in mijn kamer een wifi extender die verbonden is met een UTP poort in de muur, ondanks de verbinding met deze kabel is de link quality nog steeds rood, de UTP poort op de extender geeft geen licht dus ik vermoed dat die geen signaal krijgt van de UTP poort op de muur maar wel een licht signaal van de WiFi. Ik heb de modem beneden eens bekeken en de UTP poort van de modem is verbonden met een poort in de muur. De poort op de modem die verbonden is geeft een oranje licht dat flikkert. Hoe zorg ik ervoor dat mijn extender wel een sterk signaal krijgt vanuit de UTP poort in de muur?
1. Wie zit er op de wifi? Weet je wat je nog kan in je MyProximus-app? Via Smart-Wifi kan je alle toestellen die op de wifi zitten bekijken, benoemen en een icoontje geven. En ook - sorry kids - zie je de schermtijd van elk toestel. Makkelijk, hé? Een overzicht van alle toestellen die via wifi verbonden zijn op het netwerk thuis. De mogelijkheid om elk toestel een specifieke naam te geven en er een icoon aan toe te voegen. De schermtijd via wifi voor alle toestellen op het netwerk beheren. Verbeter de kwaliteit van wifi in elke kamer door te klikken op → Smart-Wi-Fi → "Analyseer de wifi in elke kamer" in de tab “diensten”. 2. Altijd een dokter vlakbij Consulteer snel een dokter via je smartphone, waar je ook bent. Geen afspraak nodig, en enkel ervaren en erkende artsen. Hoe? Via de doktr-app. Download 'm in de Apple Store, Google Play, of in je MyProximus-app. Meer info 3. Zonnig weetje Wist je dat je de digitale meters van Fluvius kan koppelen aan
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.