Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Als zakelijke klant neem ik een flex abbo met tv op een bijkomend adres ikv inrichting nieuw kantoor.Bij opstart IT blijkt er slechts 15 Mbps maximaal mogelijk download en 2 Mbps maximaal mogelijk upload via ethernet niettegenstaande abbo met flex. Alle interne testen bevestigen dit.Het kantoor ligt op ca. 100m van een stadscentrum (Lommel)!Als feedback van support Proximus krijg ik de opmerking van sorry, helaas….u betaald niet voor 100 Mbps! Ok begrijp ik, maar slechts 15 Mbps in 2022 voor een zakelijke klant?Ik betaal voor dit 2de abbo ca. 100 euro/maand met een een totaal abbo ca. 350 euro/ maand.Begrijpt u Proximus dat ik mij als zakelijke klant behoorlijk bedrogen voel?Zo ja, gelieve mij dan asap een gepaste oplossing aan te bieden aub.
Inbox, gelezen e-mails : sinds korte tijd blijft de tekst van het onderwerp en de datum van een gelezen e-mail ‘vet/bold’. Enkel de afzender wijzigt naar ‘normaal’. Zo wordt een ongelezen e-mail minder opvallend! Is dit de bedoeling of bestaat er een optie om dit te wijzigen? Lokale afbeelding invoegen: een ingevoegde lokale afbeelding kan enkel gewijzigd of verwijderd worden. Heel korte tijd was er ook de mogelijkheid om de grootte hiervan aan te passen. Kan men deze mogelijkheid opnieuw invoeren?
Waarom kan ik BBC first niet ontvangen?
Sinds 2018 een plc samen met een wifi-extender (2 lampjes) van Proximus aangekocht om op de bovenverdieping betere wifi te hebben. In het verleden zonder problemen al enkele keren beide toestellen moeten resetten en synchroniseren volgens de filmpjes op de website van Proximus. Maar enkele dagen geleden rode knipperlichten op plc en extender en tot op heden slaag ik er niet in om de plc te resetten. Wat ik ook doe (opnieuw installeren, bbbox 3 opnieuw opstarten) het lichtje blijft rood knipperen en dus geraakt de extender ook niet gesynchroniseerd. En de helpdesk via de chat werkt vandaag blijkbaar ook niet zoals het hoort …. Hoe los ik dit probleem op?
HLN vraagt om GID code . Ben ingelogd en herkend op HLN, echter bij poging artikels te lezen krijg ik de melding dat ik geen toegang krijg.
Beste, Zou het mogelijk zijn om de factuur 7238463906 in 3 keer te betalen? Met vriendelijke groeten
op 27 juni nieuwe iphone besteld en direct betaald en gingen woensdag leveren, meer dan week verder en nog steeds geen iphone.case opgemaakt zeggen ze maar niemand weet van iets, word van kastje naar de muur gestuurd omdat niemand kan helpen, ben echt woedend aan het worden.nu zie ik zelf in mijn bestellingen staanOeps!Je hebt geen lopende bestellingenJe hebt de afgelopen drie maanden geen bestellingen geplaatst. Bekijk onze productcatalogus.Opens a new window.bel elke dag bijna naar proximus op aanraden van iemand van proximus met de vraag waar is mijn toestel maar niemand weet waar en ze kunnen mijn bestelling ook niet annuleren zeggen ze. ben al 20 jaar klant en vind echt schande dat ze er niks aan doen en ze mij niet verder helpen.hele boze klant op deze moment
Beste Proximus, vorige zaterdag hebben wij 2 smartphones binnen gebracht voor recyclage (I phone 6 16GB = €23 en i phone 8 64GB = €67). Nu hebben we op de site van proximus gezien dat je per ingeleverd toestel €20 bovenop het bedrag van je ingeleverd toestel krijgt. Als ik bel naar de proximus winkel zeggen ze dat dit al verekend is in de terugbetaling van het toestel, terwijl je op jullie site de berekening kan maken en dit overeenkomt met het bedrag dat we hebben terug gekregen. Als ik bel naar de klantendienst (want via mail of messenger zijn jullie niet bereikbaar) hangen ze op of vertellen ze mij dat je deze actie zelf moest vermeld hebben in de winkel, als je niet van de actie weet kun je het toch zelf niet vragen… sterke klantendienst !!!
Sinds vorige week en enkele dagen na installatie van nieuwe Devolo apparatuur (magic 2) haperde onze televisie. Beeld bleef stilstaan, zap naar andere zender en na enkele seconde blijft beeld dan ook stilstaan. Zondag 3x aan de lijn gehangen met Proximus maar geen oplossing na ook 1 nieuwe decoder en alles resetten etc. Op een bepaald moment lukte het ook niet om de software te installeren voor de 2 decoders die we hebben. Alles incl Devolo gereset en geïnstalleerd en toen werkte het dus weer voor een paar dagen maar sinds gisteren opnieuw problemen. Internet en wifi werkt perfect en beter dan voorheen met de oudere kastjes type devolo (was toen nog iets van Belgacom). Uitgesteld kijken kunnen we ook, Netflix ook maar live kijken en vlot zappen van zender niet dus. BBox 3 staat in garage dus direct aansluiten op modem is geen optie, zeker niet omdat we ook 2 decoders hebben (gelijkvloers en 2de verdieping). Ik ben niet van plan om elke 3 dagen een volledige reset te doen. Er moeten toc
Ik heb zonet een Flex S abonnement afgesloten en is intussen geïnstalleerd.Van de beloofde max snelheid (100 Mbs) haal ik amper 10 Mbps. Hiervoor betaal ik niet.
een week of 2 geleden is de installateur langsgekomen maar ze konden de installatie niet doen wegens dat de kabel niet aanwezig was , nu gingen ze die normaal morgen komen leggen , krijgen we vandaag telefoon dat ze niet komen omdat ze de plannen niet hebben en ze die eerst moeten zoeken , ze hebben 2 weken de tijd gehad om ze te krijgen , hoelang gaan we nu nog moeten wachten zitten bijna 2 maanden zonder WiFi , zonder tv , zonder gsm abonnement
Elk toestel dat verbindt met je modem krijgt een IP-addres. Je kan dat manueel instellen maar dat is meestal niet de beste manier. In je modem zit een software module die er voor zorgt dat ieder toestel een uniek IP-addres krijgt via het DHCP protocol. Het IP-addres wordt gekoppeld aan het MAC-addres. Elke ethernet poort of Wi-Fi chip heeft een wereldwijd uniek MAC-addres. Als je wil dat je toestel telkens hetzelfde IP-address krijgt van je modem, kan je een vaste associatie configureren tussen het IP en MAC address. Via de web interface van je modem (BBox): click op My Modem > DHCP > toon advanced settting door op het pijltje te drukken > click op [Add Static Address] > vul 'hostname', 'MAC Adress' en 'IPv4 Adress' in > druk op [OK]. Je zal het betreffende toestel moeten herconnecteren voordat de instelling effect heeft.Deze feature is simpel en handig, ware het niet dat de software in de BBox 3 niet altijd correct werkt. Ik heb dit probleem al meeredere malen aangekaar
Als ik vroeger de klantendienst wilde bereiken, belde ik 080022800. Dan kreeg ik een menukeuze met als laatste “contact met een operator”. Nu belde ik opnieuw het nummer, maar ik kreeg niet meer de optie om een operator aan de lijn te krijgen; Kunnen jullie die optie terug activeren aub?
Ik probeer steeds de app Pickx op mijn Ipad Pro 12.9 inch nieuw model 2022 te installeren, maar dat wil maar niet lukken.Wat kan hier de oorzaak van zijn?Of kan ik tips krijgen om dit toch voor elkaar te krijgen.
Sinds vandaag merk ik top omdat ik opnames maak om 20u30 dat de tv gids van discovery helemaal verkeerd staan, betreft uur indeling vandaag ,morgen ,heb dat gemeld via chat ,na meer dan 30 min van de ene naar de andere doorgestuurd het antwoord: ja ze hebben ons terug verkeerde info doorgegeven?daarmee is het probleem niet opgelost ,alhoewel de series en zo kloppen behalve dat de tijdsloten niet kloppen.dus schort er toch iets bij proximus want bij de tv gids van discovery klopt het wel.Ik dacht zal het nog eens weer melden misschien kan er eens iets aan gedaan worden blijkbaar niet,dit voorval komt regelmatig ook op andere zenders,eigenlijk zouden ze dat probleem ne keer deftig mogen aanpakken ,controle op tv gids is dat niet mogelijk ? tv gids is blijkbaar een moeilijk probleem om op te lossen er is nog vatbaar voor verbeteringen hoor.Hopende voor mij en andere klanten dat er een definitieve oplossing komt.MvgrMarc
Regelmatig valt de synchronisatie weg tussen geluid en beeld. Meestal bij of na het kijken van een opgenomen programma. De TV, soundbar en Android decoder hebben allen de laatste firmware en software. De HDMI kabels zijn ook al eens vervangen, modem gereset (en vervangen). De decoder is ook al vervangen en gereset. Niets is permanent. Enkel het volledig uitschakelen van de android decoder en terug opstarten (met het geanimeerd android logo in beeld ) helpt voor een korte tijd. Als ik Disney+ / Netflix gebruik direct op de TV of Pickx via Apple TV heb ik de probleem niet. Dus moet dit een decoder software probleem zijn.De andere topics op het forum heb ik doorlopen en alles getest zonder resultaat. Is dit bekend en is er hier een permanente oplossing voor en niet een volledige herstart van de decoder ? Met dank voor de hulp / input.
Ik heb paar dagen geleden via proximus de s22 ultra besteld met esim.Ik heb de telefoon ontvangen maar Ik heb nog steeds geen activeringsemail gekregen met een code en of esim qr code. In myproximus app staat er ook echter geen huidige abonnement actief. Ik ben geswitched van orange naar proximus met het behouden van nummer. Weet iemand hoe of wat?
Hello Proximus, De laatste tijd ondervind ik wel wat probleempjes of bugs bij het proximus portaal.Zo laat de gegeven snelheid naar m’n bbox al een maand niet meer in. En op regelmatige basis kan ik m’n data verbruik van de smartphones niet opvolgen. Ook is het zelfs niet mogelijk (gisteren opgemerkt) dat ik geen bestellingen kan plaatsen via my proximus. Dan krijg ik een foutmelding dat het niet aan mij ligt maar aan jullie. Melding krijg ik ook soms door gewoon aan te melden. (Na een refresh is dat in orde.) Ik heb even gewacht om hier melding van te maken in de hoop dat dit uit zich zelf zou oplossen, maar dat is niet het geval precies. How to fix? MVG,Lorre
In neem al verschillende jaren series op, op TLC. Sinds een tweetal weken merkte ik op dat de opgenomen series niet meer in mijn bibliotheek stonden. Bij nakijken heb ik gemerkt dat voor geen enkele serie op TLC, de optie ‘serie opnemen’ meer beschikbaar is. Hoe komt dit? Heel jammer na jaren fijn gebruik, ik nu opeens per dag moet gaan kijken om afleveringen op te nemen. Anno 2022 verwacht je dat we er op vooruitgaan, niet achteruit...
Sinds vandaag kan een serie niet meer worden opgenomen als serieopname op de zender TLC.Alle afleveringen van een serie dienen manueel te worden geprogrammeerd voor opname. Is dit een fout in de TV-Gids of heeft Proximus de serieopname functie uitgeschakeld voor de zender TLC?
instellen van mail lukt niet ,ik ontvang berichten maar kan geen verzenden alsook heb ik maar van èèn maand mijn mails meerVia de webmail lukt deze welHoe kan ik dit oplossen
beste,mijn echtgenoot en ik zijn klant bij Proximus voor ons GSM abonnement. TV en internet zijn bij een andere provider en dit wensen we zo te behouden. Ik krijg te pas en te onpas oproepen van een Franstalig call center voor andere diensten. Ik blijf altijd beleefd en zeg dat ik niet wil veranderen. De laatste tijd vraag ik ook mij van hun lijst te verwijderen. Deze oproepen komen ook soms laat op de avond. Ik begin stilaan mijn geduld te verliezen. Kunt u ervoor zorgen dat ik niet meer door dit center wordt gecontacteerd? Anders ben ik van plan mijn GSM abonnement bij Proximus op te zeggen.Met beleefde groeten en dank voor uw feed-back.Ben Coel0474/96.9*.**
Ik had tot voorheen een Unlimited S abonnement dus onbeperkte data.Ik kreeg een bericht dat het van naam ging veranderen in Mobil Flex M op 1 juli.Dat is gebeurd maar zonder aanvraag van mij is mijn data veranderd van onbeperkt GB naar 21,50 GB.Waar ik soms verblijf heb ik geen Wifi en kan zelfs Public Wifi niet openen dus een zware beperking in mijn geval. Ik had een abonnement genomen voor onbeperkte GB.Kan men dat zo maar veranderen zonder mijn toestemming?Dank
De applicatie kan geen verbinding maken met de server
Hi all,Vandaag de overstap gemaakt van Telenet naar Proximus. Installatie werd vandaag uitgevoerd voor zowel internet als televisie.Aanvankelijk wou men een Decoder V7 installeren, doch beide toestellen die getest werden, verloren hun beeld (of verbinding) gedurende een 1 à 2 tal seconden om de zoveel minuten.Een decoder V5 werd dan maar geïnstalleerd, probleem leek hiermee verholpen.Men veronderstelt dat het probleem ligt aan het feit dat mijn televisie (Philips PUS65) enkel maar 4 HDMI ARC ingangen heeft en geen normale ARC ingang. Ik heb hier echter nog nooit geen problemen mee ondervonden.Daarmee vroeg ik mij af of er nog mensen hier problemen mee gehad hebben of er mogelijks toch een andere oorzaak zou kunnen zijn? Verder zeer tevreden van de vlotte installatie van de verschillende diensten, nu nog wachten op Fiber die hier een dezer weken zou moeten geactiveerd worden! Met vriendelijke groeten
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.