Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Eind Juni liet ik mijn koperen verbinding van Proximus vervangen door fiber.Modem-router en bijbehoren werden geïnstalleerd door technieker van Proximus en tot woensdag werkte alles naar behoren (dus zo’n goeie anderhalve maand). Na woensdag heb ik problemen met de Wifi en de modem van Sagem. Mijn PC ziet de modem maar kan geen internetverbinding tot stand brengen.Dan met Proximus Public Wifi aansluiting gemaakt en dat werkt zowel voor mijn tablet, smartphone als mijn eigen PC. Ik heb ook een andere PC van het werk met windows 10 en daarmee kan ik geen verbinding tot stand brengen met Proximus Public Wifi, ik gebruik nochtans dezelfde inloggegevens van die van mijn PC. Enig idee wat ik kan doen?
Binnenkort vertrek ik voor een week naar Zwitserland. Hoe zit dat met de kosten voor bv. internet verkeer via mobiele data ? Is het correct dat ik om bv. te surfen 14,52 euro/MB betaal. Wat valt dan onder die Daily Roaming Pass ?
Hallo, het lukt mij niet om nieuwe mailboxen aan te maken via myproximus. Ik krijg steeds de melding dat er een technisch probleem is. Ik heb het reeds geprobeerd via verschillende browsers. Het is mij wel gelukt om bij de reeds bestaande mailbox een alias te creëren. Iemand die kan helpen?
Goedeavond.We hebben reeds meerdere keren contact opgenomen met proximus om de beltijd (aantal keer dat de telefoon rinkelt) te verlengen voor een vaste lijn. De medewerkers beloven steeds dat het in orde gebracht wordt, maar de telefoon blijft even lang rinkelen als daarvoor (zo'n 16 seconden). Hoe kunnen we dit oplossen aub?Ik lees dat het mogelijk moet zijn om 36 seconden de tijd te hebben om op te nemen. Echter, wij kunnen de telefoon nooit langer dan een 16-tal seconden laten rinkelen.Mvg,Ine
Goedenavond, Mijn Bbox 3 modem loopt op zen laatste benen, valt regelmatig uit, maar ook weer aan.Zeer vervelend als je midden in een call zit.Krijg nu net reclame binnen dat we in aanmerking komen voor fiber over x maand.Daarom mijn vraag om een modemwissel te doen naar de nieuwe bbox4 zodat we al klaar staan tegen dat de fiberkabel uit de muur kom. MvgWim
Als ik inlog op myproximus, staat er bij mijn producten een gsm nummer dat al geruime tijd is afgesloten. Ik kan dus mijn werkelijke producten niet zien, en ook niet het verbruik.Hoe krijg ik dit terug in orde aub?
Al meer dan een week is er geen internet in ons studentenhuis in Gent. Daar zitten nu studenten met tweede zit die niet over internet beschikken.We hebben een Proximus internet abonnement, nog nooit een factuur te laat betaald.Sinds vorige maandag hebben we al minstens 8 keer getelefoneerd naar Proximus met een gemiddelde beltijd van 15 minuten. De operatoren zijn vriendelijk, maar er komt gewoon geen oplossing. Daarnet nog eens 48 minuten aan de telefoon gehangen. Resultaat = niets. Geen enkele afspraak werd vastgelegd, nog geen zicht op een oplossing. Het probleem zit in de Proximus infrastructuur en niet bij ons, maar toch wordt dit niet opgelost. Dit gaat over een particulier abonnement dat duidelijk veel minder goed behandeld wordt dan een business abonnement.
We hebben sinds april Proximus. In het begin leek ik er weinig last van te hebben maar de laatste tijd valt tv en tv box gelijktijdig uit, alsof ie in sluimerstand valt ofzo. Maar ik kijk series en druk op volgende serie afspelen dus ik maak nog connectie zeg maar. Ik heb al eens bij tv instellingen gekeken maar daar staat sluimerstand en slaapstand uit en bij instellingen tv box, staan niet veel opties. Ik kijk voornamelijk Netflix en Disney + maar hier gebruik ik afstandsbediening van tv. Niet van tv box. Wat zou het kunnen zijn?
Ik heb een 22+ met abonnement genomen bij jullie. Kan ik naar een proximus winkel om de 22+ te ruilen voor een flip 4? of gaat dit niet?
Este, beeld en spraak lopen niet synchroom, vertraging van geluid ongeveer 1 sec
Voor een organisatie moet ik een 400-tal nieuwsbrieven versturen naar onze ledenDit gebeurd via het programma sendblaster via mijn skynet-account Echter na 100 brieven wordt de verbinding onderbroken door Proximus. Hoe kan ik 400 brieven verzenden via proximus / skynet?
Sinds ongeveer anderehalve maand tijd werkt call over wifi thuis niet meer met mijn gsm van het werk (iPhone SE 2020) met Orange abonnement (spijtig genoeg want de netwerkkwaliteit is minder goed dan deze van Proximus).Het probleem is opgedoken na een stroomonderbreking van een 10-tal minuten. Een eventuele reset heeft het probleem niet verholpen.Hiervoor heb ik contact opgenomen met Orange, die mij verzekerden dat aan hun kant alles nog goed geconfigureerd is. Ze zeiden me ook dat UDP poorten 4500 and 500 open moeten zijn op de Proximus modem. Voor zover ik kan verifiëren staan deze inderdaad open op onze Proximus modem.Bij mijn vrouw werkt VoWifi (call over wifi) wel maar zij heeft een Proximus abonnement.Recent was ik echter op een andere locatie met wifi en slecht gsm bereik. Ik kon vaststellen dat de ‘call over wifi’ / vowifi daar wel werkte. Men had op die locatie Telenet.Zou het kunnen dat Proximus call over wifi/VoWifi van andere providers blokkeert?Zijn er misschien mensen met
Welkom bij Proximus,Op 12/03/2021 werd het internet inclusief de telefonie van ons bedrijf volledig afgesloten.Dit bleek te gaan om een administratieve fout bij Proximus. Anderhalve dag was ons bedrijf niet bereikbaar. Niet via mail, niet via de telefoon. Een compensatie heb ik tot op heden niet gezien. Zelfs geen excuses want per slot, telkens je belt heb je iemand anders aan de lijn, en in 50% van de gevallen wordt de connectie tijdens het doorschakelen verbroken. Uren aan de telefoon gehangen…Wat we nu meemaken met een ander bedrijf van ons is nog erger! Daar werden onze 25 telefoonlijnen afgesloten + het internet en alle gsm-nummers. Dit omdat er 1 factuur van 50 EUR die om welke reden dan ook niet mee wordt opgenomen in de centrale facturatie die onderworpen is aan een domiciliëring. Jullie vonden er dan maar niet beter op om alles op te zeggen. ONVOORSTELBAAR welk scenario zich dan heeft afgespeeld. Meer dan 20 telefoons later waar mij vanalles wordt gezegd en beloofd zitten we
Ik heb gisteren een nieuwe decoder ontvangen (ik heb deze automatisch toegestuurd gekregen) ter vervanging van mijn oude (V5).Daar ik sinds een aantal jaren ook een tweede aangekochte decoder (V5 Compact) heb, vraag ik mij af hoe ik deze tweede decoder terug kan activeren zonder er huur voor moeten te betalen?Het blijkt namelijk zo te zijn dat je eerst alle decoders op je lijn moet deactiveren en nadien de nieuwe en de tweede decoder terug moet activeren maar, dat er bij het activeren geen onderscheid gemaakt wordt tussen een gehuurde en een aangekochte decoder, dus zou ik automatisch ook huur moeten betalen voor de decoder die ik zelf aankocht….Ik heb GEEN Flex pack maar Internet Start + TV + Vaste Telefoon.
Goedendag - Ik ben op zoek naar wifi in mijn appartement in Wolvertem, Meise. Ik heb al een simkaart voor mobiele telefoons (pay and go), maar zou graag willen weten over uw wifi-contracten - ik wil internet streamen op mijn tv, werken op mijn laptop, met mijn telefoon op internet, enz. - hoeveel zou het zijn en welke documenten heb je nodig?Ik heb geprobeerd te bellen, maar er was geen mogelijkheid om met iemand te praten. Ik ben onlangs vanuit het buitenland naar België verhuisd.
Ik had problemen met mijn vorige tv decoder plots bevriest mijn beeld ik verander van post en kan weer een paar seconden kijken Technische dienst gebeld en op hun aanraden nieuwe HDMI kabel en ethernet kabel gekocht Probleem bleef Weer gebeld nieuwe tv decoder box v6 gekregen Deze nu geïnstalleerd maar probleem blijft Terwijl ik perfect kan streamen Netflix bekijken enz Weer gebeld met technische gebeld en willen.ze iemand. sturen maar zal ik zo al een vergoeding moeten betalen Zijn er nog mensen die dergelijke problemen hebben gehad ? Kan ook perfect You tube enz bekijken op tv en geen enkel probleem enkel maar die tv decoder Bedankt al voor reacties en eventuele oplossingen want mensen Proximus zijn zelf niet zo behulpzaam
Op 1 zender staan de ondertitels in het midden van het scherm. Hoe krijg ik die onderaan zoals bij de overige zenders.
Ik heb reeds glasvezel en het wifi-signaal vanaf de b-box naar TV, smartphones, Imac en laptop gebeurt draadloos. Die communicatie verloopt redelijk vlot (weliswaar niet sneller als in de pre-glasvezelperiode), maar van zodra iemand van het gezin naar de TV kijk en iemand anders kijkt TV op mijn Imac, dan stagneren beeld en geluid op de IMac om de haverklap. Nochtans : Imac en TV staan in dezelfde ruimte (de TV op een viertal meter verwijderd van de b-box en de Imac op een zevental meter van de b-box . Dit was overigens voor de glasvezelinstallatie het geval en allerhande ingrepen van mijzelf alsook met behulp van uw diensten verhielpen daar niets aan. Ik dacht dat het met glasvezel zou opgelost zijn. Niet dus !!! Ik ben reeds jaar en dag klant. Wij zijn in het jaar 2022. Ik betaal maandelijks een redelijk bedrag voor kwantiteit en kwaliteit en nog steeds lijkt het alsof ik te doen heb met een haperend WIFI gebeuren ergens te velde. Graag wou ik toch eens waar voor mijn geld : snelle d
Gisteren is de firma stroppa bij ons thuis geweest om de fiber tot bij ons binnen te leggen.wanneer komt Proximus de installatie verder afwerken?moet ik hiervoor zelf een afspraak maken of word ik gecontacteerd?
Hallo allen,Wij hebben Internet Comfort van Proximus in een pack. Dit abonnement heeft een geadverteerde snelheid van 100Mbps/30Mbps. Bij herhaaldelijk uitgevoerde metingen blijkt de daadwerkelijk maximaal behaalde snelheid echter zo rond de 15Mbps/4Mbps te liggen (en regelmatig iets lager).Die snelheid is steeds hetzelfde ongeacht of de PC via WiFi of rechtstreeks met het modem verbonden is. Het modem is een Technicolor B-BOX3.Nu begrijp ik goed dat de daadwerkelijke snelheid afhangt van meerdere factoren en in de praktijk niet daadwerkelijk gehaald zal worden, maar dit is wel een extreem lage snelheid van bijna 10% van waarmee geadverteerd wordt. Bij veel andere klachten over lage snelheden zie ik al mensen ontevreden zijn met snelheden die 3–4× zo hoog liggen als wat wij daadwerkelijk behalen.Als ik de Proximus-pagina bekijk van de minimaal gegarandeerde snelheid, dan geeft dit inderdaad een dergelijk lage snelheid weer:Geadverteerde snelheidtot 100 Mbps download - tot 30 Mbps uploa
Vorige week kreeg ik een mail van Proximus met deze melding: Goed nieuws: fiber komt eraan in je straat!Wanneer ik mij wil registreren blijkt mijn adres onbekend.Wat nu?
Ik wil graag even een ongelooflijk verhaal delen: de vaste lijn op het adres van mijn moeder werkte soms wel, soms niet. Een eerste technicus komt langs en beweert dat het toestel van mijn moeder defect is; een nieuw toestel aangeschaft, bracht geen soelaas. Een tweede technicus inspecteert en vermoedt dat het euvel ligt aan een beetje roest aan het kastje waar de kabel het huis binnenkomt, opnieuw een teleurstelling als blijkt dat de vaste lijn nog altijd niet werkt. Een derde technicus presenteert zich, en wat blijkt, het probleem ligt aan de kabel die niet volledig vastzit in de schakelkast in de straat waardoor er soms wel en soms niet contact was. Deze situatie heeft een kleine 2 weken geduurd en heel wat frustratie teweeggebracht. Het zal wel ijdele hoop zijn om één of andere compensatie te vragen.
Hallo Community en Proximus, Proximus pronkt met aanwezigheid van glas in het gebouw, ja tot zelfs in het nieuwe appartement..Proximus Installateur komt op 5 aug , zag en moest toegeven dat het niet werkt.Er staat een heel klein bakje aangesloten op de glasvezel , nokia 010g-R . Het rode alarm lampje continu aan .Na mijn aandringen heb ik eindelijk een nieuwe afspraak geregeld gekregen voor 29 aug. Gebeurt ook bij jullie de installatie/ activatie zo traag? Na mijn verhuis gebruik ik nu smartphone als internet modem , ( tablet +2 pc's ...) .op 4G Komfortabel is iets anders.Of zal ik de TN vrienden in Mechelen vragen om toch maar cable modem te installeren ? groeten
Hallo,Deze week kreeg ik van Proximus plotseling een aantal sms’en na elkaar betreffende de overschrijding van de datalimiet van 5GB.De beschikbare 5GB heb ik nog nooit opgebruikt en vraag me dan ook af waar dit ineens vandaan komt.Het gaat om 70 euro die ik meer zou moeten betalen. Hoe kan dit? Mvg,Katia
Is het mogelijk de oude v4 decoder terug te activeren in combinatie met de nieuwe decoder die ik kreeg?En hoe dan...? Bedankt alvast...
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.