Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Beste,Gelieve in uw bestanden aan te passen :Helsmoortel VincentAdres wijziging :Gxxx 62840 ReetGSM 0497529*** (en niet 0497449990) Als ik op de telefoonnummer 0497449990 zoek komt mijn naam tevoorschijn.dit is fout, want deze nummer behoort toe aan mevr Catherine De Vos.Met vriendelijke groetenHelsmoortel Vincent
Aan gebruikers van het forumAls ik inlog op de website van proximus-pickx en bovenaan kies voor “mijn video’s” krijg ik volgend scherm. Als ik kies voor “opgenomen” of “gepland” krijg ik sinds verschillende weken onderaan scherm. Ik veronderstelde dat dit gemeld probleem zichzelf zou oplossen, maar vermits dit niet is graag m’n vraag of er nog gebruikers zijn met hetzelfde probleem? Of men bij proximus op de hoogte is van dit blijvende, terugkomende boodschap ? Heeft iemand ook dergelijke foutmelding, of ben ik alleenMet vriendelijke groeten
Aanmaken van een account om toegang te krijgen tot mijn Cloud lukt niet.Ik ben ingelogd als beheerder.Als ik op Cloud account aanmaken click, krijg ik onderstaande melding. Op 8 Juli 2021 heeft een (beginnend) technieker van Proximus alles komen installeren.Dit verliep niet zonder problemen (twee dagen + tweede techieker om te helpen).Deze opmerking is er enkel om aan te geven dat er misschien iets fout is gegaan met de configuratie van mijn installatie (Norton kon ik ook niet online aankopen en HLN werkt ook nog steeds niet.)
Hallo, Sinds Proximus bij mij thuis fiber aangesloten heeft en een nieuwe BBOX V3+ werken mijn camera beelden remote niet meer. Ik krijg de beelden nog wel via mijn eigen WIFI/LAN netwerk te zien maar dus niet meer op mijn GSM. Als ik de app open (ACC Mobile) dan vindt hij de gateway niet meer. Heb in de app al alles opnieuw ingesteld, maar geen oplossing. De poorten 80 en 443 staan open. Het heeft vroeger altijd perfect gewerkt, dus frustratie…Alle hulp/info is dus welkom.
Wanneer ik in tv-gids op een programma klik krijg ik niet meer het normale keuzemenu waarbij je kan kiezen uit "kijken" , "pauzeren" of "opnemen". Ik krijg enkel een scherm waarbij ik de ondertitels moet instellen. Wat is er foutgelopen? En wat kan ik doen om dit terug normaal te krijgen?
Beste , we zijn ons Wi-Fi wachtwoord kwijt van het bergsken 6 , 2500 lIer , ik kan het op de proximus app ook niet vinden
deze avond thuisgekomen tv willen kijken maar gaat niet enkel de powerknop brand nog op de wifi bridge.b-box,modem en wifi bridge reeds gereset zonder resultaat echterop de b-box branden al de nodige lichtjes maar wanneer ik wil synchroniseren knippert het lichtje van de wps op de b-box als ik hier op druk, drukken op de wpsknop op de wifi-bridge geeft geen resultaat.ik vrees dat het een paar dagen zonder tv zullen worden aangezien het weekend is en px niets zal ondernemen tenzij hier iemand op dit forum een oplossing heeft.
Sedert een 2 tal weken valt onze smart TV regelmatig uit en krijgen foutboodschap P134. TV herstarten, stekker in/uit helpt niet. Hoe dit op te lossen
Sinds een week is het bereik van mijn wifi aanzienlijk beperkt. Sinds de installatie enkele maanden geleden had ik een goede verbinding in alle kamers maar sinds kort in verschillende kamers geen verbinding meer. Er is structureel echter niets veranderd (geen hindernissen of dergelijke). Daarnaast duurt het ook zeer lang voor Pickx opgestart is op tv en krijg ik vaak de foutmelding dat er geen internetverbinding zou zijn. Waar kan dit aan liggen? En belangrijker: hoe kan dit opgelost worden? Alvast bedankt!
BesteKan u eens nakijken hoe het komt dat de 4G van mijn Epic abonnement alweer is opgebruikt? Ik gebruik hoofdzakelijk Social media app’s (whatsapp, instagram) en toch is mijn data alweer op. Het lijkt alsof mijn Social media gebruik niet gratis is maar van de 4GB gaat. Alvast bedankt om dit na te kijken.MVG Sofie De Ridder
geachte krijg regelmatig tekst op de rechterbovenhoek op het beeldscherm en dan valt het beeld even weg de tekst isEC6109V1 2160PuhdWat kan dit zijn heb philips al gecontacteerden die zeggen dat het niet van hun is???
Gisteren, tijdens het wandelen, meermaals een oproep ontvangen van het Proximus-nummer +32 475151230. Blijkbaar is dat hun voicemailnummer. Dat was knap vervelend en storend, en het is niet de eerste keer dat dat gebeurt. Tevergeefs gepoogd dat nummer een SMS toe te zenden met het verzoek mij niet langer te bellen.Achteraf naar 1230, het nummer van de voicemailberichten, gebeld en er bleken geen berichten te zijn, enkel de mededeling in verband met het personaliseren van mijn voicemail.Hopelijk is dit nu opgelost, want dat kan toch niet ! Dat is pure stalking ten opzichte van de klanten !
Beste diensten van Proximus, Ik heb reeds enkele maanden een waardebon ter waarde van 250 Euro in mijn bezit, dit door het inleveren van een oud GSM-toestel. De waardebon heeft een geldigheidsdatum tot 18/07/2021(6 maanden geldigheid). Ik heb de intentie om deze bon te gebruiken voor de aankoop van een smartwatch.Op de website van Proximus en in de Proximus Shops zijn enkele smartwatches van Samsung te verkrijgen. In de webshop voor het moment enkel de Samsung Active 2 lijn. Voorheen de Samsung Galaxy Watch 3 doch deze is niet meer online in het aanbod sinds enkele weken.Met de bon slaag ik er niet in om online de aankoop te verrichten. Ik heb mij de voorbije 2 maanden reeds aangeboden bij verschillende Proximus Shops, ik kreeg steeds de melding geen voorraad te hebben en werd meermaals doorverwezen naar andere Proximus winkels, ik werd wel steeds vriendelijk te woord gestaan: Gent KouterKortrijkGent VeldstraatGent Sint-Denijs-Westrem Vandaag 08/07/2021 kreeg ik de melding in de Pro
Reeds maanden problemen bij bekijken van opnames..steeds bibberend beeld..al vele telefoontjes gedaan naar klantendienst..dan weer 2 dagen ok en opnieuw zelfde probleem..Nu ook al 2 techniekers over de vloer gehad..modem hoger geplaatst ( in hetmidden vd muur 🥲)en het is nog niet in orde..HELP HELP Ik ben het nu wel beu en stap volgende week over naar andere provider als het deze week niet opgelost is ☹️ Klantendienst vorige week ..na 32 minuten eindelijk iemand ad lijn …en probleem weeral niet opgelost
Sinds 3 dagen hebben we een nieuwe decoder en nu werkt Replay niet meer. Foutmelding p135. Ik zie hier al veel topics over. Ik ga er vanuit dat we de nieuwste versie gekregen hebben maar dan krijgen we daar nog die foutmelding mee. Het riddeltje van zet alles even uit en terug op begint een Proximus mantra te worden. We betalen hier extra voor en het werkt niet. Is er niets anders aan te doen? Kunnen we dan geen vorige versie decoder krijgen?
Sinds enkele dagen wordt enkel Dobbit TV uitgezonden in een verkeerd beeldformaat, nl. 4/3 i.p.v. 16/9.Is dit een fout bij Proximus of bij Dobbit TV ?Het probleem stelt zich ook bij Pickx op de GSM.
Beste, Wij hebben recent een ander pack besteld bij proximus namelijk zonder tv abo.Nu hebben we een google chromecast gekocht om te kunnen streamen op ons tv toestel. Zodra we de chromecast aan de tv koppelen komen er internetproblemen en na enkele minuten valt de internetverbinding uit (voor het hele huis). We moeten telkens de modem heropstarten maar het probleem stelt zich keer op keer.Wat zou ik kunnen doen om dit te verhelpen?MvgEvie
Ik heb een android decoder waarbij de afstandsbediening universeel is en de tv & decoder samen aangaan of uitgaan. Ik heb echter ook - via een optische kabel - een verbinding gemaakt met met stereo-installatie omdat ik soms enkel muziek beluister via radio of Spotify. Hierbij heb ik dus eigenlijk geen tv beeld nodig. Maar ik krijg de tv niet uitgeschakeld terwijl de decoder speelt (ook niet met de afstandsbediening van de tv zelf). Als ik de tv uitschakel gaat de decoder ook uit. Iemand een oplossing?
Hoe kan ik in de Proximus app op mijn phone een aantal adressen in mijn adressenboek verwijderen , deze worden steeds automatisch toegevoegd zie ikIemand raad, thanks
bij nazicht van de opnames wordt het aantal vermeld doch zou het handig zijn om ook het totale aantal te vermelden bvb 4/8 (vier opnames vd acht voorziene) zodat men niet steeds moet nakijken in een tv blad hoever men staat.
Tijdens tv kijken ( niet casten) verschijnt plots chromecast scherm.probleem is oplosbaar door van zender veranderen met de afstandsbediening.gebeurt toch meermaals per week.
Beste Forum,Als ik een mailbericht in de Inbox van Proximus Mail selecteer om te verwijderen, ga ik vervolgens naar “Meer” bovenaan, en dan klik ik op “Verwijderen”, het mailbericht verdwijnt maar gaat niet naar de map “Verwijderde Items”. Dat is toch niet zoals het moet, denk ik.
BesteHet is nu al de derde keer in 2 weken tijd dat als ik mijn decoder wil opzetten met de afstandsbediening, dit gewoon niet lukt. De TV aanzetten lukt wel dus het is geen probleem met de afstandsbediening. Als in de decoder achteraan af zet en daarna terug op zet, is het probleem verholpen maar dit kan toch niet elke keer de bedoeling zijn?
Beste, vandaag hadden wij een stroompanne. Na het inschakelen van alle stroom werkte niets meer. Ik heb de android tv box opnieuw opgestart en gereset zonder resultaat. Telkens de melding dat het ethernet niet gevonden kan worden. De wifi en gewoon internet werkt ook niet. Bbox herstart en reset maar zonder resultaat. Kan vervinden met wifi netwerk op telefoon maar komt melding bij verbonden zonder internet... wat kan ik hier aan doen? Groeten Kristof Foubert
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.