Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Sinds een kleine 2 weken zijn we overgeschakeld op Fiber. Helaas niet zonder problemen. Op een week tijd, waren er al 4 dagen dat we geen WIFI, TV en telefoon hadden. Als het werkt, gaat het goed. Maar zonder aanwijsbare reden valt alles plots uit. Om dan een dag later terug te werken. Enorm irritant….Is dit een herkenbaar probleem?
De zenders van RAI en BBC zijn nu in HD …!!
Standaard in elke mail app kan je een naam bij een toegevoegde e-mailadres kiezen. De Proximus mail app geeft echter dezelfde naam voor alle aliassen.Stel je wilt zowel een prive als een werk alias binnen dezelfde mailbox hebben. Peter.prive@proximus.be 'Peter prive'... Peter.werk@proximus.be 'Peter werk'. Kan blijkbaar niet. Moet dezelfde naam hebben 'Peter'.Het zou beter zijn zoals in de andere mail apps en software. De vrijheid om te kiezen.
Hallo, ik heb een Bbox3v+ modem/router waar ik een gehuurd toestel op heb waar ik vanaf wil. Proximus heeft mij destijds Call Connect verkocht wat ik niet nodig heb met een gehuurd toestel als gevolg. In mijn kantoor - eenmanszaak - is dus een toestel aangesloten op een CAT5 aansluiting. Ik heb daar geen pstn aansluiting. Is er een simpelere manier (ik heb nu namelijk een dozijn telefoonnummers die ik niet gebruik) om een gewone vaste lijn aan te sluiten? Bestaan er bv connectors van CAT5 naar PSTN zodat ik mijn telefoontoestel van vroeger kan gebruiken? Ik huur momenteel een toestel bij PXS dat amper 100€ kost.
Ik heb recent een wifi booster aangeschaft. Mijn bedoeling was om het wifi netwerk te versterken. Ik heb een vrij groot huis en op bepaalde plaatsen was het wifi signaal zwak. Bij installatie leek alles goed te gaan. Ik heb hem deze ochtend verplaatst om te kijken of hij daar efficienter werkte. Hij staat op auto,. Het lampje 5.0 ghz brandt, maar het lampje acces point niet. Ik vermoed dat hij dus geen versterking biedt. Iemand een tip ?
Wat is precies smartwifi en hoe schakel ik dat uit?
Wanneer ik niet Live kijk op VRT zijn beeld en klank niet meer synchroon.: klank loopt voor.
Nog iemand een probleem met de V7 tv box ?We zijn nu al een maand verder, en we kunnen nog steeds geen tv kijken. Na 10 tallen telefoontjes met een medewerker, heropstarten, kabels uittrekken, nieuwe tv box zouden we op 3 oktober een telefoontje krijgen van de technische dienst om het probleem mee op te lossen. Na 3 dagen nog steeds geen telefoon, vandaag bel ik terug en krijg het bericht dat ik vandaag tss 13u en 16u zeker een telefoontje ga krijgen.. Dit alleen nog maar om een afspraak te maken. Om 13.05 word ik gebeld , de telefoon gaat 3 keer over en als ik opneem wordt er aan de andere kant ingelegd !!In het dossier zal waarschijnlijk staan dat ik ben opgebeld en niet opnam, ik zelf heb het gevoel dat er eerder wordt gebeld in de hoop dat er niemand opneemt.Het probleem van de V7 tv box is eerder een service probleem aan het worden , ik denk er serieus over na op van provider te veranderen..
Sedert een week of 2 hebben wij problemen met ontvangst van telefoongesprekken. We zagen wat verder in de paddeputstraat 1790 essene een aantal dagen 2 camionetten staan van proximus die werken uitvoerden. Is dat de reden geen idee. Maar heel storend, we hebben amper 2 streepjes afhankelijk van waar we staan in huis.Kunnen jullie helpen. Aan het toestel is het niet gelegen, mijn mijn heeft hetzelfde probleem. Afzetten en heropstarten brengt geen oplossing
Beste,ik heb vandaag mijn esim gekregen die ik niet kan activeren en ik zou normaal ook een bpost track en trace krijgen die ik ook niet heb ontvangenRefnmr: R000000110000NGWAVTelefoonnummer: 0470xxxxx25
Vandaag zal Google zijn Pixel Watch voorstellen. Er is ook een versie met LTE en eSIM.Mijn huidig 4G abonnement voor mijn smartphone wordt beheerd en betaald door mijn werkgever.Is het mogelijk om mijn huidige SIM te 'clonen' als eSIM voor de Google Pixel Watch ? Met andere woorden, als ik een oproep krijg, kan ik kiezen of ik die beantwoord op mijn smartphone of mijn Google Pixel Watch ? Idem voor SMS berichten, komen die dan op de twee toestellen terecht ?Thx.
Ik heb het na verschillende discusies met verschillende klantendienstmedewerkers gisterenavond het nog eens bekeken en op jullie website staat er echt wel dat je met een pack “Flex Fiber XS+” recht heb op een wifi booster en zelfs een wifi 6 router.Hier een oplijsting van welke packs oa. recht hebben op een wifi booster en wifi 6 router. Dit volgens de algemene voorwaarden van iedere pack, terug te vinden op jullie website.De flex packs MET wifi 6 router en 1 wifi booster:flex met internet + mobiel + tv + vaste lijn (superieure ervaring)flex met internet + tv + vaste lijn (superieure ervaring)flex fiber met internet + mobiel (aanbevolen voor gelijktijdig gebruik) -> HOERA, dit is de pack die ik heb, de versie MET fiber gigabit (de rechtse dus in de configurator) de url op de website van de configurator is "https://www.proximus.be/nl/id_cr_flex_xs_pack/particulieren/packs/cr-all-flex-packs/flex-xs-configurateur.html/" op de Engelstalige versie van deze pack staat er bij de voorwaarde
Kan ik mijn data gebruiken in het buitenland voor internet op de laptop?
Hallo, maandag ging ik naar proximuswinkel om nieuw gsm-abonnement aan te vragen. We hebben al een pack bestaande uit 3 abonnementen.Na 48 u had ik nog steeds geen toegang. Wat blijkt : er staat een onbekend nummer in ons pack maar niet het mijne.Dus ik kan niet bellen noch sms’en. Dinsdag terug naar proximuswinkel : fout van medewerker, wordt in orde gebracht, weer dag wachten.Resultaat: onbekend nummer staat nog steeds in ons pack en zelfs in onze factuur!!!Woensdag : Bellen naar 080022800 : wordt zogezegd opgelost MAAR nu werd eigen gsm-nummer gedeactiveerd!!! Donderdag : voor de 3e keer naar proximuswinkel om de 3e fout proberen recht te zetten in weekje tijd.Dit hou je toch niet voor mogelijk😡
Beste Ik heb een iphone 14 plus gepre-ordert. Nu heb ik nog altijd geen informatie gekregen.. geen enkele mail of niets en als ik dan kijk naar ‘bekijk uw bestelling hier’ dan staat er nog altijd hetzelfde als toen ik hem besteld heb. En als ik dan kijk bij MyProximus dan staat er niets bij mijn bestellingen. Ik vind dit heel raar en dit vertrouw ik niet.. is niet de eerste keer dat ik misvaar met Proximus. Ik hoop dat ik niet nog meer tegenslagen zal hebben met Proximus want ben dit wel moe hoor. Ik wil gewoon en ik denk niet ik alleen maar nog andere mensen een deftig antwoord hebben en niet het antwoord van de stock van Apple want we hebben het tegen jullie Proximus en niet tegen Apple… ik hoop dat jullie nu wel eens een DEFTIG antwoord zullen krijgen van jullie.
Beste ik heb 13 september een bestelling geplaatst voor de nieuwe iphone 14 pro max te pre-orderen. Na 3 weken heb ik nog steeds niets ontvangen, als ik naar de bestelling ga kijken in MyProximus staat er ‘completed’ bij maar heb wel niets ontvangen. mijn ordernummer is R4WEBSHOP015438610
Ik bracht enkele oude gsm’s binnen voor recyclage. In ruil kreeg ik een tegoedbon voor elk toestel.Ik wens nu als particulier een nieuwe gsm te kopen op de proximus website. Ik voeg het apparaat toe in mijn winkelmand en als ik de promocode wil toevoegen krijg ik de melding “ De door jou ingevoerde promotiecode is ongeldig of verlopen, voer een geldige code in. “ De tegoedbon is geldig tot 27/03/2023. Ik heb vijf bonnen en geen enkele werkt. Moeten de codes ergens anders ingevuld worden?
Ik heb 3 Decoders. 1 van deze decoders is onlangs vervangen door de nieuwe TV Box. De andere niet.Bij de oude decoders kon je in de rubriek “laatste kans” de opgenomen programma’s zien die binnen een paar dagen zouden worden verwijderd. Op de nieuwe TV Box heb ik die mogelijkheid niet. Of ik zou alle opgenomen programma’s moeten nagaan. Bij mij zijn dat er rond de 80. Dus niet te doen.Een bijkomend probleem is dat wanneer ik een opgenomen programma verwijder op mijn nieuwe TV Box deze wel zichtbaar blijven op de andere 2 decoders. Deze worden dus niet automatisch verwijderd. Ik kan ze ook niet handmatig verwijderen. Als ik op verwijderen klik, dan blijft het gewoon staan in de lijst. Je kan op de 2 decoders overigens geen enkel programma verwijderen evenals je niet de omschrijving kan zien waar het programma over gaat.
Ik ben al geruime tijd op zoek naar een mogelijkheid om mijn oude mail account bij Belgacom.net te verwijderen Ik heb al alles geprobeerd en zelfs op de helpdesk via tel zegt men doodleuk in mijn Proximus account !!Dit heeft niks te maken met mijn Proximus account (deze bestond zelfs nog niet) en ik vind er ook niks in terugAls ik inlog via MyProximus is er geen enkele mogelijkheid om deze verwijderen Ter info er is ook een alias in deze mail account Graag iemand die raad weet .. Hartelijk dank
hallokes, eind september een brief in de bus gekregen waar in staat dat ik voor het einde van september een nieuwe tv box ging ontvangen via bpost? er staat niet op mijn account van een levering?kan ik zelf kiezen welke ik wil? 034844467612991601 mvgDavy
Beste PROXIMUS, willen jullie AUB mijn contract stop zetten !Jullie hebben al veel te lang met mijn voeten gespeelt, en nu ik mijn abonnement wil opzeggen laten jullie mij een document opstellen en invullen. Om dan bij verzenden te melden dat (formulier is tijdelijk onbeschikbaar) dus de dienst is onbeschikbaar! net zoals goed internet en goede kwaliteit van jullie “diensten”Doe er iets aan nu!
Ik verhuis binnenkort en ik zag in het huis de plaats waar de coax-kabel binnenkomt, nl in de leefruimte. Ik kan dus bij de verhuis perfect Proximus de aansluiting laten uitvoeren.Maar in de nabije toekomst wil ik graag de aansluiting van Proximus in een technische ruimte voorzien maar die is aan de andere kant van de woning. Maar het kan nog zeker 6 maanden duren vooraleer die technische ruimte klaar is.Hebben jullie daar oplossingen voor? Voorzien jullie dan op het huidige aansluitpunt een extra lange kabel die ik dan nadien gewoon tot in de technische ruimte kan leggen? Of moet er buiten een nieuwe sleuf gegraven worden tot aan de technische ruimte op dat moment? Of zijn er nog andere opties?Alvast bedankt voor jullie feedback!
Hallo,Ik geniet van het sociaal tarief voor elektriciteit en aardgas,en heb een pack bij proximus. Hoe kan het sociaal tarief voor mij hier geactiveerd worden? Mvg,Semy
Ik beschik over een levenslang geldend attest van FOD Sociale Zekerheid Personen met een handicap en met 10 punten. Kan ik met dit attest in aanmerking komen voor een sociaal tarief voor mijn maandelijkse facturen ?
Beste, Op 9 september braaf de dag van pre order mijn iphone 14 pro max besteld.Beloofd op 16 september maar niet aangekomen die dagBeloofd op 19 september = grote doos ontvangen met een simkaart die volgens proximus niet gebruikt mag worden, ik moet wachten op de simkaart die geleverd wordt bij mijn iphone.Telefonische klantendienst laat weten dat ik de iphone wel zou ontvangen op 20 september, ook deze dag niet ontvangen en terug ingebeld bij proximus.Proximus laat weten dat er geen stock meer is terwijl de track and trace wel aangeeft dat het toestel in stock is aan binnenkort wordt klaar gemaakt door hun medewerker.Van 20 september tot 26 september steeds het antwoord we weten niet wanneer uw toestel aankomt, een iemand van de telefonische klantendienst laat weten levering 7 oktober en de dag erna zeggen ze weer neen dat is iet zeker.Vandaag 27 oktober kom ik aan op mijn werk aan, zie ik dat de overdracht naar Proximus is gebeurd terwijl ik nog geen werkende simkaart van Proximus h
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.