Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Beste,vanwege aanschaf Mesh wil ik 1 van mijn 3 WiFi boosters retourzenden.Kunt u mij een ticket aanmaken en een retourlabel verzorgen.Svp ook verzorgen dat verrekening op abo stopt voor deze.alvast merci
Beste, Eind september zijn we verhuist naar Genk. We zouden overstappen van Telenet naar Proximus, omdat Proximus een interessante fiber-formule heeft. De installateur kon pas 04/11 komen (dus we zitten al reeds 1,5 maand zonder internet en TV..). Deze ochtend komt de installateur en liet weten dat hij niks kon doen, omdat er geen signaal is aan de fiberkabel in het appartement zelf. Er moet dus een andere technieker komen om deze kabel te herstellen. Hij heeft hiervoor een ticket aangemaakt. Een nieuwe afspraak-datum hebben we nog niet. Maar dit kon opnieuw enkele weken duren. Supersnel fiber-internet is alles behalve super snel. 1,5 maand + mogelijks nog enkele weken wachten tot we internet hebben, vind ik eerlijk gezegd compleet schandalig. Kan iemand mij helpen hoe ik dit proces mogelijks kan versnellen? De enige mogelijkheid, die sneller zou zijn, is kiezen voor een andere operator.. Alvast bedanktMet vriendelijke groeten,Frederik
Beste, Vandaag heb ik navraag gedaan om een flexpack met Playstation te nemen.Aangezien ik al meer dan 20 jaar klant ben kom ik niet in aanmerking en kreeg ik de mededeling om een getrouwheidskorting te vragen. Ik blijf het spijtig vinden dat de marketing afdeling enkel nieuwe klanten probeert te lokken met geschenken maar niets doet om de bestaande klanten tevreden te houden. Daar kan Proximus nog iets van leren van andere grote bedrijven. Door bestaande klanten ook van deze promotie te laten genieten bind je ze ook 2 jaar langer aan jullie en zijn bestaande klanten ook tevreden dat ze van een aanbieding kunnen genieten. Kan via deze weg de getrouwheidskorting geactiveerd worden of via welke weg kan ik de getrouwheidskorting aanvragen. Groetjes Kristof
Na mijn online overschrijving voor factuurnummer 612330202 naar het nieuwe rekeningnummer BE82 2100 0008 8968 van Proximus, is het nummer van de tegenpartij ineens gewijzigd naar BE61 0910 1660 5217.Is dit nummer BE61 0910 1660 5217 een Proximus rekeningnummer of ben ik slachtoffer van phishing?Is het factuur dan toch betaald geworden, want momenteel zie ik die nog open staan...
Na een uitvoerige discussie met medewerkers van de Proximus klantendienst of een wifi-booster al dan niet inbegrepen zat in mijn pack kreeg ik uiteindelijk gelijk aangezien dit zwart op wit bij de voorwaarden staat op jullie website bij de pack die ik heb. Aangezien het contact met de klantendienst nogal moeilijk verliep werd ik wat later door een andere medewerker van de klantendienst per mail gecontacteerd met onderstaand bericht. Bij de eerstvolgende factuur staat er inderdaad een korting... van €5 ipv €10. Belofte maakt schuld lijkt me. Kunnen jullie het beloofde waarmaken aub? Alvast bedankt Hieronder een c/p van het bericht dat ik kreeg van proximus.customer.care@proximus.com op dinsdag 11 oktober. Wel mooi, zaken beloven maar dan half uitvoeren na een niet al te mooi voorbeeld van commerciele ingesteldheid en klantvriendelijkheid. Goedemiddag, Bedankt voor uw email. Ik heb alle voorgaande communicatie gelezen. Vervelend dat dit nog steeds niet geregeld is voor u. Ik heb ondertus
Hallo,Ik heb een nieuwe tv decoder daar de oude stuk is en teruggestuurd diend te worden kan ik de labels en het adres toegestuird krijgen zo doende ik deze kan opsturen ?GrtRik
Beste , sinds een 3-tal weken komt er op beide decoders ( boven en beneden ) een foutmelding “ oeps er is een probleem opgetreden “ , na decoders uit stekker te trekken en terug op te starten is foutmelding een eindje weg maar komt even later terug . Wat kan daarvan het probleem zijn . Model al enkele keren opnieuw opgestart maar probleem niet verholpen . Er is ook al een nieuwe decoder geleverd maar probleem blijft zich voordoen . Wat dient te gebeuren met oude decoder ? grts , Tom
Beste, Ik zag deze morgend dat de zwarte versie terug in voorraad was,deze meteen betaald en besteld met een abonnement bij.Levering aangeduid voor aanstaande dinsdag.Echter lees ik bij veel mensen die het zelfde gedaan hebben waar de iphone nog steeds niet geleverd is.R4WEBSHOP015605873Dit is mijn bestelnummer.
Beste,Ik heb binnenshuis zeer slechte gsm-ontvangst door een combinatie van middelmatige dekking in de buurt én een zeer sterk geïsoleerd dak. Is er een overzicht van toekomstige uitbreidingen van Voice over wifi wat betrekt merken en specifieke toestellen.Ikzelf heb een Nokia 8.3 (release 2020) waarvan ik weet dat het bij andere buitenlandse providers reeds aanwezig is en hoop dat dit bij Proximus ook in orde gebracht kan worden zodat ik geen nieuw toestel moet kopen of van provider moet veranderen (laatste lost het probleem slechts deels op, de isolatie houdt ook het signaal van een andere Belgische provider sterk tegen...)
Hallo,Al onze skynet mails van voor 18 oktober zijn verdwenen, op al onze toestellen. Eerst hadden we problemen met mails die op het ene toestel binnenkwamen en op het andere niet, daarna dus alleen nog de mails vanaf 18 oktober zichtbaar.We lazen op het forum gelijkaardige problemen in het verleden, soms werden die door de helpdesk opgelost, soms niet.Kan iemand van proximus ons proberen te helpen ajb? Het is heel vervelend als je oude mails kwijt bent, die bevatten vaak belangrijke informatie, tickets, offertes, facturen, etc. …Met vriendelijke groet,Joost
Volgens het BIPT hebben wij recht op een compensatie tot 5€ per dag vertraging dat een nummeroverdracht tussen operatoren oploopt. Intussen zitten wij al aan dag 44, en nog steeds is er geen beterschap in zicht.Onze vraag: onder welke vorm gaat die compensatie aangeboden worden? Een creditnota lijkt ons moeilijk haalbaar, want de eerste 6 maanden van ons abonnement worden gratis aangeboden. En welke procedure dient daarvoor gevolgd te worden?
Wij gingen op 20/9 in op een aanbod om een Flex Fiber Pack Internet + Mobiel gedurende 6 maanden gratis te kunnen uitproberen. Dit in het kader van een aanbod voor nieuwbouwklanten via hun bouwpromotor.Vandaag, 3/11, dus 44 dagen na inschrijving, is ons mobiel abonnement binnen dit Pack nog steeds niet actief. Het blijkt niet mogelijk om een nummeroverdracht te realiseren tussen een JIM Mobile (dus eigenlijk een Proximus filiaal sinds vorig jaar) simkaart en de nieuwe Proximus simkaart die we ontvingen.Onze vraag: wanneer gaan die gratis 6 maanden dan eigenlijk in? Op het ogenblik van de intekening of vanaf de dag dat ooit (hopelijk) de beloofde diensten in hun totaliteit gaan beschikbaar gesteld zijn?
Gisteravond de decoder (V5 compact) tweemaal moeten herstarten. Eénmaal tijdens gewoon TV kijken en éénmaal tijdens het bekijken van een opname. Dit omdat het beeld stokte en op geen enkele toets van de afstandsbediening reageerde. Na het herstarten scheen alles oké (opnames niet gecheckt). Deze morgen stel ik vast dat de lijst Opnames en Geplande opnames helemaal leeg is. ????
Zijn er (fiber) abonnementen waarbij de b-box4 in modem-only kan gezet worden? En de gebruiker met eigen router zowel ipv4 als ipv6 op WAN interface krijgt.
Beste, waarschijnlijk loop ik wat te ver op zaken. Ik heb van een technieker vernomen dat jullie (eindelijk 🙂 ) bezig zijn met het ontwikkelen van de B-box 4. Deze zou beter compatible zijn met glasvezel dan de Bbox 3. Worden deze verwacht samen met de release van de V7 decoder? Of word deze later verwacht?
Beste, Ik heb vorige vrijdag telefonisch contact gehad met de helpdesk in verband met problemen die ondervind in het gebruik van mijn huidige tv box (V5c). Er werd mij toen verteld dat er een nieuwe zou verstuurd worden maar echter tot op vandaag heb ik nog niets ontvangen. Ik snap dat er mogelijks wat vertraging zou zijn met de feestdag, maar vraag hierbij toch even of dit kan nagekeken worden?
Hallo, In mijn account van My Proximus zie ik plots dat ik mijn facturen krijg per email terwijl ik dit niet zelf gewijzigd heb omdat ik ze liever per post ontvang. Ik wijzig naar per post maar zie nergens een bevestigingknop om te bevestigen en ieder keer ik wijzig naar Per Post gaat het terug naar Per email terwijl ik dit niet wil. Voor alle duidelijkheid ik wil mijn facturen niet via domiciliëring maar zou ze liever per post ontvangen in plaats van per email. Kan er iemand mij helpen? Groetjes, Moesty
Hallo, ik heb een probleem met het activeren van internet.
10 oktober 299€ betaald voor een iphone 14 256gb, rood.Geld ging meteen van de rekening af, echter geen bestelbevestiging.Webshopnummer gelukkig opgeslagen na1.5 week eindelijk een klantnummer gekregen en de belofte dat ik die dag een email zou krijgen. Natuurlijk niets gehad…Kopie ID heb ik de 11de al gestuurd om 11:29.Klantnummer zou dit zijn: 6240xxxxxEchter hoor ik: een vertraging, ze zijn bezig, nog even geduld… Maar geen oplossing, sorry toestel zou 3 dagen later ten laatste geleverd worden en nu nog altijd niets!!
Beste, er verdween al een tijdje ongevraagd belkrediet van mijn Pay and go kaart. Na telefonisch contact heb ik ontdekt dat ik al een tijdje ongevraagd ingeschreven was op Mobifun van Jess Media. Ik heb dit nu stop gezet. Maar ik zie op internet dat dit een probleem is van jullie Pay and go kaarten, kan ik een compensatie krijgen voor het verdwenen geld (minimum 25 euro is op korte termijn verdwenen). U kan mij contacteren op miadecoen@hotmail.com Met vriendelijke groeten,Ronny De Wachter
Weet er iemand of je voor de tv box te kunnen gebruiken een internet aansluiting nodig is?
Zonder dat er iets gewijzigd werd vertikt mijn afstandsbediening het sinds gisteren om naar een ander kanaal over te schakelen. Dit kan enkel nog door op de knop TV Guide te drukken en daar het gewenste kanaal te kiezen. Wat zou hiervan de oorzaak zijn? Kan een nieuwe afstandsbediening de oplossing brengen of is hier iets anders aan de hand?De batterijen al vervangen maar het probleem blijft hetzelfde.
Sinds augustus heeft men bij Proximus mijn mailbox geblokkeerd. Ik bel naar de support op het 0800 nummer , en leg uit dat dit al meerdere malen is gebeurd de voorbije maanden. Ik heb ook al meerdere malen Malwarebytes mijn PC laten draaien, die uiteraard nooit iets hebben kunnen vinden, onder meer omdat ik een goede (en betalende) Norton Antivirus heb geinstalleerdDe service persoon bevestigt dat inderdaad mijn mailbox reeds 10x werd geblokkeerd over de laatste weken. Waarop ik aanhaal dat volgens mij een van mijn e-mail aliassen gehackt zou kunnen zijn, vermits ik regelmatig e-mails krijg, die bevestigen dat een bepaalde e-mail niet kon verzonden worden naar een bepaald e-mail adres dat mij volslagen onbekend is.Na Pc is ondertussen nagekeken bij een Internet Security bedrijf. Ook daar is niet gevonden en pc is daar ook volledig geformateerd. Daar dus ook de bevestiging gekregen dat het probleem wel degelijk bij Proximus zelf ligt.Na dit alles opnieuw verschillende malen contact geha
Beste na een te late betaling werd zaterdag mijn diensten afgesloten ik heb dit de dag zelf betaald,nu heb ik nog steeds geen dienstenik heb WiFi maar is enorm traagtv werkt nietOp mn gsm krijg ik alleen 3G die niet werktwanneer word dit terug geactiveerd we zijn 4 dagen verder
Waarom worden trouwe klanten nooit beloont. Enkel nieuwe klanten komen in aanmerking voor een Tv of playstation van 99 €. Misschien ook de moeite eens doen voor bestaande klanten. Waarom zouden wij bij Proximus blijven als trouwe klanten niet van een voordeel kunnen genieten.bij andere bedrijven zoals hln kan je als trouwe klant bij een verlenging van abonnement voor 2 jaar wel een cadeau kiezen.Net naar de shop geweest om te vragen wat er kan en blijkbaar abonnement opzeggen en dan terug klant worden en 6 weken wachten voordat er terug een aansluiting is. Kunnen jullie niet gewoon ook trouwe klanten belonen door een verlenging van 2 jaar te verplichten bij keuze van een cadeau. Of moet ik nu echt eerst abonnement opzeggen en dan terugkeren of beter bij andere provider gaan.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.