Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Hoi Ik heb op 24/10 samen met mijn flex pack het porten van 3 nummers aangevraagd en ze staan nog steeds op de vorige provider. De drie sim kaartjes zijn al 2 weken in mijn bezit !Ondertussen heb ik al een tweede keer 3 nummers toegevoegd met de vraag om te porten...
Na een aankondiging van Proximus dat Fiber weldra beschikbaar zal zijn in mijn straat in Kortrijk ben ik ingegaan op het aanbod. Een promotieteam ging eerdaags naar Kortrijk komen waar men kon intekenen aan speciale voorwaarden. Op 23 maart 2022 kreeg ik een contract toegestuurd met vermelding van de datum 04 april 2022 voor installatie.Op 4 april 2022 kwam geen technieker van Proximus opdagen maar wel 2 arbeiders van Fluvius die ons kwamen melden dat de aansluiting niet doorging wegens te weinig aanvragen voor Fiber in onze straat en de argumentatie dat die koperdraden het wel nog een jaar of 6 gingen uithouden. Zij gingen Proximus hiervan op de hoogte brengen, wij moesten niets ondernemen.Op 5 april 2022 kreeg ik een mail van Proximus met vermelding “ U hebt gevraagd om uw bestelling van de Proximusdienst(en) te annuleren. Hierbij bevestigen wij dat het nodige werd gedaan. (LEUGEN)Toen ik hoorde dat mijn buren werden opgebeld door Proximus om te vragen hoe het kwam dat zij nog geen F
Ik ben onlangs overgeschakeld van Outlook -Mail naar Proximus Webmail.Ik kan soms een E-mail verplaatsen naar de desbetreffende map maar meestal niet.Als ik via MEER ga en dan Verplaatsen naar is het onderdeel - MIJN MAPPEN - niet actief en verdwijnt.Het merkwaardige is dat dit alles op mijn andere laptop wel werkt.Heb reeds telf. contact gehad met helpdesk maar die mensen kunnen mij niet helpen.Ligt dit dan aan mijn laptop-instellingen of toch bij Proximus?Bij Outlook werkt alles dan ook weer prima..
HalloSinds enkele weken hebben we een nieuwe BBOX3 gekregen daar onze vorige niet meer werkte.Het internet en dergelijke werkt weer perfect, maar we kunnen nu niet meer scannen naar e-mail via onze “kopiemachine” wat voorheen wel werkte via SMTP. Het gaat om een Kyocera machine en de foutmelding is: Verbindingsfout (0x1101) wat op een SMTP probleem lijkt te slaan. Ik heb al redelijk wat geprobeerd, maar het lukt me niet deze terug aan de praat te krijgen. Iemand een idee hoe ik dit protocol of poort terug kan laten werken op mijn nieuwe BBOX?mvgJeroen
Mijn vorige provider is stopgezet door proximus en het lukt niet om mijn e-sim te activeren en de barcode werkt niet en zie niet waar ik en nieuwe kan krijgen en kan niet bellen met proximus omdat men nummer is afgesloten graag had ik hier en oplossing voor zo snel als mogelijk omdat ik nu niet bereikbaar ben .
Mijn iPad heeft een mobiel nummer om ook internet te kunnen gebruiken.Ik krijg bericht dat ik boven mijn abonnement van 2GB zit en dat er extra aangerekend wordt voor de meerverbruiken. Een uur geleden was dit +10 euro en inmiddels loopt dit al door de 40 euro.Bizar temeer ik momenteel gewoon thuis zit en er een wifi verbinding is met mijn iPad (en die is actief).Hoe kan dit (wordt dit nummer door iemand anders misbruikt of zo) en hoe moet ik dit asap stoppen ?Alvast dank !
Vraagje over BBOX. De gele poorten, zijn deze alle vier actief om ethernet kabeltje in te steken ?
Goedemorgen.Op 24/11 maak ik de overstap van Telenet naar Proximus. (Fiber Gigabit)Momenteel heb ik een wifi booster (die gehuurd wordt van Telenet) die met een UTP kabel rechtstreeks verbonden is met de modem.Is bij Proximus ook zo’n type wifi booster (of gelijkaardig) aanwezig? (en zal de technieker deze mee hebben). Of kan ik deze bv ook zelf kopen? (misschien een tip voor welk type of toestel)
Bij mijn fiberaansluiting vorig jaar is mij een korting van 10€ gegeven met de mededeling dat ik deze volgend jaar terug kan krijgen. Bij mijn afrekening van November is ze niet meer toegepast.Kunt U ze terug toepassen? Met vriendelijke groeten Mil
Kan ik aub per mand betalen die 638 euro bijvoorbeeld elke mand 50 euro aub mvg kumrije sejfedini 92.10.18-414.78 mvg kumrije
De laatste weken is er bij recent opgenomen programma’s vertraagd beeld bij het bekijken… opnames van langer geleden hebben dit probleem alsnog niet… is hier een oplossing voor en is probleem gekend ?
Goede middag,Ik dacht in mijn Flex Pack recht te hebben op een gratis WiFi booster. Indien zo, hoe kan ik deze bekomen? Dank en vriendelijke groeten,Marc
My proximus en pickx app werken niet meer niet op tablet en ook niet op gsm. Herhaaldelijk verwijderd en opnieuw geïnstalleerd zonder resultaat ook beide toestellen terug volledig opgestart.Tel.contact met proximus ook zonder resultaat na 3 keer doorverbonden te zijn en na 1 UUR word tijdens het wachten op nog een EXPERT doodleuk ingehaakt. ???
Al enkele malen geprobeert om in teloggen in My proximus op Iphone, maar lukt niet
Mij kas aan het opfretten van het gedoe van Proximus. 2maand klant en er zijn al 3 herstellers moeten komen omdat mijn verbinding wel 20 keer per dag weg valt. Als je dan via telefoon met Proximus in gesprek gaat hebben ze wel het lef om zelfs tot 2x toe het gesprek te beeindigen door de verbinding te verbreken. Ook van de promootsie van play station heb ik niets gezien, dat is weer zo een verkopers trukje waar ze hun belofte niet nakomen.
Probleem: ik heb veel opnames (honderden). zodanig veel dat ik me moet haasten om die af te spelen vooraleer die worden verwijderd. Oplossing is om de OUDSTE opnames EERST af te spelen. MAAR: het doorlopen van de lijst van opnames gaat maar in 1 richting: naar beneden, van nieuw naar oud (wat eigenlijk niet logisch is): met de pijltjestoetsen kan ik “omlaag” naar de oudere opnames, en het duurt een hele tijd (en energie) om de oudste opnames te bereiken. De tussenoplossing (opnames die weldra worden gewist in de aparte lijst zetten) is niet voldoende. VOORSTEL: als ik op de eerste (=meest recente) opname in de lijst sta (zoals momenteel het geval is), dan kan ik de knop “ pijltje OMHOOG” drukken en zo TERUGSCROLLEN van beneden naar boven, te beginnen met de oudste opname. Proximus, implementeer deze eenvoudige functie AUB? Elke developer weet wat hiermee wordt bedoeld. Dank bij voorbaat. Maar ik heb het gevoel dat dit onmogelijk is…
Ik merk net dat BBC 1&2 niet meer terug te vinden zijn op mijn TV. BBC World nog wel. Iemand een idee hoe dat kan?
Wij kregen vorige week nieuwe Android tv box, op zich werkt die wel goed, maar veel gebeurt het dat we die helemaal niet aan krijgen. Dan branden er vooraan 2 rode lampjes op de tv box en als we op de afstandsbediening linksboven duwen om die aan te zetten, dan begint dat blauw te pinken?Enige oplossing voorlopig is de stroomkabel uittrekken van die tv box en dan lukt het wel weer maar dit is enorm irritant uiteraard … Iemand een idee hoe dit komt en hoe we dit kunnen oplossen aub?Trouwens enkele dagen geleden begon om 3u ‘s nachts opeens de tv vanzelf te spelen, dus die decoder was vanzelf aangegaan ...
Ik heb een Linksys Atlas Pro 6 mesh netwerk aangeschaft. Bij configuratie vraagt deze een pppoe wachtwoord en username, en faalt bij verbinding hierbij.Ik heb mijn username via connectie met de Bbox verkregen en mijn internet-wachtwoord opnieuw ingesteld via MyProximus, het "zou" juist moeten zijn. Ik heb de volgende methoden al geprobeerdWifi uitschakelen op Bbox3 pppoe uitschakelen op Bbox3 dhcp uitschakelen op Bbox3 Enige combinaties van hierboven 3x een uur aan de lijn met proximus om te zien waarom de connectie niet lukt om daarna gewoon een handleiding te krijgen hoe ik mijn wifi-wachtwoord verander,..Ik ben ten einde raad, het enige dat ik mij kan inbeelden is dat het her-instellen van mijn internetwachtwoord via MyProximus gewoon niet lukt. Ik heb geen welkomstbrief met mijn origineel internetwachtwoord (nooit ontvangen) (en proximus helpdesk weet niet eens wat dit is) Kan iemand helpen?
Sinds ongeveer een week heb ik het verschijnsel dat niet alle mails binnen komen op de laptop.Soms komen recente mails binnen maar dan verdwijnen ze weer na een nieuwe refresh.Ik gebruik momenteel 2 toestellen:Samsung GSM LaptopOp de laptop staan 2 email clients:Thunderbird Outlook 2021Zowel Thunderbird als Outlook als de GSM maken een verbinding met de IMAP servers.Ik kan de mails wel zien op de GSM en op MyProximus webmail, maar ze komen niet (of soms heel kort) binnen op de laptop.Het gedrag is er voor ongeveer een week nu.De configuratie van de IMAP servers is binnen de 3 toepassingen overal hetzelfde.Het lijkt bijna alsof de IMAP server afhankelijk van de client niet alle mails terug geeft.Kan ik zelf iets nakijken of kan men bij Proximus eens kijken?
Sinds kort kunnen wij geen Disney+ meer kijken op de laptop.Op tv werkt het wel nog.Kreeg onlangs een mail dat ik moet heractiveren maar als ik er op klik dan opent zich een Disney+ venster maar de pagina blijft zwart Iemand tips? Bedankt!
In beneden Tiensestraat te leuven is er zeer slecht GSM bereik van proximus. Ik heb er kantoor en ben veel onbereikbaar, indien dit niet verbeterd dien ik helaas te switchen….In de buurt zijn er wel antennes van base en telenet( dak Tiensestraat 15). Zij huren die plaats namelijk van mij. Misschien is het aangewezen dat proximus daar ook een antenne zet?
Hallo, mijn V6 decoder heeft al een tijdje rare kuren, soms kan je niets doen, dan heb ik beeld en geen geluid, soms geen beeld en wel geluid, soms is het beeld gewoon paars, hij loopt vast tijdens een film en nog van die gekke dingen. Telkens moet ik deze dan resetten en dan gaat het weer ff goed. Ik denk dat er met deze decoder iets goed mis is met ofwel de software of de hardware. Is er iemand die dit ook al gehad heeft of iemand van Px hier op forum die mij hier kan mee helpen. Begint een beetje irritant te worden zo. Mvg
Eigenaardig fenomeen. Ik heb een domeinnaam met bijhorende email bij Versio. Als ik een email stuur vanuit een email adres van Versio naar mijn Proximus adres komt dit soms pas na een dag aan, soms helemaal niet. Als ik vanuit Versio naar een hotmail adres stuur werkt het wel goed. In de omgekeerde richting werkt wel alles normaal. Volgens Versio ligt de vertraging bij Proximus. WIe moet ik hiervoor contacteren?
Hallo ik was een klant met orange en ik was naar Proximus veranderd en ik heb gevraagd om dezelfde nummer , ik heb een Sim kaart gekregen na 30 minuten was alles oké , enkele uren later heb ik een sms gekregen van Proximus dat mijn Sim werd geblokkeerd zonder een reden en dat ik moet de klanten dienst bellen, dat heb gedaan en zij hebben gezegd dat alles oké was. Ik heb 2 andere Sim karten gekregen van jullie winkel in rogier en het probleem blijft, ik heb 3 oproepen van technische dienst gekregen en zij hebben gezegd dat het probleem is met de toestel die ik gekregen heb van Proximus maar ik heb een ander Sim kaart gestoken en die werkt wel , dus het is niet de toestel , ik dat tegen hem gezegd en zij hebben gezegd we zullen het proberen te fixen en we zullen je bellen om te zien of het opgelost is of niet en niks . Ik heb op mijn scherm Proximus , ik ontvang oproepen maar ik kan niemand bellen . mijn klant nummer is 28023***
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.