Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Hallo, ik heb vandaag een nieuwe gsm gekocht met abonnement. Ik vroeg me af wanneer dat ik start met de abonnement te betalen?
Wij hebben het geluk te wonen in een geisoleerd huis naar de normen van de overheid, dus de ontvangst binnen in huis is 0/0ik had steeds een binnen aantenne die perfect zijn werk deed, en toen werden we verplicht overgeschakeld naar Vowifi, wat het soms wel en soms niet doet.. Sinds gisteren 0,0 ontvangst en geen overschakeling naar Vowifi , in tijden dat mensen thuis werken is dit gewoon onaanvaardbaar voor een provider de grote van proximus .. Dat ze maar snel teruggaan naar de MCE methode dat werkte tenminste
Ik kan op enjoy geen pagina’s openen, krijg ‘error loading page - too many HTTP redirects ‘
Op dit moment hebben we 2 gsm-nummers (met opeenvolgende nummers, dus 04ab/cdef02 en 04ab/cdef03), het ene nummer in ons privé-pack (internet/gsm/televisie), het andere nummer in een werkgerelateerd abonnement.Graag zou ik nu een extra abonnement afsluiten in ons privé-pack met een nummer dat aansluit bij de andere twee. Dit mag ofwel zijn door het gsm-nummer volledig identiek te houden behalve de 2 laatste cijfers, of anders door een andere “prefix” en dan de laatste 6 cijfers niet te wijzigen.Ik had dit topic dit voorjaar al eens opgestart, maar door allerlei redenen ben ik er toen niet verder mee gegaan.Nu probeer ik sinds een aantal weken dit toch in orde te brengen. Ik ben hiervoor al langs geweest in een Proximuswinkel, ik heb reeds meerdere keren contact gehad met de telefonische klantendienst, maar nooit lijkt het te lukken (“tuurlijk maar enkel via de winkel”, “ik noteer het en u krijgt een mail hiervoor”, “optie bestaat niet”, …, en nog een aantal andere versies ...).Hoe kan
Wedstrijd 1 : HP laptop Hoofdprijs: 100 winners Winnaars krijgen een HP laptop Waar? Thuis geleverd Datum: september Wedstrijd mechanisme: in een doolhofspel moeten de deelnemers de uitgang vinden door de muis met de computer te verbinden om toegang te krijgen tot de schiftingsvraag. Deelnemers kunnen zo vaak opnieuw proberen als ze willen om de schiftingsvraag te bereiken. Als de schiftingsvraag bereikt is, is het spel afgelopen. Wedstrijd 2: Durbuy Adventure Hoofdprijs: 150 winnaars Voucher van €250 voor activiteiten naar keuze bij Durbuy Adventure Waar? Durbuy Adventure Datum: geldig tot augustus 2023 Wedstrijdmechanisme: in een geanimeerd spel moeten de deelnemers acties op de kaart volgen en vragen beantwoorden om toegang te krijgen tot de schiftingsvraag. Deelnemers kunnen zo vaak opnieuw proberen als ze willen om de schiftingsvraag te bereiken. Als de schiftingsvraag bereikt is, is het spel afgelopen. Wedstrijd 3: Rode Duivels wedstrijd tegen Wales Hoofdprijs: 350 winnaars 1 d
Wij (bedrijf in Zaventem) hebben sinds gisteren namiddag 14u geen internet meer. Het lukt mij niet om iemand van Proximus te bereiken. Ik zoek dringend een oplossing.
Ik kan mijn facturen niet raadplegen. Ik krijg op al mijn apparaten en met verschillende browsers steeds een errormelding.
Er staat op onze oprit nog rommel van proximus en de straat is niet hersteld. We kunnen onze opruimen niet naar behoren gebruiken. Jullie zijn niet bereikbaar per chat of telefoon(2x uitleg gegeven waarna Jullie gewoon ophangen) Na 1,5 weken wachten op internet en TV + 1 week op herstel oprit is ons geduld op. We ruimen dit zelf op en gaan op zoek naar een nieuwe provider. Jullie hebben duidelijk teveel klanten
Hallo iedereenAl enkele maanden dat ik dit probleem heb wij hebben thuis 2 v7 Android decoders en deze kunnen wij met afstandsbediening vaker niet opstarten we moeten deze steeds aanzetten via de knop op de achterkant het lijkt dat die vastloopt tijdens gewone opstart het is niet elke keer maar toch 70% van de tijd is daar iets aan te doen?
Een aantal programma’s die ik afgelopen zondag heb opgenomen zijn sinds gisteren opeens verdwenen. Ik heb m’n box opnieuw gereset maar niets is teruggekomen. Gisteren waren er ook al problemen met series die ik opneem , ineens stond elke aflevering apart zodat ik opeens een heleboel programma’s had. Dat probleem lijkt inmiddels te zijn opgelost.En sinds BBC One en BBC Two in HD uitzenden werden m’n programma’s verplaatst naar 423 en 424, tot daar nog aan toe maar een aantal programma’s ‘(weekend 15 en 16 oktobe) zijn niet meer terug te vinden (o.a. Strictly Come Dancing en I Can Seee Your Voice).
Anno 2022 zitten er nog regelmatig moiré effecten in beelden bij programma’s.Moiré betekent: bij personen met gestreepte kleding (hemden of jasjes ….) roosters of gevels en daken.Waarbij dan flikkeringen ontstaan.Je mag dan de scherpte van het beeld op minimum zetten en alle beeldverbeteraars uitzetten van je tv dit helpt niet.En hoeveel groter je scherm ,hoe duidelijker en storender dit is natuurlijk.Deze zullen anno 2022 toch eens technischer beter moeten vind ik.Andere camerastandpunten of camera’s met filter zouden dit probleem al veel oplossen heb ik ergens gelezen .
Hallo, ik heb sinds dinsdag een nieuwe decorder van Android. Nu heb ik deze geïnstalleerd met alle toegevoegde kabels. En steeds krijg ik een zwart tv scherm - wel geluid en ook de menu kan ik zien. Ik heb al vanalles geprobeerd. heropstarten resetten wifi box aan en uit schakelen nieuwe HDMI kabel fabrieks instellingen ….iemand toch nog een idee wat het zou kunnen zijn?ik heb dinsdag al gebeld met proximus en ze hebben een nieuw toestel opgestuurd maar het blijft hetzelfde. mvg, Axelle
goeienavond,Ik heb schrik dat ik vandaag mijn geduld ga verliezen aan de telefoon, dus ik probeer het eens via hier.vorige week, op 1 december, stopte ons internet met werken. Aangezien ik voornamelijk thuis werk (als backend dev) heb ik direct gebeld om een oplossing te zoeken. De fiber komt binnen in de garage in het witte bakje, gaat naar het zwarte bakje (ik vermoed de glasvezelmodem), die dan naar de bbox gaat. het zwarte bakje geeft aan: Power: groen, Alarm: rood, Pon: niks, LAN: groen.Ik heb gemeld dat er werken in onze straat zijn. Maar ik kon gerust zijn: er werd een expert geraadpleegd, het ging niet om een algemeen probleem. Zucht.ik twijfelde om een technieker van wacht te laten langskomen. Dat zou me 136 euro hebben gekost. De andere optie was een technieker op 5 december. Ik ben voor optie twee gegaan. De technieker die binnenkwam wist direct dat hij niets kon doen. Het alarmlampje branddje, er zat dus niks op de kabel, er moesten lassers langskomen. Dat zagen we natuurli
Na de vorige problemen met Norton zie: Activatiecode Norton Security 5 is er opnieuw iets eigenaardigs gebeurd. Mijn abonnement op Norton Security 5 is plotseling verdwenen op My Proximus (Mijn producten). Heb hier geen hinder van op mijn toestellen maar indien ik onverwacht opnieuw Norton moet installeren dan kan dit wel problemen geven. Graag een oplossing. MVG.
Ik heb een betalingsherinnering gekregen van dit mailadres: billing-noreply@proximus.be maar wanneer ik online ga op de Proximus site zegt die dat ik geen openstaande facturen heb?!Is dit phishing?Dit is de tekst van de mail (er is ook een betalingslink met het Proxumuslogo:“ Betalingsherinnering Beste klant, Uit onze administratie blijkt dat er een factuur nog niet op tijd is betaald. Om aanmaningskosten te voorkomen vragen wij u om 15,99 uiterlijk voor 09/12/2022 te betalen. Betaal je nog niet na deze aanmaningen, kan je telefoon, tv en internet tijdelijk geschorst worden of definitief afgesloten worden. Vermijd
Iedere dag tot 24 december is er een nieuw spel op pickx, maar vandaag kan ik er niet op, mijn computer verbied het , het is onveilig, twee dagen kunnen spelen, nog iemand dit probleem??
Ik heb op zondag 27-11-2022 een nieuwe Samsung smartphone besteld, met bestelnummer R4WEBSHOP016191891. Ik heb toen aangegeven dat deze op vrijdag 2-12-2022 geleverd moest worden (aangezien er dan zeker iemand thuis zou zijn om deze in ontvangst te nemen). Het is nu ondertussen alweer een aantal dagen verder, maar ik heb nog steeds niets ontvangen. Heb wel een bestel bevestiging van jullie gehad, maar nog geen mail van bpost, die het pakketje af zou moeten leveren. Ik zou graag willen weten waar mijn nieuwe smartphone ergens uithangt en wanneer deze nou eindelijk geleverd gaat worden!Groeten Emy de Graaf
Sinds de installatie van de nieuwe decoder V7 klinkt het geluid van muziek verschrikkelijk vals.War kan ik hier aan doen?
My e-press bij Proximus staat groen gevinkt aan ook bij HLN staat alles blijkbaar gekoppeld. Al na veel keren naar Proximus gebeld en gechat te hebben kreeg ik eindelijk mijn GID Code.Zowel telefonisch als via bericht met opgave GID code lost HLN dit probleem niet op, krijg altijd een standaart mail terug welke de oplossing niet is.Als gepensioneerde was dit welgekomen voor ons maar helaas niet dus.Wie o wie kan mij nog helpen, ik ben het beu om van het kastje naar de muur gestuurd te worden!!
Mijn vraag is de 13 tekens die ik moet gebruiken om Norton security 5 te kunnen activeren. Al sinds 23 november probeer ik die te verkrijgen via telefonisch contact met technische dienst. Zij raden mij nu aan om dit via email op te vragen omdat zij dit niet kunnen. Heb al verschillende Emails gehad met stappenplan maar daar ben ik niets mee want ik kom steeds uit op de zelfde pagina bij MyProximus (Norton Producten). Hierbij stuur ik een schermafbeelding daarvan. Hopelijk geraakt dit nu via deze weg opgelost. Men zou mij nu via email die code opsturen. Dit is nog steeds niet gebeurd. Het wordt stilaan hopeloos om dit te verkrijgen. ……..
sinds meer als 2 maanden wordt mail die van Bpost komt steeds in de spam box geplaatstkan daar niets aan gedaan worden omdat ik die mail wel wil ontvangen op een normale manieren dat ik niet steeds moet inloggen bij jullie om te kijken of de mail weer niet in mijn spam box zit.andere echte spam zit zelden in de spam box, dus laat het maar aan mij over om te bepalen wat spam is en wat niet.
Om de dingen wat te vereenvoudigen en omdat er glasvezel in ons gebouw lag, dachten wij een tijdje geleden om over te stappen van Telenet (internet)/JIM Mobile (gsm) naar Proximus.En sindsdien zitten we in de miserie:(1) Mobile Flex SIM-kaart (een eerste ontvangen op 24/9!) wordt niet geactiveerd(2) Er kunnen geen e-mail aliassen aangemaakt worden(3) Geen toegang tot Proximus Cloud (error 2055)(4) Geen wifi op de verdieping - een Booster 2 is besteld, maar wordt (nog?) niet geleverd(5) Smart WiFi kan niet geactiveerd worden(6) Drie (3) gelijknamige profielen in MyProximus, waarvan slechts 1 als beheerder (en dat is het enige - redelijk - “goede”)(7) Rommelige afwerking van de aansluiting, met loshangende draden en zelfs loshangende modules!(8) De “gratis installatie ter waarde van 350€” bleek slechts een half uur te duren. Werken die techniekers dan aan 700€ per uur? Zelfs advocaten zijn goedkoper!(9) Vreemd genoeg krijgt de gekableerde ethernetverbinding als netwerknaam automatisch "t
Op 16 november werd onze fiber internet en tv te vroeg opgezegd. Toen wij dit wouden heractiveren via de klantendienst kregen wij het antwoord dat dit binnen de 24u in orde ging zijn, dat was uiteraard niet het geval. Dan binnen de 48u. Dan na 14 dagen. Na uren bellen met een klantendienst die van niets af weet en langer dan 14 dagen geduldig te wachten heeft ons bedrijf NOG STEEDS GEEN INTERNET!!!! Er werd ons verteld dat er niemand moest langskomen aangezien alles nog perfect aangesloten is, maar vandaag krijgen wij telefoon dat er een technieker niet werd binnen gelaten en wij een nieuwe afspraak moeten maken EIND december??????? Dit is gewoon absurd. Niemand kan ons telefonisch helpen en wij vragen steeds om door verbonden te worden, maar elke keer loopt het op niets uit. Hoe kan dit nu een business service genoemd worden, als wij letterlijk NIET kunnen werken door deze incompetente aanpak??? Onwaarschijnlijk. In onze myproximus staat nog steeds geen fiber flex pack meer, wat dus d
Hallo,Ik ben overgegaan van Telenet naar Proximus. Telenet heeft mijn sim kaart gedesactiveerd op woensdag 30/11 kort na de middag. Tot op heden is mijn Proximus sim kaart blijkbaar nog steeds niet actief geraakt. Ik zit dus al meer dan 2 dagen zonder bereik voor mijn klanten, wat heel vervelend is.Kan iemand dit eens deftig nakijken voor mij aub zodat dit zo snel mogelijk in orde komt. Ik heb nu al een paar keer gehoord dat het binnen de twee uur zou opgelost worden maar na meer dan 2 dagen beweegt er blijkbaar niets.Dank bij voorbaat,Koen Pletinckx
Beste,Vorige week geschenk mogen kiezen bij mijn flex pakket. Contract via e-mail ontvangen maar voor de rest niets ontvangen. Elke keer zegt een Proximus medewerker iets anders. Je moet 48 u wacht dan krijg je een link om uw tv te betalen. De andere zegt nee je krijgt uw tv zo opgestuurd via Bpost en je krijgt uw eenmalige kost op uw afrekening en de volgende dag zeggen ze iets anders. Vraag is zeer simpel. Hoe komt dat mijn bestelling volgens Proximus na 5 dagen nog altijd in behandeling is? Hoe krijg ik de eenmalige kost? Via aantekening of via een link? Na dagen bellen en elke keer en onzeker en ander antwoord had ik graag een correct antwoord gehad. Alvast bedankt
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.