Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Als nieuwe klant probeerden we deze avond een opname te bekijken, (verschillende keren geprobeerd), op terugkijken naar een aflevering van vandaag die al gedaan was. In beide gevallen dezelfde melding: oeps, er ging iets verkeerd.ik hoop dat dergelijke problemen niet al te veel optreden want zijn zopas overgestapt op Proximus om problemen te vermijden.Graag dringend onderzoek en een antwoord hoe dit te voorkomen en op te lossen.
Ik krijg steeds de foutmelding p015 en zwart scherm zelfs na heropstarten decordermvg
Sinds een maand of drie hebben we een nieuwe digicorder en sindsdien hebben we elke dag wel een PO15 foutmelding. Deze verdwijnt soms na een reset van de digibox maar nu hebben we een film gehuurd en kunnen we deze niet bekijken. Onze oorspronkelijke digibox gaf ons zelden problemen. Kunnen we hier wat aan verhelpen?
Goedenavond,Even een vraag voor de schoonmoeder van mijne vriend,En mijn vriend is een leek op gebied van aanpassingen via internetZij heeft geen account op My Proximus omdat ze geen internet heeft.Ook heeft zij een gewone oude gsm, dus geen smartphone. Zij heeft een abonnement bij Proximus en wil haar Voice mail afzetten (deactiveren).Als ze naar de 0800….. belt word ze altijd doorverwezen om de app te installeren.Maar dat kan ze niet ze krijgt geen medewerker aan de telefoon.Mijn vraag:Hoe kan zij dit oplossen?Alvast bedanktMet vriendelijke groetenAntoon
ik wacht nu al van eergisteren ( 48 u) op een tel van een technieker om een afspraak te maken om een nieuwe modem te plaatsen en het zetten van fiches op de internet bedrading , Ondertussen heb ik 8 mensen van Proximus gesproken via tel en chat en telkens beloven ze me dat een technieker gaat bellen voor een afspraak te maken , wat een servive is dit !!!!
Ik heb al meermaals met de technische dienst gebeld, resets gedaan enz, maar men blijk de vraag niet te begrijpen. Ik kan niet opnemen van 1 kanaal: Pickx Live (veldrijden). De rest van de kanalen werkt wel.Er bestaat al een conversatie van 2 jaar geleden maar ook daar is nooit en antwoord op gekomen: pickx programma opnemen | Proximus Forum Is dit nu mogelijk of niet? Alvast bedankt. Marc.
IK KRIJG OP MIJN REKENING 9779 CELLCANDY TE BETALEN EN HEB ER NOOIT EEN ABONNEMENT OPGENOMEN - HOE DIT GELD TERUG VORDEREN
Onlangs keken we nog eens naar een film uit de catalogus, aangezien ik nog 5 bonusfilms staan had. Nu zie ik dat deze aangerekend werd op de factuur. Graag een rechtzetting hiervoor.
Beste Proximus, we zijn ondertussen al bijna 2016 en nog steeds zitten wij op ADSL. Wanneer kunnen wij eindelijk omgeschakeld worden naar VDSL2? Het feit dat deze vraag de laatste jaren steeds minder opduikt op dit forum verontrust mij enorm gezien wij blijkbaar tot een marginale groep gebruikers gaan behoren waarvoor er geen VDSL2 wordt mogelijk gemaakt. Jarenlang zie ik met lede ogen aan hoe bijna overal rondom VDSL2 wordt mogelijk gemaakt maar bij ons in de buurt blijft dat onmogelijk. Ondertussen steken jullie wel onze ogen uit met de aangekondige 100/10 'snelheidsverhoging', Netflix en andere HD-content die voor ons gewoon ontoegankelijk blijkt.. Vandaag kunnen jullie ons 5,5Mbps download en 0,4Mbps aanbieden, dat betekent downloaden aan 700kb/sec en uploaden aan 40kb/sec. Wij kunnen 1 Tv aansluiten, HD kijken is niet mogelijk. Als wij Belgacom Tv kijken daalt de internetsnelheid naar het nulpunt. Ik woon op 5 kilometer van centrum Ronse, je kan dat maar bezwaarlijk 'in
HeyIk zou een iphone 14 pro willen kopen, maar als ik bij de bestelling mijn telnr opgeef krijg ik een foutmelding: “Het is niet mogelijk om de producten in je winkelmandje met dit gsm nummer te bestellen”.Wat moet ik doen?
steeds verschillende keren drukken op elke toets om verder te kunnen gaan, ook om tv aan en uit te zetten. Kan ik een nieuw exemplaar krijgen?
Sinds enkele weken is mijn internet snelheid verlaagt van 90 naar 75 Mbps.Wat kan hier de reden van zijn ?Heb reeds de modem herstart, maar zonder resultaat.
Als ik mails verwijder in de app ‘Mail’ op mijn iPhone, dan gaan deze mails niet weg op mijn webmail van Proximus.Dus ik moet telkens handmatig alle mails verwijderen op mijn webmail.Hoe kan ik dit synchroniseren zodat op mijn app Mail en op mijn laptop dezelfde mails staan? Alvast bedankt!
Op 25 november bestel ik in de winkel een smartphone en schakel ik over naar een flex-abonnement. Voor die flex heb ik ook een nieuwe modem nodig zegt men mij. Alles zou verder via mail geregeld worden en zou op 30 november geleverd worden.Op 2 december nog niets ontvangen. Ik neem contact op met proximus. Daar zegt men dat ik nog niet betaald heb. Ik geef hen het betalingsbewijs, heb betaald wat ik van hen via mail gekregen heb was 18,85 euro. Blijkbaar heb ik 0,15 cent te weinig betaald en breng dit direct in orde. Ondertussen nog altijd niets ontvangen. Vorige week kreeg ik bericht dat de flex geactiveerd werd met als resultaat dat mijn internet en tv maar half werken.
De synchronisatie tussen beeld en geluid loop niet meer synchroon bij opgenomen of heropgestarte programma’s sedert geruime tijdDit is een zeer enerverend probleemDecoder en modem zijn reeds verscheidene maal heropgestart
Sinds we een nieuwe decoder hebben valt Netlix telkens na 5 à 6 minuten uit en krijgen we gewoon tv-kanaal te zien. Disney+ werkt bvb wel. Ondertussen al 3 maal naar proximus gebeld, decoder gereset, cookies weg gedaan, heropgestart…Niks werkt. Een oplossing van proximus krijg ik dus niet. Laatste keer mail gehad om het maar zelf op te lossen via de faqIemand die me wel kan helpen?
Ik verander binnenkort van werkgever en in mijn loonpakket gaan ze ook mijn internetabonnement betalen.Vandaag ben ik klant bij EDPnet maar mijn toekomstige werkgever werkt via Proximus abbo’s. So far so good, maar is het mogelijk dat er geen internet-only abonnementen beschikbaar zijn met een hogere download en upload dan respectievelijk 350 Mbps en 30 Mbps? Ik heb momenteel 500Mbps down en 100 up. Met een lagere downloadsnelheid zou ik nog kunnen leven maar ik ben wel op zoek naar een snellere upload. Twee thuiswerkers met videocalls + grote bestanden dus dat is geen overbodige luxe.Ik wil geen pakket (kijk geen tv) en gsm is een apart abbo van de werkgever. Ik heb al de volledige website afgezocht, en kan niets vinden.Heeft Proximus iets in het aanbod?
Sinds begin deze week klopt tv gids terug niet meer van discovery ,dacht dit zou toch opgemerkt worden maar blijkbaar niet, programma begint 1 uur te vroeg of programma staat er niet in de tv gids dus opname volledig in de soep.dit zeker al tot 5/12.Blijkbaar is men niet bekwaam om dit probleem blijvend op te lossen want is steeds terugkerend(jaren) dit is toch irritant voor de klanten waar blijkbaar geen rekening mee gehouden wordt alhoewel dit extra betalend is, die zender( s).Hopend dat men de tv gids eens grondig onder de loop neemt en dit probleem voor eens en altijd oplost .Mvg.
Hey Ik heb een nieuwe simkaart nodig maar wel zelfde nummer.Hoe kan ik dit doen? Danku! Grtjs
Beste Ik heb een aantal vragen i.v.m. het draadloos tv kijken: Welke mogelijkheden zijn er nu juist om draadloos tv te kijken? WIFI Booster ( 2,49 /maand) WIFI Bridge (niet meer verkrijgbaar?) PLC-adapter (niet meer verkrijgbaar?) Kan ik zelf een powerline-adapter aanschaffen en waar moet ik dan op letten? (geïntegreerd stopcontact, ...) Zijn er buiten de tv-decoder ook nog andere opties om tv te kijken? (op een televisietoestel)(Bij Telenet heb je bv een Digicorder en een Digibox) Wat gaat dat mij dan kosten? Internet Vaste lijn Tv op twee schermen (draadloos) Alvast bedankt
Kan géén berichten versturen met proximus , nieuwe simkaart geplaatst door proximus , maar probleem blijft zich nog syeeds voordoen .Gisteren werd mij gezegd dat het aan het toestel ligt , heb vandaag kaart in ander toestel gestoken maar het probleem blijft hetzelfde . “Kan bericht niet verzenden Fout 0 Proximus”.Vorige week zaterdag opgebeld door technische dienst , maar probleem is nog steeds niet opgelost.
Studio 100 Hits verdwijnt uit pakket ( PIckx NL )Hopelijk een deftige andere zender in de plaats , zo verliest Pickx NL weeral een zender;;Het wordt dringend tijd dat dit betalend pakket is opgewardeerd wordt , hebben nu al minder zenders dan Pick Fr ,en dit voor dezelfde prijs …Ook Studio 100 FR verdwijnt uit het basis aanbod …Over vervangers wordt niet gesproken … het zal weer zijn” buiten onze wil …...”
sinds 3 uur ongeveer geen internet telefoon en tv, 2 rode lampjes knipperen op modemkunnen jullie even nazien wat het probleem is ?alvast bedank. Mvg.
Fiber is sedert een tijdje slechts rond de 90 i.p.v. 350Mbps. Dit was in het begin OK. De kabels zijn ook in orde. Snelheid naar NAS ligt rond de 100MB/s. Herstarten van internet box of fiber modem helpt niet. Enig idee?
Kan ik e-mail zowel via de Proximus app op een smartphone als via outlook op de pc binnenkrijgen?Zodra ik de app geïnstalleerd heb krijgt outlook op de pc ze niet meer binnen.Ik kan nog wel probleemloos versturen via outlook op de pc.MvgRudi
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.