Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Sinds gisteren heb ik een teken staan bij de eerste 4 afleveringen van een reeks dat deze niet kunnen worden afgespeeld. Ze zijn nochtans meer dan 20 dagen nog beschikbaar? De recentere afleveringen kan ik wel nog zien. Ik heb de decoder al een paar keer volledig uit gezet maar dit helpt niet. wat kan ik doen?Tania
Geachte,Ben nog maar een paar weken klant bij Proximus en regelmatig lopen beeld en klank niet synchroon. Dit is bijzonder vervelend. Heb ook al regelmatig de V7 decoder moeten opstarten. Kom van bij Telenet. Waar ik nooit problemen heb gehad. Indien geen verbetering ga ik terug naar Telenet.
bestelnummer: R4WEBSHOP016395804 Ik heb maandag een bestelling geplaatst (en orderbevestiging gekregen op diezelfde dag) voor een smartphone. Helaas kreeg ik nooit de link naar de bestel status open, gaf steeds een foutmelding. Nu kan ik er wel op, maar staat er dat mijn bestelling pas ‘22 december geplaatst werd’ wanneer dit overduidelijk niet was.de bestelling blijft sinds gisteren staan op ‘uw pakket wordt voorbereid voor de verzender’. Dag duurt wel heel lang om een pakketje klaar te stomen voor de verzender. De verkoper in de winkel verzekerde mij dat de bestelling al donderdag zou geleverd moeten zijn. Kan iemand dit nakijken aub?
Ik heb ondertussen de factuur betaald via de rekening nummer maar alles is afgesloten.Zal dit lang duren denkt u?
Sinds enkele weken kan ik op mijn smartphone niet altijd aan de items die ik opgenomen heb. er staat wel dat ik bv. van een bepaalde serie 6 afleveringen heb, maar als ik er dan op klik krijg ik een lege lijst en de 2de keer enkel de geplande opnames, een 3de keer slechts één van de opnames, enz. Ook blokkeert de app minstens 1 keer per uur. Dan moet ik de app sluiten en begint het spelletje helemaal opnieuw: meerdere keren erop klikken om de aflevering terug te vinden en verder te kijken. Ook in de lijst van “verder kijken” lukt het niet. Ik heb gecheckt op de smartphone van mijn vriend en die heeft hetzelfde probleem (hij zit op een ander abonnement bij Proximus).
I have a Cisco IPV5001 device (SN: 255993508 - PID: IPV5001-BGCPRD) which is used as a Proximus V5 compact TV Box decoder here in Belgium.Is the Cisco IPV5001 actually having an infrared sensor?Can you inform me where exactly on this CISCO decoder device the infrared sensor signal is located?I don’t succeed to connect the decoder with my Marmitek IR Module (IR Control PN:27325)Bedankt/Merci/Thanks for your feedback!
Beste decoder startte niet op n heb hem gericet.Nu loopt geluid niet sincroon bij bekijken van opnames en moet ook geluid veel harder zetten bij live kijken .
Wanneer komt er eindelijk eens een pickx app die je op een smart tv (samsung) kan installeren.Dan kan die v7 decoder eindelijk eens de hoogste boom in, waar hij thuis hoort.De ellenlange waslijst van problemen gaat er voor zorgen dat ,wanneer de dag komt dat je ook bij proximus geen reclame meer kan doorspoelen , bij de concurrentie de rij proximus klanten zeer lang gaat zijn vrees ik.Maak er AUB werk van : Pickx installeren op je tv en al die “ v7 -tjes” naar de elektronica hemel.Hoe moeilijk kan het zijn ?
Iedere keer als ik wil inloggen op de Pickx app, krijg ik volgende melding“There seems to be a problem with your account configuration. Sorry about this!Please contact Proximus so that we can help you with this issue.”Proximus beweert dat het probleem bij mij ligt omdat ik wel tv kan kijken via Chrome browser maar niet via de app. Kan iemand helpen ? Mijn mediaplayer is een full pure android box, geen androidTV box.Die speelt al jaren feilloos VRTMax, NPOstart, KODI, ARTE, VTMGo, enz.
ik vraag me af of ik nu de nieuwe modem die wifi 6 ondersteund, ga krijgen,de eerste wifi booster is gratis, maar zonder de nieuwe modem ben je er niet veel mee.
2 jaar geleden heb ik aan de technische dienst van Proximus gevraagd om mijn account aan een nieuw telefoonnummer te koppelen. Ze stelde voor om een voorlopige nieuwe account aan te maken. Mijn voornaam en naam gescheiden door een punt ipv een koppelteken. Dan konden ze mijn bestaande account losmaken en overzetten op het nieuwe telefoonnummer. Die zelfde dag zouden ze dan alles terug overzetten zodat ik terug beheerder was op de oorspronkelijke account gegevens.Daar ik nu via hen Norton wilde installeren kwam ik tot de vaststelling dat ik via de oorspronkelijke account geen facturen of andere gegevens meer kon bereiken. Contact opgenomen, de technische dienst van Proximus verwijderde mijn beide account (met koppelteken en punt) en zou mijn goede account terug activeren. Daar ging alles fout. Door de onkunde van de medewerker van de technische dienst is alles verwijdert, krijgen ze mijn account niet meer in orde en heb ik niets meer.De laatste 3 weken misschien wel 30 keren met hen geb
Ik heb een gsm besteld bij jullie.Toen kreeg ik een automatische mail met contents “Beste klant, In bijlage vind je een gedetailleerd overzicht van de wijziging. Wil je de status van je aanvraag volgen? Klik dan op deze link. Met vriendelijke groeten,Het Proximus-team” Ik klik op de linkLege paginaIk kijk in F12 in de console logsJullie sturen geen zipCode mee naar de track & trace van bpost achterliggendzie foutmelding { "uuid" : "18ba42bc-f88c-45ac-beec-ee44ef34d262", "exceptionType" : "MissingServletRequestParameterException", "message" : "Required String parameter 'zipCode' is not present", "rootCauses" : [ { "exceptionType" : "MissingServletRequestParameterException", "service" : "delivery", "message" : "Required String parameter 'zipCode' is not present", "uuid" : "18ba42bc-f88c-45ac-beec-ee44ef34d262" } ]} Ik wou het even melden, sinds die links niet werken, de foutcode wordt niet opgevangen, en ik blijf gewoon staren naar een lege pagina
Hallo,Ik ben niet eerste persoon die deze vraag stelt, en ik heb al verschillende vragen/conversaties doorzocht maar tot op heden nog nergens een deftige oplossing gevonden; onze TV hapert elke paar minuten als we live tv kijken (en enkel bij live tv, niet bij opnames, niet bij Netflix, ...) als onze SMA omvormers op ons intern netwerk zitten.Zowel TV box als omvormers zitten via UTP kabels geconnecteerd op bbox/switch. Als ik omvormers loskoppel dan heb ik probleem niet maar dit is geen oplossing (omvormers worden gemonitord en kunnen dus niet losgekoppeld blijven).Mijn huidige setup/netwerk bestaat ongeveer 4jaar en tot enkele maanden geleden geen enkel probleem ondervonden met deze setup.Ik ben niet de eerste persoon die dit probleem meldt, kan hiervoor aub een oplossing gevonden aub want zeer vervelend.
(Klanten)(Dienst)Wij zijn Sinds 8-12-22 een nieuwe klant bij jullie.Op 9/12/22 hadden wij geen internet Op 12/12/22 hadden wij geen internet Op 15/12/22 hadden wij geen internet Op 19/12/22 hadden wij geen internet en nu NOG STEEDS NIET!!!!!We kunnen jullie enkel telefonisch bereiken wat we 8x hebben gedaan OP 19/12/22 gingen jullie op kerstavond een technieker sturen???????Op 21/12/22 gingen jullie ook een technieker sturen, wij stoppen vroeger met werken om op tijd thuis te kunnen zijn dat de technieker niet voor een gesloten deur ging staan…. WIJ HEBBEN NIEMAND GEZIEN!!!!Op 22/12/22 om 20u 15 belt mijn vrouw naar jullie DIENST… 45Minuten hebben jullie ons laten wachten!!!!!! jullie zetten ons gewoon in wacht om van ons af te zijn.op 22/12/22 om 21u15 bellen wij terug naar jullie dienst ==> Ze gingen ons vandaag om 815 terug bellen….. zegt die persoon aan de telefoon dat wij de modem moeten resetten vooral ze een technieker stuurt!!!! Dat hebben we al 10x gedaan in de loop van d
Vandaag werd er fiber bij mij geinstalleerd en wou ik mij 2 Sono’s toestellen (Plat 1 en 3) aansluiten. Telkens als ik ze wil linken aan mijn wifi krijg ik foutmelding, ik zou blijkbaar het netwerk moeten opsplitsen in een 2,4 GHZ en een 5 GHZ verbinding, iemand hier ervaring mee? Alvast bedankt, mvgTimothy
Ik heb een “backup GSM” met pay&go kaart voor het geval ik mijn andere GSM niet kan gebruiken (batterij leeg, ...). Ik heb deze nu enige tijd niet gebruikt en de SMS gemist waarin staat dat mijn pay&go kaart wordt gedeactiveerd indien ik niet herlaad. Het nummer van de pay&go kaart staat echter op mijn bedrijfswagen, vistitekaartjes, stickers op installaties bij bedrijven en particulieren, ... en wordt veelvuldig gebruikt op digitale communicatie (websites, ...). Kan dit terug geactiveerd worden?
Wij hebben 2 indetieke smartphones met een Pay&Go sim , die we een tijdje geleden hebben omgezet naar een proximus flexS abonnement.1 smartphone werkt perfect, heeft 4g en een stabiele connectie.Als ik naar verbinding kijk zie ik Proximus.De andere haalt max H or H+ en de connectie is niet erg stabiel.Als ik naar verbinding kijk staat er nog steed Proximus Pay&GOOok was ik onlangs in het buitenland en ik had nauwelijks verbinding.En mijn factuur was ook hoger die maand?Kunnen jullie dit even nakijken?Het betreft telefoon nummer eindigend op 44
Beste,op 29/11 belde ik naar één van Uw callcenters (080022800) om mijn digitale televisie abonnement (03 449 18 23) op te zeggen, opwaarderen internet /mobiele telefonie naar Internet + Mobile Flex M (99,-€) én bestelling smartphone Samsung Galaxy S22 Black 5G 256Gb (éénmalige betaling van 149,-€) én DataPhone 2.5 GB (25,-€). Bestelnummer: R00000034016215415Na dit gesprek een "offerte" ontvangen, doch daarna geen enkele communicatie meer.Hiervoor op 06/12 opnieuw naar het callcenter gebeld, met vraag naar stand van zaken. Volgens Uw medewerker was de bestelling door Proximus geannuleerd (reden??). Bij een nieuwe poging tot bestelling/op punt stelling, meldde Uw medewerker dat de software die hij gebruikte het gevraagde niet kon uitvoeren/registreren. Hij heeft dit vervolgens gemeld bij een andere dienst (welke??) en gaf mij de case referte: 51715588.Doch, wederom, geen enkele verdere communicatie mogen ontvangen (al had ik dit uitdrukkelijk gevraagd).Heden email ontvangen met referte:
Al iemand ervaring met glasvezel toepassing.Fiberklaar heeft nu in onze stad zijn netwerk bekabeling ondergronds klaargelegd. Daarin dienen uiteraard nog de glasvezels te komen . Daarna wordt glasvezel in het huis gebracht.Vanaf dat “kastje” dient er uiteraard nog een verbinding te komen met modem en decoders …, die nu verbonden zijn met gewone telefoniekabel .Mocht deze bekabeling nu moeilijk te vervangen zijn ( zit via buissysteem meestal in grond en muren ), is het nieuwe systeem van Devolo een mogelijke oplossing ? Zie link :https://www.devolo.be/producten/glasvezeloplossingenZijn hier bedenkingen, ervaringen, opmerkingen over ?ro
Ik beschikt over een QNAP NAS TS-X53D in mijn intern netwerk. Sedert de installatie van de BBOX4 kan ik het toestel niet bereiken. Na de problemen, heb dit opnieuw de oude van Orange geïnstalleerd en alles werkte opnieuw perfect. Het probleem zit dus bij de BBOX… Nochtans zie ik dat de BBOX mijn NAS herkent en een IP toekent 192.168.129.3Ik heb poorten 80 443 reeds open gesteld via Myproximus. Is er iemand die mij hierbij kan helpen? Moet ik nog instellingen wijzigen? Alvast bedankt!
Beste, ik bestelde op 08/11 een iphone 14 pro max van proximus. Deze is geleverd in een dagbladhandel in Deurne. Ik ging deze na mijn shift ophalen. Toen ik daar was zij de persoon mij dat deze al is meegegeven met iemand. Ik heb niemand het Bpost formulier gegeven om deze op te halen. De eigenaar van de dagblad handel heeft deze ' meegegeven zonder ID verificatie'. Ik heb hiervoor een Pv laten opmaken bij de politie en alle nodige stappen gedaan bij Proximus en Bpost. Bpost erkende het probleem en ging deze toestel terug vergoeden aan Proximus. Ik heb voor deze toestel een voorschot betaald van 619euro. Ik heb reeds een dossier bij hen sinds 17/11 ze ging na de nodige onderzoek mij voorschot terug betalen omdat ik geen ander toestel meer wenste na heel dit gebeuren. Ik heb al het nodige gedaan er was een medewerker bezig met mij dossier deze heeft niets meer laten weten. ik wordt bij proximus telkens van het kastje naar de muur gestuurd. elke keer dat ik belde met de vraag wat de sta
Wij zijn reeds meer als 20 jaar trouw lid betalen altijd stipt op tijd maar wij kunnen nooit genieten van de acties bij proximus voor nieuwe klanten geen nieuwe laptop voor 99 eurogeen nieuwe tv voor 99 euroEnzvind dit niet correct er zou toch eens iets moeten kunnen worden gedaan mvgErwin
BesteIk heb een probleem in verband met mijn verhuis. Ik heb nu internet en tv op mijn huidige verblijfplaats. Dit wordt op 23/12 verplaatst naar mijn nieuwe adres. Maar door problemen met de cv-ketel kunnen wij pas op 29/12 naar dit adres verhuizen. Ik heb al meerdere malen contact gehad met jullie diensten om de technieker te laten langskomen rond 29/12. De enige mogelijkheid is echter 23/12/2022 of 10/01/2023. We kunnen niet langer dan 29/12 in ons huidige verblijfplaats blijven wonen. De nieuwe huurders trekken er meteen de volgende dag in.Dit heeft als gevolg dat ik dus vanaf 23/12 geen tv & internet meer heb in mijn huidige appartement ondanks ik daar nog een week dien te verblijven. Ik zal dus een week met een werkende aansluiting zitten op een adres waar ik ze niet nodig heb/kan gebruiken. Ik heb mijn verhuis ook tijdig doorgegeven en het veranderen van datum was ook nog 2 weken op voorhand. Ik wens graag een tegemoeting/schadevergoeding voor dit ongemak. Ik zal een week la
Zonder te overdrijven heb ik dagelijks problemen met mijn Android tv decoder.Onderstaand de problemen opgelijst:een foutcode die begint met 101 of 130 (weet het niet meer zeker) Wel beeld maar geen geluid Wel geluid maar geen beeld Wel beeld maar slechts op een deel van het scherm De melding: deze video kan momentele niet worden afgespeeldDit probleem kan ik oplossen door heel de box te rebooten duurt ong. 10 min.Als ik dit probleem 1 keer in de maand zou hebben zou ik er mee kunnen leven, maar we hebben dit minstens 1 keer per dag, soms zelfs meer. Onze 2de box op de slaapkamer hebben we nog nooit moeten resetten/rebooten. deze werkt probleemloos. De probleembox in de living hebben we al eens omgeruild, dit heeft niet geholpen. Ik heb de HDMI kabel al vervangen, dit heeft ook niet geholpen. Het enige wat wel werkt is dus die volledige reboot op het moment dat het probleem zich voor doet. Dit kan toch niet de bedoeling zijn als ik bijna 100 euro per maand betaal? ter info: mijn grootmo
Beste,Hoe komt het dat ik bepaalde opnames op de TV digibox niet kan bekijken via Pîckx app ?En als ik een opname verwijder via de TV dat is het ook weg op de pickx app maar…. andersom lukt dit niet, hoe komt dit ?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.