Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Samsung smartphone :Er lijkt een probleem te zijn met de instelling van je account. Sorry.Neem contact op met Proximus…. Kan iemand mij hiermee verder helpen grtjs
Goede middag ik ervaar sterk verminderde dekking te Appels (Dendermonde) van ons mobiel netwerkGentsesteenweg , Schoolstraat.2g 3g en soms een zwak 5G signaalzo wel binnen als buitenNormaal hebben we hier een zeer goede mobiele dekking 52APS.Zijn er problemen ?
Sinds kort klant geworden via Belfius, want ja mooie promo voor een jaar dachten wij.. nu in de winkel zelf kunnen ze ons niet verder helpen alles moet via Belfius, daar kan je natuurlijk niet zonder afspraak terecht voor wat vragen.. nu willen wij een smartphone aan ons abonnement koppelen en dit moesten we online doen, lukt niet, alleen de eigenaar van de rekeningen kan dit terwijl mijn man de eigenaar?
Ik ben al regelmatig per ongeluk een voicemail bericht kwijtgeraakt. Andere providers hebben een Visual Voicemail app, waarbij je deze kan terghalen. Ik vind het heel spijtig dat ondanks dat dat hier al meerdere keren is aangehaald dat Proximus nog steeds geen Visual Voicemail implementeert.
Uit de zenderlijst in pdf blijkt dat NPO 1, 2 en 3 niet te bekijken zijn via de Pickx app op een smartphone of een tablet ???? Dus alleen met de origineel geleverde Android TV Box of wat ?Bij voorbaat dank.
Sedert enige tijd omgeschakeld van een goed werkende V4 TV decoder naar slecht werkende V6 en V7 decoders. Voortdurend valt het beeld weg, Het wordt even zwart en komt daarna terug. Dit doet zich elke dag voor. . Een topicprobleem die ik heel vaak zie terug komen bij anderen. Wat is er reeds gebeurd : Modem resetten lost probleem niet op, beide TV decoders resetten lost het probleem niet op. Vervanging van alle HDMI kabels lost het probleem niet op. Ondertussen de beide TV decoders reeds 3x omgewisseld voor een ander exemplaar. Probleem doet zich voor op 2 verschillende televisies in huis. Ik heb het gehad met proximus, een dure rekening wil ik alleen voor kwaliteit betalen. Ik ben ervan overtuigd dat het probleem zich niet in huis bevind, vermoedelijk misschien ook niet in de TV decoder? Men hoeft mij in ieder geval geen TV decoders of modem meer op te sturen, dit lost het probleem niet op. Probleem misschien in de technologie die proximus momenteel gebruikt? Servers die de on dema
Beste,Ik heb op 08/12 na 10jaar beslist om over te stappen van telenet naar proximus en een bestelling geplaatst voor abbonement internet+tv+2 simkaarten en samsung Qled tv. Vooraanleg is 19/12 uitgevoerd ondertussen heb ik nog steeds geen simkaarten of tv ontvangendeze zouden na 3 werkdagen geleverd worden). Ik heb al contact gehad met de klantendienst die zeggen danweer dat mijn vooraanleg niet uitgevoerd is terwijl dit wel het geval is. Ik zie nog geen vooruitgang in de bestelling.Ook heb ik op myproximus of in mijn mailbox nog nog geen factuur gekregen voor de voorinstallatie of voor de 249 euro van de QLED tvKan ik hier een duidelijke update in krijgen van hoe het met mijn bestelling staat en hoe we dit kunnen oplossen?Bestelnummer:R00000034016298048Alvast bedanktMet vriendelijke groeten,Yaski Cannoot
een maand geleden heb ik de opzegging van mijn TV, Internet en GSM contract verstuurd.vanaf vandaag is alles uitgeschakeld, ok alleen dat ik dacht dat de GSM kaart zou veranderen in een Pay and GO abonnement maar, nee , helaas is mijn nummer inactief online Ik kan geen nieuw abonnement kiezen voor mijn nummer wat ik moet doen om mijn telefoon snel weer werkend te krijgen?
Heb vanmorgen een nieuwe decoder in gebruik genomen. Het is de decoder die bij installatie eerst 2 rode lampjes laat branden die dan wit worden. Het gevolg is dat de knoppen PVR en Menu niet meer reageren.Iemand een tip?
HalloHoe ruil ik mijn decorder om voor een Android TV box zonder een Pickx+ abonnement?Volgens de website:Bestel deze TV Box via je TV toestel. Ga vanuit het Pickx start scherm naar >Shop > Apps. Met de Android TV Box heb je toegang tot allerlei apps. Selecteer er ééntje die je graag wil, je kan dan je huidige decoder inruilen.Echter kan ik deze optie op mijn tv niet terugvinden. Thx
Vooraleer ik m’n oude telefoons ging inleveren voor de € 20 vouchers, dacht ik ga even kijken of Proximus uberhaupt hoesjes voor de iPhone 13 (vorige generatie dus) verkopen maar de site blijkt offline/niet toegankelijk te zijn (https://accessoires.proximus.be/nl/accessoires/). M’n vraag is beetje of dat winkels nog hoesjes zoals de officiele lederenhoesje van Apple voor de iPhone 13 verkopen of is het alleen maar voor de iPhone 14-serie? En waarom de site voor accessoires niet toegankelijk is..
Beste,Wat betekent toevoegen aan mijn lijst in de schermen met de nieuwe Android decoder aub?Wat is het doel hiervan aub?
login op webmail @skynet.be lukt niet: onbekende fout
Beste,Ik heb vorige week mijn abonnement opgezegd bij julli ene heb net de nieuwe sim-kaart van de andere provider gekregen en wil deze activeren. Ik krijg de melding : blijkbaar is je simkaart van je huidige operator niet meer actief. Vraag dus aan je huidige operator om je simkaart opnieuw te activeren. Zodra dat gebeurd is, kun je je nummeroverdracht zelf herstarten in je account.Kunnen jullie mij helpen dit even te heractiveren zodat de overname kan gebeuren? Ook zonder extra kost vermits het maar om een enkele dag zal gaan.Alvast bedankt.mvgLaura
Wij hadden een afspraak met de technieker op 13/12 tussen 8u en 17u om internet en tv te komen installeren in onze nieuwe woning, we zijn nieuwe klanten. Mijn vriendin had daarvoor een dag verlof genomen. S’avonds om 19u30 krijgen wij een sms dat de technieker is langsgeweest tussen 8u en 17u en dat hij niemand heeft aangetroffen op ons adres, wat niet het geval was want mijn vriendin was heel de dag thuis. Dan hebben we gebeld naar proximus en alles uitgelegd dat we echt internet nodig hebben doordat mijn vriendin nog steeds van thuis uit moet werken, wat niet mogelijk is zonder internet. We gingen 1 terabite krijgen op ons gsm abbonement maar dit was niet mogelijk omdat we met ons gsm abbonement niet bij Proximus zitten. Wij moesten zelf een nieuwe afspraak maken voor de installatie. We hebben dan een nieuwe datum gekregen 24/12 tussen 8u en 17u, heel de dag thuis gebleven, opnieuw geen technieker gezien, opnieuw gebeld, opnieuw hetzelfde verhaal, nu gaan we maandag een telefoon krij
Wilde nieuwe Internetbox en wifi booster v2 aanvragen maar zag net dat er een “WiFi booster +” bestaat? https://www.proximus.be/manuals/nl/handleiding/particulieren/internet/wi-fi-booster/installatie/v2-tv-kijken-via-wifi-2 Wat is het verschil tussen die twee?
Mijn mobiele data is zonet van 5GB naar 3gb gegaan zonder er ook iets aan te veranderen hoe krijg ik mijn data terug?
Stel ik wil een programma van gisteren bekijken op ZDF (GEEN replay beschikbaar). Als ik het programma aanstip op de tv gids dan wordt het toegevoegd aan “Mijn video’s) maar verder gebeurt er niets ? Ik kan het programma terug uit de lijst verwijderen of het er terug in zetten maar bekijken kan ik het zeker niet. Wordt het programma dan misschien volgende nacht tegen betaling opgeladen ? Hoe is het systeem beveiligd zodat ik niet “per ongeluk” een betalende actie heb gestart ? De enige pin code die ik vind is voor het kinderslot.
Hallo allemaal, Zijn hier nog kijkers van het basispakket die merken dat ze ineens de kanalen van Eleven Proleague kunnen ontvangen? Het gaat om de 3 kanalen, kanalen 111, 112, 113, 361, 362, 363, 511, 512, 513, 661, 662 en 663.Is dit een tijdelijke promo of zo, weet iemand iets meer?ProxiTim
Heb je bij smart tv chromecast nodig?
Ik heb 2 decorders maar helaas op de nieuwe v7 decoder staat er geen uitgang meer van scart naar dvd kunnen jullie ik heb de nieuwe besteld om naar de apps te kunnen kijken van VRTMax maar helaas moet ik de nieuwe decorders terug gaan opsturen want er is geen mogelijkheid voor opnames en via decorder opnemen doe ik niet die opnames verdwijnen en ik heb ze niet in mijn bezit dan. Kunnen jullie mij een bericht sturen als er een nieuwe decorder uitkomt waar ik terug een uitgang heb naar een DVD recorder scart zodat ik toch van alles nog kan genieten nu kan ik nog geen VRTMax kijken omdat de optie van scart naar dvd er niet meer op zit.
Sinds het vervangen van de antennes vorige week op de site van 03WTH_01 zijn er algemene problemen met het bellen via 2g of 3g,( maar ik hoor ook van personen met een smartphone dat er problemen zijn op 4g/5g… )Personen kunnen bellen of gebeld worden, maar zijn niet hoorbaar (op een dumbphone dus).Hoe kaart ik dit best aan in een proximusshop of bij de klantendienst ?
Sinds deze middag geen internetverbinding meer. Klant nr 2xxx. Gsm 04xxx4 contacteren aub. edit moderator : privégegevens verwijderd en in profiel geplaatst
Wie helpt me uit de nood? Sinds de overstap van Telenet naar Proximus lukt het me niet meer om onze Sonos speaker aan ons netwerk te linken. Op de hulppagina van Sonos staat:“Sonos producten maken verbinding met een 2,4GHz-netwerk. (...) Controleer of je router deze netwerken ondersteunt en op de juiste manier is geconfigureerd. (...) De meeste Sonos-producten hebben een 802.11b/g-netwerk nodig. Als je router is ingesteld op ‘alleen N’ of ‘alleen AC’, dan moet je dit veranderen in B/G/N (wordt ook wel ‘gemengd’ genoemd).”Na lang chatten met de Proximus-helpdesk die me eerst wist te zeggen dat mijn internetbox van Proximus de 2 signalen (2,4 en 5.0) gelijktijdig uitzendt en niet kan splitsen, zijn ze uiteindelijk na lang aandringen toch tot de ontdekking gekomen dat ik gewoon de enkelvoudigde SSID met een eenvoudige klik moest uitzetten. Dus het eerste probleem van het 2,4GHz-netwerk is al opgelost.Toch kan ik de Sonos nog steeds niet connecteren, maar als ik de helpdesk vraag naar de i
Hallo, Enkele dagen geleden, op vrijdag 16/12, werd Proximus tv en internet bij ons geïnstalleerd. Dit d.m.v. een Android tv box. Sindsdien hebben we steeds een haperend beeld op onze tv. Dit is hetzelfde bij onze opnames. Iedere 4 à 5 seconden zien we een hapering / verspringen van het beeld. Dit is heel vervelend. De modem is niet rechtstreeks verbonden met de box. We hebben zowel de modem als de box al meerdere keren gereset maar dit helpt helemaal niet. Iemand die dit probleem herkent en weet hoe we dit kunnen oplossen?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.