Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Sinds paar dagen komen er geen mails meer binnen in mijn webmailadres en dus bijgevolg niet in mijn mailbox van windows. Kan nog wel mails verzenden vanuit mailbox maar niets ontvangen.Vandaag al 3 x telefonisch contact opgenomen met 0800 22 800 zonder resultaat tot op heden ondanks beloften dat het binnen 1 uurtje zou opgelost zijn nadat mijn emailadres zou “geactiveerd” zijn ???Wil wel graag dat probleem snel opgelost geraakt.
Er zijn momenteel problemen voor sommige uitzendingen via TV Replay bij VTM.Voornamelijk Nieuws 19 uur, Weerbericht Middag en Avond en sommige opgenomen programma’s die niet kunnen bekeken worden.Proximus TV Team is op de hoogte en probeert dit zo spoedig als mogelijk op te lossen .( foutieve meta data ontvangen van VTM en ingeladen in de EPG - TV gids zou de oorzaak zijn)Ook zou het kunnen dat de programmas die niet beschikbaar zijn via Replay , maar werden opgenomen ook niet kunnen bekeken worden . Dit werd mij bevestigd zonet na contact met Proximus support . Ze zijn volop bezig dit te verhelpen.
Hallo,Afgelopen donderdag 22/12 zijn we overgeschakeld van Telenet naar Proximus. Er is die dag een technieker langsgeweest om alles te installeren. Er werd een V7 decoder geplaatst. Die is rechtstreeks via een kabel aangesloten op de modem. Sindsdien hebben we dagelijks, zonder overdrijven, volgende problemen.Beeld valt zeer regelmatig 1 a 2 seconden weg (zwart beeld). Dit is zeer Geen geluid, wel beeld. Na een aantal keer opstarten is dit verholpen maar dat mag mijn insziens niet de bedoeling zijn. Haperingen in beeld (raar geluid, blokjes in beeld,..)Tot 2 jaar geleden waren we ook bij Proximus. Toen zelden of nooit problemen. De laatste 2 jaren bij Telenet ook niet. We krijgen al beetje spijt van onze overstap, zeker als ik dan nog de topics op dit forum lees.@ Proximus: kunnen jullie dit verder opnemen aub?Alvast bedankt!
Meteen met het probleem in huis vallen, telkens mijn zoon op zijn PS4 iets download valt onze internetverbinding uit. Ongeacht de grootte van het spel dat hij download. Soms na 1 min, soms pas na 10 min, maar vrijwel altijd. Mijn andere zoon die ook PS4 heeft op zijn kamer heeft dit probleem nooit.In onze vorige woning hadden we dit probleem ook nooit. Waaraan kan dit liggen? Met 2 ruziemakende pubers in huis omwille van dit probleem en wegvallend internet heb ik het even gehad en ben ik radeloos? Inge
Sinds maandag geen verbindig met bbox.Alles geprobeerd alResetten achteraan ,reset van proximus zelf .Nieuwe modem gekregen .werkt ook niet.Dan afspraak gekregen op 31 dec .voor technieker die gaat komen.Bijna 2 weken zonder internet en tv en dat tijdens verlof periode .Mss eens telenet contacteren als ze mij sneller kunnen helpen als nieuw klant .
Gelukkig Nieuwjaar aan de forumleden en de Proximus forum medewerkers.🥂🍾
Op 14 nivember klant geworden voir 2 adressen. Op 6 december kwam men mijn tweede verblijf aansluiten. Niemand gezien. Bij nazicht in de app bleek dit geanuleerd. Dag verlof voor niks genomen. Bij navraag klantendienst reeds 4x naar gebeld, kon men geen antwoord geven. Ticket aangemaakt, case aangemaakt tot heden niemand gehoord of enige info.Naar de winkel geweest , zelfde uitleg. We hebben geen nieuwe info. Zelfs op mijn vast adres is de aanvraag blijkbaar nog niet afgewerkt na 6 weken klant te zijn.Zal maar terug naar Telenet gaan zeker?
Hallo,Sinds wij enkele dagen geleden zijn overgeschakeld naar een Apple TV box en tv kijken via de Proximus Pickx app, bevriest het beeld telkens enkele seconden. De Apple TV box is rechtstreeks aangesloten via een ethernet kabel. Ik heb de modem al enkele keren gereset maar zonder resultaat. De snelheid is 89 mbps dus ruim voldoende om te kunnen streamen. Hoe kan dit worden opgelost? Kan de lijn getest worden op eventuele storingen?Alvast bedankt.
Goedemiddag,Mandaag heb ik mijn contract voor internet en tv stopgezet, en nu heb ik nutteloze modem, tvbox en 2 WiFi boosters bij me thuis.Ik heb geen bericht of label ontvangen. Wat moet ik doen met deze spoelen?Groet,Robert
Beste,Zou ik mijn huidige Bbox3 kunnen vervangen door de snellere Bbox4?Ik zou ook graag mijn booster vervangen.Wat moet ik daarvoor doen?Vriendelijke groeten.
Beste, Sinds kort heb ik als ik mijn 4g probeer aan te zetten alleen maar 3g .Ik heb al mijn updates al gedaan en ook mijn gsm al een keer uitgezet .Ik weet niet waar het probleem zit .Weet iemand hoe je dit kunt oplossen ?alvast bedankt .
Sinds zondagavond geen internet meer. Het blauwe dsl lampje brandt constant dus ik vermoed geen problemen met de lijn, maar al onze toestellen kunnen niet verbinden met de WiFi. Uw internet is onderbroken staat er…Het is zo dat wij wilden overschakelen naar mobile vikings voor internet thuis, maar ons nadien bedachten... ondertussen is alles bij mobile vikings afgerond en geannuleerd, maar toch blijft ons internet afgesloten.Reeds verschillende malen contact, telefonisch, via mail, chat,... maar telkens is het antwoord dat ze moeten afwachten tot de bestelling geannuleerd is. Mijn internet staat zogezegd nog actief, maar ik kan er niet op... modem reeds verschillende malen herstart of gereset maar niets helpt.Vallen we momenteel tussen de 2 providers? Of moet er ergens nog iets op actief gezet worden? Of is er toch iets stuk aan onze modem?Graag een duidelijk antwoord en een snelle oplossing graag!Alvast bedankt!MvgSam
GeachteHeb verleden maand een nieuwe Galaxy A53 5g aangeschaft .Na overdracht van a71 van alle apps naar nieuw toestel werkte alles goed buiten proximus wifi.Nu na 14 dagen begon mijn internet uit te vallen.Heb naar klantendienst gebeld die mij een link hebben door gestuurd om toestel samsung de gegevens opnieuw in te stellen wat ik gedaan heb.Ging terug in het begin maar na 3 à 4 uur terug nada.Om internet terug te krijgen moet ik altijd heropstarten soms 3 maal per dag en ben voor een paar uur goed.Mobiele gegevens staan aan, GB genoeg, alles betaald.Wat doe ik verkeerd en iemand een oplossing?
Na 3 telefoons waarvan eentje meer dan 40 minuten duurde (meneer Majed van de klantendienst) en telkens weer mijn probleem moeten uitleggen . Bel nu met een prepaid kaart dus die kosten lopen ook op aan 0,25 euro/minuut.Mijn probleem :Overgestapt naar mobile Viking (internet en mobiel met nummerbehoud uiteraard) , geen easy switch mogelijk , op aanraden van de proximus installateur (voor internet) => abbo proximus opgezegd . Resultaat nummer overdracht niet meer mogelijk voor Mobile Vikings (nu al bijna een week) en trek uw plan.Proximus helpdesk gecontacteerd (zie hierboven) er werd zelfs een ticket aangemaakt voor re-activatie nummer (of godbetert heel het pakket?) . Enfin er gebeurt niks en ik zit hier zonder telefoon . iemand in gelijkaardige situatie ? wat kan ik nog doen ? Proximus houdt mijn telefoon gewoon gegijzeld en eigent zich mijn tel nummer toe ! Leuke reclame hoor .
Wanneer mijn Huawei P30 Pro moet worden heropgestart na een update, wordt mijn PIN-code niet herkend. Steeds opnieuw moet ik 3 foutieve pogingen doorlopen om uiteindelijk mijn PUK-code in te kunnen geven. Vervolgens kies ik een nieuwe (dezelfde) PIN-code maar bij de volgende update is het weer prijs.Navraag op sociale media leert mij dat er nog klanten dit probleem hebben.Proximus kan blijkbaar geen oplossing aanbieden?
Het BIPT heeft recent op de website ibpt | Dataportaal - Atlas van vaste lijnen (bipt-data.be) op basis van info van de vaste netwerkoperatoren, de op individueel adres beschikbare snelheid gepubliceerd. Concreet is bv. o.a. op mijn locatie beschikbare snelheid op deze website van het BIPT (op basis van info van Proximus: 50 - 100 Mbps down / 1-10 Mbps up) of de informatie op de Proximus website Speedtest internet connectie | Proximus verkeerd, tenzij er een kerstmirakel zou gebeurd zijn. Ik ga ervan uit dat het uiteraard de bedoeling is/was van het BIPT dat een operator informatie over de “normaal beschikbare snelheid” en niet over de “geadverteerde snelheid” zou ter beschikking stellen. Graag nazicht en correctie door de onderliggende betrokken technische diensten.Ik weet dat de netwerkoperatoren conform de wetgeving info aan het BIPT moeten overmaken met betrekking tot planning en vooruitzichten voor komende 3 jaar Dank bij voorbaat
Hallo, ik bestelde op 27/12 een iPhone 14 online. Het geld is van mijn rekening gegaan maar ik ontving geen bevestigingsmail. Mijn vriendin bestelde die dag ok eentje op haar naam en zij kreeg hiervan wel een bevestiging. Kan iemand mij helpen? Ik heb geen bestellingnummer. Ik kreeg wel op mijn gsmnummer berichten over de facturen.
Sinds kort werkt mijn 4g niet meer. Als ik 4g aanzet krijg ik geen verbinding. Het ligt niet aan de plaats want een week geleden had ik hier wel nog 4g. Mijn abonnement is nog geldig Iemand die weet hoe ik dit oplos?
Hier een apart Topic opgestart wegens afsluiting van het topic waar deze discussie begon: philippe_d poste hier op het afgesloten topic: Volgens mij is er nog nooit bandbreedte “gereserveerd” geweest voor de decoders.De totale bandbreedte van de lijn (sync snelheid) is gedeeld met TV (één of meerdere decoders) en internet . Hoe meer TV hoe minder internet ...Proximus TV ging over een aparte VLAN (VLAN30), en de B-box3 kende prioriteiten aan de VLANs: hoogste prio VLAN 20 (telefonie), daarna VLAN30 (TV) en laagste VLAN10 (internet).Geen idee hoe de prioriteit voor TV nu geregeld wordt, gezien de V7 blijkbaar over het intenet VLAN gaat? Martin Poste hier in antwoor op philippe_d, op het afgesloten topic: Om het toch wat te verduidelijken wat ik eigenlijk uitlegde:Met gereserveerd is eigenlijk wat ik bedoelde zoals je het hier meer technisch uitlegt namelijkphilippe_d schreef: B-box3 kende prioriteiten aan de VLANs: VLAN30 (TV) en laagste VLAN10 (internet).en schiet er inderdaad v
Sinds een paar maanden krijgen wij constant foutmelding p130 en p134 op onze TV. Ik heb alle stappen die op de hulppagina aangeboden worden al 100 keer herhaald, alles herstart, gereset, … Al verschillende keren naar de klantendienst gebeld, waar ik dan volgende briljante tip krijg : herstart eens uw toestel. Daarmee zou alles opgelost moeten zijn. Niet dus …Dit is om moedeloos van te worden. We betalen genoeg centen om naar onze tv te kunnen kijken. Is het dan fout te verwachten dat het ook effectief werkt??
Bij het verbinden van de proximus picx app via een HDMI kabel met apple iPhone HDMI Adapter . speelt het geluid maar niet het beeld.« . Andere apps zoals vrt nu en youtube werken wel perfect.Waarom is dit en komt er een oplossing ?
heb op nieuwe laptop outlook geïnstalleerd en wil mijn skynet-mailbox toevoegen maar het paswoord word niet erkend
Beste,Deze ochtend ben ik naar de afhaalpunt gegaan om mijn IPhone 14pro op te halen.Bij het afhalen en tekenen heb ik de doos in de winkel gecheckt en trof ik geen telefoon in de doos. De klantendienst helpt me ook niet verder en kan me niet vertellen hoe dit opgevolgd gaat worden na mijn klacht, vervolgens hangen ze het oproep gewoon op.
@Proximus forummedewerkers kan het topic dat forumlid Pat52 onlangs opgestart heeft terug geplaatst worden.Ik was op zoek naar het bericht met uitleg dat forumlid Phillipe_D daarin gepost had.Het gaat om volgend topic:Dit moet me even van het hart en bovendien onbegrijpelijk dat ...https://nl.forum.proximus.be › proximus-pickx-7 › dit-... 1 dag geleden — Dit moet me even van het hart en bovendien onbegrijpelijk dat Proximus niet heeft geluisterd toen de Android Decoder werd getest door ...8 antwoorden · Topantwoord: As customer any problem with Proximus just give us a call , we are list
Als je al Flex Pack met TV-klant bent, kun je genieten van het gezamenlijke aanbod. Je betaalt eenmalig € 69 en je ontvangt een Apple TV4K Wifi + Ethernet 128GB . Je kunt dit eenvoudig aanpassen via onze webshop. Daarna is het de bedoeling dat je 2 jaar klant blijft, anders moet je de resterende restwaarde van de Apple TV betalen. Ben je al een Pickx TV-klant ?Log in & voeg een Apple TV 4K Wifi + Ethernet 128GB toe voor slechts €69 toe en verander je tv-ervaring. www.proximus.be/nl/id_cr_flex_pack/personal/packs/cr-all-flex-packs/flex-configurator.html/?mobile=CBIQG&option=CSYLFVoeg Apple TV 4K Wifi + Ethernet 128GB toe voor slechts €69www.proximus.be/nl/id_cr_apple_tv/particulieren/toestellen/tv-apparatuur/apple-tv.html
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.