Soms voor 1 minuut ,soms voor 10 minuten.
Is dit normaal ,of zou er een probleem met aansluiting zijn?
Beste antwoord door Sinopia
Bekijk origineelBeste antwoord door Sinopia
Bekijk origineelNatuurlijk ..mijn woord tegen het zijne.
mijn vrouw was er niet goed van ..maar hij verwittigde de diensten al vooraleer ik kon reageren ...ik weigerde elke interventie zei hij .
ja ,daarom zat ik 10 dagen zonder tv ..te wachten tot de technieker kon komen.maar op dit forum kan je het nalezen.
al mijn toestellen met WiFi werken zeer goed,snelle internet enz met uitzondering tv.het beeld bevriest en kleuren lopen uit elkaar voor enkele ogenblikken maar dit met een zeer vlugge herhaling.
waarschijnlijk zal er nooit een oplossing komen .
wij mogen enkel betalen en zelf zoeken naar oplossingen.
mvg
luc
Sinopia,
Het zou mij verbazen dat techniekers op zo’n manier gaan spreken. Als dit zo is mag dit zeker worden aangekaart, maar dan vermoed ik dat u dit reeds via een klacht heeft doorgegeven toen de technieker was vertrokken.
Er is een happy house technieker langs geweest ….niks gedaan enkel gezegd werken met kabel of met t link.er is een link geplaatst en nieuwe verbindingen tussen decorder en bridge
ik vroeg hem hoe het komt dat alles altijd ok was en nu niet meer..kreeg ik als antwoord ..hoeveel keer moet ik je het uitleggen..staat het u niet aan dan bol ik het af ...en weg was hij.
DUS geen happy house meer voor mij!
Zal alles nog eens resetten en we zien wel.
Klopt inderdaad Martin, een modem/decoder en ook een wifi bridge moeten af en toe even worden herstart. Maar indien deze vervangen moet worden kan de HappyHouse technieker dit ook voor je doen.
Ook je al de wifi bridge even stroomloos gezet.
Een simpele herstart doe je als > volgt.
Een reset is ok mogelijk, aan de zijkant heb je een reset knop, duw dit gedurende enkele seconden in.
Als het niet opgelost geraakt lees dit eens>
Ethernet kabel tussen decorder en bridge vervangen,alsook een zwarte kabel tussen tv en decorder vervangen. Alles was in orde tot gisteren en nu weeral niks meer.de WiFi installatie is door Proximus geplaatst,3,5 jaar geleden en alles ging vlot nooit een probleem maar nu is het tv kijken een belasting voor het zenuwstelsel.Een vaste kabel leggen is moeilijk ,daarom kozen we ook voor een WiFi installatie.
kan een modem stuk gaan of minder sterke WiFi doorsturen,?Ik ben geen technieker,heb wel de modem weer eens heropgestart.
mvg
luc
Sinopia, ondervind je hetzelfde probleem met een rechtstreekse kabel ook?
Heb je dit al uitgetest? Omdat je zegt dat alle kabels vernieuwd zijn, maar je toch nog via wifi werkt?
Tv slaat altijd weg ,geeft verbinding modem is weg aan.
alle kabels zijn vernieuwd en nog altijd probleem met tv
ben het stilaan beu !
tv staat op 7 m van modem,in dezelfde ruimte en technieker zegt ...te ver.
wat is het nut dan van WiFi
heeeeeellllppppp
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.