Skip to main content
Beantwoord

Terug naar oud menu


Sinds de nieuwe menu kan je via je TV-gids niet meer direct naar de programma's van vb overmorgen. Wat een achteruitgang in gebruiksgemak! Kan ik terug naar de vorige menu, ik heb geen boodschap aan "voorgestelde" films uit de shop. Bedankt!

Beste antwoord door Artie

Is ook zo met nieuw menu...
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

16 reacties

Martin
  • 33560 reacties
  • 20 mei 2019
Ter info: zoals de Proximus medewerkers hier op het forum al medegedeeld hebben kan het terugschakelen naar de vorige menu niet.

  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 21 mei 2019
Dus ons gewoon neerleggen bij minder service en gebruiksgemak en dit aan een hoger tarief?

Martin
  • 33560 reacties
  • 21 mei 2019
Het is bij mij ook nog aanpassen hoor en voel mij ook nog wat verloren maar mss zal Proximus ook met de tijd nog verbeteringen aanbrengen volgens de wensen van de klanten!
Maar gelukkig hebben ze de packs niet in prijs verhoogd omwille van die nieuwe menu ☺️

  • 289 reacties
  • 21 mei 2019
Als je in Tv gids op doorspoelen duwt (>>) kom je toch op volgende dag(morgen) terecht zelfde zender zelfde tijdstip?Na nog eens duwen kom je toch op overmorgen?

Martin
  • 33560 reacties
  • 21 mei 2019
Is inderdaad toch altijd zo geweest via de afstandsbediening van de decoder maar de nieuwe menu heb ik nog niet ontvangen op mijn decoder.

  • 289 reacties
  • Antwoord
  • 21 mei 2019
Is ook zo met nieuw menu...

Martin
  • 33560 reacties
  • 21 mei 2019
Dan hebben ze nog niet alles om zeep geholpen 😉 ☺️

  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 21 mei 2019
Bedankt Artie voor de tip! Had de helpdesk van proximus gebel en daar konden zij enkel antwoorden dat als de bazen beslissen om iets te veranderen zij daar niets konden aan veranderen en er dat deze optie dus was weggevallen.... bedankt voor de bruikbare tip!

  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 21 mei 2019
Vroeger ging ik via menu naar een andere dag, de mogelijkheid via fastforward kende ik niet

Martin
  • 33560 reacties
  • 21 mei 2019
ja nu begrijp ik pas je probleem ik dacht dat je bedoelde dat je vroeger in de oude menu dit wel kon en niet meer in de nieuwe !
Artie had het blijkbaar wel beter begrepen dan ik.

  • 289 reacties
  • 21 mei 2019
Graag gedaan Bellebel.

  • 289 reacties
  • 21 mei 2019
Het is wel wat terug 'leren' met dit nieuwe menu...maar alles went(hoop ik )😉

  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 21 mei 2019
Klopt 🙂 voor mij alvast geen toegevoegde waarde, zolang ik de gewone tv-gids heb (en nu kan ik er terug alles mee ;-)) hoeven die "tips" niet, liever in 1 oogopslag direct zien wat de avond in petto heeft

  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 21 mei 2019
Bij deze in ieder geval bedankt Martin en Arti om jullie te ontfermen over mijn probleem. En nog een fijne avond!

  • 289 reacties
  • 21 mei 2019
Fijne avond terug Bellebel!😉

Martin
  • 33560 reacties
  • 21 mei 2019
Heel graag gedaan Bellebel en het zal inderdaad weer een tijdje duren om te wennen aan de nieuwe menu, op decoder heb ik hem nog niet maar wel de nieuwe menu via http://Proximustv.be