Maandag een leuk aanbod ontvangen via mail van Proximus/Skynet, maar als we op de link klikken om hiervan gebruik te kunnen maken, krijgen we de boodschap dat het klantnummer waarschijnlijk foutief is. Een mail naar "proximusevents" werd nog niet beantwoord en gisteren wist bijna niemand op de klantendienst (althans niet de 5 mensen die we aan de lijn kregen) iets over deze actie. We kregen wel de bevestiging dat we het correcte klantnummer gebruiken.
Worden we nu even verlekkerd en krijgen we dan het deksel op de neus?
Beantwoord
Tegen verminderde prijs naar TW Classic
Beste antwoord door Anonymous
Hallo Manu en Luc
Het probleem zou opgelost moeten zijn!
normaal heb je een mailtje gekregen van Proximusevents ook hierover.
Je kan inloggen aan de hand van je GSM nummer via https://www.ticketmasterbelgium.be/proximus/verification.cfm?eventcode=TW19J&lang=nl
Kan je me op de hoogte houden als het gelukt is, aub?
Bekijk origineelHet probleem zou opgelost moeten zijn!
normaal heb je een mailtje gekregen van Proximusevents ook hierover.
Je kan inloggen aan de hand van je GSM nummer via https://www.ticketmasterbelgium.be/proximus/verification.cfm?eventcode=TW19J&lang=nl
Kan je me op de hoogte houden als het gelukt is, aub?
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.