Vraag

Public wifi



Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

27 reacties

Reputatie 7
Badge +4
@ Martin
Mijns inziens zult u - zoals reeds aangehaald door Argenteus - de app niet kunnen gebruiken met P&G of een niet Px sim kaart (controle app & = geen automatische overgang tussen 3/4G & WiFi)
wat daarentegen mijns inziens wel zal werken is kiezen van public Wifi (indien voorhanden) en gebruik maken van de procedure login/paswoord (gecreëerd in MyPx voor uw internet abo) en ja vermits u slechts 1 login/paswoord hebt kunt u normaal slechts op 1 toestel gelijktijdig toegang bekomen (controle)
De communicatie van Px hieromtrent is mijns inziens inderdaad voor verbetering vatbaar ...
Inderdaad daar ga ik nog altijd van uit want ik heb altijd al mijn instellingen manueel moeten invoeren op mijn P&G smartphones. (maar velen zullen ook deze manier van zelf de parameters invullen niet kennen, dus gebruiksvriendelijk is dit zeker niet)
Maar al de naamsveranderingen hebben nooit tot gevolg gehad dat er iets moest opnieuw geactiveerd worden zoals het nu voor "public wifi" wel moet en vandaar dat ik ergens vermoed dat er toch nog lijken uit de kast zouden kunnen vallen, enfin ik weet het wel dat wachten tot het de overschakeling gebeurd is, wel alles duidelijk zal maken en als er hier dan reacties zullen komen op het forum, zullen we direct weten of het vermoeden van addertjes onder het gras gegrond waren....☺️
Ik hoop maar dat de P&G klanten niet de dupe zullen worden van deze transformatie 🤔