Beantwoord

Proximus tv app en chromecast

  • 2 October 2017
  • 69 reacties
  • 3277 Bekeken


Toon eerste bericht

69 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Bij mij firmwareversie cast: 1.27.96538
proximustv app versie 3.1.6
alle toestellen op ios 11
Zelfde probleem. Er komt op de tv klaar om te kijken. Wanneer ik dan naar boven swipe gaat het beeld naar boven op de ipad maar gebeurt er niks op de tv.
Reputatie 7
Badge +4
Direx

We hebben dit getest en ondervinden geen probleem met

firmware versie 1.27.97379.
kan je hiervoor even upgraden ?
Ter info: Er is ondertussen al een ios 11.02 met bug fixes uitgekomen
Reputatie 3
Badge +2
@jonathandr. : de firmware versie waar jij met test is de versie van de chromecast 1. Ik heb de chromecast ultra en aan de firmware versie van Direx te zien denk ik dat hij ook de ultra heeft.
Reputatie 3
Badge +2
Is hier al enige vooruitgang ? Of enig nieuws ?
Reputatie 3
Badge +2
Bedankt ThomasP, prettig weekend!
Reputatie 3
Badge +2
Vandaag een update van de tv app maar de chromecast bug lijkt blijkbaar niet opgelost 😞
Beste,

Ik stream met mij Huawei P8 lite (2016) met de Chromecast naar de Samsung TV UE40H6400.
Ik kan bijna alle zenders naar de TV streamen, buiten Vitaya. Deze begint even in te laten. Even daarna krijg ik een volledig zwart beeld.
ter info: ik heb met mijn chromecast op mijn Sony TV geen enkel probleem kan dat dan van de TV afhangen !
Reputatie 3
Badge +2
ter info: ik heb met mijn chromecast op mijn Sony TV geen enkel probleem kan dat dan van de TV afhangen !
Maar jij hebt waarschijnlijk een chromecast1.
maar zou het probleem (alleen vitaya) daarbij dan een rol spelen of je nu de 1st of 2de versie hebt of de Ultra versie !?
Reputatie 3
Badge +2
Ah ok, dacht dat je wou zeggen dat gewoon je chromecast werkte op de tv.
Ik heb de info doorgestuurd naar het verantwoordelijke team. Eenmaal meer info van hen geef ik je hier een update.
Ik stelde hier weken, zelfs maanden geleden ook de vraag hoe het komt dat ik deprogramma’s die ik bekijk op mijn iPhone niet kan streamen naar mijn tv via chromecast. Er werd mij een antwoord beloofd, maar ik wachttevergeefs. De engineering zou soelaas bieden...
Ik heb ios, chromecast v2 en wifi 2.4. Streamen vanuit proximus via chromecast gaat niet. Werkt wél van uit youtube! Ik zie dat andere abonnees net hetzelfde probleem hebben. Op tv komt de mededeling: klaar om te kijken, en daar blijft erbij. Na een twintigtal seconden verdwijnt deze mededeling en krijg ik mooie chromecastfoto’s te zien. Ook op de iPhone/iPad verdwijnt het beeld.
Reputatie 3
Badge +2
Ik heb een chromecast ultra en zelfs op 2.4 lukt het niet. Er komt op de tv wel een proximus scherm 'klaar om tv te kijken' maar verder niks. Op de ipad staaat bovenaan het kleine schermpje tv af te spelen maar niet op de tv.
Ja, pdrk’ ze willen het bij proximus niet geloven. Bij hen lukt het wel zeggen ze. Doen ze wel de moeite om het serieus te onderzoeken? Ik ben hieral maanden aan het reclameren, maar telkens krijg je het antwoord ‘geen probleem’. Begint op mijn zenuwen te werken. Het lukt met Netflix, met Youtube, maar niet met Proximus. Zou het lukken met Telenet? Het zou tegen mijn zin zijn naar Netflix over telopen, maar, op den duur...
Reputatie 3
Badge +2
Ja bij mij lukt al de rest ook, netflix, stevie... Alleen proximustv niet.
Bij’mij ook . Proximus laat ons al maanden in de steek. Vind ik flauw. Waarom lukt hrt bij stevie van vtm, bij youtube, enz... overweeg toch tegen mijn zin over te stappen.
Ik heb een sterk vermoeden dat ios 11 er iets mee te maken heeft. Vroeger met ios9 lukte het nog.
Reputatie 3
Badge +2
Neen, heb net geprobeerd met mijn oude ipad op ios10 en zelfde probleem.
In ieder geval, vroeger lukte het wel hoor. Misschien onder oudere versie dan ios10.
Ik heb chromecast 2; firmware 1.28.100555
Dank u!
Reputatie 3
Badge +2
Ik heb chromecast 2 : firmwareversie 1.28.100555

Ik krijg bericht dat er een reactie is van dvdc. Ik zie ze wel niet!

Reageer