Skip to main content
Vraag

Proximus premium club

  • 2 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 310 Bekeken

Op het forum hadden jullie al gezet dat proximus premium club na 1 augustus terug beschikbaar zou zijn, maar dit is nog steeds niet het geval. Wanneer komt proximus premium club wel terug beschikbaar?
This topic has been closed for comments

4 reacties

Martin
  • 33533 reacties
  • 2 augustus 2019


Alain_0196
Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 52 reacties
  • 5 augustus 2019
Ik heb op maandag 05/08/19 60 belminuten bijbesteld en om 09.05u een mailtje gekregen dat die bestelling binnen de 15 minuten geactiveerd zou worden. Om 10.35u lees ik bij "mijn laatste bestellingen" enkel..."bestelling wordt verwerkt". Hopelijk ben ik mijn niet én de punten én de belwaarde kwijt...zoals vele klanten blijf ik het verdwijnen van Premiumclub jammer vinden.
I will not enjoy Enjoy!

Lieve 1035
Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 219 reacties
  • 6 augustus 2019
Alain_0196 schreef:
Ik heb op maandag 05/08/19 60 belminuten bijbesteld en om 09.05u een mailtje gekregen dat die bestelling binnen de 15 minuten geactiveerd zou worden. Om 10.35u lees ik bij "mijn laatste bestellingen" enkel..."bestelling wordt verwerkt". Hopelijk ben ik mijn niet én de punten én de belwaarde kwijt...zoals vele klanten blijf ik het verdwijnen van Premiumclub jammer vinden.
I will not enjoy Enjoy!

Beste Alain,
Ik deed net hetzelfde en zie ook “bestelling wordt verwerkt", maar als ik bij ‘VERBRUIK’ ga kijken staat het er wel al bij. Dus ik ga er van uit dat het aktief is.
Of er nog een vinkje bij ‘uitgevoerd’ zal komen... geen idee


Martin
  • 33533 reacties
  • 6 augustus 2019
Net zoals je een factuur betaalt direct via myproximus.be daar staat ook "wordt verwerkt" maar als je kijkt op je online bankrekening dan is het bedrag al van je rekening gedebiteerd.