Op 26 juli 2019 heb ik mijn Proximus internet abonnement opgezegd vanwege verhuizing naar Nederland. Hiervan heb ik van Proximus ook netjes een bevestiging gehad met daarbij het verzoek om de modem terug te sturen.
Vanwege vakantie heb ik een 2 tal herinneringen hiervoor gehad, de laatste vermeldde dat ik de modem voor 19/08/2019 teug moest sturen. Dat heb ik op 12/08/2019 gedaan.
Vanavond kreeg ik echter een mail met daarin de factuur van 99 euro voor het modem.
De bon van Bpost heb ik nog, maar om een of andere reden kan ik via track en trace niet terugzien of de modem inderdaad ook bij Proximus is gearriveerd.
Wat nu te doen?
Is er hier een medewerker van Proximus actief die mij kan helpen hiermee?
Bij voorbaat dank!
Bladzijde 1 / 1
Dag Kfl,
Ik heb hiervoor een dossier opgemaakt voor de bevoegde dienst. Je vindt het dossiernummer terug in je profielgegevens.
Je zal weldra iets horen van de dossierbeheerder.
Groetjes,
Antonella
Ik heb hiervoor een dossier opgemaakt voor de bevoegde dienst. Je vindt het dossiernummer terug in je profielgegevens.
Je zal weldra iets horen van de dossierbeheerder.
Groetjes,
Antonella
Fijn, dank je wel voor de snelle actie!
Hoe gaat hij/zij mij bereiken?
Hoe gaat hij/zij mij bereiken?
We hebben een negatieve aanrekening opgemaakt voor de modem die inderdaad is teruggekomen.
Je zal de rechtzetting spoedig ontvangen.
Alvast onze excuses.
Mvg, KoenN
Je zal de rechtzetting spoedig ontvangen.
Alvast onze excuses.
Mvg, KoenN
Had idd al een mail van Proximus.
Dank voor de rechtzetting!
mvg
Dank voor de rechtzetting!
mvg
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.