Skip to main content

Bij het logistiek centrum van Proximus duurt het klaarmaken van een zending (nieuwe decoder) wel héél lang… Status om 00:56 : Je pakje wordt momenteel klaargemaakt door de afzender

Ondertussen zijn we 18 uren later ( 18:56)  en is het pakje nog steeds niet bij Bpost aangekomen.

Vandaag al paar keer contact opgenomen met  klantendienst maar blijkbaar kunnen zij niets ondernemen en moeten we afwachten…..  Hoelang, dat weet niemand :(

Spijtig genoeg enkel verzending via logistiek centrum en geen andere mogelijkheid om een defecte decoder te vervangen. 

Iemand enig idee hoe we logistiek centrum kunnen wakker schudden ? :/

Beste,

Kan je uw profielgegevens( naam, klantnr, gsmnr, emailadres ordernummer enz.)aanvullen.

Dan kan ik het eens nakijken voor u.

Groetjes,Joel


Dag @oneman heb je deze zending intussen ontvangen? Grt, Heidi


We hebben de zending ondertussen ontvangen.

Bedankt voor de reacties !


We hebben de zending ondertussen ontvangen.

Bedankt voor de reacties !

Spijtig genoeg hadden ze ons een defecte ‘nieuwe’ V5 compact decoder opgestuurd.

Vandaag is er dan eindelijk een heel vriendelijke technicus gekomen. Probleem is opgelost door een decoder V6 te plaatsen.


Reageer