Skip to main content

Hey, 

 

Pickx app werkt niet op Android gsm (Huawei) of tablet. Instellingen staan goed, aangemeld als beheerder en is zichtbaar bij mijn producten. Verschillende keren app terug gedownload. Aan wat kan dit liggen? Mvg 

Proximus medewerkers moeten soms een aanpassing doen aan je profiel om dit dan in orde te krijgen, maar in het weekend komt hier niemand, die van proximus zelf is, langs op het forum.


Je zou ook de app cache kunnen leegmaken van de Pickx app: https://www.androidplanet.nl/tips/cachegeheugen-wissen-android/ Soms helpt dit met app problemen.


het zou kunnen, maar de ervaring leert hier toch dat het normaal gezien daar niks mee te maken heeft ,enfin ben benieuwd naar de reactie van @peterWa 


Ideaal een forum waar je vragen op kan stellen en geen enkele medewerker die de moeite doet om dit te bekijken of proberen op te lossen. 

 

De voorstellen die andere gebruikers hebben gedaan hebben niet geholpen.

 


Soms is de oorzaak ook dat zij niet reageren omdat er al iemand anders met een eventuele oplossing afkomt, bv die nu van familievandesype , en ze eerst de reactie hierop afwachten van de probleemsteller, tenzij het een gekend probleem is die zij goed kennen.
Dus in dit geval nu kunnen ze vaststellen dat je probleem nog niet opgelost geraakt is met de voorgestelde oplossing en kunnen zij van ¨Proximus hier dus verder helpen (eventueel zelfs het probleem doorsturen naar specialisten)  als ze hier maandag terug op het forum langs komen om hier de draad op te nemen.


De koppeling was nog niet gebeurd. Dit zou nu in orde moeten staan. Kan je het nog even uitproberen?


Reageer