Beantwoord
Ontevreden over klantenservice bij storingen
De klantenservice van Proximus heeft weer een hoogtepunt bereikt. Al de hele dag storingen. Kan gebeuren uiteraard, wij dus heel geduldig. WiFi werkt ondertussen weer, maar TV helaas niet. Heeft u de modem wel correct verbonden, vraagt de TV. ? Alsof de kabouters deze nacht de kabeltjes verwisseld hebben. Hulp nodig? Bel dan de helpdesk. Doen we dus. En dan zegt die stem doodleuk dat we wellicht last hebben van een storing in de buurt en ze ons per sms op de hoogte zullen houden. Die SMS zal ergens in de lucht hangen, want aangekomen is die niet. En iemand aan de lijn krijg je niet. Zo blok je dus je klanten op een zeer eenvoudige manier af. Misschien eens een cursus Customer Delight volgen... ?
Beste antwoord door HadewychT
Er was inderdaad een storing waar meerdere klanten bij betrokken waren. Een herstart of reset van de toestellen helpt in dat geval niet. Ondertussen zou dat probleem normaal gezien opgelost moeten zijn.
@Schipperke Mijn excuses dat je niemand aan de lijn kreeg hierdoor.
Bekijk origineel@Schipperke Mijn excuses dat je niemand aan de lijn kreeg hierdoor.
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.