Beste,
Vrijdag 6 december 2019 zit ik iets over 15u bij de kapper. Plots krijg ik de ene sms na de andere op mijn iPhone. Naderhand bleek het afkomstig van Proximus. Om 15:13 komt het eerst bericht dat er mij nog 600 MB rest in mijn bundel van 2.9GB. (Nieuwe bundel was gestart op 1 december en blijkbaar nog niet gebruikt) Op mijn data verbruik is te zien dat ik vanaf 06/12/2019 om 15:14 tot 06/12/20191 om 15:29, 11 aanrekeningen krijg van 297.0020 MB, 1 aanrekening krijg van 267.5684 MB, 1aanrekening krijg van 264.9434 MB en 1 aanrekening krijg van 207.0000 MB. Het betreft hier in totaal 14 aangerekende volumes in 14 minuten wat mijn huidig verbruik op 3.94GB buiten mijn bundel brengt met een prijskaartje van 201.71€ ex BTW. Dat er wel eens iets kan misgaan zoals een update of zo begrijp ik maar bijna 4GB extra verbruiken zonder dat ik bezig ben met de iPhone vind ik toch onwaarschijnlijk. De klantendienst die ik onmiddellijk gecontacteerd heb kon enkel bevestigen dat dit verbruik geregistreerd is en hij me de raad gaf om langs te gaan bij een proximus centre of een apple store. Dit heb ik deze ochtend gedaan, maar ze konden mij ook niet verder helpen. Dit is de eerste maal sedert meer dan 15jaar klant te zijn dat dit me overkomt. Indien mijn iPhone dit effectief verbruikt heeft zou ik toch graag vernemen hoe, wat en waarom, maar dit is onmogelijk is me verteld. Zijn er nog personen met een gelijkaardig probleem?
Mvg Johan