Beantwoord

Norton Security 5



Toon eerste bericht

35 reacties

dan moeten ze wel reageren !
Ik heb inmiddels 2 x een contactformulier ingevuld met telkens een aantal verduidelijkende bijlagen en een vermelding van de vermoedelijke oorzaak (geannuleerde en actieve Norton licenties hebben dezelfde activatiecode): mijn eerste vraag dateert van 30/05 (nr. 34295590); de tweede vraag dateert van 02/06 (nr. 34328301). Op geen van beide vragen heb ik ook maar enige reactie van Proximus gekregen. Op 02/06 heb ik ook naar het nummer 0800/22800 gebeld. Noch de klantendienst, noch de technische dienst konden een oplossing aanreiken. De technische dienst durfde zelfs suggereren dat ik mij zelf maar tot Norton moest wenden (terwijl Norton uitdrukkelijk stelt dat men zich tot zijn provider moet richten). Uiteindelijk werd het gesprek verbroken en werd geen enkele actie ondernomen. Vorige week heb ik geprobeerd om een klacht in te dienen, maar die raakte, ondanks meerdere pogingen, niet verstuurd (op die manier krijg je natuurlijk geen klachten). Op 11/06 heb ik via het 0800/22800- nummer zelf opnieuw contact opgenomen met de technische dienst. De Proximus medewerkster stelde onmiddellijk dat zij mij niet kon verder helpen en dat mijn probleem door het Norton team van Proximus moest worden opgelost. Zij heeft daarop zelf een nieuw contactformulier ingevuld (nr. 34406357). We zijn inmiddels weer anderhalve dag verder en eens te meer geen enkele reactie van Proximus. En dan durft de Proximus medewerkster op het Forum te stellen dat je een formulier moet invullen. Dit is schaamteloos en de klanten in hun gezicht uitlachen. Bij de klantendienst en de technische dienst heeft men trouwens ontkend dat men voor Norton Security 5 problemen enkel maar een contactformulier kan invullen. Dit staat ook nergens vermeld. De dienstverlening van Proximus inzake Norton is beneden alle peil. Dit is geen klantgerichte en oplossingsgerichte aanpak. Aangezien Proximus niet reageert, rest er mij waarschijnlijk geen andere optie dan contact op te nemen met Test-Aankoop en/of de Ombudsdienst voor Telecommunicatie.
elslanpe : identiek verhaal hier !
Norton vond dit zelf niet kunnen en heeft een dossier oogesteld tegen Proximus. Blijkbaar zijn er nog vele identieke klachten binnengekomen bij Norton.
Gisterenavond weer eens gebeld en ja, u raad het al : we zullen het doorgeven en bellen u terug !
Niets gehoord !
Er zit niets anders meer op dan een officiële klacht in te dienen bij de ombudsdienst voor telecom.
Er staan hier momenteel 3 computers met medische gegevens die niet meer beveiligd zijn. Als dit geen dringende reden is, dan weet ik het ook niet meer.
Na 30 jaar klant met de zaak, bereidt ik nu mijn overstap naar telenet voor.
LinosD stelde 14 u. geleden dat hij contact zou opnemen met de bevoegde dienst met de vraag mijn Norton probleem zo snel mogelijk te zullen bekijken. Natuurlijk weer niets van Proximus gehoord. Is er wel een 'bevoegde dienst'? En steeds maar hetzelfde liedje dat ondersteuning voor Norton enkel kan via het webformulier. In welk reglement staat dat? Ondertussen sinds 30/05 al 3 x een webformulier ingevuld...
Reputatie 7
Badge +4
Misschien toch eens overwegen het product bij Proximus te schrappen en bv. rechtstreeks bij Norton Symantec (of een Mediamarkt, Fnac,....) te gaan shoppen, nee?
http://buy-static.norton.com/norton/ps/bb/3up_ns1_ns_nsbu_be_nl_hybrid_notw_brnf.html?om_sem_cid=hho_sem_sy:be:ggl:nl:e|kw0000006083|231026346879|c&country=BE
na herinstallatie van Norton wel eerst even herstarten alvorens de updates te doen.
TUI: :FWIW: van mij ging dit gewoon door het Norton remove en reinstall tool te laten lopen op de pc.
Daarna heropstarten voor alle zekerheid en ook heropstarten na herinstallatie ook voor alle zekerheid.
Dankjewel kinepodo. Jouw oplossing heeft mij verder geholpen.

Problem solved.
Dankjewel kinepodo. Jouw oplossing heeft mij verder geholpen.

Problem solved.


Te vroeg victorie gekraaid.

Op een tweede toestel blijft het probleem zich voordoen. Norton blijft me vertellen: "Uw abonnement is niet geactiveerd." Activeren lukt niet.

Dit heb ik geprobeerd:
1. Natuurlijk de werkwijze die kinepodo had omschreven en ook werkte bij mijn eerste computer.
2. De grove middelen ingezet:
- RevoUninstaller de uninstaller laten werken
- Na uninstall de Norton uninstaller onderbroken met taakbeheer (want ander start die het systeem opnieuw op en kan ik revo niet verder zijn ding laten doen).
- Revo het systeem "grondig" laten zoeken naar overblijfselen en deze laten verwijderen.
- Heropstarten van het computersysteem.
- Opnieuw installeren van Norton met opnieuw het gekende probleem dat het activeren niet lukt.
Ik probeer nog even opnieuw en als het lukt, hoor je nog van mij. Zoniet... ook.

Reageer