Verschillende menu-functies zijn al geruime tijd onbeschikbaar of doen niet wat ze moeten doen. Ik heb het onder meer over "op aanvraag">"tv op aanvraag">"éen en canvas"> "nieuws en weer": daar is geen weer meer te bespeuren. Het weerbericht herbekijken via replay gaat ook niet: dan kom je ergens midden in het voorgaande programma terecht en moet je nog een kwartier wachten voor het weerberict begint (of bijbetalen voor de doorspoelfunctie). Ook "op aanvraag">"zoek&vind" werkt niet meer. Begin dit jaar kreeg ik de melding dat de functie "onbeschikbaar" was, nu krijg ik de melding "Er zijn geen programma's beschikbaar in deze categorie".
Bladzijde 1 / 1
Heb je al eens geprobeerd om jouw decoder hard te resetten? https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Ja, al meer dan eens geprobeerd en dat helpt helaas niet. Ik heb het nu nog eens geprobeerd, helemaal volgens deze instructies, en dat verandert niets. De gratis aanbevelingsdienst werkt niet, bij nieuws en weer van Eén is geen weerbericht te vinden, de zoek&vind-functie geeft nog steeds de melding dat er geen programma's beschikbaar zijn. Oja, telkens ik de zoek&vind-functie probeer te gebruiken, loopt de tv volledig vast, dan kan ik de tv-gids niet meer opvragen en daaruit naar een andere uitzending gaan, dan kan ik via de afstandsbediening niet meer naar een andere zender zappen en dan ben ik wel verplicht om alles te herstarten. Zijn die functies nog wel beschikbaar? Ik kan me in elk geval geen aankondiging herinneren dat het aanbod op dat vlak zou aangepast worden.
Op zich duidt het vastlopen al op een defecte decoder dan. Ik zal je best een nieuwe laten opsturen. Kan je via privébericht het dichtsbijzijnde UPS afhaalpunt doorsturen? Dan zend ik een nieuwe hier naar toe. De lijst met punten kan je hier weer vinden: https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL
Defecte decoder. Dat zou inderdaad al veel verklaren. Ik stuur je een bericht.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.