Vraag

Kan niet inloggen in Proximus TV app & restricties in de browser

  • 3 January 2019
  • 1 reactie
  • 72 Bekeken

Beste,

Graag had ik ingelogd op de Proximus TV app, maar ik krijg steeds de melding "Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus TV - account".

Als ik via een browser wil kijken, krijg ik ook de melding "Om toegang te krijgen tot deze optie, moet u erop geabonneerd zijn".

Nochtans is dit zo want wij hebben sinds kort Tuttimus.

Heb al meerdere keren naar de helpdesk gebeld en deze sturen mij constant naar volgende webpagina en myproximus waar ik dus helemaal niks mee ben!

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_install/particulieren/support/televisie/proximus-tv-applicatie/van-start-met-de-proximus-tv-app/hoe-krijgt-u-tv-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html?v1=email&v2=help_mas_faq&v3=email_mas_cvm


Nu hoop ik via deze wijze eindelijk toch een geholpen te worden !!

Alvast bedankt!

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Ik heb een aanpassing gedaan op je Proximus Tv profiel, je zou nu wel moeten kunnen inloggen.

Reageer